Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze Persoane Disponibil din: 2020-09-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza agenti securitate pentru Timisoara: Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare si relationare; Fire dinamica; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv, tarif 12-13 lei ora; Punctualitatea platii salariilor; Echipament si vizita medicala gatuit; Bonusuri de performanta; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0721212548
-
Promovat
Esti dispus sa lucrezi cu oamenii? Atunci vino in familia EnMaison! Pentru ca noua ne pasa! Dorim sa ne marim echipa cu noi ingrijitori la domiciliu in Timisoara Iti oferim * Program part-time, intre 2 si 6 ore pe zi * Contract de munca si plata la ora de 13,5 lei net. * Transportul decontat * Cursuri de formare ca ingrijitor la domiciliu * Diverse materiale pentru a putea intelege mai bine nevoile persoanelor pe care le ingrijim. Vei avea urmatoarele sarcini * efectuarea igienei zilnice a persoanei asistate * supraveghere medicatiei * mic menaj * ajutor la prepararea hranei * companie Impreuna in comunitate! Suna pentru a te programa la un interviu sau
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Promovat
ELBA S.A. TIMIȘOARA, firmă de producție corpuri de iluminat, cu sediul în parcul industrial Freidorf, str. Paul Morand nr.135 recrutează în perioada următoare personal pentru activități de producție în 3 schimburi. VENIT MINIM BRUT 4650 !!! compus din: Salariu de încadrare ofertant; Spor de noapte 350 lei medie (25%); Bonus de productivitate - pana la 400 lei medie; Bonus de recomandare - 500 lei; Tichete de masă 840 lei (40 lei zi lucrată); Cadou de sarbatori - 300 lei net eveniment; Al 13-lea salariu (în două tranșe); Prime de sărbători și vacanta de vara în funcție de rezultatele financiare ale companiei; Ore suplimentare weekend plătite dublu; Ore suplimentare săptămână +75%; Bonus de fidelitate după 5 ani vechime neîntreruptă în companie; BENEFICII EXTRASALARIALE: Concediu 24 zile an Asigurare privată de sănătate; Loc de muncă asigurat cu contract de muncă direct cu angajatorul ELBA S.A.; Mediu de lucru cu spații generoase, sigure și curate; Analize medicale gratuite în vedea angajării și periodice; Asistență medicală asigurată în timpul serviciului; Echipamente de lucru și protecție gratuite; Dotări tehnologice moderne; În funcție de nivelul de pregătire se asigură acces către programe de formare internă și externă; TRANSPORT GRATUIT ASIGURAT: - pe rute dinTimișoara (plecare din zona Modern, respectiv zona Lipovei); - pe rute din jud.Timiș (Comloșu Mare-Jimbolia-Cărpiniș-Cenei-Uivar-Ionel-Sânmihaiu Român-Sânmihaiu German, Pustiniș, Otelec,Utvin,Șag, Jebel, Liebling) Candidatii interesati sunt rugati să se prezinte la interviu de LUNI până MIERCURI la ora 10:00 în parcul industrial Freidorf, str. Paul Morand nr.135. Puteți vizita și pagina noastră: www.elba.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ATLAS CLEANING : -angajam femei pentru curatenie in LOCALITATEA SAG PART TIME - NORMA PARTIALA - 4 ORE PROGRAM : LUNI - VINERI , ORA 8:00 - 12:00 CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA ( asiguram formare la locul de munca ) Cerinte: -seriozitate si implicare Se ofera: -pachet salarial atractiv -stabilitate -salar la timp -posibilitate de cresteri salariale ( anual salariul creste ) Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei ) Tag: femei pentru curatenie timisoara femei pentru curatenie sag judetul timis doamne pentru curatenie timisoara doamne pentru curatenie sag judetul timis
-
