Oferte locuri de munca Timis • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Scopul postului: Intretinerea echipamentelor utilizate in procesele de injectie si asamblare, a cladirilor si echipamentelor destinate utilitatilor in conditii optime de functionare, utilizand resursele materiale si sculele puse la dispozitie,in mod eficient. Domeniile principale de activitate: Intretinere preventiva, reparatii Responsabilitățile persoanei pentru ce anume va fi considerat răspunzător să realizeze: Urmarind ticketele deschise de catre departamentele de Productie in aplicatia dedicata intretine si repara echipamentul electric al fabricii, conform documentatiei tehnice, a fisei echipamentului In functie de programul de intretinere preventiva (zilnic, saptamanal, lunar, etc.) executa operatile indicate in Fisa de intretinere preventiva si escaladeaza eventualele probleme, riscuri identificate la echipamente in timpul operatilor de intretinere preventiva Intretine si repara instalatia electrica a cladirilor si utilitatilor Participa la lucrari de extindere si modificare a instalatiei electrice Completeaza rapoartele de intretinere dupa efectuarea activitatilor specifice si raspunde de corectitudinea si realitatea datelor inscrise in formularele specifice activitatii. Este implicat prin programul de curatenie al atelierului de intretinere in pastrarea spatiului de lucru in conditii optime de functionalitate si curatenie pastrand astfel starea atelierului la standardul definit in companie La cererea superiorului direct, poate indeplini si alte activitati diferite fiind implicat si in proiecte ocazionale. Competențe necesare pentru a indeplini responsabilitățile postului: Atentie la detalii Cunostinte tehnice specifice medie si joasa tensiune Abilități de rezolvare a problemelor Abilitati de planificare a activitatilor Flexibilitate și adaptabilitate Munca in echipa Abilități interpersonale Abilitatea de a gestiona presiunea
-
Promovat
Vino sa te angajezi la fabrica din Timisoara care plateste cel mai bine din Romania. Salariu de incadrare 5074 lei Brut + bonus productivitate intre 100 si 1200 brut; Tichete de masa 40 lei zi, aprox 800 de lei luna. Suna acum!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal pentru montaj - Timisoara - pt. inchideri de terase, jaluzele, rulouri si copertine. Responsabilitati : productia si instalarea la sediul clientilor a produselor de umbrire: jaluzele, rulouri de exterior, obloane sau copertine retractabile. Condusul autoturismelor firmei. Cerinte OBLIGATORII: detinere permis categoria B si experienta de rcondus auto. Ofeim: Salar atractiv si stabil + bonus ; Un mediu de lucru placut, bazat pe respect: - Pregatire profesionala; - Transport asigurat. Posibilitate de promovare spre functia de agent vanzari. Asteptam CV-ul CU POZA la , mesaj SMS sau Whattup la
-
La Vida este un restaurant cu o locație deosebită, mâncare excepțională și o echipă de personal dinamică și amabilă! Suntem în căutare de colegi pentru posturile de Bucatar, Ajutor de Bucatar si Pizzar!! Dacă vrei să ne cunoști, sună-ne la
-
Caut de munca ca agent securitate in Sannicolau Mare detin Atestat ma puteti contacta la
-
Serviciile noastre, în domeniul DDD, sunt de cea mai bună calitate, executate de personal calificat si autorizat in domeniu. Ne adresăm tuturor categoriilor de clienţi (instituţii publice, agenti economici, persoane fizice), oferind posibilitatea încheierii de contracte avantajoase. Produsele pe care le folosim sunt ecologice si de cea mai bună calitate ce au o eficienţă maximă, fiind avizate de Ministerul Sănătăţii. Cu o experienţă in domeniu, stim ce este mai bine pentru dumneavoastră si afacerea dumneavoastră, acţionăm prompt si eficient. Preturi avantajoase, în funcție de cerințe, suprafață, grad de infestare, etc. Avem program flexibil, executând lucrările DDD după orarul impus de solicitant si putem intervenii la intervale de timp conforme cu specificul activitatii dumneavoastră, fără nici o ezitare, indiferent de ora ceruta. Timișoara si tot judetul Timiș Telefon
-
Angajam muncitori calificati si necalificati in constructii. Oferim salariu motivant si conditii de munca avantajoase. Pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la nr de telefon:
-
Aveți nevoie de un repaus,vreți sa plecați în concediu sau într-o scurta vacanta și vreți ca bunicii sa rămână în siguranță, sa fie supravegheați și sa li se acorde atenția și sprijinul de care au nevoie?Casa Hamilton este soluția. Oferim servicii de calitate pentru îngrijirea persoanelor varstnice.Centrul oferă asistenta medicala,supraveghere permanentă, companie și plimbări în aer liber,un meniu variat(se tine cont de preferințele culinare ale beneficiarilor nostrii).Centrul deține camere spațioase, luminate,pline de culoare unde se va asigura confortul de care bunicii au nevoie. Va așteptăm cu drag.
