Locuri de munca Dispecer transport - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate de transport marfa Sima Byby Logistic din Sannicolau Mare județul Timiș cu punct de lucru în SânNicolau Mare și Ploiesti , angajeaza dispecer transport cu sau fara experienta. Cerinte: - cunostinte avansate de limba engleza - cunostinte operare PC: excel, word, email etc. - foarte buna organizare - atentie la detalii - persoana comunicativa si energica - experienta in domeniu constituie un avantaj Responsabilitati: - organizarea si coordonarea activitatii de transport pentru dube aferente dispecerului - comunicarea cu soferii - comunicarea cu clientii societatii - optimizarea rutelor - verificarea diverselor documente Informatii doar la telefon :
-
Promovat
SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program FULL TIME: Responsabilitati: -intocmirea documentației corespunzatoare(comenzi, confirmari) -preia, trimite si urmărește executarea comenzilor de transport -urmareste transporturile efectuate si se asigura ca s-a respectat termenul agreat -intocmirea rapoartelor de activitate Cerinte: - studii medii sau superioare -persoana organizata și punctula -cunoasterea la un nivel mediu a unei limbi de circulație internaționala(engleza, germana) - abilitati de lucru Microsoft Word, Excel, Internet, sisteme de monitorizare GPS -seriozitate, initiativa si atitudine proactiva. SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program PART TIME: -se lucreaza doar sfarsitul de saptamana (sambata-duminica). Pentru mai multe detalii legate de program, salar sau alte nelamuriri ne puteti contacta la următorul nr.de telefon:
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu peste 25 de ani experiență în transport mărfuri și bunuri oriunde în țară și în lume prin servicii de depozitare, transport rutier, transport maritim, rolul de Planificator transport național și internațional Locație: Iași Cluj București Brașov Nr. poziții vacante: Multiple Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență profesională de minim un an în următoarele domenii - transport logistică expediții; - cunoștințe despre piețele de transport intern și internațional și în ce privește dezvoltarea relațiilor cu partenerii comerciali; - cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat; - bune cunoștinte de operare a pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și în scris; - capacitate de negociere eficientă cu clienții și furnizorii externi; - capacitate de identificare și stabilire a priorităților clare într-un mediu dinamic, asigurând o organizare eficientă a sarcinilor și resurselor disponibile. - dinamism, flexibilitate și atenție la detalii; - capacitate de adaptabilitate în situații stresate și tensionate; - abilitate de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Constituie ca avantaj: - competențe lingvistice într-o a doua limbă străină. Responsabilități: - identifică și prospectează piețele relevante pentru serviciile companiei, contactând clienții (telefonic, e-mail) pentru a prezenta gama de servicii oferite și pentru a înțelege nevoile lor specifice de transport; - actualizează continuu bazele de date ale companiei (cu clienți cărăuși); - menține o comunicare constantă cu clienții activi, cât și inactivi, în vederea actualizării informațiilor despre serviciile companiei și pentru a atrage interesul acestora în colaborarea continuă cu compania; - contactează și selectează clienți importatori - exportatori din România și alte țări europene, evaluând potențialul acestora și dezvoltând relații comerciale solide; - contactează și selectează transportatorii de marfă parteneri ai companiei, evaluându-le capacitatea, experiența și fiabilitatea pentru a asigura servicii de transport de calitate; - facilitează negocierea și intermedierea cererilor și ofertelor de transport între clienți și transportatori; - asigură cele mai bune oferte de transport, în cel mai scurt timp pentru clienții aflați în portofoliu; - monitorizează în mod activ executarea comenzilor de transport până la finalizarea lor și încasarea contravalorii; - gestionează procesarea documentelor necesare pentru buna desfășurare a activității de transport, asigurându-se că toate documentele sunt completate corect și în conformitate cu reglementările relevante. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - servicii medicale private; - tichete de masă; - training-uri specifice activității pentru formarea și dezvoltarea competențelor profesionale; - suport pentru costurile de relocare, în cazul necesității. Dacă dorești să activezi și să îți dezvolți cariera în cadrul unei companii care se află în plină expansiune și cu expunere europeană, te invităm să ne trimiți CV-ul actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Se cauta dispecer cu sau fara experienta pentru munca in biroul firmei de la Lübeck Germania. Persoana se va ocupa de relatia cu soferii romani care sunt angajati la firma de multi ani. De preferinta cu limba germana - pot aplica si cei cu cunostiinte de engleza. Se acorda ajutor pentru relocarea in Germania
-