Firma ATLAS CLEANING : -angajează agenti curatenie CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA ( asiguram formare la locul de munca ) -cu program part-time ( norma partiala ) -cu program full-time ( norma intreaga ) In functie de experienta si implicare poti castiga mai mult decat in trecut ! ! ! Cautam persoane dinamice, sociabile, deschise, cu capacitate de adaptare, responsabile , comunicative . Cerinte: -seriozitate si implicare Se ofera: -seriozitate si stabilitate -posibilitate de avansare in cadrul firmei -pachet salarial atractiv ! ! ! Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )
-
Ce ne dorim de la tine, viitoarea noastra colega: experiență de minim 1 an în domeniul curățeniei permis de conducere ( constituie avantaj ) să fii o persoană care se îngrijește de aspectul său, pornind de la igiena de bază (precum manichiura curată), până la articolele vestimentare, care să fie spălate și călcate să fii serios și responsabil, să îți respecți programul de lucru și atribuțiile postului să fii atent la detalii și să îți placă să faci curățenie fii ordonat și punctual să nu fugi de munca fizică Program de lucru: full-time, 8 ore / zi - dimineata ( norma intreaga ) de Luni-Vineri 2 sâmbete / luna, care vor fi recompensate suplimentar Ce îți oferim: IN FUNCTIE DE IMPLICARE POTI CASTIGA : Salariu incepand de la 2.500 - 2.900 lei net ( in mana ) pentru cei fara carnet de conducere Salariu incepand de la 3.000 - 3.800 lei net ( in mana ) pentru cei CU CARNET DE CONDUCERE Echipă unită și plăcută Contract de muncă pe perioade lungi de timp Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )
-
Echipa Magazin Up se măreste! CAUTAM COLEGA NOUA -comunicativa -vesela -serioasa -cu spirit de echipa daca vrei sa te alaturi nouă iti putem oferii mai multe informatii sau direct in magazinul Kapa Center. Stand | A10
-
Căutăm un coleg nou pentru postul de Mecanic Auto pentru service-ul nostru. Cerințe Job: Studii medii; Calificare Mecanic auto; Experiența în domeniu constituie un avantaj; Atenție la detalii; Căutăm un om responsabil, onest, harnic, energic, dinamic, perseverent, receptiv la nou și la schimbări; Abilitățile de comunicare și lucru în echipă sunt indispensabile. Condiții Job: Identifică și repară defecțiunile conform specificațiilor; Răspunde de utilizarea corectă a echipamentelor de lucru din dotare; Răspunde de executarea corectă și la timp a lucrărilor; Se preocupă de îmbunătățirea continuă a eficacității proceselor pe care le desfășoară. Beneficii Job: Venituri nete de 7500 Lei lunar. Oportunități de dezvoltare. Mediu de lucru plăcut. Dacă cunoști pe cineva care se potrivește cu ceea ce căutăm noi, trimite-i acest anunț.
-
S.C. CORLAN TRANS S.R.L. angajeaza soferi profesionisti categoria B C E (se lucreaza in echipaj) pentru curse externe tur-retur. Cerințe Job: Studii medii; Permis de conducere categoria B C E; Șofer profesionist cu minim 1 an de experiență; Disponibilitate la efort fizic și manipulare marfă; Căutăm un om responsabil, onest, harnic și perseverent; Abilitățile de comunicare și munca în echipă sunt indispensabile. Condiții Job: Participă activ la încărcarea mărfii în mijloacele de transport pe baza documentelor de însoțire; Transportă marfa în siguranță de la un punct la altul; Asigură integritatea mărfurilor transportate; Respectă ruta de transport și livrarea produselor conform programării. Beneficii Job: Pachet salarial atractiv; Mediu de lucru plăcut. Va așteptăm să ne cunoaștem la sediul nostru de pe Str Ovidiu Cotruș nr 21 A Timișoara sau trimite-ne un mesaj aici si te contactam noi!
-
Armonié Beauty Studio angajează frizer la procent sau scaun de închiriat!! Dacă îți dorești să lucrezi într-o echipă minunată te așteptăm să ne contactezi!!
-
-
Povestea Madame Magnifique se scrie, iar echipa crește, si vrem să-ți oferim cadrul în care cunoștințele și pasiunea ta să creeze plus valoare. Ce ne dorim de la tine? Experiență relevantă în domeniu, minim 3 ani; Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe; Persoană dinamică, responsabilă, agreabilă, orientată către calitate; Dornic d un job stabil pe termen lung; Spirit de echipă. Ce îți oferim? Salariu de bază net de la 3.500, în funcție de poziție și experiență; Bonuri de masă 735 lei; Pachet de servicii medicale private; Mediu de lucru profesionist, echipamente moderne, ingrediente de top; Cursuri de calificare externe, acreditate; Decontare transport pentru cei din zonele limitrofe orașului. Astept CV-ul tau pe sau pentru mai multe informatii tel. .
-
Angajez mecanic si ajutor mecanic, salar atractiv și posibilitate de avansare.
-
Mobila și scaun de frizerie în stare foarte bună .... Mobila 4000 lei scaun 2500..... la pachet amândouă 6000 lei
-
Distribuitor de piese auto angajeaza lucrator comercial cu atribuții de sofer cv ul se trimite pe
-
Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: - permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;
-
Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative specifice vârstei -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student masterat sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!
-
Descrierea jobului -Efectuarea transporturilor interne pentru livrări -Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate Cerinte -Experienta in domeniul transportului de minim 1 an Posesor permis de conducere categ. C+E valabil Posesor atestat transport marfuri generale valabil Posesor card tahograf valabil Oferim -Salar motivant+diurna interna -Prime de Craciun si Paste -Respectarea timpului de condus si de odihna Detalii la sediul BESTFOAM, BUZIAS sau tel.
-
Buna fetelor Vă aștept un lunile martie si aprilie cu oferta: spălat-tuns-coafat-100lei. În zona Gheorghe Lazăr si sau Comuna Parța. Si sa nu uitam si de cardul de fidelitate oferit Pentru mai multe poze,detalii,va astept pe pagina de fb AD PAGE MAKE UP & COAFOR sau la numărul de telefon
-
Despre companie: Temporales The Caring Career Agent este o companie tânără și în creștere, cu echipe internaționale de recrutare în Portugalia, Spania și Grecia, dedicată conectării talentelor globale cu oportunitățile de carieră din Europa de Nord. Oferim suport complet pe parcursul întregului proces de recrutare și în primii pași ai candidaților noștri în noua lor aventură în carieră. Despre job: În calitate de recrutor internațional, veți fi responsabil pentru identificarea, atragerea și selectarea talentelor de top pentru a satisface nevoile de angajare ale clienților noștri internaționali. Clienții noștri se află în Olanda. Acest rol oferă o oportunitate unică de a lucra într-un mediu dinamic și multicultural, având un impact semnificativ atât asupra carierei candidaților, cât și asupra succesului clienților. Responsabilități cheie: - Talent Sourcing: Utilizați diverse canale, inclusiv forumuri de locuri de muncă online, social media și rețele, pentru a obține candidați de înaltă calitate la nivel global. - Screening și evaluare: Efectuați interviuri și evaluări cuprinzătoare pentru a evalua calificările candidaților și potrivirea culturală cu organizațiile clienților. - Managementul candidaților: Oferiti îndrumare și sprijin candidaților pe tot parcursul procesului de recrutare. Nu numai de la contactul inițial până la acceptarea ofertei de muncă și chiar și după ce candidații au început să lucreze la noul lor loc de muncă. - Studiu de piață: Rămâneți la curent cu legile internaționale privind ocuparea forței de muncă, tendințele pieței și activitățile concurenților pentru a oferi informații strategice clienților. - Conformitate: Asigurati respectarea standardelor legale si etice in toate activitatile de recrutare, inclusiv principiile diversitatii si incluziunii. - Raportare: Mențineti inregistrări exacte ale interacțiunilor candidaților și ale progresului recrutării pentru raportarea clienților și analiza internă. Cerinte: - Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau un domeniu conex. - Înțelegerea puternică a piețelor globale ale muncii și a nuanțelor culturale. - Abilități