Anunțuri
Locuri de munca Sibiu Sibiu doar cu poze Disponibil din: 2021-08-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană minim. B1 calificare ca electronist cablarea tablourilor electrice abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană lucru sub tensiune cunoștințe de PLC (SPS) diagnosticarea defecțiunilor verificarea tablourilor electrice (după executare, înainte de punerea lor în funcțiune) verificări conform măsurilor de protecție VDE mașină sau permis de conducere cat. B Vă oferim: 17,00 euro brutto pe oră și 8,5 euro netto pe oră (diurnă) contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) cautăm cazare pentru dvs. vă oferim îmbrăcăminte de lucru asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
Promovat
Angajăm operatori sortare pentru depozit de curierat din Sibiu, zona de vest. Postul preupune activități de sortare, scanare, recântărire colete precum și activități de încărcare-descărcare colete. Programul de lucru este luni-vineri 20:30-04:30. Principalele beneficii: - salariu 2400 lei NET - bonuri de masă 600 lei lună - primă de prezență 200 lei NET - contract pe perioadă nedeterminată - condiții bune de muncă Candidatul ideal: - persoană dinamică și dispusă la efort fizic - vârsta minim 18 ani - cazier judiciar curat - studii minim 8 clase - domiciliu sau chirie în Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Promovat
Angajam ingrijitori animale pentru Ferma din judetul Sibiu Oferim 3000-4000 Lei si cazare suna la Tel.
-
Promovat
Cautam persoane dinamice cu permis categ. B lucram cu dube sub 3,5t (ex. Peugeot Boxer) experienta in domeniul curierat livrari la domiciliu distributie este un mare avantaj, insa te putem invata si de la zero in cateva zile! abilitățile bune de comunicare ajută mult în relația cu clienții. Scurta descriere: dimineata incepem programul la 7.30 la punctul nostru de lucru din Mun. Sibiu fiecare curier isi ia in primire coletele de livrat pe zona lui - se scaneaza cu un scanner fiecare isi incarca coletele in duba lui si pleaca la livrare livram colete mici ( nu frigidere, combine si alte agabaritice) un curier ajunge zilnic la aprox. 80 de adrese (cele mai multe sunt persoane fizice, dar si firme) la terminarea livrarilor curierul se intoarce la depozit pentru a preda coletele nelivrate si alte documente Lucram de Luni până Vineri și ocazional câte o sâmbătă la program redus Ce oferim: salariul NET este de la 3000 lei la 3200 lei in functie de cat de multe colete livrezi si cat de bine faci astam aferent unui salariu brut realizat de 4500 lei colectivul nostru este unul tanar, relaxat! masina de serviciu poti sa o folosesti pentru naveta acasa in limita a 20 km zi lucrând pentru cea mai mare platformă de vânzări online din România, tipsul zilnic poate fi considerabil vei beneficia de cele 21 de zile de concediu in functie de programarea ta, nu lucram de sarbatorile legale! Daca vrei sa afli si mai multe detalii -da-ne un telefon la 743321122! -trimite-ne un sms cu numele si postul pentru care aplici si te sunam noi cat se poate de repede!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
PayPharmacy își mărește echipa, acum te poti alatura echipei noastre si poti face parte dintr-o echipa dinamica. Angajam urgent soferi (femei bărbați) cat.B pentru distributie produse farmaceutice. Toate masinile noastre sunt ingrijite si au la zi reviziile, ITP, asigurare, casco si rovinieta. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA zero73353435cinci SE OFERA: -Pachet salarial atractiv (salariu fix, tichete de masă, bonus lunar de performanță) -Autoturism cu transmisie automata (Masina se da acasa!) -Telefon de serviciu PROGRAM: luni-joi 8:00-17:00, vineri 8:00-15:00 CERINTE: -Studii medii -Punctual, responsabil și organizat -Disponibilitate pentru deplasări -Distribuirea produselor farmaceutice la punctele de lucru conform traseelor stabilite -Sa se asigure livrarea produselor farmaceutice în cele mai bune condiții și conform graficului de livrare -Verificarea periodica pentru buna funcționare a autovehicului, a sistemului frigorific și funcționalitatea sistemului de monitorizare a temperaturii. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP!!! zero73353435cinci
-
ANGAJAM PERSONAL CALIFICAT SI NECALIFICAT PENTRU PAZA LA FABRICI IN SIBIU SI ALBA IULIA
-
SSP NEMO INVESTIGO - ANGAJEAZA Agenti de securitate paznici(femei si barbati) pentru zona SIBIU si ALBA IULIA Unitatea SSP Nemo Investigo ofera din 1996 servicii de securitate : -PAZA si PROTECȚIE -CURSURI Ptr -AGENTI DE SECURITATE și - DISPECERI CENTRU DE ALARMA; -Evaluare de Risc la Securitatea Fizica Profesionalismul, discretia, loialitatea fata de beneficiar ne caracterizeaza si se regasesc in serviciile oferite de unitatea noastra! Contact ; Șef formație paza . Tel - >
-
SINCRON SIB cu o experienta de 32 de ani in: - productia de SCAUNE RABATABILE si AMENAJARI INTERIOARE pentru Sali de spectacol si conferinta - tapitari, reamenajari si recarosari interioare pentru autocare, microbuze, autoturisme - productie de tapiterie si mobilier tapitat caută: - un Inginer, Subinginer sau Maistru pentru gestionarea productiei - un Inginer, Subinginer sau Maistru asistent manager Responsabilități: Supervizarea și coordonarea activităților tehnice în productie ofertare. Optimizarea proceselor de fabricație și asigurarea calității produselor. Colaborarea cu diverse departamente pentru implementarea de soluții tehnice eficiente. Respectarea și implementarea normelor de sănătate și securitate în muncă. Contribuția la dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a proceselor și produselor. Cerințe: - Diplomă de inginer, subinginer sau calificare echivalentă în domeniul tehnic. - Experiență în productia de mobilier industria auto sau într-un domeniu similar. - Abilități solide de organizare, planificare și managementul timpului. - Cunoștințe tehnice avansate și abilitatea de a lucra cu tehnologii moderne. - Excelente abilități de comunicare și lucrul în echipă. Oferim: Pachet salarial motivant, competitiv în industrie. Bonusuri de performanță și recunoașterea meritelor. Oportunități de avansare profesională și dezvoltare continuă. Mediu de lucru sigur, cu echipament modern și tehnologii avansate. PENTRU A APLICA: trimiteți C.V.-ul și o Scrisoare de intenție la sau contactează-ne la telefon ALTE CERINȚE SPECIFICE POSTULUI: Permis de conducere categoria B Asigură un flux informaţional eficient între unitatea de producție și management Redactează documente oferte, rapoarte, informări, comunicări generale. Propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii de producție şi implementează schimbările aprobate de managerul general
-
Restaurant Zupp'art Sibiu, angajeaza ajutor de bucatar, cu program de 8 ore pe zi, de Luni pana Vineri. Responsabilitati: - pregatirea salatelor - pregatirea legumelor pentru preparate - asigurarea curateniei in bucatarie Beneficii: - weekenduri libere, sarbatori legale libere - se asigura o masa zi lucratoare - salariu negociabil in functie de experienta - loc de muncă stabil şi plăcut, dar și condiții bune de lucru - contract de munca pe perioada nedeterminata Experiență minim 2 ani în bucătărie; Seriozitate și atenție strictă la igienă și siguranța alimentară; Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.
-
Restaurant Zupp'art Sibiu, angajeaza bucatar pentru sectorul de salate, cu program de 8 ore pe zi, de Luni pana Vineri. Beneficii: - weekenduri libere, sarbatori legale libere - se asigura o masa zi lucratoare - salariu negociabil in functie de experienta - loc de muncă stabil şi plăcut, dar și condiții bune de lucru - contract de munca pe perioada nedeterminata Experiență minim 2 ani în bucătărie; Seriozitate și atenție strictă la igienă și siguranța alimentară; Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.
-
Restaurant Zupp'art Sibiu, angajeaza personal pentru servire clienti și incasare comenzi, cu program full-time, de 8 ore pe zi, de Luni pana Vineri. Beneficii: - weekenduri libere, sarbatori legale libere - se asigura o masa zi lucratoare - salariu negociabil in functie de experienta - loc de muncă stabil şi plăcut, dar și condiții bune de lucru - contract de munca pe perioada nedeterminata Responsabilitati: - preluarea comenzilor de la clienti - preluarea comenzilor online - incasarea comenzilor - curatarea locului de munca la final de program Experiență nu este obligatorie dar este un avantaj; Seriozitate și atenție strictă la igienă și siguranța alimentară; Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.
-
NU SE CERE EXPERIENTA!! Fete sau băieți. Cupluri. Masa la locul de munca. Program in ture sau schimburi. Transport la terminarea programului. Pentru cei din alte județe, se oferă asistență la cazare. Va rugam sa faceti programare telefonica, pentru interviu. Între orele: 10:00-15:00 de luni pana vineri.
-
Dispecer - preluare comenzi telefonice Nu se cere experienta!!! Program in ture, sau in schimburi. Masa asigurata in timpul programului. Transport la terminarea programului. Programări la interviuri: luni-vineri- intre orele 11:00-17:00. Iti dam sansa de a creste alaturi de noi! Detalii la interviu. Va rugam sa faceti programare telefonică, de luni pana vineri, intre orele : 10:00-17:00. Mulțumim
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu.Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți detalii la
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
Promovat
Angajam personal calificat sau necalificat pentru lucrari de cablare si montare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - studii medii finalizate (liceul); - disponibilitate pentru lucrul în echipa; - indemanare (folosire scule de mana electrice); - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc); - sociabil si responsabil, atent la detalii; - cunostinte din domeniile: Electrica Electromecanica Telecomunicatii - prezinta avantaj; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES - prezinta avantaj. Descrierea jobului: - Tip job: Full time; - program: Luni-Vineri 09.00-17.00; - locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - pregatire cablare (montaj tub PVC canal de cablu) si cablare circuite sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - montare si punere in functiune echipamente sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - completare documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: - fara curs tehnician: 2600-3100 ron net + 600 ron (card tichete); - detine curs tehnician: 3100-3500 ron net + 600 ron (card tichete); - transport asigurat pe raza municipiului Sibiu; - decontare transport in valoare de 300 ron pe cei care vin cu masina personala la serviciu din localitati situate la distata mai mare de 15 km de Sibiu; - asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu (ex.: curs tehnician sisteme de securitate dupa primele 6 luni); - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Din dorinta de dezvoltare, suntem in cautarea de membri in echipa MOD Hairdressers, persoane cu talent, perseverenta si pasiune pentru hairstyle. HAIRSTYLIST cu experienta ( experiența 2 ani) Candidatul ideal: - Persoana responsabila, organizata, energica, amabila si motivata - Persoana creativa si dedicata - Abilitati excelente de comunicare si orientare catre client - Capacitate de a lucra in echipa Ce iti oferim? - Seriozitate - Atmosfera de lucru foarte placuta - Un loc unde sa muncesti si sa iti desfasori activitatea in cele mai bune conditii - Dezvoltare si crestere in permanenta - crestere profesionala si personala. Oferim un mediu de lucru placut alaturi de colegi simpatici si creativi. Vei lucra cu produse profesionale alaturi de profesionisti, vei aplica cele mai noi tehnici in domeniul frumusetii, iti vor fi recunoscute eforturile si vei fi recompensat dupa merit.Asteptam CV-ul tau la [email protected] sau 0723999554
-
Vrei sa iti deschizi propria afacere de Succes ? Noi suntem solutia ta !!! Oferim de vanzare Franciza in Afaceri & Consultanta in Creditare, Investitii imobiliare cu posibilitatea de exclusivitate pe judet. Management & Marketing personalizat, initiere in afacere pas cu pas,training gratuit, parteneriat unic si rapid int-o franciza de Succes .Noi suntem singurii pe piata care vindem mult mai multe produse fara stocuri proprii. Mai multe detalii si informatii, te rog suna pentru o programare, sa vedem daca in orasul tau mai este disponibila aceasta afacere .
-
În cadrul magazinului Kaufland din Sibiu Calea Cisnadiei, nr.92 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Angajam soferi pentru cisterne cu atestat ADR. Curse tur-retur România - Uniunea Europeană. Punctualitate si corectitudine la plata salariului. Bonus de loialitate si performanta. Se lucreaza singur pe cabina. Programul este de 2 saptamani lucrate cu 2 saptamani libere cu un alt coleg si in acest mod dumneavoastră sunteți la lucru, iar colegul acasă și apoi invers.
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Hotel Castelnor Paltinis, Sibiu angajeaza Asistent Manager Cerinte: Absolvent al unei forme de invatamant superioare; Minimum 1 an experienta in domeniu reprezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta. Responsabilitati: Tine evidenta si discuta cu clientii si furnizorii; Mentine legatura cu colaboratorii companiei; Preluarea apelurilor telefonice si e-mailuri; Discutii cu potentiali clienti, prezentari de oferte si negocierea de preturi; Preia, inregistreaza, distribuie la departamentele implicate corespondenta; Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; Actualizeaza baza de date cu clientii si participa la mentinerea evidentei rezervarilor; Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management.