Anunțuri
Dispeceri Tip job: Full time Salariu oferit: 4500 ron-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
angajare dispecer centru de alarmă pt.firma de paza și protecție
-
Promovat
Societate de transport marfa Sima Byby Logistic din Sannicolau Mare județul Timiș cu punct de lucru în SânNicolau Mare și Ploiesti , angajeaza dispecer transport cu sau fara experienta. Cerinte: - cunostinte avansate de limba engleza - cunostinte operare PC: excel, word, email etc. - foarte buna organizare - atentie la detalii - persoana comunicativa si energica - experienta in domeniu constituie un avantaj Responsabilitati: - organizarea si coordonarea activitatii de transport pentru dube aferente dispecerului - comunicarea cu soferii - comunicarea cu clientii societatii - optimizarea rutelor - verificarea diverselor documente Informatii doar la telefon :
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program FULL TIME: Responsabilitati: -intocmirea documentației corespunzatoare(comenzi, confirmari) -preia, trimite si urmărește executarea comenzilor de transport -urmareste transporturile efectuate si se asigura ca s-a respectat termenul agreat -intocmirea rapoartelor de activitate Cerinte: - studii medii sau superioare -persoana organizata și punctula -cunoasterea la un nivel mediu a unei limbi de circulație internaționala(engleza, germana) - abilitati de lucru Microsoft Word, Excel, Internet, sisteme de monitorizare GPS -seriozitate, initiativa si atitudine proactiva. SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program PART TIME: -se lucreaza doar sfarsitul de saptamana (sambata-duminica). Pentru mai multe detalii legate de program, salar sau alte nelamuriri ne puteti contacta la următorul nr.de telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de transport marfa angajează dispecer cu experiența pentru tura de noapte pentru 12 camioane. CERINTE: -cunoștințe de limba engleză(scris și citit) și cunoștințe operare PC - Experiența in domeniu este necesara - Experienta de lucru cu platforma Amazon (prezinta un avantaj) - Monitorizarea mașinilor din flota - Stabilirea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor - Mentinerea legaturii permanente cu șoferii - Planificarea, organizarea si coordonarea activitatii zilnice de transport, prin preluarea si urmarirea executarii comenzilor de transport pentru camioanele alocate - Verificarea activitatii soferilor -Salariul intre 4500-7000 lei functie de experienta si profesionalism. Detalii la numarul de telefon dupa ora 15:00
-
Societate comercială angajează dispecer cu experiență pe timp de noapte. Detalii la numărul de telefon .
-
Promovat
SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program FULL TIME: Responsabilitati: -intocmirea documentației corespunzatoare(comenzi, confirmari) -preia, trimite si urmărește executarea comenzilor de transport -urmareste transporturile efectuate si se asigura ca s-a respectat termenul agreat -intocmirea rapoartelor de activitate Cerinte: - studii medii sau superioare -persoana organizata și punctula -cunoasterea la un nivel mediu a unei limbi de circulație internaționala(engleza, germana) - abilitati de lucru Microsoft Word, Excel, Internet, sisteme de monitorizare GPS -seriozitate, initiativa si atitudine proactiva. SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program PART TIME: -se lucreaza doar sfarsitul de saptamana (sambata-duminica). Pentru mai multe detalii legate de program, salar sau alte nelamuriri ne puteti contacta la următorul nr.de telefon:
-
Vino in echipa noastra! Cautam coleg/a pentru postul de: Dispecer transport/ Coordonator Responsabilitati principale: Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora; Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare/ descarcare, etc); Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport; Ghidarea si urmarirea statusului camioanelor pe tot parcursul cursei; Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate/de efectuat. Ce ne dorim de la tine? Să ai experientă ca dispecer într-o frmă de transport intern/internațional Să cunoști cel putin o limba straina la nivel mediu (atât scris, cat și vorbit); Să fii comunicativ/ă; Să ai un spirit organizatoric bine dezvoltat; Să ai capacitatea de a lua decizii, atunci când este necesar; Să cunoști Word, Excel, Outlook și baze de date. Ce oferim? Pachet salarial motivant,in functie de realizari; Tichete de masa; Diverse programe periodice de motivare si fidelizare a echipei; Conditii de lucru moderne si placute.
