Anunțuri
Locuri de munca Suceava Disponibil din: 2021-04-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
SC Gmt Line Express SRL angajează sofer categoria C, C+E pentru transport de mărfuri generale in regim de grupaj. Cerințe: - seriozitate -respectarea timpilor de conducere și încadrarea corespunzătoare a mărfurilor pe axa -arimarea corespunzătoare - întocmire si verificare documente transport Oferim: - seriozitate - salarizare intre 4000-7000 RON in funcție de categorie
-
Promovat
SC Alexiana Group Radauti - producator si lider de piata in domeniul rulourilor si usilor de garaj, cu o experienta in domeniul tehnicii de umbrire de peste 30 de ani, angajeaza personal suplimentar pentru sectia de productie rulouri. Job-ul presupune diverse activitati de sectie, iar experienta anterioara intr-un domeniu tehnic ar putea constitui un avantaj Se asigura training de pregatire in vederea insusirii operatiunilor ce presupun producerea de rulouri exterioare. CV-urile se pot incarca in cadrul acestui anunt, sau se pot trimite pe office@alexiana, sau orice alta adresa de e-mail de pe site-ul firmei. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic pentru un interviu
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam o doamna dedicata si atenta pentru a oferi ingrijire unei persoane in varsta la domiciliu. Tel
-
Caut sofer sau echipaj pentru transport Flori din Italia In Olanda și retur.Se lucrează doar in echipaj Mai multe detalii la nr sau la adresa de email
-
Promovat
Busbetrieb Josef Ettenhuber GmbH Suntem cea mai mare companie privată de autobuze din asociația de transport din München și angajăm constant șoferi de autobuz cu permis de conducere clasa D, si atestat transport persoane pentru următoarele locații: Feldkirchen München (cod poștal 85622) Brunnthal München (cod poștal 85649) Glonn Ebersberg (cod poștal 85625) Firma detine : Flotă modernă de autobuze cu o vârstă medie de 3,5 ani Ateliere proprii, instalatii sanitare proprii, spalatorii proprii pentru autobuze, statii alimentare proprii. dispeceri ce vorbesc românește in biroul nostru de personal se vorbește limba română Plătim 16,24 Euro brut pe ora, ca salariul de bază ( incepand cu 1 mai 2024 se plateste 17,14 Euro brut pe ora) la care se mai adauga următoarele sporuri: 20% spor pentru ore suplimentare (de la 167 de ore) 25% spor de noapte * 50% spor de duminica * 100% spor pentru zile de sarbatoare legala * Indemnizație de 0,75 EUR pe oră (pentru program format din doua schimburi pe zi) * Aceste sporuri nu se impoziteaza. Cursele goale sunt plătite de la garaj pana la linie si de la linie la garaj. Spălarea exterioară și realimentarea autobuzului este plătită Perioada de invatare a traseelor este platita integral (in timp vei invata maximum 7 trasee) O data pe săptămână curățenia interioară a autobuzului, este facuta de către o firma specializata de curățenie Se ofera cursuri gratuite pentru prelungirea permisului si a atestatelor. Concediu de odihna, de 30 zile pe an, plătit. Contractul de munca este pe perioada nedeterminata, se face direct cu firma Busbetrieb Josef Ettenhuber GmbH. Primele 3 luni din contract sunt luni de proba. Se asigura: asigurari de sănătate, asigurările sociale, etc. Angajatul are toate drepturile si beneficiile unui angajat in Germania. Angajatii cu copii pot obtine alocatie pentru copiii aflati in tara. Firma poate oferi cazare pentru șoferi, la preturi cuprinse intre 330 si 500 euro pe luna. Se ofera asistență la deschiderea unui cont bancar, inregistrare adresa, clasa de impozitare corectă și declarația fiscală anuală. Cunoasterea limbii germane nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Se cere permis categoria D, atestat transport persoane valabile, nu mai vechi de 5 ani. Se cere si se ofera seriozitate maxima. Salariul standard pentru 167 de ore este de 2712 Euro brut. Se garanteaza 200 ore in fiecare luna, salariul brut fiind de peste 3.400 Euro. De la 1mai pentru 200 ore lucrate salariul brut este de 3600 Euro. Pentru cei interesati sa lucreze mai multe ore suplimentare, acest lucru este posibil si se va discuta personal la angajare. Toate cifrele sunt pentru salariul brut (inclusiv impozit). Fiecare muncitor din Germania trebuie să plătească aproximativ 30% din asigurările sociale (impozit pe salariu, asigurări de sănătate, asigurări de pensie, asigurări de șomaj, etc.) După deducerea tuturor taxelor si impozitelor, in medie un șofer de autobuz poate câștiga dupa cum urmeaza: - pana la 1 mai 2024, pentru 200 de ore lucrate (căsătorit și un copil) - aproximativ 3.400 Euro brut = net: aproximativ 2.570 Euro - dupa 1 mai 2024, pentru 200 de ore lucrate (căsătorit și un copil) - aproximativ 3.600 Euro brut = net: aproximativ 2.700 Euro In lunile mai si noiembrie 2024 firma acorda un ajutor de inflatie neimpozabil in valoare de 350 Euro. Daca esti interesat si doresti sa obtii relatii suplimentare, acestea pot fi obtinute la tel: zero,zero,patru,noua,unu,cinci,unu,șase,trei,patru,șapte,zero, șapte ,trei,noua - Adrian Zait Josef Ettenhuber GmbH, Am Hochrain 2, 85625 Glonn
