Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze Companii Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Promovat
MVT LOGISTIK SRL ANGAJEAZA SOFERI CU O MINIMA EXPERIENTA PENTRU RUTE DE COMUNITATE SAU TUR-RETUR . CASTIG LUNAR 2400 EUR .
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza dispeceri in domeniul transportului ! Program de lucru 8h pe zi Se lucreaza in schimburi Salariu motivant , nu necesita experienta , se considera un avantaj experienta in domeniu si cunoasteria limbii engleza si altor limbi straine ! Salariu incepe de la 2500 lei cu posibilitate de marire in functie de performantele dumneavoastra . Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V , 08 - 18
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Strada Chimiștilor nr. 5-9 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa: ****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi: -1 secretar -1 arhivar Cerințe atribuții pentru postul de secretar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -abilități excelente de operare a calculatorului (tehnoredactare, utilizare scanner, imprimantă, mail etc.) -va întâmpina clienții, va răspunde la telefon, mail, va face programări, consultându-se cu colegii; -va tehnoredacta acte cu specific notarial; -va analiza documentele care stau la baza încheierii actelor notariale; -va întocmi bazele mapele actelor încheiate și le va preda persoanei responsabile cu arhivarea acestora; -va păstra legătura (telefonic e-mail) cu clienții biroului; -va transmite adrese către notarii publici, bănci, instituții publice etc.; -va interoga va înscrie acte în registrele notariale (INFONOT); -va opera în sistemul electornic de cadastru și publicitate imobiliară; -va întocmi facturi fiscale; Cerințe atribuții pentru postul de arhivar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -experiență în arhivarea actelor notariale; -va înregistra corespondența în registrul de corespondență și actele notariale dosare succesiuni dosare divorț în registrele notariale; -va arhiva actele notariale; -va întocmi declarația 208. Programul biroului este de luni-vineri, ora 9.00-17.00
-
ximena Food srl Magazine Alimentare in Timisoara : Calea Sagului , Piata Iozefin si Piata Dacia . Cautam colege . Program de lucru : Luni - Vineri , Schimb 1 , orele 7- 15 (8ore) Schimb 2 , orele 14-21 (7ore) Se mai lucreaza un weekend (sambata 7-17.30 , duminica 8-14) iar urmatorul weekend este liber Salar plus diverse bonusuri ( tickete de masa , prime de sarbatori ) in functie de experienta si vechime . RELATII (NUMAI !): LUNI - VINERI INTRE ORELE 8-16 TEL :
-
SC CARA PFLEGE TRANS SRL Agentie plasare forta de munca inregistrata la ITM TIMIS Cod Caen 7810 in colaborare cu LEBENSGHÜHL 24 STD Austria dispunem de locuri de munca in sectiunea:Ingrijire Batrani la domiciliu * Oferim contracte de mediere in Romania iar in Austria se lucreaza cu contracte de prestari servicii si contract organizational pus la dispozitie de WKO. * Plata SVS cât și a WKO-ului nu este reținută din salar de catre Agentia din Austria,plățile către aceste instituții revin în sarcina prestatorului. * Numărul de impozitare (Steuernummer) și Declarația de venit anuala (Steuererklarung) revine în sarcina prestatorului de servicii. Cerinte Limba germana mediu, conversational Diploma de calificare (oricare din urmatoarele): > Ingrijire batrani / Infirmieri / Diploma Cruce Rosie / Asistent medical Experienta in domeniu minim 6 luni Seriozitate amabilitate, promptitudine Perioada de lucru Durata sederii la locul de munca este de 28 zile si 28 zile libere. Deplasarea Deplasarea catre locul de munca, atat dus, cat si intors este asigurat de catre agentia de transport din Romania cu care colaboram. Cheltuielile de transport vor fi suportate de catre agentia din Austria. Conditii de plata Plata pentru serviciul prestat este in functie de complexitatea cazului, de calificare si cunoasterea limbii germane. Tarifele pe zi pornesc de la 65 euro pana la 85 euro. - Comision 8% din remuneratie si este retinut direct de catre agentia din Austria la final se turnus - Transport organizat dus-intors de catre agentie si platit de catre familie. Plata serviciilor se va face printr-un cont bancar in euro, deschis in Romania sau Austria,cu o zi înainte de plecare spre tara de destinație sau in ultima zi de lucru. Pe durata desfasurarii activitatii veti avea suport din partea agentiei noastre, cat si din partea reprezentantului nostru din Romania. Detalii si inscrieri la telefon: Luni-Vineri 09: Sambata: 09:00 13:00 Tel :