Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2020-04-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
Plasess, companie multinationala , angajeaza pentru fabrica sa din Timisoara, platforma Incontro, hala 04, operatori injectie mase plastice pentru departamentele: asamblare, set-up, inspectie, depozit , printare, laser, vopsitorie Se ofera: -Salariu de incadrare negociabil in functie de abilitatile si experienta personala -Tichete de masa 25 RON Zi -Transport asigurat de firma -Tichete cadou de sarbatori -Prime de sarbatori in functie de profit -Bonus aniversar in functie de vechime -Ore suplimentare 200% -Bonus de calitate -Bonus de prezenta -Bonus de recomandare Ne putet contacta la numarul de telefon sau sa ne trimiteti CV-ul dvs la urmatoarea adresa de email :
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Timisoara, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;
-
Marim echipa!Inchiriez post de lucru scaune pentru Coafor,post pentru Manichiură-Pedichiură,o încăpere separată,utilată complet pentru post de Cosmetică(aplicat gene,microblending etc.) Zonă ușor accesibilă,Piața Sinaia. Pentru orice detaliu nu ezitați să mă contactați.
-
Alăturate echipei noastre! Ești : Frizer, Coafeza sau Manichiurista? Vrei să lucrezi pe cont propriu și să-ți gestionezi singur programările? Ai posibilitatea de a închiria un post în salonul nostru. Salonul Opal Beauty este situat într-o zonă centrala,oferindu-vă o oportunitate unică de a atrage un număr mare de clienți.Salonul este echipat si dotat modern,totul este nou conform standardelor actuale. Salonul de înfrumusețare Opal Beauty se va deschide curând în Timișoara zona Dacia. Conceptul Opal Beauty are in centru atenției clientul și satisfacția acestuia.Punem pret pe calitate și profesionalism de aceea la noi veți găsi servicii de exceptie intr-un ambient placut, intim și relaxant.Pentru ca relația cu clienții noștri este esențială dorim sa o dezvoltam continum de-aceea dorim consolidarea echipei și a brandului investind continuu în publicitate. Daca te potrivești cerințelor te asteptam sa ne contactezi pentru a ne cunoaste și a începe o colaborare. Cerințe: Dedicare,seriozitate, profesionalism,punctualitate. Echipa este tânără, atmosfera primitoare. Lucram doar cu produsele profesionalele și de calitate. Pentru detalii și informații lasati mesaj privat sau contactati-ne la numărul de telefon
-
Căutăm colegi cu spirit ludic si poftă de muncă pentru a face parte din echipa magazinului Happy Color din lulius Mall Timisoara. Pasiunea pentru jocurile de societate si/sau afinitate pentru domeniul art&hobby constituie un avantaj. Jobul necesita interacțiune mare cu clienții, deschidere si dorința de a învăța permanent lucruri noi. Cunoașterea produselor si recomandarea lor cu zambetul pe buze e la ordinea zilei. Responsabilităti si atribuții: - Consilierea clienților în alegerea jocurilor si a celorlalte produse, vanzarea acestora; - Participarea activa la evenimentele din cadrul magazinului, sesiuni de boardgames si jocuri pentru copii, ateliere tematice creative; - Recepția cantitativă si calitativă a mărfurilor, gestionarea stocurilor de marfă si pregătirea marfurilor pentru livrare; - Atitudine pozitiva; - Persoană sociabilă; - Imaginație, creativitate, inițiativă si spirit ludic; - Pasiune pentru domeniul creativ, art&hobby, boardgames; - Cunostinte de operare calculator; - Experienta in activitățile cu copiii este un atu. Oferim: - Pachet salarial atractiv (salariu fix plus bonuri de masă plus bonus lunar); - Mediu de lucru incitant si în continuă evoluție; - Participarea la festivaluri si diferite târguri de profil. Tipul postului: -angajam atât în sistem full time cât si part time Asteptăm CV-urile voastre pe adresa de email:
-
Cautam sef de magazin cu experienta pentru magazinul Shop&Go Dragalina 47. (Zona Gara de Nrod) Oferim: Program flexibil full-time Salariu atractiv Bonusuri de performanta Se cere: experienta in domeniu minim 1 an, seriozitate, dorinta de a munci si invata!
-
S.C.Landisa Plant S.R.L. angajeaza personal manipulare plante ornamentale pentru punctul de lucru din Dumbravita,jud.Timis. Activitatea consta in: -descarcarea si incarcarea plantelor ornamentale -aranjarea plantelor ornamentale pe locatii -intretinerea si ingrijirea plantelor ornamentale Se ofera salariu motivant si mediu de lucru placut. Pentru detalii va rugam sa sunati la numarul de telefon:
-
-
-
Execut lucrări în construcții finisaje interioare și exterioare în Lugoj și zonele limitrofe ofer și doresc seriozitate maxima!
-
Firma austriaca 24 Stunde Pflegeagentur, sub tutela doamnei Barbara Bloos, este mereu in cautare de ÎNGRIJITOARE/ PFLEGERIN Salariile incep de la 75 euro ( +SVA+ Transport+ ) Turnus de 29 30 zile ! ****Acest anunt nu se refera la un caz anume !!! Mai multe detalii se ofera inca de la primul contact, cazurile difera, deoarece mereu este nevoie de omul potrivit la locul potrivit. Limba germana este obligatorie, incepand de la nivelul conversational. ***VA RUGAM NU LASATI NR DE CONTACT, CONTACTATI DV.
-
Promovat
Angajam dulgheri, zidari, finisori si necalificati oferim salarii motivante, concediu platit, prime sarbatori, salarile la timp. Angajam si operator pe mini-Excavator! Pentru angajare si mai multe informatii va rugam sunati la numarul de telefon de luni pana vineri intre orele 08:00 si 17:30
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Promovat
MVT LOGISTIK SRL ANGAJEAZA SOFERI CU O MINIMA EXPERIENTA PENTRU RUTE DE COMUNITATE SAU TUR-RETUR . CASTIG LUNAR 2400 EUR .
-
-
-
fabrica de paine angajeaza muncitor necalificat,brutar.
-
fabrica de paine angajeaza contabila pentru evidenta primara in contabilitate. furnizor ,facturare clienti. .avizare etc.
-
Promovat
LTHD Corporation angajeaza tehnician calitate, program de luni pana vineri, 2 schimburi. Puteti trimite CV la adresa sau direct la sediul firmei din str. Ardealului, nr.70, Timisoara (zona Dambovita) .
-
Salon SuperTuns Estetica angajeaza coafeza. Daca esti creativa si vrei sa faci parte din echipa noastra, te asteptam cu drag. Se ofera salariu atractiv si conditii avantajoase de munca. Salonul este situat pe strada Iancu Vacrescu, are clientela formata si o vechime de peste 10 ani. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la numarul de telefon afisat .
-
Angajam coleg/a cu sau fara experienta pentru magazin alimentar (program 12/24-12/48)Pentru mai multe detalii ma puteti contacta telefonic Cerințele postului: Candidații trebuie sa dea dovada de seriozitate și punctualitate la locul de munca , buna organizare și atenție . Se oferă contract de munca legal (salariul net 3000) , prime sărbătorii + alte bonusuri suplimentare . Mulțumesc !