-
SC STARFIER SR, cu sediul in Judet Suceava, CUI 30151927, angajeaza muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor, cod COR 932906 - 8 posturi vacante pentru locatia din Sat Sfantu Ilie, Comuna Scheia, Judet Suceava. In acest sens, societatea organizeaza fizic si online interviu si concurs de CV-uri in data de
-
-
Sc angajează soferi camion Italia-Olanda la flori se lucrează in echipaj .Mai multe detalii la telefon.Salariul 2500 de persoana
-
Angajez șoferi profesioniști Cat C+E. Se lucrează în echipaj Italia-Olanda.Pentru mai multe detalii la nr de telefon
-
Societatea ANDRUVLA S.R.L, cu sediul în sat Părhăuți, comuna Todirești, nr. 389, județul Suceava, înregistrată la Registrul Comerțului sub J33 2 , CUI 45148326, reprezentată de Administrator SCHEULEAC CONSTANTIN-FLORIN, telefon , Angajează Operator Introducere și validare date Service auto pentru punctul de lucru din Șcheia, com. Șcheia, str. Oborului, nr. 14, județ Suceava. Candidatul Ideal Abilitati de analiza si planificare Cunostiinte foarte bune de operare PC Cunostiinte foarte bune pachet Microsoft Office (Word, Excel) Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala Atentie la detalii, abilitatea de a procesa informatii diversificate Capacitate de asimilare rapida a cunostintelor si de prioritizare a activitatilor Capacitate si rezistenta la munca repetitiva Cunostiinte de contabilitate primara Descrierea jobului Gestionarea relatiei cu clientii companiei (persoane fizice, persoane juridice) Asigurarea respectarii regulilor de intocmire a documentelor cu care opereaza si depunerea distribuirea la termen a acestora catre departamentele complementare Asigurarea desfasurarii activitatii de operare validare prelucrare si verificare a conformitatii datelor introduse in calculator, cu datele din documentele mediile primare si asigurarea securitatii datelor introduse; Gestionearea suporturilor de stocare a certificatelor digitale calificate si asigurarea securitatii acestora Comunicarea eficienta cu clientii companiei si colaboratorii acesteia pe e-mail sau telefonic pentru solutionarea impedimentelor aparute Ajuta la pregatirea corespondentei si la expedierea acesteia Raspunde de calitatea activitatii de operare validare prelucrare date si de corectitudinea si legalitatea operatiunilor si inscrisurilor efectuate. Beneficii: salariul 3.300 lei brut.
-
Cerinte: Min.2-3 ani experienta in operare pe stivuitor sau incarcator lateral Operare pe stivuitor sau incarcator lateral pana in 20T Experienta anterioara in productie/hale industriale Cunoasterea profilelor/structurilor metalice tip H sau I Detinerea autorizatiei de stivuitorist - valabila/stampilata Mutarea si aranjarea grinzilor/profilelor metalice Conditie fizica buna Detinerea permisului de conducere cat.B Cunostinte de limba engleza nivel conversational Min. B1/A2 Ce oferim: -Mediu de lucru stabil, colectiv placut -Contract de munca conform legislatiei Daneze -Salariu atractiv per ora + indemnizatie de tura -Posibilitate de a lucra ore suplimentare platite suplimentar -Suport din partea companiei pentru relocare -Cheltuieli de cazare parțial subvenționate de către angajator (indemnizație de prezență) -Procent de 12,5% /ora lucrata bani de concediu salvati in contul dvs. + % supliment pentru sarbatori legale -Rambursare 100Eur pentru primul transport international catre Danemarca -Mese gratuite in cantina fabricii pentru prima saptamana -Fond de Pensie conform legislatiei Daneze -Suport 24/7 in Danemarca, in limba romana si in limba engleza -Toate documentele legale privind angajarea dvs. in Danemarca vor fi rezolvate de echipa noastra (ex: Tax Cad; Card Sanatate; CPR etc) -Posibilitate de a devein angajat prmanent in Danemarca -Toate celelalte detalii se vor discuta in timpul interviului
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
- Calificare în meseria de stivuitorist și autorizație ISCIR valabila. - Atenție, responsabilitate, seriozitate. - Disponibilitate pentru lucru în schimburi, inclusiv în weekend. - Cunoștințe de gestiune primara (reprezinta avantaj). Ce oferim: Program de lucru fix, în schimburi de 8 ore/zi. Tichete de masa, în valoare medie de 30 lei/zi; Spor de prezenta, lunar Spor pentru ore suplimentare, minim 75% Spor pentru orele de noapte 25% Asigurare medicala privata. Spor pentru transport, lunar. Prima de Paste + Prima de Crăciun + Prima de vacanta (însumate 2 salarii)
-