-
-
Firma de Transport Marfa si Persoane angajeaza Dispecer ( Coordonator de Transport) cu experienta si Limba Romana si Maghiara info
-
AGROTIB angajaza sef de ferma pentru ferma de 1700 ha situata in loc. Colina, Murighiol, jud. Tulcea. Beneficii: - salariu motivant acordat in functie de experienta, calificarile si abilitatile candidatului; - integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică si de succes; - potential pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie de renume in domeniul Agribusiness. Pentru mai multe detalii si angajare ne puteti contacta la:
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Angajam coleg in dispecerat pentru coordonare flota de camioane, Locatia biroului -Bacau! Cerinte: Cunostinte medii / avansat de limba engleza scris + vorbit;Bune cunostinte de operare PC (MS Office, Word, Excel, Internet etc);Abilitati de comunicare si orientare rapida pentru rezolvarea problemelor; Persoana comunicativa, rezistenta la stres, capabila sa lucreze in echipa! Experienta in orice domeniu ce tine de tranportul de marfuri este un avantaj ,dar putem oferi si instructaj pentru formarea profesionala, conditia de baza fiind cunoasterea limbii engleze! Responsabilitati: Preluarea si transmiterea comenzilor de transport de la clienti catre soferi;Centralizarea comenzilor de transport si ale documentelor de tranport;Planificarea eficienta rutelor si a activitatii conform cerintelor clientilor si a legislatiei in vigoare;Transimiterea detaliilor soferilor si pastrarea legaturii permanente cu acestia;Urmareste in timp real respectarea orelor de incarcare/descarcare cat si a rutelor planificate.Conditii: Pachet salarial motivant + bonus;Posibilitate de dezvoltare ;Loc de munca stabil, intr-o echipa tanara si dinamica.
-
Angajam persoana dinamică cu aptitudini operare pe calculator, cunostinta limbi straine pentru activitatea de transport international,expediții de mărfuri Program luni-vineri. mai multe relatii la telefon
-
Bună ziua! Firmă de transport din Gorj angajeaza dispecer transport marfa international pentru coordonare soferi 4 camioane 7,5tone. -Se cere experiență. -Salariul 1000-1200 Pentru mai multe detalii : Răspund si pe whatsapp!
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu peste 25 de ani experiență în transport mărfuri și bunuri oriunde în țară și în lume prin servicii de depozitare, transport rutier, transport maritim, rolul de Planificator Dispecer transport național și internațional Locație: Iași Cluj București Brașov Nr. poziții vacante: Multiple Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență profesională de minim un an în următoarele domenii - transport logistică expediții; - cunoștințe despre piețele de transport intern și internațional și în ce privește dezvoltarea relațiilor cu partenerii comerciali; - cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat; - bune cunoștinte de operare a pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și în scris; - capacitate de negociere eficientă cu clienții și furnizorii externi; - capacitate de identificare și stabilire a priorităților clare într-un mediu dinamic, asigurând o organizare eficientă a sarcinilor și resurselor disponibile. - dinamism, flexibilitate și atenție la detalii; - capacitate de adaptabilitate în situații stresate și tensionate; - abilitate de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Constituie ca avantaj: - competențe lingvistice într-o a doua limbă străină. Responsabilități: - identifică și prospectează piețele relevante pentru serviciile companiei, contactând clienții (telefonic, e-mail) pentru a prezenta gama de servicii oferite și pentru a înțelege nevoile lor specifice de transport; - actualizează continuu bazele de date ale companiei (cu clienți cărăuși); - menține o comunicare constantă cu clienții activi, cât și inactivi, în vederea actualizării informațiilor despre serviciile companiei și pentru a atrage interesul acestora în colaborarea continuă cu compania; - contactează și selectează clienți importatori - exportatori din România și alte țări europene, evaluând potențialul acestora și dezvoltând relații comerciale solide; - contactează și selectează