excepționale de comunicare și interpersonale. - Competență în utilizarea software-ului și instrumentelor de recrutare. - Abilitatea de a se adapta la prioritățile în schimbare într-un mediu cu ritm rapid. - Buna cunoastere a limbii engleze; Alte abilități multilingve sunt un plus. - Experienta ca recrutor, constituie un avantaj. Beneficii: - Salariu competitiv și bonusuri bazate pe performanță. - Expunerea la o gamă diversă de industrii și piețe globale. - Cultura colaborativă și incluzivă a companiei. - Organizare flexibilă, cu un echilibru foarte bun între viața profesională și cea personală. - Posibilitatea de a participa la evenimente internaționale și întâlniri cu clienții. Dacă sunteți pasionat de conectarea talentelor într-un domeniu internațional și prosperați într-un mediu multicultural, vă invităm să vă alăturați echipei noastre ca recrutor internațional Temporales. Pentru a va candidata, vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție care să detalieze experiența dvs. relevantă și de ce sunteți interesat de această poziție
-
Restaurantul Riviere, situat pe malul Begai angajeaza ospatari ospatarite. Candidatul Ideal: Căutăm ostar ospatarite cu experient, harnică, punctuala, cu o atitudine pozitivă, care să fie responsabilă si pe care să ne putem baza. Educație și experiență: Studii medii Diploma barman ospatar, constituie avantaj Experiența in domeniu este obligatorie Te rugăm să aplici dacă: Ești o persoană pasionată de industria ospitalității, crezi că ai un talent în a vorbi și a relaționa cu oamenii și îți place să faci asta, în timp ce servești băuturi si mancare Ești orientat către solicitările oaspeților, fiind un profesionist și o persoană interesată de o educație și o dezvoltare continuă în domeniul tău Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă, pozitivă, cu spirit de echipă și amabilă Ai capacitatea de a răspunde și de a gestiona într-o manieră pozitivă și profesională toate situațiile apărute în relația cu oaspeții restaurantului Te poți adapta cu ușurință la programul de muncă al restaurantului Poți să muncești în ture, de sărbători și în weekenduri atunci când este necesar Ai cunoștințe în ceea ce privește regulile de igienă în alimentația publică și pui în practică aceste reguli Ce ar trebui să faci: Te asiguri că oaspeții sunt serviți corespunzător, în funcție de solicitările lor și conform normelor interne Contribui la promovarea ofertei de produse disponibile și faci recomandări oaspeților atunci când ți se solicită acest lucru Ești responsabil de marcarea, încasarea băuturilor oaspeților și contribui împreună cu colegii și superiorul ierarhic la realizarea inventarelor Răspunzi pentru menținerea și respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate și respectarea termenelor de execuție a acestora Te asiguri că circuitul deșeurilor și al reziduurilor este respectat în totalitate, conform procedurilor Semnalizezi din timp superiorului direct orice situație care poate duce la neîndeplinirea în condițiile cerute a sarcinilor ce îți revin
-
Restaurant, cauta livrator pe scuter part-time, aproximativ 2 -3 ore (12:00 - 15:00). De luni pana vineri. Alte detalii le discutam la telefon: (Andra) Va rugam sa sunati dupa ora 15:00.
-
TEMPORALES, lider de piață de 8 ani și specialist în furnizarea de profesioniști calificați și specializați din Europa, recrutează SUDORI pentru Olanda. Scurtă descriere a postului: Veți lucra un schimb pe zi, iar locul dumneavoastră de muncă va fi în Germania (Bremen sau Rendsburg). Locația exactă va fi comunicată în timpul interviului. Ziua va începe cu o introducere în munca pe care va trebui să o faceți în acea zi. Odată ce un lucrător siderurgic a realizat pregătirea corectă, va puteti începe munca și arăta abilitățile de sudură pentru a suda penetrările oțelului în toate pozițiile. Cerințe: Vorbiți și înțelegeți limba engleză; Permis de conducere B; Cititi desenele tehnice; Experienta ca sudor cu atestate valabile, experienta pe santierul naval constituie un avantaj; Certificatul trebuie să fie valabil conform ISO 9606, sudură MIG MAG 131, 135, 136, 138 valabil pentru oțel (FM1 și FM2) și valabil pentru țevi și toate poziții de sudura (HL-045). Oferim: - salarii atractive, in functie de experienta; - cazare; - contract renovabil, pe termen lung.