Cerințe: Școala profesională liceu cu profil tehnic. Experiența pe un post similar. Capacitatea fizică de a răspunde la efort. Desfășurarea activității în condițiile și riscurile specificate în fisa postului (ex. lucru la înălțime, în zone cu circulație, în apropierea tensiunii). Descriere: Supraveghează și asigura funcționarea în parametri a instalațiilor și echipamentelor mecanice din zona de lucru alocata; Remediază defecțiunile la mașini și utilaje astfel încât procesul de producție să se desfășoare în condiții normale Intervine în caz de avarii, remediază și raportează intervențiile efectuate; Semnalează orice situație care poate conduce la o avarie; Efectuează mentenanța echipamentelor conform programului de mentenanța și sau ordinelor de lucru; Ce oferim: Program de lucru fix, în schimburi de 8 ore zi. Tichete de masa, în valoare medie de 40 lei zi; Spor de prezenta, lunar. Spor pentru ore suplimentare, minim 75% Spor pentru orele de noapte 25% Asigurare medicala privata. Spor pentru transport, lunar. Prima de Paste + Prima de Crăciun + Prima de vacanta (însumate 2 salarii)
-
Experiență minim 2 ani într-o poziție similară, preferabil într-o companie de producție. Diploma de calificare. Dorința de a învăța și de a promova în cadrul echipei și companiei; Spirit de echipă, responsabilitate, corectitudine; Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi; Descrierea jobului Realizează lucrări de reparații și întreținere la utilaje automatizate de producție. Organizează și desfășoară intervențiile pentru reducerea la minim a timpilor de oprire. Completează raportul zilnic de activitate (pe mașini, timpi de intervenție, cauze, etc.). Respectă procedurile de lucru și încadrarea în obiectivele stabilite; Oferim: Loc de muncă sigur, într-o companie stabilă din punct de vedere financiar; Training la locul de muncă; Posibilități de promovare; Pachet salarial atractiv (salariu + tichete de masă + primă de productivitate + alte beneficii conform CCM).
-
-
-
Cautam o persoana cu abilitati tehnice. Aceasta va lucra intr-un atelier de reparatii scule electrice si echipamente pentru constructii cum ar fi: masini de gaurit, flexuri, picamere, drujbe, generatoare, motopompe, placi compactoare, etc Aplicantul va lucra alaturi de colegi mai vechi cu experienta vasta in activitatea de reparatii. Acestia vor oferi tot suportul necesar pentru ca aplicantul sa se adapteze noului loc de munca. Poate constitui un avantaj: cunostinte de operare PC (nivel de baza), limba engleza Nu se accepta: consumul de alcol, lipsa de punctualitate Se ofera: Carte de munca Salarizare motivanta + bonificatii Program de lucru cu orar fix, fara depasiri. Acesta este de luni pana vineri de la 08.00-17.00 cu o ora pauza de masa. Sambata si duminica libera. Nu se fac deplasari de la punctul de lucru unde se desfasoara activitatea. Se acorda concediu de odihna si zilele libere legale fara nici o exceptie Se lucreaza la banc de lucru individual complet echipat cu SDV-istica, PC, etc Conditii bune de lucru intr-un colectiv prietenos. Aplicantul se va subordona doar administratorului.
-
Angajam General Assistant. O persoana pentru: bucatarie (mic dejun si cina), ajutor bucatarie kp, curatenie camere, intretinere etc. Cu experienta sau fara experienta in domeniu. Nu este necesara limba engleza. Se munceste full-time (8-10h zi; 6 zile saptamana). Cazarea este inclusa (camera personala cu baie proprie). Locul de munca este in Scotia. Salariul incepand de la 12 ora in functie de calificare si experienta. Cautam persoane curate, dinamice, flexibile si respectuoase. Nu suntem agentie, interviul si angajarea se face direct cu hotelul, contract de munca pe perioada nedeterminata, cu o perioada de proba de trei luni. Pentru a aplica, sunati sau mesaj: Multumesc
-
VINO IN ECHIPA NOASTRA!!! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? * Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; * Sa comunici usor si sa ai initiativa; * Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; * Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI? * Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; * Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; * Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; * Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; * Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? * Masina, laptop si telefon de serviciu; * Mediu de lucru placut si dinamic; * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Pachet salarial atractiv; * Training si suport asigurat din partea echipei. Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sa sa sunati la nr. de telefon : .
-
Firma de transport cu activitate multinationala angajeaza expeditor marfuri. Experienta in transport constituie un avantaj. Necesar cunostinte operare pe calculator si limbi straine. Salariul este negociabil in functie de abilitati.
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa