Locuri de munca Dispecer transport - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program FULL TIME: Responsabilitati: -intocmirea documentației corespunzatoare(comenzi, confirmari) -preia, trimite si urmărește executarea comenzilor de transport -urmareste transporturile efectuate si se asigura ca s-a respectat termenul agreat -intocmirea rapoartelor de activitate Cerinte: - studii medii sau superioare -persoana organizata și punctula -cunoasterea la un nivel mediu a unei limbi de circulație internaționala(engleza, germana) - abilitati de lucru Microsoft Word, Excel, Internet, sisteme de monitorizare GPS -seriozitate, initiativa si atitudine proactiva. SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program PART TIME: -se lucreaza doar sfarsitul de saptamana (sambata-duminica). Pentru mai multe detalii legate de program, salar sau alte nelamuriri ne puteti contacta la următorul nr.de telefon:
-
Promovat
Societate de transport marfa Sima Byby Logistic din Sannicolau Mare județul Timiș cu punct de lucru în SânNicolau Mare și Ploiesti , angajeaza dispecer transport cu sau fara experienta. Cerinte: - cunostinte avansate de limba engleza - cunostinte operare PC: excel, word, email etc. - foarte buna organizare - atentie la detalii - persoana comunicativa si energica - experienta in domeniu constituie un avantaj Responsabilitati: - organizarea si coordonarea activitatii de transport pentru dube aferente dispecerului - comunicarea cu soferii - comunicarea cu clientii societatii - optimizarea rutelor - verificarea diverselor documente Informatii doar la telefon :
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Daca esti o persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă, cu bune capacitati de coordonare si organizare, cu inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor, ai cunostinte de limba engleză scris si vorbit la nivel mediu avansat, detii cunostinte generale specifice pieței transporturilor și a legislației, te asteptam sa te alaturi echipei noastre. Te vei ocupa de organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, urmarind indeaproape realizarea transporturilor si intocmirea actelor, mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu. Ne gasesti pe platforma Tara SA, Strada Darzul, Nr. 4, Pitesti, Jud. Arges.
-
Salutare! Suntem o companie în plină ascensiune și căutăm un coleg dispecer ă cu experiență verificabilă în logistică pentru State. Programul de lucru este de luni până vineri între 15:00-24:00, engleză avansat... adică exact ceea ce ai mai făcut în trecut. În anumite cazuri, munca de acasă poate fi o opțiune. Dacă dorești o provocare nouă, hai să discutăm detalii. Mulțumesc!
-
Salutare! Suntem o companie în plină ascensiune și căutăm un coleg dispecer cu experiență în logistică pentru State. Programul de lucru este de luni până vineri între 15:00-24:00, engleză avansat... adică exact ceea ce ai mai făcut în trecut. Dacă dorești o provocare nouă, hai să discutăm detalii. Mulțumesc!
-
Firma de transport cu activitate multinationala angajeaza expeditor marfuri. Experienta in transport constituie un avantaj. Necesar cunostinte operare pe calculator si limbi straine. Salariul este negociabil in functie de abilitati.
-
-
Apostol MANOLE SI ASOCIATII, angajeaza 10 expeditori internationali pentru Bucuresti CERINTE: Experienta in domeniul transporturilor cat si in expeditia internationala de marfuri de minim 1 an; Abilitate in gasirea solutiilor de transport; Capacitate de negociere si lucru in echipa; Experienta in utilizarea pachetului Microsoft office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook); Bun comunicator, negociator, independent si eficient in organizarea si gestionarea propriei activitati; Cunoasterea unei limbi straine; BENEFICII OFERITE: Motivatia angajatilor nostri este importanta pentru sucesul si imaginea companiei. Apostol MANOLE SI ASOCIATII ofera un mediu proprice de a acumula experienta si a progresa profesional! Sariul NET : pornind 3500 RON plus comision ! Asteptam CV urile dvs
-
Vino in echipa noastra! Cautam coleg/a pentru postul de: Dispecer transport/ Coordonator Responsabilitati principale: Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora; Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare/ descarcare, etc); Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport; Ghidarea si urmarirea statusului camioanelor pe tot parcursul cursei; Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate/de efectuat. Ce ne dorim de la tine? Să ai experientă ca dispecer într-o frmă de transport intern/internațional Să cunoști cel putin o limba straina la nivel mediu (atât scris, cat și vorbit); Să fii comunicativ/ă; Să ai un spirit organizatoric bine dezvoltat; Să ai capacitatea de a lua decizii, atunci când este necesar; Să cunoști Word, Excel, Outlook și baze de date. Ce oferim? Pachet salarial motivant,in functie de realizari; Tichete de masa; Diverse programe periodice de motivare si fidelizare a echipei; Conditii de lucru moderne si placute.
-
Cerințe: Candidatul ideal: - o fire serioasa, responsabilă, cu experiență in comunicare si logistica transport, organizata, optimista; - studii medii superioare finalizate - capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente; - asumarea responsabilitatilor, perseverenta si dorinta de dezvoltare profesionala - abilitati de comunicare si negociere - loialitate şi confidenţialitate; - rezistenţă la stres - experienţa pe o poziţie similară - cunoaşterea limbii engleze la un nivel mediu ( scris, citit ) - cunostinte pe calculator Responsabilități: - preia, monitorizeaza si finalizeaza comenzile de transport, - contacteaza partenerii de transport acceseaza bursele de transport si negociaza cele mai avantajoase solutii de transport pentru cursele si partitiile de marfa din responsabilitate (rute, mijloace de transport, planul de incarcare a marfurilor, preturile, etc.); - urmareste modul de executare a transportului si al seviciilor conexe, - mentine o legatura activa cu clientii si ii informeaza in legatura cu stadiul derularea transportului; - largeste permanent aria de cooperare parteneriatele companiei pe piata transportatorilor de marfuri; - are permanent in vedere mentinerea relatiilor bune de colaborare cu partenerii de transport clientii companiei;
-
Sef tura,agenti securitate, dispeceri angajam pentru cladiri birouri din Bucuresti sau zone limitrofe. Oferim salariu avantajos, plata la data stabilita, contract de munca integral. Rog si oferim seriozitate. Pentru detalii:
-
Responsabilități: Răspunde de informarea, atenționarea clienților vizitatorilor parcării subterane cu privire la regulile de acces circulație în sectorul repartizat; Expune corect și explicit modalitatea de funcționare a sistemului de taxare acces în dinspre parcare; Îndrumă clienții complexului spre punctele de acces sau spre sectoarele de parcare cele mai apropiate de obiectivele vizate de aceștia; Eliberează carduri pentru clienții care doresc acest lucru; Monitorizează și protejează autovehiculele parcate în sectorul de parcare în care este repartizat. Cerințe: Studii medii finalizate; Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu; Cunoștințe operare PC; Aptitudini de comunicare; Capacitate de organizare și prioritizare; Inițiativă și atitudine pozitivă; Flexibilitate, discreție și loialitate. Beneficii: Salariu fix + bonusuri și prime; Tichete de masă (30lei zi); Abonament servicii medicale private.
-
Responsabilități: Răspunde de informarea, atenționarea clienților vizitatorilor parcării subterane cu privire la regulile de acces circulație în sectorul repartizat; Expune corect și explicit modalitatea de funcționare a sistemului de taxare acces în dinspre parcare; Îndrumă clienții complexului spre punctele de acces sau spre sectoarele de parcare cele mai apropiate de obiectivele vizate de aceștia; Eliberează carduri pentru clienții care doresc acest lucru; Monitorizează și protejează autovehiculele parcate în sectorul de parcare în care este repartizat. Cerințe: Studii medii finalizate; Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu; Cunoștințe operare PC; Aptitudini de comunicare; Capacitate de organizare și prioritizare; Inițiativă și atitudine pozitivă; Flexibilitate, discreție și loialitate. Beneficii: Un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță; Salariu fix + bonusuri și prime; Tichete de masă (30lei zi); Abonament medical privat.
-
Candidatul Ideal: -Cunostinte de limba engleza nivel mediu avansat(prezinta un avantaj) -Aptitudini de comunicare in relatia cu clientii; -Capacitate de lucru in conditii de stress rezistenta la stres; -Capacitate de acumulare rapida a cunoştinţelor noi; -Capacitate de munca in echipa; -Comportament adecvat; -Bune abilitati de negociere; -Capabil sa respecte termenele limita; -Capacitate de coordonare, organizare si planificare a activitatii; Descrierea jobului: -Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor; -Transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii directe cu acestia pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu; -Rezolvarea prompta a situatiilor ivite si a nevoilor soferilor; -Contactarea clientilor, ofertarea , negocierea preturilor, particularizarea ofertei de produse si servicii pentru fiecare potential beneficiar; -Mentinerea contractelor permanente cu colaboratorii existenti, identificarea noilor oportunitati; -Accesarea burselor de transport si a aplicatiilor utilizate de companie, negocierea celor mai avantajoase solutii de transport; -Optimizarea rutelor si trimiterea catre soferi a celor mai bune trasee; -Colaborarea permanenta cu ceilalti membrii ai echipei pentru a gasi cele mai bune solutii in vederea optimizarii rutelor de transport; -Evidenta tuturor documentelor necesare procesului de transport; Descrierea companiei: LUGASI TRANS SRL este o companie românească de transport, logistică și expediții cu peste 15 ani de experiență. Oferim soluții personalizate pentru a eficientiza costurile operațiunilor de deplasare, organizare și aprovizionare, indiferent de sectorul de activitate al clienților noștri. Ce oferim: Solutii personalizate de transport Incredere si comunicare de calitate Angajati competenti si politicosi Focusare pe detalii si eficienta maxima Optimizarea rutelor in functie de cerintele clientilor Colaborare cu parteneri atent selectati Timpi de transport personalizati
-
Responsabilități: Răspunde de informarea, atenționarea clienților vizitatorilor parcării subterane cu privire la regulile de acces circulație în sectorul repartizat; Expune corect și explicit modalitatea de funcționare a sistemului de taxare acces în dinspre parcare; Îndrumă clienții complexului spre punctele de acces sau spre sectoarele de parcare cele mai apropiate de obiectivele vizate de aceștia; Eliberează carduri pentru clienții care doresc acest lucru; Monitorizează și protejează autovehiculele parcate în sectorul de parcare în care este repartizat. Cerințe: Studii medii finalizate; Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu; Cunoștințe operare PC; Aptitudini de comunicare; Capacitate de organizare și prioritizare; Inițiativă și atitudine pozitivă; Flexibilitate, discreție și loialitate. Beneficii: Salariu fix + bonusuri și prime; Tichete de masă (30lei zi); Abonament servicii medicale private.
-
AGROTIB angajaza sef de ferma pentru ferma de 1700 ha situata in loc. Colina, Murighiol, jud. Tulcea. Beneficii: - salariu motivant acordat in functie de experienta, calificarile si abilitatile candidatului; - integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică si de succes; - potential pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie de renume in domeniul Agribusiness. Pentru mai multe detalii si angajare ne puteti contacta la:
-
Societate de transport marfa angajează dispecer cu experiența pentru tura de noapte pentru 12 camioane. CERINTE: -cunoștințe de limba engleză(scris și citit) și cunoștințe operare PC - Experiența in domeniu este necesara - Experienta de lucru cu platforma Amazon (prezinta un avantaj) - Monitorizarea mașinilor din flota - Stabilirea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor - Mentinerea legaturii permanente cu șoferii - Planificarea, organizarea si coordonarea activitatii zilnice de transport, prin preluarea si urmarirea executarii comenzilor de transport pentru camioanele alocate - Verificarea activitatii soferilor -Salariul intre 4500-7000 lei functie de experienta si profesionalism. Detalii la numarul de telefon dupa ora 15:00
-
Societate comercială angajează dispecer cu experiență pe timp de noapte. Detalii la numărul de telefon .
-
Societate comercială cu activitate din 1994 angajeaza dispecer pentru transport international marfa 3.5T cu sau fără experiența in acest domeniu. Este necesară cunoașterea limbii engleze(scris+vorbit) nivel avansat, a unei imagini de anasamblu a teritoriului geografic european și cunoștințe solide in lucrul cu calculatorul. Căutam un candidat comunicativ, flexibil, dornic de a învața, amabil, responsabil, cu spirit organizatoric. Serviciul consta in negocierea și obtinerea comenzilor de transport, planificarea și coordonarea activității șoferilor prin optimizarea traseelor și eficientizarea timpilor de tranzit. De asemenea, dispecerul are in responsabilitate actele aferente activității (comanda transport, CMR, packing list, booking, factura etc). Salariul se negociază in prealabil de către ambele părți. Se oferă cele necesare unei bune desfasurari ale activitatii (telefon, laptop etc).
-
Angajam persoana dinamică cu aptitudini operare pe calculator, cunostinta limbi straine pentru activitatea de transport international,expediții de mărfuri Program luni-vineri. mai multe relatii la telefon
-
Candidatul ideal: Posesor permis de conducere categoria B, C, CE, atestat profesional, card tahograf; Experienta ca sofer profesionist pe trafic international (minim 3 ani experienta); Persoana integra, cu bune abilitati de comunicare, capacitate de sinteza si analiza ; Cunostinte operare calculator, internet ; Limba Engleza si sau Franceza nivel mediu ; Integrare optima pentru munca in echipa ; Viziune de perspectiva si propunerea de solutii de imbunatatire a modului de lucru; Descrierea postului: Tratarea e-mail-urilor cu nonconformitati plangeri de la clienti si dispeceri obtinere documente de transport (CMR etc) instruirea teoretica a soferilor pe anumite trafice Instruirea teoretica initiala a soferilor noi Organizarea interviurilor pentru postul de Sofer Profesionist (proba teoretica si practica)