Anunțuri
Dispeceri doar cu poze Disponibil din: 2021-0-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
Societate de transport marfa Sima Byby Logistic din Sannicolau Mare județul Timiș cu punct de lucru în SânNicolau Mare și Ploiesti , angajeaza dispecer transport cu sau fara experienta. Cerinte: - cunostinte avansate de limba engleza - cunostinte operare PC: excel, word, email etc. - foarte buna organizare - atentie la detalii - persoana comunicativa si energica - experienta in domeniu constituie un avantaj Responsabilitati: - organizarea si coordonarea activitatii de transport pentru dube aferente dispecerului - comunicarea cu soferii - comunicarea cu clientii societatii - optimizarea rutelor - verificarea diverselor documente Informatii doar la telefon :
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul ideal: Posesor permis de conducere categoria B, C, CE, atestat profesional, card tahograf; Experienta ca sofer profesionist pe trafic international (minim 3 ani experienta); Persoana integra, cu bune abilitati de comunicare, capacitate de sinteza si analiza ; Cunostinte operare calculator, internet ; Limba Engleza si sau Franceza nivel mediu ; Integrare optima pentru munca in echipa ; Viziune de perspectiva si propunerea de solutii de imbunatatire a modului de lucru; Descrierea postului: Tratarea e-mail-urilor cu nonconformitati plangeri de la clienti si dispeceri obtinere documente de transport (CMR etc) instruirea teoretica a soferilor pe anumite trafice Instruirea teoretica initiala a soferilor noi Organizarea interviurilor pentru postul de Sofer Profesionist (proba teoretica si practica)
-
Promovat
Societate de transport marfa Sima Byby Logistic din Sannicolau Mare județul Timiș cu punct de lucru în SânNicolau Mare și Ploiesti , angajeaza dispecer transport cu sau fara experienta. Cerinte: - cunostinte avansate de limba engleza - cunostinte operare PC: excel, word, email etc. - foarte buna organizare - atentie la detalii - persoana comunicativa si energica - experienta in domeniu constituie un avantaj Responsabilitati: - organizarea si coordonarea activitatii de transport pentru dube aferente dispecerului - comunicarea cu soferii - comunicarea cu clientii societatii - optimizarea rutelor - verificarea diverselor documente Informatii doar la telefon :
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Daca esti o persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă, cu bune capacitati de coordonare si organizare, cu inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor, ai cunostinte de limba engleză scris si vorbit la nivel mediu avansat, detii cunostinte generale specifice pieței transporturilor și a legislației, te asteptam sa te alaturi echipei noastre. Te vei ocupa de organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, urmarind indeaproape realizarea transporturilor si intocmirea actelor, mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu. Ne gasesti pe platforma Tara SA, Strada Darzul, Nr. 4, Pitesti, Jud. Arges.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
-
Caut dispecer firma de transport la Milano. Operator trafic rutier, organizator curse cu experienta. Salariul este in baza experientei si porneste de la 1600 plus cazare. Daca persoana este vorbitoare de limba italiana si se demonstreaza experta in aceasta meserie ofer de la 2000 si cazare. Nu sunt agentie sau alta sursa de recrutare, nu se percep comisioane, firma este a mea si sunt roman. Nu ezitati sa ma contactati la telefon sau WhatsApp. Dan -
-
Firma de transport internațional angajam operator introducere și validare date. Activitatea se va desfășura in Giurgiu, la Punctul de lucru al firmei. Cerință: cunoștințe de limba engleză sau germană la nivel mediu-bun. Oferim salariu competitiv și mediu de lucru plăcut.
-
Responsabilități Planificarea si organizarea operatiunilor de transport rutier Supervizarea si gestionarea echipei de soferi si a personalului auxiliar Asigurarea respectarii reglementarilor si standardelor de siguranta si transport Intocmirea si mentinerea documentatiei de transport, inclusiv a documentelor de transport si a altor documente legale necesare Asigurarea mentenantei si reparatiilor vehiculelor si a echipamentelor de transport Gestionarea si planificarea rutelor si a programelor de livrare Asigurarea comunicarii si colaborarii cu clientii si furnizorii de servicii de transport Calificări Experienta anterioara de minim 5 ani in pozitii similare in domeniul transportului rutier Cunoasterea legislatiei si a reglementarilor privind transportul rutier si siguranta rutiera Abilitati de comunicare si coordonare a echipei Capacitatea de a lua decizii si de a actiona in situatii de urgenta Cunostinte de baza despre mecanica auto si echipamente de transport Cunoasterea limbii engleze sau franceze la nivel avansat Atributii suplimentare pot fi stabilite in functie de specificul companiei si de nevoile de afaceri
-
-
Descrierea jobului: Asigura implementarea contractelor de transport in derluare (coordonare dispecerat) in colaborare cu echipa noastra, precum; Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora; Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare descarcare, etc); Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport; Stabilirea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor de transport; Ghidarea si urmarirea statusului comenzii pe tot parcursul cursei; Transmiterea de informatii clientilor in legatura cu transportul: Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate de efectuat; Cui se adreseaza acest post: Persoanelor cu un nivel inalt dezvoltat al: inteligentei generale, memoriei, atentiei distributive, prezentei de spirit, simtului de raspundere; Persoanelor cu foarte bune abilitati: de comunicare verbala directe si indirecte, de organizare si planificare, de lucru in echipa; Persoanelor dinamice, proactive, ambitioase, dornice sa se afirme si in acelasi timp sunt buni jucatori de echipa, care demonstreaza implicare si simt de raspundere in ceea ce fac; Nivel obligatoriu: lb. engleza nivel mediu si cunostinte de operare pe calculator Cerințe suplimentare: - Constituie un avantaj cunoașterea rutelor, a timpilor de conducere și de odihnă etc. - Constituie un avantaj experiența și sau cunoștințele despre sectorul transporturilor Post de tip full time Pachet salarial motivant
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
Ofer servicii consultanta sau contract prestari servicii ca si Consilier (ADR) si Manager Transport. Detin certificat Manager Transport cat si de Consilier de Siguranta ADR pentru clasele 3-6 & 8-9. Ofer informatii cu privire la transportul ADR cat si intocmirea raportului anual obligatoriu pentru raportare la Ministerul Transpirturilor si ARR. Pentru alte informatii referitoare la acest anunt nu ezitati sa ma contactati. Se poate face si contract de prestari servicii. Disponibilitate pentru orice judet din tara. Tarif negociabil in functie de flota auto.
-
SC INTERTRANSCOM SRL angajeaza dispecer transport persoane. Studii medii. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Principalele sarcini ale postului includ: Planificarea și programarea rutelor de transport pentru microbuze și autobuze; Monitorizarea și coordonarea activităților de transport, asigurând respectarea termenelor și a programelor stabilite; Gestionarea flotei de vehicule, asigurând întreținerea și repararea acestora; Asigurarea unei comunicări eficiente între șoferi și clienți, rezolvând prompt orice probleme sau întârzieri; Întocmirea rapoartelor și documentelor necesare activității de dispecerat; Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura o operare eficientă a parcului auto.
-
Dragi Dispeceri Transport, Am dori să consolidăm echipa Departamentului Transporturi cu un Dispecer cu bune abilități de comunicare, atent la detalii, pasionat de organizare și planificare! Rolul tău: *Eficiența costurilor de transport va fi și rezultatul muncii tale. *Rapiditatea cu care produsele noastre vor trece pragurile caselor clienților, va fi și contribuția ta prin buna planificare a rutelor flotei proprii și menținerea contactului cu terții. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul transporturilor sau logistică Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor Capacitatea de a lucra sub presiune și de a lua decizii rapide Cunoștințe de operare PC și a programelor specifice (ex: Excel, platforme de monitorizare) sau ERP Dacă ești pasionat de domeniul transporturilor și ești gata să faci față provocărilor, te invităm să aplici pentru postul de Dispecer Transport în cadrul echipei noastre!
-
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Dispeceri cu experiență oferim servicii de dispecerat pentru mașini de 3,5 T in transportul international de mărfuri . Oferim : - Incărcare permanentă; - Asistență 24 24; - Nr km între 15.000-25.000 (in funcție de șofer); - Cooperare transparentă; - Medie lunară între 0.50 și 0.60 cenți km; Pentru discuții mai ample sau programare întâlniri ne puteți apela la nr de tel afișat între orele 08-20 sau pe WhatsApp ( )
-
SC PASTUR S.R.L., firma de transport din Oradea, este in căutarea unui dispecer expeditor talentat si dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Asteptam CV-urile la adresa de mail: sau telefonic la Cerințe: Experiența in domeniu , constituie un avantaj Cunoașterea unei limbi de circulație internaționala nivel mediu (engleza); Cunoștințe de operare PC, Excel, Word. etc; Abilitate de lucru in echipa; Abilitați foarte bune de comunicare, planificare si organizare a activităților. Cunostinte in utilizarea burselor de transport ( 1,2,3 Cargo, Timocom, etc) Descrierea jobului: Responsabilități: Coordonează activitatea flotei alocate; Identifica soluțiile optime de transport, negociază termenii transportului; Sa optimizeze costurile legate de transport.; Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducătorii auto si supravegherea desfășurării curselor; Customer suport - oferă alternative clientului si statusuri referitoare la transport; Negociază preturile cu transportatorii clienții; Oferă consultanta transportatorilor clienților oferindu-le soluții optime; Beneficii: Mediu de lucru dinamic si interactiv; Echipa tânără , mediu de lucru plăcut; Instrumente de lucru moderne. Transportul se deconteaza Salariu motivand si progresiv in functie de capacitatile tale, perspicatitatea si perseverenta de care vei da dovada Sustinem oameni cu potential care inteleg ca interesul acordat job-ului il va propulsa din punct Posibilitate de avansare
-
Locație: Kehl, Germania Cerințe: - Cunoștințe avansate de limba engleză (nivel C1) și limba germană (nivel B1 B2); orice altă limbă este considerată un avantaj - Competențe digitale în utilizarea suitei Microsoft Office - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu șoferii - De preferat, dar nu obligatoriu, deținerea permisului de conducere categoria CE (din considerente specifice domeniului) Responsabilități: - Organizarea și desfășurarea interviurilor pentru selecția de șoferi - Instruirea și pregătirea șoferilor noi - Menținerea unui contact activ cu șoferii pentru a asigura o comunicare eficientă și un climat de lucru colaborativ - Suport în rezolvarea problemelor sau a situațiilor de urgență care pot apărea în timpul transportului - Cooperarea cu alte departamente ale companiei pentru asigurarea unei logistici eficiente și a unui serviciu de calitate pentru clienți Beneficii: - Salariu brut între 2500 și 3000 de euro pe lună în primul an, în funcție de experiență și abilități - Asigurare medicală inclusă - Contract de muncă conform legislației germane, cu toate beneficiile unui cetățean german - Asistență din partea angajatorului în identificarea și stabilirea unei locuințe în zonă Pentru a aplica, vă rugăm să sunați la numărul de contact din anunț. Candidații selectați pentru interviu vor fi contactați în următoarele săptămâni. Gartner Speditions GmbH este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale tuturor candidaților calificați
-
Firma de transport angajam dispecer cu experienta pentru casa de expeditie. Exclus dispeceri taxi, uber, bolt. Tel.