Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2020-12-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Conditii: Seriozitate, Implicare, Limba engleza nivel mediu Venituri totale: 4500 - 6000 lei
-
Promovat
OMV SAGULUI STATIE NOUA DUPA PODUL DIN CALEA SAGULUI LANGA CITROEN MERCEDES angajeaza personal cu si fara experienta pentru: - CASERIE incepand cu minim cu 3500 net, cu bonuri in valoare de 700 lei incluse. -SPALATORIE AUTO AUTOMATA SI DESERVIRE PLATFORMA AUTO salariul incepand cu minim 3200 net ,cu bonuri in valoare de 700 lei incluse. Se ofera pregatire la locul de munca,echipamenet de lucru, program de lucru in ture, flexibil,bonusuri. Informatii la telefon si sau cu C.V. la adresa de mail si la sediul firmei, OMV CALEA SAGULUI NR 203.
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
sudura MMA , mig mag ,tig wig , polietilena, reparatii și întreținere confecționare porți, garduri, sudura pe teava sudură aluminiu, fonta, otel, cupru, inox. mă deplasez la domiciliul clientului in caz de urgenta . reparatii și întreținere în orice domeniu , pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
-
Angajam ASISTENTA MEDICALA! Candidata Ideala Absolventă a unei școli sanitare acreditate și recunoscute național Integritate, seriozitate, amabilitate și flexibilitate Integrare în echipă bune abilități de comunicare și relaționare, capacitate de organizare și planificare a timpului și a sarcinilor încredințate, lucru în echipă Buna organizare a programului de lucru si abilități de recepție. Beneficii Loc de muncă stabil. Acumulare de experiență și oportunități de promovare în interiorul companiei. Daca esti o persoana pasionata, serioasa, punctuala, cu grija fata de pacient si cu disponibilitatea de a creste impreuna cu noi, te asteptam sa ne contactezi. Trimite-ne CV-ul tău la adresa:
-
A typical day might include the following: Provide accurate and optimal IT solutions via telephone, e-mail, or chat; After an effective training period you will be able to troubleshoot different issues (office, windows, outlook, internet, specific applications, hardware); Assist in the resolution of customer and support issues to ensure a positive impact on customer satisfaction; Follow up on the existing back-log; Comply with the project s performance indicators; Communicate with other designated teams and escalate complex issues. To ensure success in this role, you need the following experience and skills: Spoken languages: fluent French and English (B2 C1); Technical college or university is not mandatory as necessary training will be ensured; Previous customer support experience is an advantage; Excellent customer service abilities: client orientation, active listening, and interpersonal skills; Ability to work in a dynamic environment and multitask; Availability to work in shifts.
-
S.C. POKER TM S.R.L din Giarmata, jud. Timis, angajeaza 4 persoane pe postul de Femeie de Serviciu. Cerinte: studii generale si limba engleza. CV-ul se trimite pe adresa de e-mail: pana pe data de 18 Martie 2024 ora 15:00. Concursul va avea loc in data de 18 Martie 2024, ora 17:00.
-
Angajam tamplar / montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența !! Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Se ofera si bonusuri !Rugam seriozitate !!
-
Angajam tamplari cu experienta in asamblarea corpurilor din pal, mdf si panouri de lemn . Cerinte minime necesare : capacitatea de a intelege schitele de asamblare,asamblarea corpurilor ,montare si reglare balamale,montare glisiere standard si cu amortizare,permis de conducere categoria B constituie un avantaj Oferim un mediu placut, program de 8 ore de luni pana vineri ,salariu atractiv in functie de abilitati plus comision la fiecare proiect in functie de implicare ! Sediul atelierului este in comuna GHIRODA.
-
Angajam tamplar si/ sau montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența. Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Rugam seriozitate !! Locație: Ghiroda
-
Angajez sofer categoria c, e curse interne (doar pe tara) salr 6500 lei info la
-
Firma STIRION SECURITY SRL angajează agenți de de securitate pentru Dumbrăvița, Calea Șagului și Calea Girocului. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de tel.
-
ANGAJEZ ȘOFERI CU CATEGORIA B CU EXPERIENȚĂ SALARIU 1700EURO 2000.PETRU MAI MULTE INFORMATII SUNATI LA NR
-
-
Suntem un centru de contact de externalizare care lucrează cu parteneri și clienți din întreaga lume. Produsele noastre principale sunt suplimente alimentare, amulete, produse de casă și produse de înfrumusețare. Am început în 2012. Lucrăm cu mai multe țări vecine, Europa și Asia. Gestionăm apelurile cu clienții interesați să cumpere bunuri. Cum funcționează: prin publicitate online, clienții lasă o cerere de cumpărare cu numele și numărul de telefon, după care așteaptă apelul nostru. Specificații Tip job full part-time Salariu oferit 600 - 1000 USD Candidatul Ideal Cerințe fata de candidat: vorbire liberă în limba română poloneza maghiara bulgara ceha slovaca greaca dorința de a învăța lucruri noi; abilitatea de a lucra în echipă; abilitatea de a exprima clar și accesibil gândurile; utilizarea calculatorului Responsabilități a oferi suport și informații referitoare la produse și la comenzile efectuate; a efectua vînzări după script-urile,oferite de noi; a fixa rezultatele convorbirilor în sistem; a cerceta și a aplica informația despre produse noi.
-
Angajam lucrător în construcții cu un pachet salarial motivant. Firma in colaborare cu PORR SI STABAG
-
Cautam lucrător comercial și casier pentru magazinul nostru LaDoiPasi din Timișoara. Oferim salar motivant și program de lucru flexibil.
-
-
Ne extindem echipa! Vino să lucrezi într-un mediu plăcut, alături de o echipă prietenoasă, unde vei contribui la crearea celor mai gustoase experiențe culinare din oraș. Suntem în căutarea persoanelor potrivite pentru postul de Pizzar Dacă crezi că ți se potrivește sau cunoști pe cineva care ar fi interesat, sună la ! Ajută-ne cu un share, poate cineva din lista ta de prieteni este viitorul nostru coleg! #lathuile #angajari #pizzar #timisoara #pizza
-
Angajam operatoare sala de jocuri in Timișoara. Cautam o persoana responsabila, dinamica si serioasa. Oferim un loc de munca intr-un mediu placut cu un program flexibil. Experienta nu este obligatorie.
-
Software complet vanzari - mese - ospatari - bonuri de comanda - rapoarte - de la 240 lei/luna cu Service suport inclus Pentru o prezentare la sediul nostru sau al dvs. si detalii complete va asteptam sa ne contactati 0728-442.399 Suntem din Timisoara si pe piata din 2006. Printre clientii nostri : DOPO POCO Timisoara, Cheers Bistro Pub, Bugard Pub, Spirit Cafe, Electric Theatre, PIZZERIA AL CAMINETTO, Planet Fast food, Select party Iulius Mall,Sevastia's Book, Dj Studio, Barrio,Yamy Bistro si multi altii
-
Restaurant August Pasta Bar angajeaza ospatar cu experienta minim 2 ani.Program de lucru 15 zile pe saptamana (2 cu 2 libere)13 ore pe zi de la ora 11-24.Salar incepand de la 3000 lei.Pentru mai multe detalii sunati ptr un interviu.