Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2020-08-24 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Operator Router CNC. Cerinte: Absolvent de liceu/scoala profesionala tehnica; Experienta relevanta de minim 2 ani ca operator utilaje cu comanda numerica; Seriozitate, spirit de echipa, capacitate de comunicare cu programatorul CNC, proiectantii si productia; Capacitate de intelegere a desenelor tehnice; Capacitate de ajustare a programelor atunci cand este necesar; Cunostinte legate de freze si utilizarea acestora pe diferite materiale. Responsabilitati: Operare router 3 axe pentru prelucrare: carton, plastic, plexiglas, mdf; Indeplineste toti pasii necesari specifici de la setare masina la "pus pe masa"; Asigura functionarea si intretinerea optima a masinii; Gestioneaza frezele (comanda, ascutire); Seriozitate, organizare, inclinatie tehnica, capacitate de adaptare la situatii neprevazute aparute in producție. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Angajam Operatori Productie pentru unul dintre clientii nostri, o companie care produce cele mai folosite produse pentru circuite in domeniul electronicii de putere si, de asemenea, activeaza in producția de materiale de lipire și cositorit, precum și de adezivi pentru industria electronica. Program de lucru: 4 si 3 schimburi. Cerinte: - Studii medii finalizate; - Experienta in productie; Oferim: - Pachet salarial motivant; - Bonus de Crăciun; - Al 13-lea salariu; - Tichete de masă de 30 ron; - Asigurare privată de sănătate; - Transport asigurat gratuit din Timisoara si zonele limitrofe: Cruceni, Foeni,Ionel, Otelec, Pustinis, Uivar, Cenei, Bobda, Sanmihaiu German, Sanmihaiu Roman, Utvin, Voiteg, Jebel, Padureni, Parta si Sag. - Mediu de lucru plăcut într-o companie multinațională. Te-am facut curios? Aplica si iti vom oferi toate detaliile de care ai nevoie.
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel.
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
-
Angajam personal curățenie în Timisoara Cerințe: -Permis de conducere cat B Dacă sunteți interesați așteptăm telefonul dumneavoastră: sau CV trimis pe e-mail
-
Gradinita Bambi Dumbravita, autorizata de M.E.N., angajaza educator pentru perioada nedeterminata. Daca esti o persoana calma, absolventa de liceu sau universitate cu studii pedagogice in domeniul prescolar, te asteptam in echipa noastra. Constituie un avantaj cunoștințele de limba engleza și limba germană . Oferim conditii de lucru foarte bune, program flexibil , posibilitati de dezvoltare profesionala, mediu de lucru placut. Daca crezi ca iti place sa faci parte dintr-o echipa profesionista, sa lucrezi cu copiii si iti doresti un loc de munca stabil, trimite CV-ul tau la adresa de email si te contactam noi!
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
Prestări servicii de Dezinsecție -Deratizare la Asociații de Proprietari,Scoli, Grădinițe, Restaurante, Patiserii,Etc,colaboram cu persoane Fizice și Juridice.Toate soluțiile sunt aprobate de Ministerul Sănătății și de DSP Timiș Eliberam Factura Chitanță,Proces Verbal Fise de Securitate pentru toate soluțiile folosite.
-
Cerințe: limba germană la nivel B2+ sau C1 formare profesională și dovada aptitudinii de a lucra la instalații electrice de înaltă tensiune întreținerea și repararea instalațiilor electrice sub tensiune experiență de a lucra la stațiile electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere Vă oferim: 19,00 euro brutto pe oră + 8,50 euro diurnă pe oră contract de muncă pe perioadă nedeterminată înregistrare (impozite, asigurări) asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Bonusuri suplimentare: concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. la adresa de mail: Date de contact: +4936165759292
-
Promovat
Angajam sofer profesionist categoria C+E pentru transport intern (RO) Se lucreaza la program pe cap tractor cu semiremorca prelata. Weekendurile sunt libere. Cursele sunt cu tur-retur. Nu se face circuit pe tara. De preferat sa aveti domiciliul in Timisoara sau zonele limitrofe. Salariul este motivant. Pentru detalii suplimentare puteti suna la tel. : Multumim.
