Anunțuri
Locuri de munca Sibiu Sibiu Disponibil din: 2021-03-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru depozitul de curierat Cargus din Sibiu, zona aeroport (lângă Bilstein). Program de lucru de luni până vineri de noapte între 22:30 și 07:30 . Postul presupune activități de sortare colete pe destinații și manipulare colete. Oferim salariu net 2600 lei plus 600 lei card de masă plus decontare transport (maxim 200 lei). Cerințe: disponibilitate la efort fizic, cazier judiciar curat, minim 8 clase, domiciliu la maxim 10 km de Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Frigotehnist Compania noastră specializată în furnizarea de soluții de electricitate este în căutarea de colegi profesioniști, responsabili și deschiși la minte pentru a se alătura echipei noastre de specialiști. Dacă dețineți o calificare de frigotehnist sau doriți să obțineți una și sunteți în căutarea unui job nou și interesant, atunci sunteți persoana potrivită pentru noi. Responsabilități: Responsabil pentru instalarea și întreținerea echipamentelor de frigotehnică, inclusiv aparate de aer condiționat, chiller-e, echipamente de refrigerare comercială și industrială și alte echipamente de răcire; implicat în diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice legate de aceste echipamente; Furnizarea serviciilor de mentenanță preventivă pentru acestea. Interacțiune cu clienții noștri pentru a oferi soluții personalizate pentru nevoile lor de frigotehnică și pentru a oferi asistență tehnică suplimentară, dacă este necesar. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Experiența pe post similar constituie avantaj; Persoane care dețin autorizări pe domeniul electric, gaz, instalații, tehnică de clădiri HVAC; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Companie de distributie materiale de constructii,angajeaza agent vanzari pt judetele SB,AB,BV.Experianta in domeniu constituie un atuu,abilitati de munca in echipa,salarizare functie de performante.CV-urile se pot trimite la adresa de mail
-
Angajam personal curățenie , salariu motivant, contract de munca pe perioada nedeterminata, program flexibil . Cerințe: - cazier judiciar la angajare - punctualitate - atitudine pozitivă
-
Caut 1-2 muncitori seriosi si priceputi pentru ajutor in amenajari interioare (rigips, tencuiala, gresie, faianta etc). Oferta 2 500 - 3 500 lunar. negociabil
-
P. fizica CAUT UN coleg muncitor priceput pentru lucrari doar in interior ( tencuit, rigips, faianta, glet etc..). Ofer 2 500 - 3 500 lei pe luna. Preturi bune, rog seriozitate. Astept telefon .
-
Vrei sa lucrezi in domeniul calitatii? Atunci te vrem in echipa noastra ! Ce trebuie sa faca un controlor calitate? -Controlează piesele pe fluxul de producție la intervale prescrise de documentația existenta; -Prelevează mostre; -Verifică piesele, prin măsurători sau aprecieri vizuala, în conformitate cu instrucțiunile de verificare, desene, alte specificații tehnice; -Înregistrează datele de verificare in programul CASQ. -Analizează mostrelor inițiale la pornirea comenzilor; -Execută și documentează controlului la producția de mostre, serii 0 , etc.; -Documentează rezultatele. -Informează șeful de schimb, șeful de secție si inginerul de calitate cu privire la eventualele neconformități; -Urmărește și ia măsuri de blocare a produsului neconform; -Verifică sortările produselor neconforme; -Întocmește rapoarte de neconformități și urmărește realizarea măsurilor corespunzătoare pentru piese. Ce ne dorim de la angajati? -Experiența in domeniul calității prezinta un avantaj; -Cunoștințe de baza in desen tehnic; -Cunoștințe operare calculator (pachetul MS-Office și alte softuri aplicabile in industria automotive); -Spirit de observație; -Bune capacități de comunicare (oral si scris); -Bună capacitate de intervenție și spontaneitate în rezolvarea de probleme; -Spirit analitic; -Spirit de lucru in echipa colaborare eficientă cu alte persoane. Beneficii: Pentru a îmbunătăți echilibrul dintre viața profesională și cea privată, oferim un pachet salarial atractiv (inclusiv prime de vacanță), pachet de servicii de sănătate, acces la programe de dezvoltare profesională, pachet de servicii non-financiare (reduceri la servicii medicale, spa și fitness, cultură și educație, mâncare și băutură, turism, reparații auto), cantină cu servire asistată, recompense pentru idei de îmbunătățire, oportunitatea de a lucra într-un mediu global competitiv. Contact: Sorin Topa
-
Începe o carieră în consultanță într-o companie de renume. Oferă-ți șansa pentru dezvoltare profesională în cadrul unei echipe cu experiență în asigurări. Căutam COLABORATORI, cu portofoliu sau fără! CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii studiile superioare constituie avantaj; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Grile de comisionare progresive; - Veniturile sunt în funcție de implicare - Oportunități de învățare și dezvoltare personală și profesională, traininguri gratuite; - Program de lucru flexibil; - Activitatea se poate desfășura de oriunde Ce face Agentul de Asigurare? Prospectarea continuă a pieței și abordarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor de asigurare Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți Identifică nevoile clienților si oferă cea mai bună soluție pe baza nevoilor identificate Gestionează polițele vândute și portofoliul de clienți, Menține o legătură permanentă cu clienții, acordându-le consiliere Dacă ți-am stârnit curiozitatea și vrei să afli mai multe contactează-ne.
-
SC angajează muncitorii în construcții.Program de luni până vineri, se decontează transport.
-
Suntem o societate cu peste 25 de ani de experiență în producția agricolă, axată pe inovație și excelență. În efortul nostru de a continua să creștem și să ne consolidăm poziția pe piață, căutăm un Director de Vânzări dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre din Viile Sibiului. Cerințe: Minim 5 ani de experiență în domeniul vânzărilor, cu un accent specific pe industria agricolă. Preferabil să dețină diplomă de inginer horticol sau o altă calificare relevantă în domeniul agricol. Disponibilitate pentru deplasări în țară, în funcție de necesități. Beneficii: Salariu motivant, în concordanță cu experiența și performanța candidatului. Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, cu posibilități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, inclusiv mașină de serviciu și alte facilități. Dacă sunteți pasionat ă de industria agricolă și aveți abilitățile necesare pentru a conduce echipa noastră de vânzări către succes, vă invităm să aplicați. Alăturați-vă unei echipe în care inovația și performanța sunt apreciate și recompensate. Pentru a aplica, trimiteți CV-ul dvs. actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email , sau contactați-ne la telefon . Vă mulțumim pentru interesul dvs. în a face parte din echipa noastră!
-
Cerințe - Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare - Persoană foarte ordonată - Ușurință și experiență în folosirea calculatorului (Word ,Excel) - Limba engleză, scris și vorbit cel puțin la nivel mediu - Abilități administrative - Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Persoană activă, comunicativă, amabilă și eficientă - Dorință de implicare Responsabilități: - Activități zilnice de secretariat: - Asigură protocolul și ordinea biroului - Organizează întâlniri, - Se ocupă de primirea clienților - Sortare și arhivare fizică și electronică a documentelor - Redactează diverse adrese, răspunsuri și orice alte documente necesare bunei funcționări a biroului - Întocmire tabele, evidență - Lucrează alături de manager cu programul acestuia. - Disponibilitate pentru diverse deplasările în interesul biroului - Păstrează confidențialitatea asupra activității firmei - Asistă managerul în activitatea sa zilnică Constituie un avantaj experiența similară într-un birou de proiectare construcții Vă așteptăm CV-ul pe
-
Angajam preparator shaorma, cu experienta. Salariu motivant, in functie de experienta si implicare. Program flexibil. Mai multe detalii la .
-
Mecanotech Engineering din Sibiu, caută un inginer pentru a se alătura echipei noastre din cadrul departamentului de proiectare mecanica a echipamentelor de automatizări industriale. Dacă ești o persoană pasionată de automatizări industriale, cu dorința de a lucra într-un mediu tehnic stimulant, te invităm să aplici pentru acest post. Responsabilități: proiectarea mecanica a echipamentelor Verificarea și asigurarea conformității cu specificațiile tehnice ale proiectelor Efectuarea testelor de calitate și de performanță ale echipamentelor proiectate Identificarea și remedierea problemelor tehnice sau mecanice în timpul montajului Colaborarea strânsă cu echipa de montaj și cu alți membri ai echipei de producție pentru a asigura finalizarea proiectelor în timp util și în conformitate cu cerințele clientului Cerințe: Studii superioare în domeniul tehnic (de preferat inginerie mecanică, mecatronică sau automatizări industriale) Experiența si cunoasterea limbii engleze constituie avantaj Cunoștințe solide de desen tehnic și analiza tolerante dimensionale Abilități de diagnosticare și remediere a problemelor tehnice și mecanice Capacitatea de a lucra independent și în echipă, cu atenție la detalii și respectarea termenelor limită Abilități bune de comunicare și interacțiune cu ceilalți membri ai echipei și cu clienții foarte bune abilitati de exprimare atat verbal cat si in scris Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniul automatizărilor industriale, cu proiecte interesante și complexe Mediu de lucru profesionist, stimulant și inovator Pachet salarial competitiv, negociabil în funcție de experiență și competențe Dacă ești interesat și îndeplinești cerințele noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul actualizat la
-
SC TRANS GRUP AGAPIA SRL Angajeaza: - 100 pers Escavatorist ptr. excavatoare cu rotor de mare capacitate - 220 pers Instalator apa canal - 170 pers Tamplar universal - 30 pers Inginer constructii civile si industriale - 200 pers Fierar betonist - 150 pers Maistru constructii civile si industriale - 100 pers Ipsosar - 300 pers Muncitor necalificat la demolarea cladirilor - 40 pers Sudor - 40 pers Electrician in constructii - 40 pers Mecanic auto - 30 pers Faiantar - 10 Menajera - 80 pers Zugrav CV la adresa de mail
-
Centrul Medical Stejari s-a nascut din credinta noastra a tuturor ca se poate; Ca se poate sa oferim o viata mai buna pentru pacientii nostri. Cautam asistent medical generalist pentru punctul de lucru din loc. Talmaciu, jud. Sibiu, care sa adere valorilor companiei, care sa promoveze brandul si serviciile Centrului, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor. Candidatul Ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Ai studii in domeniu (scoala postliceala facultate de specialitate); Ai Certificat de membru valabil si vizat la OAMMR; Ai asigurarea malpraxis valabila; Ai simt ridicat de responsabilitate; Ai cunostinte MS Office; Faci fata situatiilor stresante; Esti o persoana dinamica orientata catre rezultate; Ai initiativa, resonsabilitate, implicare , lucru in echipa Ai experienta anterioara (constituie un avantaj) Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj) Carnet de conducere cat. B- constituie un avantaj Descrierea jobului In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa acorde o experienta cat mai placuta. Solicita pacientului documentele medicale care stau la baza investigatiei : biletul de trimitere , cu alte documente medicale relevante. Pregateste pacientul pentru investigatie. Asigura evidenta investigatiilor . Recoltarea probelor biologice pentru diverse tipuri de investigatii; Pregatirea cabinetelor medicale pentru consultatii si diverse investigatii; Efectuarea anumitor manevre medicale alaturi si sub indrumarea medicului atat in cabinet cat si la domiciliul pacientilor. Transmiterea informatiilor pacientilor despre modalitatea de programare cat si programarea acestora. Verificarea functionalitatii aparetelor si echipamentelor din cabinete, evidenta stocurilor de materiale medicale Evidenta incasarilor. Respecta sectretul profesional si codul de conduita etica si profesionala a asistentului medical CV-urile se transmit la adresa de e-mail:
-
Disponibil online
Lucru de acasă
Suntem în căutare de doamne și domnișoare care sunt dispuse să acorde intre 2-4 ore pe zi pentru a face promovare produselor noastre. Muncă de acasă, nu necesită deplasare.
-
Cursă fixă Sibiu ( încărcare Marți ) - Kecskemet ( Ungaria ) descarcarcate Miercuri 1 cursa săptămâna în care marți descărcare miercuri -încărcare miercuri -descărcare joi Salariu 800 RON cursă Camion Iveco Eurocargo 7.5 tone ( cabina dublă )
-
-
Suntem în căutarea asistentilor medicali din an terminal si a asistentilor medicali care dețin deja o diplomă AMG care iși doresc o carieră în Austria... dar nu au cunoștințele de limba germană necesare pentru a putea profesa. Va oferim curs de limba germana până la nivelul B2 Dupa finalizarea cursului va oferim un loc de muncă într-unul dintre azilele de vârstnici cu care avem colaborare Angajare directă la Angajatorul Austriac Program: Turnus 5 săptămani cu 4 libere(pe care sa le petreci acasa cu familia ta) 14 salarii pe an Costurile pentru acest program sunt 6 rate a câte 200 lună după începerea lucrului. Aceste rate acoperă taxa de recunoastere a diplomei AMG pe teritoriul Austriei, suportul nostru în pregatirea tuturor documentelor necesare pentru recunoaștere cât si pentru înregistrarea la "Gesundheitsberuferegister" pentru a primi dreptu de a exercita ca AMG
-
Durata contract 25 Mai-30 Iunie 2024 Cazare asigurata- containere de 2 pers. Costul este de 5 pers. zi. Salariul 1 kg capsuni este 0,90 , saptamanal puteti ridica bani de la casierie, iar factura finală se face după încheierea recoltei.
-
Societatea Imparatul Romanilor SRL, cu sediul in Bucuresti, Sector 1, str. Matei Millo, nr. 11, et. 1, ap. 1, recruteaza pe urmatoarele pozitii: - cameristă hotel, cod COR 516201, nr. posturi: 4 Depunere CV la sediul societatii email.
-
Angajăm bucătar în Germania! Compania noastră caută personal pentru industria Horeca în Germania. Dacă ești o persoană entuziastă, dornică să lucreze într-un mediu dinamic și să ofere servicii de calitate, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Ești bucătar, știi limba germană minim începător sau limba engleză minim conversațional și îți dorești să lucrezi în Germania cu un contract direct la angajator? Peste 400 de complexuri hoteliere germane se alătura proiectului de angajare GASTRO-MEDIALJOB2024 La centru german de integrare Merdialjob ai următoarele avantaje: 1500 RON BONUS: 750 RON dupa 90 de zile de angajare în Germania + 750 RON dupa 8 luni de angajare ca primă de angajare! Serviciul gratuit de recuperare a impozitului în Germania la sfârșit de an Relocare în cadrul portofoliului de firme din Germania partenere Angajare directă la angajatorul German cu contract de muncă nelimitat 50% reducere permanentă la cursurile de limba germană prin GermanSchool Medialjob Asistență permanentă + locuri de muncă sigure în Germania Salarii atractive Cerințe: Experiență anterioară în industria Horeca este un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții; Flexibilitate și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și abilități organizatorice; Abilități de gestionare a timpului și a priorităților; Cunoașterea limbii germane sau engleză minim conversațional Oferim: Un mediu de lucru dinamic și plăcut; Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă și prietenoasă; Posibilitatea de a dezvolta abilități în industria Horeca; Salariu competitiv și beneficii suplimentare. Dacă ești interesat de această oportunitate, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat sau o scurtă descriere la adresa de email. Vom lua în considerare fiecare candidatură și vom contacta persoanele selectate pentru pentru a transmite oferta completă. Te așteptăm să te alături poveștilor de succes create prin MedialJob!