-
Se cauta medic veterinar in Timisoara cu atestat de libera practica. Cerinte : experienta in domeniu, Dorim sa fie o persoana responsabila , dinamica pasionata de aceasta meserie si cu capacitatea de a lucra intr o echipa Oferim un mediu de lucru placut intr o echipa tanara si profesionista la o clinica dotata cu aparatura moderna Salariu atractiv ,bonus de performanta si posibilitatea de avansare Cv -urile pot fi trimise la adresa de email
-
CAUTAM MONTATORI PAVAJ CU EXPERIENTA PENTRU AUSTRIA (zona Innsbruck, Tirol) Suntem în căutarea unui montator pavaj vorbitor de limba germana. Dacă aveți experiența în acest domeniu și sunteți în căutarea unei loc de munca în străinătate, vă invităm să aplicați! Responsabilități: - Pregătirea și nivelarea suprafețelor de pavaj - Aplicarea și finisarea stratului de pavaj - Respectarea standardelor de calitate și siguranță Cerințe: - Experiență anterioară în pavare (preferabil in Austria sau Germania) - Cunoștințe de limba germană la nivel de începător - Disponibilitate pentru relocare în Austria Oferta noastră: - Salariu 2500 euro NET -Al 13lea si al 14lea salariu - Cazare contra cost - Mediu de lucru stimulativ și echipe profesioniste Dacă sunteți interesat și doriți să aflați mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon sau la adresa de email
-
Patiseria Pek Ela Pan angajează vânzătoare, program de lucru 8 ore pe zi in două schimburi. Mai multe detalii la numărul de telefon
-
Recrutăm personal în partea de nord a Olandei, în producția de plante flori în sere. Oferim contract olandez pe perioadă nedeterminată. Activitățile se desfășoară în interior, în depozitul serei sau efectiv în seră. Este nevoie de personal pe tot procesul de producție al serei: sortat, plantat, împachetat, făcut buchete, cules, depozit, logistică, etc. Se cere: seriozitate vorbirealibii engleza reprezinta un avantaj dar nu e necesar posibilitatea de a munci zilnic în picioare permisul de conducere reprezintă un avantaj. minim 8 clase Se oferă: loc de muncă într-un colectiv plăcut cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro pe săptămână pe persoană asigurare de sănătate 35,58 euro pe săptămână transport gratuit între cazare și locul de muncă identitate olandeză (BSN) gratuită contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare pe WhatsApp.
-
Se cauta personal pentru angajare in restaurant cu specific italian, Nurnberg, cu contract pe termen nedeterminat . NU CAUTAM CUPLURI !! 3 posturi disponibile : AJUTOR BUCATAR - baiat , experienta in bucatarie obligatorie PIZZER - baiat , experienta in pizzerie obligatorie AJUTOR PIZZER - baiat , fara experienta Program de lucru : 6 1 , 9 ore zi Salariu se negociaza in urma interviului si se raporteaza la abilitati si cunostinte . Se poate oferi cazare . EXCLUS : persoane cu igiena deficitara sau probleme cu alcoolul Mai multe detalii mesaj privat aici sau email
-
Avem nevoie de personal in constructii pentru : Fierarie Dulgherie Zidarie Salariile sunt in functie de experienta Mai multe detalii sunati va rog.