-
Promovat
Descriere S.C Smithfield România S.R.L angajeaza Spalatori Vehicule pentru Spalatoria Auto de la Utvin. Cerinte: Sudii generale; Seriozitate, responsabilitate; Spirit de echipa. Responsabilitati: Sa pastreze si sa utilizeze corespunzator masinile de spalat sub presiune, materialele si echipamentele cu care lucreaza; Sa respecte normele privitoare la exploatarea masinii de spalat sub presiune; Sa respecte programul de lucru si sa foloseasca cu cea mai mare eficienta timpul de lucru; Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US. Pu
-
Gim Service - Faget angajeaza pentru fabrica de producție peleti: șef producție, operatori productie
SC GIM SERVICE SRL angajeaza: SEF PRODUCTIE si MUNCITORI pentru fabrica de producție peleti Cerinte pentru SEF PRODUCTIE: - experienta în coordonarea producției de minim 3 ani (avantaj în domeniul prelucrării lemnului) - permis de conducere Cerinte pentru MUNCITORI: - seriozitate, dorința de munca si dezvoltare Oferim: - conditii de munca si retributie bune - salariul platit la timp - cursuri si instruiri pentru specializare/calificare si de crestere a competentelor - card de masa - decontare transport pentru cei din localitățile învecinate - asigurare medicala personalizata - un loc de munca stabil si sigur, unde sunteti respectat si de unde puteti iesi la pensie CV-uri si informatii la: - tel.:
-
Promovat
R&F Solution GmbH angajam șofer cat D ptru lucru în Germania . Contract nedeterminat , nu se cere limba germana , salariu atractiv . Ptru detalii sunați la 0049 160 25 39 480 sau 0040 730 680 143
-
Angajam Agent sau Operator DDD (deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie). Candidatul ideal: - Studii generale - Calificarea necesară: agent dezinfecţie, dezinsecţie şi deratizare – reprezinta avantaj - Experienţa în domeniu – reprezintă avantaj - Capacitate de a lucra în echipă - Permis de conducere categoria B – reprezintă avanta
-
Angajam barman cu experienta in domeniu. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, mancare asigurata, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, program de 2 2 zile. Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
-
Angajam PIZZER cu experienta care sa detina bune abilitati de comunicare, dexteritate si viteza de lucru. Cautam un coleg care isi doreste un job stabil pe perioada indelungata. Salariu+ masa asigurata.
-
Angajam tamplar , care sa se alature echipei Cerințe: Persoana responsabila si implicata; Cunostiinte de operare a utilajelor specifice Atitudine pozitiva si productiva Experienta in prelucrarea si montajul mobilierului din MDF pal constituie un avantaj Condiții: Colectiv restrains si proiecte particlulare cu accent pe calitate Pachet salarial complet + bonusuri Responsabilități: Prelucreaza materialele specifice fiecarei lucrari; Premonteaza piesele si accesoriile aferente; Monteaza in atelier locatia clientului produsul final.
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Căutăm colegi cu spirit ludic si poftă de muncă pentru a face parte din echipa magazinului Happy Color din lulius Mall Timisoara. Pasiunea pentru jocurile de societate si/sau afinitate pentru domeniul art&hobby constituie un avantaj. Jobul necesita interacțiune mare cu clienții, deschidere si dorința de a învăța permanent lucruri noi. Cunoașterea produselor si recomandarea lor cu zambetul pe buze e la ordinea zilei. Responsabilităti si atribuții: - Consilierea clienților în alegerea jocurilor si a celorlalte produse, vanzarea acestora; - Participarea activa la evenimentele din cadrul magazinului, sesiuni de boardgames si jocuri pentru copii, ateliere tematice creative; - Recepția cantitativă si calitativă a mărfurilor, gestionarea stocurilor de marfă si pregătirea marfurilor pentru livrare; - Atitudine pozitiva; - Persoană sociabilă; - Imaginație, creativitate, inițiativă si spirit ludic; - Pasiune pentru domeniul creativ, art&hobby, boardgames; - Cunostinte de operare calculator; - Experienta in activitățile cu copiii este un atu. Oferim: - Pachet salarial atractiv (salariu fix plus bonuri de masă plus bonus lunar); - Mediu de lucru incitant si în continuă evoluție; - Participarea la festivaluri si diferite târguri de profil. Tipul postului: -angajam atât în sistem full time cât si part time Asteptăm CV-urile voastre pe adresa de email: