Anunțuri
Dispeceri Disponibil din: 2020-05-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate de transport marfa Sima Byby Logistic din Sannicolau Mare județul Timiș cu punct de lucru în SânNicolau Mare și Ploiesti , angajeaza dispecer transport cu sau fara experienta. Cerinte: - cunostinte avansate de limba engleza - cunostinte operare PC: excel, word, email etc. - foarte buna organizare - atentie la detalii - persoana comunicativa si energica - experienta in domeniu constituie un avantaj Responsabilitati: - organizarea si coordonarea activitatii de transport pentru dube aferente dispecerului - comunicarea cu soferii - comunicarea cu clientii societatii - optimizarea rutelor - verificarea diverselor documente Informatii doar la telefon :
-
Promovat
SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program FULL TIME: Responsabilitati: -intocmirea documentației corespunzatoare(comenzi, confirmari) -preia, trimite si urmărește executarea comenzilor de transport -urmareste transporturile efectuate si se asigura ca s-a respectat termenul agreat -intocmirea rapoartelor de activitate Cerinte: - studii medii sau superioare -persoana organizata și punctula -cunoasterea la un nivel mediu a unei limbi de circulație internaționala(engleza, germana) - abilitati de lucru Microsoft Word, Excel, Internet, sisteme de monitorizare GPS -seriozitate, initiativa si atitudine proactiva. SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program PART TIME: -se lucreaza doar sfarsitul de saptamana (sambata-duminica). Pentru mai multe detalii legate de program, salar sau alte nelamuriri ne puteti contacta la următorul nr.de telefon:
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Bună ziua! Firmă de transport din Gorj angajeaza dispecer transport marfa international pentru coordonare soferi 4 camioane 7,5tone. -Se cere experiență. -Salariul 1000-1200 Pentru mai multe detalii : Răspund si pe whatsapp!
-
Detin atestat manager transport marfa, doresc colaborare part time. Mai multe detalii la nr de telefon .
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu peste 25 de ani experiență în transport mărfuri și bunuri oriunde în țară și în lume prin servicii de depozitare, transport rutier, transport maritim, rolul de Planificator Dispecer transport național și internațional Locație: Iași Cluj București Brașov Nr. poziții vacante: Multiple Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență profesională de minim un an în următoarele domenii - transport logistică expediții; - cunoștințe despre piețele de transport intern și internațional și în ce privește dezvoltarea relațiilor cu partenerii comerciali; - cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat; - bune cunoștinte de operare a pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și în scris; - capacitate de negociere eficientă cu clienții și furnizorii externi; - capacitate de identificare și stabilire a priorităților clare într-un mediu dinamic, asigurând o organizare eficientă a sarcinilor și resurselor disponibile. - dinamism, flexibilitate și atenție la detalii; - capacitate de adaptabilitate în situații stresate și tensionate; - abilitate de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Constituie ca avantaj: - competențe lingvistice într-o a doua limbă străină. Responsabilități: - identifică și prospectează piețele relevante pentru serviciile companiei, contactând clienții (telefonic, e-mail) pentru a prezenta gama de servicii oferite și pentru a înțelege nevoile lor specifice de transport; - actualizează continuu bazele de date ale companiei (cu clienți cărăuși); - menține o comunicare constantă cu clienții activi, cât și inactivi, în vederea actualizării informațiilor despre serviciile companiei și pentru a atrage interesul acestora în colaborarea continuă cu compania; - contactează și selectează clienți importatori - exportatori din România și alte țări europene, evaluând potențialul acestora și dezvoltând relații comerciale solide; - contactează și selectează transportatorii de marfă parteneri ai companiei, evaluându-le capacitatea, experiența și fiabilitatea pentru a asigura servicii de transport de calitate; - facilitează negocierea și intermedierea cererilor și ofertelor de transport între clienți și transportatori; - asigură cele mai bune oferte de transport, în cel mai scurt timp pentru clienții aflați în portofoliu; - monitorizează în mod activ executarea comenzilor de transport până la finalizarea lor și încasarea contravalorii; - gestionează procesarea documentelor necesare pentru buna desfășurare a activității de transport, asigurându-se că toate documentele sunt completate corect și în conformitate cu reglementările relevante. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurare medicală privată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității pentru formarea și dezvoltarea competențelor profesionale; - posibilitatea de a lucra o săptămână din orice locație a companiei client (Iași - București - Cluj -Brașov); - suport pentru costurile de relocare, în cazul necesității. Dacă dorești să activezi și să îți dezvolți cariera în cadrul unei companii care se află în plină expansiune și cu expunere europeană, te invităm să ne trimiți CV-ul actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Se cauta dispecer cu sau fara experienta pentru munca in biroul firmei de la Lübeck Germania. Persoana se va ocupa de relatia cu soferii romani care sunt angajati la firma de multi ani. De preferinta cu limba germana - pot aplica si cei cu cunostiinte de engleza. Se acorda ajutor pentru relocarea in Germania
-
Angajez dispecer pentru expeditie intern si international Salariu motivant+alte bonusuri in functie de realizari. Pt. Dispeceri cu experienta in domeniu salariu fara egal in Tara.
-
Firma de transport cu activitate multinationala angajeaza expeditor marfuri. Experienta in transport constituie un avantaj. Necesar cunostinte operare pe calculator si limbi straine. Salariul este negociabil in functie de abilitati.
-
Descrierea jobului: Asigura implementarea contractelor de transport in derluare (coordonare dispecerat) in colaborare cu echipa noastra, precum; Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora; Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare descarcare, etc); Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport; Stabilirea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor de transport; Ghidarea si urmarirea statusului comenzii pe tot parcursul cursei; Transmiterea de informatii clientilor in legatura cu transportul: Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate de efectuat; Cui se adreseaza acest post: Persoanelor cu un nivel inalt dezvoltat al: inteligentei generale, memoriei, atentiei distributive, prezentei de spirit, simtului de raspundere; Persoanelor cu foarte bune abilitati: de comunicare verbala directe si indirecte, de organizare si planificare, de lucru in echipa; Persoanelor dinamice, proactive, ambitioase, dornice sa se afirme si in acelasi timp sunt buni jucatori de echipa, care demonstreaza implicare si simt de raspundere in ceea ce fac; Nivel obligatoriu: lb. engleza nivel mediu si cunostinte de operare pe calculator Cerințe suplimentare: - Constituie un avantaj cunoașterea rutelor, a timpilor de conducere și de odihnă etc. - Constituie un avantaj experiența și sau cunoștințele despre sectorul transporturilor Post de tip full time Pachet salarial motivant
-
Caut dispecer firma de transport la Milano. Operator trafic rutier, organizator curse cu experienta. Salariul este in baza experientei si porneste de la 1600 plus cazare. Daca persoana este vorbitoare de limba italiana si se demonstreaza experta in aceasta meserie ofer de la 2000 si cazare. Nu sunt agentie sau alta sursa de recrutare, nu se percep comisioane, firma este a mea si sunt roman. Nu ezitati sa ma contactati la telefon sau WhatsApp. Dan -
-
Firma de transport internațional angajam operator introducere și validare date. Activitatea se va desfășura in Giurgiu, la Punctul de lucru al firmei. Cerință: cunoștințe de limba engleză sau germană la nivel mediu-bun. Oferim salariu competitiv și mediu de lucru plăcut.
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
Angajam dispecer transport marfuri generale pentru tipul de transport intern-extern cu autoutilitare de 3,5 tone, cu experienta in acest domeniu . Salarizare foarte buna, in functie de realizari. Descriere job: - Coordonarea directa a activitatii conducatorilor auto si a pozitionarii camioanelor; Transmiterea tuturor informatiilor despre transportul faptic (loc incarcare/descarcare,de tranzit sau de destinatie; Administrarea si confirmarea executarii comenzilor de transport Descriere candidat: Cerinte: Experienta in domeniu ESTE obligatorie de minim 1 an; Studii medii/superioare; Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office; Limba constituie avantaj vorbirea limbii maghiare..engleza..germana.. Aptitudini necesare ocuparii postului: Persoana organizata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Persoana orientata spre rezolvarea problemelor. Oferta: - Salarizare negociabila in functie de experienta; Pentru mai multe informatii sunati la tel :
-
Vino in echipa noastra! Cautam coleg/a pentru postul de: Dispecer transport/ Coordonator Responsabilitati principale: Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora; Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare/ descarcare, etc); Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport; Ghidarea si urmarirea statusului camioanelor pe tot parcursul cursei; Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate/de efectuat. Ce ne dorim de la tine? Să ai experientă ca dispecer într-o frmă de transport intern/internațional Să cunoști cel putin o limba straina la nivel mediu (atât scris, cat și vorbit); Să fii comunicativ/ă; Să ai un spirit organizatoric bine dezvoltat; Să ai capacitatea de a lua decizii, atunci când este necesar; Să cunoști Word, Excel, Outlook și baze de date. Ce oferim? Pachet salarial motivant,in functie de realizari; Tichete de masa; Diverse programe periodice de motivare si fidelizare a echipei; Conditii de lucru moderne si placute.
-
What We're Looking For: Your journey with us will be marked by continuous growth and improvement. We're looking for candidates who embody the following qualities: Resourceful and dynamic individuals committed to ongoing learning. Think big and embrace a mindset of continuous improvement. Detail-oriented and results-driven, with a strong focus on customer service. Thrive both within a team and when working independently. Demonstrate accountability, initiative, integrity, and maturity. Excel in prioritizing and executing tasks in high-pressure situations. Qualifications Skills to Shine: While experience is not required, a strong foundation in the following areas will enhance your success: Excellent English communication skills (verbal and written). Analytical mindset with attention to detail. Customer-centric approach and a passion for results. Ability to work both independently and within a team. Initiative, integrity, and a growth-oriented mindset. Bonus Points: Although not mandatory, familiarity with the following can set you apart: An interest in logistics operations and understanding of supply chain dynamics. Knowledge of SAP, MySQL, Power BI, Automation Anywhere.