Descrierea jobului: Asigura implementarea contractelor de transport in derluare (coordonare dispecerat) in colaborare cu echipa noastra, precum; Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora; Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare descarcare, etc); Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport; Stabilirea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor de transport; Ghidarea si urmarirea statusului comenzii pe tot parcursul cursei; Transmiterea de informatii clientilor in legatura cu transportul: Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate de efectuat; Cui se adreseaza acest post: Persoanelor cu un nivel inalt dezvoltat al: inteligentei generale, memoriei, atentiei distributive, prezentei de spirit, simtului de raspundere; Persoanelor cu foarte bune abilitati: de comunicare verbala directe si indirecte, de organizare si planificare, de lucru in echipa; Persoanelor dinamice, proactive, ambitioase, dornice sa se afirme si in acelasi timp sunt buni jucatori de echipa, care demonstreaza implicare si simt de raspundere in ceea ce fac; Nivel obligatoriu: lb. engleza nivel mediu si cunostinte de operare pe calculator Cerințe suplimentare: - Constituie un avantaj cunoașterea rutelor, a timpilor de conducere și de odihnă etc. - Constituie un avantaj experiența și sau cunoștințele despre sectorul transporturilor Post de tip full time Pachet salarial motivant
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
Angajam dispecer transport marfuri generale pentru tipul de transport intern-extern cu autoutilitare de 3,5 tone, cu experienta in acest domeniu . Salarizare foarte buna, in functie de realizari. Descriere job: - Coordonarea directa a activitatii conducatorilor auto si a pozitionarii camioanelor; Transmiterea tuturor informatiilor despre transportul faptic (loc incarcare/descarcare,de tranzit sau de destinatie; Administrarea si confirmarea executarii comenzilor de transport Descriere candidat: Cerinte: Experienta in domeniu ESTE obligatorie de minim 1 an; Studii medii/superioare; Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office; Limba constituie avantaj vorbirea limbii maghiare..engleza..germana.. Aptitudini necesare ocuparii postului: Persoana organizata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Persoana orientata spre rezolvarea problemelor. Oferta: - Salarizare negociabila in functie de experienta; Pentru mai multe informatii sunati la tel :
-
Vino in echipa noastra! Cautam coleg/a pentru postul de: Dispecer transport/ Coordonator Responsabilitati principale: Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora; Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare/ descarcare, etc); Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport; Ghidarea si urmarirea statusului camioanelor pe tot parcursul cursei; Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate/de efectuat. Ce ne dorim de la tine? Să ai experientă ca dispecer într-o frmă de transport intern/internațional Să cunoști cel putin o limba straina la nivel mediu (atât scris, cat și vorbit); Să fii comunicativ/ă; Să ai un spirit organizatoric bine dezvoltat; Să ai capacitatea de a lua decizii, atunci când este necesar; Să cunoști Word, Excel, Outlook și baze de date. Ce oferim? Pachet salarial motivant,in functie de realizari; Tichete de masa; Diverse programe periodice de motivare si fidelizare a echipei; Conditii de lucru moderne si placute.
-
Ofer servicii consultanta sau contract prestari servicii ca si Consilier (ADR) si Manager Transport. Detin certificat Manager Transport cat si de Consilier de Siguranta ADR pentru clasele 3-6 & 8-9. Ofer informatii cu privire la transportul ADR cat si intocmirea raportului anual obligatoriu pentru raportare la Ministerul Transpirturilor si ARR. Pentru alte informatii referitoare la acest anunt nu ezitati sa ma contactati. Se poate face si contract de prestari servicii. Disponibilitate pentru orice judet din tara. Tarif negociabil in functie de flota auto.
-
Bună, Suntem o companie care se ocupă cu managementul deșeurilor în Popești Leordeni și căutăm colegi noi pentru postul de responsabil logistică. Cerințele noastre: - Studii medii sau superioare; - Experiență anterioară relevantă în activități de coordonare transporturi (cu parc auto propriu); - Bună colaborare cu platformele logistice din grupul de firme si cu partenerii de afaceri; - Cunoștințe operare PC (Word, Excel, etc.); - Cunoașterea unor softuri specifice activității reprezintă un avantaj (rutare, urmărire GPS, etc); - persoana organizata, dinamica care poate comunica usor, orientata catre identificarea de solutii si obtinerea de rezultate Responsabilități - Asigură organizarea transporturilor în cele mai bune condiții - Planifică, organizează și monitorizează activitățile legate de transport și comenzi; - Coordonează activitatea conducătorilor auto - Realizează primirea și confirmarea comenzilor de transport; Ce oferim? - salariu avantajos și un mediu de lucru prietenos - suntem o echipă tânără și dinamică, orientată către performanță - cursuri specializare - program flexibil - prime de sărbători Vă invităm să ne apelați la numărul de telefon pentru mai multe informatii. Vă așteptăm în echipa noastră!
-
SC INTERTRANSCOM SRL angajeaza dispecer transport persoane. Studii medii. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Principalele sarcini ale postului includ: Planificarea și programarea rutelor de transport pentru microbuze și autobuze; Monitorizarea și coordonarea activităților de transport, asigurând respectarea termenelor și a programelor stabilite; Gestionarea flotei de vehicule, asigurând întreținerea și repararea acestora; Asigurarea unei comunicări eficiente între șoferi și clienți, rezolvând prompt orice probleme sau întârzieri; Întocmirea rapoartelor și documentelor necesare activității de dispecerat; Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura o operare eficientă a parcului auto.
-
-
Dragi Dispeceri Transport, Am dori să consolidăm echipa Departamentului Transporturi cu un Dispecer cu bune abilități de comunicare, atent la detalii, pasionat de organizare și planificare! Rolul tău: *Eficiența costurilor de transport va fi și rezultatul muncii tale. *Rapiditatea cu care produsele noastre vor trece pragurile caselor clienților, va fi și contribuția ta prin buna planificare a rutelor flotei proprii și menținerea contactului cu terții. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul transporturilor sau logistică Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor Capacitatea de a lucra sub presiune și de a lua decizii rapide Cunoștințe de operare PC și a programelor specifice (ex: Excel, platforme de monitorizare) sau ERP Dacă ești pasionat de domeniul transporturilor și ești gata să faci față provocărilor, te invităm să aplici pentru postul de Dispecer Transport în cadrul echipei noastre!
-
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Dispeceri cu experiență oferim servicii de dispecerat pentru mașini de 3,5 T in transportul international de mărfuri . Oferim : - Incărcare permanentă; - Asistență 24 24; - Nr km între 15.000-25.000 (in funcție de șofer); - Cooperare transparentă; - Medie lunară între 0.50 și 0.60 cenți km; Pentru discuții mai ample sau programare întâlniri ne puteți apela la nr de tel afișat între orele 08-20 sau pe WhatsApp ( )
-
-
Firma EFE IMPEX 72 cu sediul in sector 3 angajează personal cu sau fara experiență pentru postul de : Coordonator dispecer de transport pe plan national Sarcini: planificarea, organizarea, coordonarea transporturilor pe plan național Activitate pe bursele de transport desemnarea, coordonarea, urmărirea sarcinilor de transport la nivel zilnic, primirea, pornirea curselor, Vanzarea curselor pe bursele de transport managementul clienţilor existenţi, lărgirea clientelei , comunicare activă cu clienţii şi partenerii , office management, administraţie , supravegherea, coordonarea, menţinerea legăturii permanente cu conducătorul auto, urmărirea licitaţiilor, desfăşurarea procedurilor de participare Ce Vă oferim: Posibilitatea de dezvoltare, învăţare Sferă de lucru dinamică, variată Mediu de lucru prietenos Contact companie: -Alexandru
-
Angajez dispecer transport marfa cu 2 sau 4 ore zi , remote . Obligatoriu experienta ! Preferabil din Oradea.
-
Angajez persoană pentru funcția de dispecer transport internațional marfă (autoutilitare <3,5t) cu experiență , vorbitor de limba engleză.SC Chevrolet CC .CV urile pot fi trimise la următoarele adrese de mail: sau
-
SC PASTUR S.R.L., firma de transport din Oradea, este in căutarea unui dispecer expeditor talentat si dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Asteptam CV-urile la adresa de mail: sau telefonic la Cerințe: Experiența in domeniu , constituie un avantaj Cunoașterea unei limbi de circulație internaționala nivel mediu (engleza); Cunoștințe de operare PC, Excel, Word. etc; Abilitate de lucru in echipa; Abilitați foarte bune de comunicare, planificare si organizare a activităților. Cunostinte in utilizarea burselor de transport ( 1,2,3 Cargo, Timocom, etc) Descrierea jobului: Responsabilități: Coordonează activitatea flotei alocate; Identifica soluțiile optime de transport, negociază termenii transportului; Sa optimizeze costurile legate de transport.; Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducătorii auto si supravegherea desfășurării curselor; Customer suport - oferă alternative clientului si statusuri referitoare la transport; Negociază preturile cu transportatorii clienții; Oferă consultanta transportatorilor clienților oferindu-le soluții optime; Beneficii: Mediu de lucru dinamic si interactiv; Echipa tânără , mediu de lucru plăcut; Instrumente de lucru moderne. Transportul se deconteaza Salariu motivand si progresiv in functie de capacitatile tale, perspicatitatea si perseverenta de care vei da dovada Sustinem oameni cu potential care inteleg ca interesul acordat job-ului il va propulsa din punct Posibilitate de avansare
-
Descrierea jobului: Organizează, coordonează și planifică activitatea de transport zilnică Intermediază servicile de transport Monitorizează poziția camioanelor și programul de activitate zilnică al șoferilor. Urmărește și centralizează datele referitoare de situația mașinilor, status, poziție, eventualele incidente pe tot parcursul traseului de la încărcare până la livrare. Menține contactul permanent cu șoferii Introducerea și verificarea datelor în sistemul digital conform cu procedura internă Candidatul ideal: Persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii Bune cunoștințe operare PC (Windows, MS Office și Internet) Foarte bune abilități de comunicare Cunoaștere limbă engleză mediu spre avansat. Experiența prezintă un avantaj Beneficii: Salariu motivant, parte fixă+ bonus în funcție de performanță Mediu de lucru plăcut și dinamic Dacă sunteți o persoană motivată, cu abilități excelente de organizare și coordonare vă așteptăm în echipa noastră.
-
Firma transport international de marfa din Cluj-Napoca ,angajeaza dispecer transport , Cerinte: - Minim 3 ani de experienta in domeniu - Cunoasterea a cel putin unei limbi de circulatie internationala, scris si vorbit - Cunostinte tehnice - Cunoasterea legislatiei in domeniul transportului international de marfa - Cunostinte medii operare PC - Studii nivel cel putin mediu Beneficii: - salar atractiv