Anunțuri
Locuri de munca Timis Persoane Disponibil din: 2021-03-18 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de constructii angajam necalificati in Timisoara. Oferim transport, salarii atractive si un mediu de lucru placut
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Promovat
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre! Cautam o persoana serioasa si responsabila dar in acelasi timp cu o fire dinamica si ambitioasa. Experienta pe o pozitie similara este obligatorie, cu bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Evidenta produselor, a stocului si comunicarea activa cu depozitul central -Receptionarea, depozitarea si eliberarea cu documente legale a produselor -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor
-
Promovat
SUBWAY Timisoara, locatia: Complex Studentesc Angajeaza : ---preparatori/vanzatori sandwichuri -"Sandwich Artist", .Nu este obligatorie experienta in domeniu,dar constitue un avantaj(Profi,Auchan,horeca,etc). ---full time sau part -time pt ore de seara. Oferim:Salariu/venituri si beneficii atractive,posibilitati de avansare si asiguram instructaj si calificare cu diploma absolvire cursuri SUBWAY UNIVERSITY(-Sandwich Artistry,Beautifull restaurants,etc.) Cautam persoane motivate pentru a se alatura super-echipei noastre si dornice de a lucra int-un mediu organizat si placut. Hai in echipa noastra ! TEL Dorin
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Povestea Madame Magnifique se scrie, iar echipa crește, si vrem să-ți oferim cadrul în care cunoștințele și pasiunea ta să creeze plus valoare. Ce ne dorim de la tine? Experiență relevantă în domeniu, minim 3 ani; Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe; Persoană dinamică, responsabilă, agreabilă, orientată către calitate; Dornic d un job stabil pe termen lung; Spirit de echipă. Ce îți oferim? Salariu de bază net de la 3.500, în funcție de poziție și experiență; Bonuri de masă 735 lei; Pachet de servicii medicale private; Mediu de lucru profesionist, echipamente moderne, ingrediente de top; Cursuri de calificare externe, acreditate; Decontare transport pentru cei din zonele limitrofe orașului. Astept CV-ul tau pe sau pentru mai multe informatii tel. .
-
Angajez lucrator comercial in incinta Aeroportului International Timisoara, cu sau fara experienta. Responsabilitati: - cautam o persoana activa, organizata si orientata spre rezultate cu focus pe client si vanzare. -deschiderea la timp a locatiei -curatenie in magazin -aprovizionarea si aranjarea produselor la raft in scopul unei bune vizibilitati Cerinte: -amabilitate fata de client si profesionalism la locul de munca -capacitatea de a lucra in echipa , insa si individual -aptitudini interpersonale si de comunicare -vorbitor de limba engleza Beneficii: -mediu de lucru prietenos -dezvoltare personala -sporuri de noapte weekend -bonuri de masa Mai multe detalii la nr de telefon
-
Angajam casier full-time pentru magazinul PROFI Dorobanților Simion Bărnuțiu Se cere minim studii medii finalizate si dorinta de munca.Salariu atractiv,bonusuri si tichete de masa. Pentru mai multe detalli va asteptam la un interviu.
-
-
Angajez mecanic si ajutor mecanic, salar atractiv și posibilitate de avansare.
-
URGENT!!! Ești harnic și vrei să lucrezi ? Vino în echipa noastră! Ne căutăm colegi Profi GO angajează! Casieri ,casiera Lucrători comercial ( BĂIEȚI ) Avantajele colaborării cu noi ... Șalariu fix Tichete de masa Prima de Paște Crăciun Bonus audite Contract de muncă 5 zile pe săptămână 8 ore două schimburi Bulevardul Revoluției nr 7 Posibilitatea de a avansa .... Pt detalii sunați la numărul
-
Mobila și scaun de frizerie în stare foarte bună .... Mobila 4000 lei scaun 2500..... la pachet amândouă 6000 lei
-
Caut tractoris combainier si municitor agricol! Ofer cazare, masa si un salar atractiv. Pentru mai multe detalii la nr de tel
-
Distribuitor de piese auto angajeaza lucrator comercial cu atribuții de sofer cv ul se trimite pe
-
Firma gaze naturale angajez sudor, excavatorist, instalator si muncitor necalificat. (
-
Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: - permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;
-
Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative specifice vârstei -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student masterat sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!
-
Descrierea jobului -Efectuarea transporturilor interne pentru livrări -Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate Cerinte -Experienta in domeniul transportului de minim 1 an Posesor permis de conducere categ. C+E valabil Posesor atestat transport marfuri generale valabil Posesor card tahograf valabil Oferim -Salar motivant+diurna interna -Prime de Craciun si Paste -Respectarea timpului de condus si de odihna Detalii la sediul BESTFOAM, BUZIAS sau tel.
-
-
Angajam sau închiriem post manichiura in salon nou. Salonul este situat in calea Sagului ,detalii la telefon
-
Buna fetelor Vă aștept un lunile martie si aprilie cu oferta: spălat-tuns-coafat-100lei. În zona Gheorghe Lazăr si sau Comuna Parța. Si sa nu uitam si de cardul de fidelitate oferit Pentru mai multe poze,detalii,va astept pe pagina de fb AD PAGE MAKE UP & COAFOR sau la numărul de telefon
-
Angajez bucatar bucatareasa pentru restaurant aflat in piata 700 Timisoara Pentru planificarea unui interviu si mai multe detalii va stau la dispozitie la numarul de telefon
-
Doamna serioasă, caut persoana în vârstă de care sa am grijă în Timișoara sau împrejurimi. Sunt disponibilă 24 7 pentru a locui cu ea, în vederea pregătirii hranei, administrare medicamentației, menaj, etc. Sunt disponibilă imediat. Menționez că am experiență în acest sens. Rog seriozitate. Pentru mai multe detalii aștept să mă contactați la telefon
-
Descrierea companiei: Firma specializata in confectii metalice, angajeaza urgent Operator CNC debitare cu laser (LWD , Bistronic) Cerinte: - Experienta cu masini de debitat laser ( repezinta un avantaj) - Cunostinte de baza a desenului tehnic - Seriozitate. Se ofera: - Salariu atractiv in functie de performante . - Tichete de masa in valoare 20 ron - Prima de transport; - Prima de prezenta; - Prima de vacanta si de sarbatori; - Al 13- lea salariu. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numerele de telefon intre orele 8:00 16:00 ;