-
1. Postul: Ospatar Ajutor ospatar 2. Departamentul: Restaurant 3. Relatii organizatorice Are in subordine: - Este subordonat: Ospatar Colaboreaza: Bucatar 4. Responsabilitati principale:Aranjeaza si intretinere salonul restaurantului; ajuta la efectuarea serviciile 5. Atributii: 1. Sa se prezinte la program, 1a ora prevazuta in grafic. 2. Sa participe la efectuarea mise-en-place-ului. 3. Sa cunoasca continutul listelor de preparate si bauturi. 4. Sa aiba o tinuta fizica si vestimentara curata, bine ingrijita si ustensilele de lucru complete. 5. Sa participe la careul personalului. 6. Sa respecte regulile igienico-sanitare. 7. Sa asigure in permanenta inventarul in raionul sau si sa pastreze permanent ordinea si curatenia pe locul sau de munca. 8. Indeplineste atributiile, sarcinile, responsabilitatile stabilite prin dispozitii ale managementului la cel mai inalt nivel. 9. Aplica prevederile din documentele sistemului de management integrat (politica, obiective, manual, proceduri, instructiuni etc.). 6. Cerinte post: 6.1 Formare profesionala 1. 8 clase 6.2Experienta 1. Minim 2 ani ospatar, fara experienta ajutor ospatar 6.3Capacitate profesionala 1. Cunostinte tehnici de debarasare 6.4Calitati personale 1. Prezenta fizica placuta 2. Indemanare si dexteritate 3. Simtul vazului si auzului bine dezvoltate 4. Corect 5. Spirit de echipa
-
Electrician cu diploma si peste 30 de ani în domeniu ofer servicii de electricitate de la A la Z
-
Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Menajera vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, deoarece asiguri voia buna si curatenia din locatiile unde acestia ne calca pragul. Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Te vei ocupa de igienizarea si dezinfectarea locației( grupuri sanitare, cabinete, holuri); Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa: Ai bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Vrei sa fii, in fiecare zi, mai bun decat ieri. E necesar sa: Iti doresti sa te alaturi si sa inveti intr-o echipa care isi manifesta grija fata de oameni; Alaturi de noi te poti bucura de beneficii precum: Abonament gratuit de servicii medicale; Bonuri de masa; Cursuri si programe de integrare; O zi de concediu in plus pentru ziua ta de nastere; O zi de concediu in plus pentru fiecare an petrecut in companie; Plan de cariera. Te rugam sa ai in vedere ca vor fi contactati doar candidatii care corespund criteriilor de eligibilitate.
-
Angajăm barman-ospătar pentru barul Lara-Dexter, pe strada Primăverii, nr. 39, în Lugoj, jud. Timiș . Salariu: 3500 lei net (în mână) pe lună Program de lucru: în ture de câte 2 zile. Cerințe: -femeie -până în 35 de ani -cu sau fără experiență Pentru mai multe detalii: (Zamfirescu Mircea)
-
Pentru viitoare deschidere pizzerie, caut sa angajez următoarele posturi:1 persoana care sa se ocupe de apelurile telefonice și vânzare de la vitrină calda(preferabil fata)1 pizzer.Program flexibil, salariul bun.Detalii la telefon sau email.
-
Fresh Friend angajeaza o persoana responsabila de aranjarea mărfii in magazin. Programul de lucru este de 7h zi, salariul este de 3300 lei in mâna. Adresa: Zona Dambovitei, str Stiintei nr 5 Detalii la 074106887
-
Vreau sa angajez un muncitor în construcții! Este de lucru în canalizări! Nu se cere experiență. Daca ai permis de conducere este un bonus Salariul incepe de la 3500lei luna în mână. Și se poate ajunge și la 5000lei luna.
-
Descriere post: Șofer Autoplatformă Tractare Auto Compania noastră caută un șofer autoplatformă dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre din domeniul tractării auto. Dacă ești pasionat de mașini și ai abilități excelente de condus, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Transportarea vehiculelor defecte sau avariate către locațiile desemnate în condiții de siguranță și conform reglementărilor de circulație rutieră. Asigurarea bunei funcționări a autoplatformei și a echipamentelor aferente. Interacțiunea profesională cu clienții și oferirea de servicii de calitate. Întocmirea documentelor necesare conform procedurilor interne. Cerințe: Permis de conducere categoria C+E și atestat pentru transport marfă. Experiență anterioară în conducerea autoplatformei sau a altor vehicule grele. Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor. Atenție la detalii și responsabilitate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică. Salariu competitiv și beneficii suplimentare. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Echipamente moderne și condiții de lucru sigure. Dacă ești o persoană responsabilă, pasionată de mașini și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te încurajăm să aplici pentru poziția de șofer autoplatformă tractare auto. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!