transportatorii de marfă parteneri ai companiei, evaluându-le capacitatea, experiența și fiabilitatea pentru a asigura servicii de transport de calitate; - facilitează negocierea și intermedierea cererilor și ofertelor de transport între clienți și transportatori; - asigură cele mai bune oferte de transport, în cel mai scurt timp pentru clienții aflați în portofoliu; - monitorizează în mod activ executarea comenzilor de transport până la finalizarea lor și încasarea contravalorii; - gestionează procesarea documentelor necesare pentru buna desfășurare a activității de transport, asigurându-se că toate documentele sunt completate corect și în conformitate cu reglementările relevante. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurare medicală privată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității pentru formarea și dezvoltarea competențelor profesionale; - posibilitatea de a lucra o săptămână din orice locație a companiei client (Iași - București - Cluj -Brașov); - suport pentru costurile de relocare, în cazul necesității. Dacă dorești să activezi și să îți dezvolți cariera în cadrul unei companii care se află în plină expansiune și cu expunere europeană, te invităm să ne trimiți CV-ul actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Se cauta dispecer cu sau fara experienta pentru munca in biroul firmei de la Lübeck Germania. Persoana se va ocupa de relatia cu soferii romani care sunt angajati la firma de multi ani. De preferinta cu limba germana - pot aplica si cei cu cunostiinte de engleza. Se acorda ajutor pentru relocarea in Germania
-
Angajez dispecer pentru expeditie intern si international Salariu motivant+alte bonusuri in functie de realizari. Pt. Dispeceri cu experienta in domeniu salariu fara egal in Tara.
-
Firma de transport cu activitate multinationala angajeaza expeditor marfuri. Experienta in transport constituie un avantaj. Necesar cunostinte operare pe calculator si limbi straine. Salariul este negociabil in functie de abilitati.
-
Promovat
angajare dispecer centru de alarmă pt.firma de paza și protecție
-
Daca esti o persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă, cu bune capacitati de coordonare si organizare, cu inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor, ai cunostinte de limba engleză scris si vorbit la nivel mediu avansat, detii cunostinte generale specifice pieței transporturilor și a legislației, te asteptam sa te alaturi echipei noastre. Te vei ocupa de organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, urmarind indeaproape realizarea transporturilor si intocmirea actelor, mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu. Ne gasesti pe platforma Tara SA, Strada Darzul, Nr. 4, Pitesti, Jud. Arges.
-
Firma de transport internațional angajam operator introducere și validare date. Activitatea se va desfășura in Giurgiu, la Punctul de lucru al firmei. Cerință: cunoștințe de limba engleză sau germană la nivel mediu-bun. Oferim salariu competitiv și mediu de lucru plăcut.
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
Responsabilități Planificarea si organizarea operatiunilor de transport rutier Supervizarea si gestionarea echipei de soferi si a personalului auxiliar Asigurarea respectarii reglementarilor si standardelor de siguranta si transport Intocmirea si mentinerea documentatiei de transport, inclusiv a documentelor de transport si a altor documente legale necesare Asigurarea mentenantei si reparatiilor vehiculelor si a echipamentelor de transport Gestionarea si planificarea rutelor si a programelor de livrare Asigurarea comunicarii si colaborarii cu clientii si furnizorii de servicii de transport Calificări Experienta anterioara de minim 5 ani in pozitii similare in domeniul transportului rutier Cunoasterea legislatiei si a reglementarilor privind transportul rutier si siguranta rutiera Abilitati de comunicare si coordonare a echipei Capacitatea de a lua decizii si de a actiona in situatii de urgenta Cunostinte de baza despre mecanica auto si echipamente de transport Cunoasterea limbii engleze sau franceze la nivel avansat Atributii suplimentare pot fi stabilite in functie de specificul companiei si de nevoile de afaceri