Oferte locuri de munca Sibiu Sibiu • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania de paza RO isi mareste echipa! Cautam : Sef Tura pentru obiectiv Shopping City Sibiu Agenti securitate Bonusuri - tichete de masa Decont transport Cerinte: studii de minim 8 clase fara inscrisuri in cazier seriozitate Oferim: seriozitate, punctualitate salariala conditii bune de lucru contract de munca pe perioada nedeterminata program de lucru flexibil, in ture de 12 sau 24 de ore Contact: Rosca Dorin
-
Promovat
Angajam soferi, pentru servicii de transport alternativ, cu atestat , oferim masini din 2019, program flexibil, posibilitate te colaborare cu pfa, srl etc. Taxa auto 550 pe saptamana sau 750 dacă șoferul dorește sa rămână cu masina după doi ani
-
Promovat
Camerista/femeie de serviciu, salariu foarte atractiv! Se lucreaza intr-o cladire de birouri + camere in regim hotelier din centrul Sibiului (de facut curatenie in camere, birouri, holuri, casa scarii, toalete). Program de lucru full time, 8 ore pe zi (9:00-17:00), luni-vineri. Exista posibilitatea lucrului in weekend, orele suplimentare fiind platite in plus. Salariu 2330 lei NET (2000 lei pe card + 330 lei bonuri), cu marire dupa 3 luni la 2530 lei NET (2200 lei pe card + 330 lei bonuri). Pentru mai multe detalii, sunati la
-
Promovat
Firma Athos Transport angajeaza sofer cu experienta in trafic international marfa pe ruta Sibiu - Germania - Sibiu
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,
-
Angajam agenti de securitate pentru Magazine in Selimbar Sibiu. oferim salarizare neta începând cu 14 RON ora , program de lucru variat , echipament și școlarizare gratuita.
-
ZARAL CLUB ANGAJEAZA OPERATOR SALA DE JOCURI. EXPERIENTA NU ESTE OBLIGATORIE. Oferim: SALARIU ATRACTIV, BONUSURI, PROGRAM FLEXIBIL.
-
ANGAJAM PERSONAL CALIFICAT SI NECALIFICAT PENTRU PAZA LA FABRICI IN SIBIU SI ALBA IULIA
-
Ferma din Sibiu angajeaza cioban la oi, oferim salar atractiv, cazare, mancare, tigari
-
Sarcinile si activitatile postului Executa operatiuni pe casa de marcat; Asigura necesarul de marfa la raft; Realizeaza etichetarea si afisarea produselor in functie de cerintele curente; Asigura afisarea pretului si traducerea etichetelor produselor; Asigura igiena rafturilor , magazinului ,platoului, depozitelor ,vestiarului; Executa operatiuni de manevrare si receptie marfa; Executa operatiuni de monitorizare a produselor; Executa operatiuni de servicii catre clienti; Executa operatiuni de promovare a vanzarilor, si a campaniilor promotionale; Efectueaza inventare. Salariul de baza sporuri : Salariul de baza intre 4500 lei - 7000 lei ; Tichete masa 20 lei zi lucrata Pentru munca prestata in timpul noptii - 25 % din salariul de baza corespunzator orelor prestate in timpul noptii; Pentru munca prestata in zilele de repaus saptamanal de sambata si duminica-50 % din salariul de baza aplicat la orele prestate in aceasta perioada; Pentru munca prestata in zilele de sarbatori legale 100% din salariul de baza corespunzator muncii prestate in programul normal de lucru; Pentru munca suplimentara - 100% din salariul de baza corespunzator duratei acesteia; PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA -- 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero --
-
Promovat
Angajam vopsitori auto în două locații din Germania: 22885 Barsbüttel și 19<span><a class="showNumber" data-tel="073">07 arata numarul</a></span> Stralendorf Tipul postului: Cu normă întreagă De luni până vineri, 1 schimb Sarcinile dumneavostră: -Realizați lucrări de amorsare, vopsire și retușare a caroseriilor și a pieselor vehiculelor comerciale în cabine de vopsire -Vopsirea suprafețelor mari cu un pistol de vopsit -Tratarea suprafețelor -Lucrări minore de demontare și asamblare -Controlul curățeniei și calității suprafețelor Profilul dumneavoastră: -Mașină și permis de conducere -Cunoștințe bune de limba germană (min. A2-B1) -Formare profesională ca vopsitor de vehicule sau vopsitor industrial -Cel puțin 3 ani de experiență în domeniu Ce vă putem oferi? Petralog oferă un tarif orar începând de la 15 euro brut , în funcție de experiență și calificări. Petralog oferă diurnă pentru mese + costuri de cazare (40 euro pentru fiecare zi lucrată). Petralog este membră a Asociației germane a agențiilor de muncă temporară (GVP). Petralog oferă posibilitatea de angajare pe termen lung. Petralog oferă locuri de muncă cu opțiunea ulterioară de preluare direct de către angajator. Petralog oferă sprijin individual și personal. Așteptam să ne contactați telefonic sau să ne scrieți pe WhatsApp la +49 173 4963514
-
Societate de construcții angajam dulgheri si restauratori in lemn. Salariu motivant, asiguram pranzul si carte de munca. Informatii la nr de telefon Rotar Florin.t
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul DPD din Sibiu, zona industrială vest aeroport. Postul presupune activități de scanare și sortare colete pe destinații, recântărire colete, încărcare colete în containere metalice. Program de lucru de luni până vineri, 09.30-17.30. Oferim: salariu net 2400 lei, bonuri de masă 600 lei, decontare trasnport între 86 și 200 lei în funcție de distanță. Cerințe: minim 10 clase, cazier judiciar curat, disponibilitate la efort fizic, domiciliu sau chirie în Sibiu sau la maxim 10km de depozit. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Suntem o companie în plină creștere în căutarea unui șofer de distribuție cu experiență și dornic să se alăture echipei noastre. Căutăm o persoană responsabilă, atentă la detalii și orientată către clienți, care să contribuie la asigurarea livrării eficiente și la menținerea standardelor înalte ale companiei. Cerințe: Permis de conducere categoria B. Experiență anterioară în conducerea vehiculelor de distribuție constituie un avantaj. Abilități de comunicare bune și orientare către client. Atitudine pozitivă. Responsabilități: Conducerea vehiculului de distribuție în siguranță și conform legilor rutiere. Livrarea produselor către clienți conform programului stabilit. Verificarea stării vehiculului înainte și după fiecare cursă. Interacțiunea profesională cu clienții și rezolvarea oricăror întrebări sau probleme legate de livrare. Beneficii: Pachet salarial atractiv (5000 lei net + sporuri). Echipament și vehicul de lucru de înaltă calitate. Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Dacă sunteți interesat și considerați că corespundeți cerințelor, vă rugăm să ne contactati pe whatsapp la numarul 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Cu anticipație, vă așteptăm să aflăm mai multe despre dumneavoastră.
-
Pentru completarea echipei suntem in cautarea unei colege pentru pozitia de CONTABIL JUNIOR in cadrul departamentului de contabilitate. Se cere: experienta minim 1-3 ani cunostinte operare PC (Word,Excel,etc) cunoasterea soft-ului de contabilitate Expert-Contab capacitate de organizare permis de categora B Descrierea jobului: inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu prevederile legale si politicile contabile ale societatii; arhivarea documentelr financiar contabile; nir-ur si inregistrarea operatiunilor in registrul de banca si de casa. Realizarea platilor catre furnizori Pregatirea situatiilor solicitate de superiori Asigura suportul solicitat in relatia cu clientii furnizorii banca Program de lucru L- V 8-16.30 Așteptăm cv ul dvs.
-
Spalator vehicule COD COR 912201 (doua posturi). Cerinte: studii generale, limba engleza nivel conversational. Selectia se face in baza CV-urilor transmise la adresa:
-
BENEFICII: Venit NET- din luna a 3- a (de la 2600 lei): Salariul NET + Tichete de masa (1 TM= 20 lei zi) + Bonus performanata (conf. criteriilor de acordare); Salariul se primeste o data pe luna, pe card. Program de lucru flexibil, in ture: 8h zi; Majorari salariale in raport cu timpul petrecut in companie: 1 an, 2 ani; Decont transport la tura de inchidere a restaurantului; Numar zile concediu de odihna: 21; Bonus vechime 1 an in companie - 50% din salariu net; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Program clar de instruire si dezvoltare personala si profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Contract de munca pe perioada nedeterminata; CERINTE: Minim 8 clase- lucrator bucatarie | minim 10 clase- casier. Varsta minima maxima: 18- 50 ani. Experienta obligatorie: Nu necesita experienta, se asigura training (materiale training, platforma de invatare online). Disponibilitate program prelungit: orele suplimentare se platesc conform legislatiei in vigoare.
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Cautam un nou coleg dinamic care sa ocupe postul de Inginer Santier pentru compania Invest. Care o sa fie responsabilitatile tale? - elaborezi tematica specifica instruirilor, instructiunile proprii si participi la cercetarea si raportarea accidentelor de munca; - completezi fisele de instruire individuala si efectuezi instruirea introductiv-generala de protectia muncii si PSI; - asiguri salariatilor echipamentul individual de protectie corespunzator scopului pentru care a fost acordat, cat si verificarea acestuia; - actualizezi si gestionezi documentatiile specifice prevazute de legislatia in vigoare; - acorzi masuri necesare pentru ca numai persoanele abilitate sa aiba acces pe santier; - stabilesti, in colaborare cu managerul de proiect si antreprenorul, masurile generale aplicabile santierului; - intocmesti planurile de securitate si sanatate pentru proiecte. Esti potrivit daca: - ai studii superioare absolvite cu diploma de licenta pe profil tehnic (Ingineria Electrica, Electroenergetica sau domenii similare); - ai experienta anterioara de minim 3 ani in domeniu sau in gestionarea a 2-3 proiecte mari de constructii; - cunosti minim o limba de circulatie internationala (limba engleza, de preferat); - ai cunostinte bune de operare in programul AutoCAD; - ai disponibilitatea de a presta munca pe santier (indiferent de locatie). Ce iti vom oferi? - posibilitatea de a lucra alaturi de profesionisti si de a contribui la proiecte de amploare; - pachet salarial alaturi de beneficii care să reflecte angajamentul nostru fata de tine; - masina de serviciu pentru deplasari; - echipament special pentru munca. Program de lucru: 8 ore. Sediul companiei este la Dej, dar suntem in cautarea candidatilor din toata tara pentru a se alatura echipei noastre. Interviurile pot avea loc online, pentru cine are posibilitatea sau la sediile companiei din Dej, Cluj sau Bucuresti. Dacă doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere. Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe!
-
Remat angajaza muncitori pentru dezmembrari auto,sortatori deseuri, manipulanti marfa. Lucrul se desfasoara intr-un singur schimb. Se ofera: Salariu si cazare GRATUITA Mai multe detalii la
-
Descriere: Suntem Die Ferienhaus Agentur, o echipă dinamică și energică, care administrează și închiriază case și apartamente de vacanță de înaltă calitate în OstseeResort Olpenitz, în Nordul Germaniei, la o oră și jumătate distanță de Hamburg. Responsabilități: curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor din resort. Cerințe: - limba engleză sau germană la nivel de bază/conversațional (capacitate de a înțelege și de a se face înțeles), - permis de conducere, - atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor. Beneficii: - aproximativ 1550 net (pentru un salariu brut de 2000 ), - locuințe subvenționate care includ utilități (pentru aprox. 200-300 /lună) , - posibilitate de a lucra în cuplu, - asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, - de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, - bonusuri bazate pe performanțe remarcabile, - discounturi la anumite magazine din resort, - posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. Locație: Germania Dacă sunteți interesați, trimiteți un mesaj privat aici sau pe Whatsapp la numărul de telefon în care să detaliați experinența pe care o aveți și nivelul cunoașterii limbii germane sau engleze pentru a programa un interviu. Sabina Pop
-
Manpower recruteaza reprezentant vanzari directe pe perioada NEDETERMINATA in Sibiu! Reprezentant Vanzari Showroom CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene.
-
Manpower angajeaza montator subansamble pentru o companie din Sibiu! Suntem în căutarea unui Montator Subansamble pentru a se alătura echipei noastre din fabrică. Responsabilitățile principale includ montarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate. Candidatul ideal va fi o persoană muncitoare, atentă la detalii și capabilă să lucreze eficient într-un mediu de producție cu ritm alert. Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrătoare - Prima de producție - Prima de prezență - Prima de calitate - Prima de performanță - Transport asigurat Cerințe: - Disponibilitate de a lucra în 4 schimburi - Minim 8 clase - Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru dinamic și stimulativ Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru în domeniul producției, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!