-
Ofer servicii consultanta sau contract prestari servicii ca si Consilier (ADR) si Manager Transport. Detin certificat Manager Transport cat si de Consilier de Siguranta ADR pentru clasele 3-6 & 8-9. Ofer informatii cu privire la transportul ADR cat si intocmirea raportului anual obligatoriu pentru raportare la Ministerul Transpirturilor si ARR. Pentru alte informatii referitoare la acest anunt nu ezitati sa ma contactati. Se poate face si contract de prestari servicii. Disponibilitate pentru orice judet din tara. Tarif negociabil in functie de flota auto.
-
Bună, Suntem o companie care se ocupă cu managementul deșeurilor în Popești Leordeni și căutăm colegi noi pentru postul de responsabil logistică. Cerințele noastre: - Studii medii sau superioare; - Experiență anterioară relevantă în activități de coordonare transporturi (cu parc auto propriu); - Bună colaborare cu platformele logistice din grupul de firme si cu partenerii de afaceri; - Cunoștințe operare PC (Word, Excel, etc.); - Cunoașterea unor softuri specifice activității reprezintă un avantaj (rutare, urmărire GPS, etc); - persoana organizata, dinamica care poate comunica usor, orientata catre identificarea de solutii si obtinerea de rezultate Responsabilități - Asigură organizarea transporturilor în cele mai bune condiții - Planifică, organizează și monitorizează activitățile legate de transport și comenzi; - Coordonează activitatea conducătorilor auto - Realizează primirea și confirmarea comenzilor de transport; Ce oferim? - salariu avantajos și un mediu de lucru prietenos - suntem o echipă tânără și dinamică, orientată către performanță - cursuri specializare - program flexibil - prime de sărbători Vă invităm să ne apelați la numărul de telefon pentru mai multe informatii. Vă așteptăm în echipa noastră!
-
SC INTERTRANSCOM SRL angajeaza dispecer transport persoane. Studii medii. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Principalele sarcini ale postului includ: Planificarea și programarea rutelor de transport pentru microbuze și autobuze; Monitorizarea și coordonarea activităților de transport, asigurând respectarea termenelor și a programelor stabilite; Gestionarea flotei de vehicule, asigurând întreținerea și repararea acestora; Asigurarea unei comunicări eficiente între șoferi și clienți, rezolvând prompt orice probleme sau întârzieri; Întocmirea rapoartelor și documentelor necesare activității de dispecerat; Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura o operare eficientă a parcului auto.
-
-
-
Cauți o carieră dinamică în logistică? Alătură-te echipei noastre în creștere! Ce vei face: Planifici rute eficiente pentru camioane, asigurând livrări la timp. Comunici cu șoferii din Germania și România, oferindu-le tot suportul. Monitorizezi și optimizezi fluxurile logistice. Te ocupi de documentație și respecti reglementările din domeniu. Ce abilități ar fi bine sa ai: Vorbești germana și sau engleza (scris și vorbit). Ai experiență în dispecerat sau logistică (constituie avantaj). Ești organizat(ă), atent(ă) la detalii și orientat(ă) spre rezultate. Gestionezi eficient mai multe sarcini simultan. Comunici excelent și te înțelegi ușor cu oamenii. Ești proactiv(ă), lucrezi în echipă și înveți mereu. Ce îți oferim: Mediu de lucru dinamic și prietenos, într-o companie în creștere. Oportunitate de a contribui la succesul echipei. Salariu competitiv și beneficii atractive. Dezvoltare profesională continuă. Cum aplici: Trimite CV-ul tău la adresa de email: De ce să alegi compania noastră? Suntem o echipă unită, pasionată de logistică și oferim servicii de top. Te vei bucura de un mediu prietenos și de multe oportunități să crești la o firmă internațională.
-
Angajăm Dispecer Dispeceră în Bistrița, România Dorim să extindem echipa noastră dinamică și căutăm un coleg dedicat pentru poziția de dispecer sau dispeceră în Bistrița, România. Dacă vorbesti fluent în limba germană și română, ai experiență în dispecerat sau logistică, și ești pasionat de coordonarea eficientă a rutelor de transport, te invităm să aplici! Responsabilități: Planificarea și coordonarea rutelor pentru flota noastră de camioane. Comunicare cu șoferi, în limba germană și română. Monitorizarea și optimizarea proceselor logistice. Oferim: Salariu atractiv de început: 1.400 euro brut. Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică în Bistrița. Dacă ești motivat și îndeplinești cerințele noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email