Oferte locuri de munca Timis • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm Manipulant Marfa! Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Manipulant Marfa! Activitatea se desfășoară în (Str. Timișorii, 161, Lugoj, Romania Ofertă: Plata: 150 zi ; Program de lucru:5zile saptamana , între orele 07:00- 15:30 ; Cerințe: Capacitate fizică adecvată; Abilități de comunicare; Orientare către siguranță; Capacitatea de a lucra în echipa; Fiabilitate și punctualitate; Experiență anterioară reprezinta avantaj. Atributii: Manipularea și transportul paleților; Asamblarea și dezambalarea paleților conform cerințelor; Etichetarea corespunzătoare a paleților în conformitate cu standardele și instrucțiunile date;. Asigurarea curățeniei și a ordinei în zona de lucru; Colaborarea strânsă cu colegii și supervizorii;
-
Promovat
Manpower angajează Operator producție / Cartonagist pentru o companie din industria ambalajelor din carton, cu locația în Calea Torontalului, Timișoara. Cerințe: - lucrul în picioare - disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi Se oferă: - salariul de încadrare: 4200 lei BRUT - tichete de masă: 20 lei/zi lucrată - ore suplimentare plătite dublu - primă de Crăciun și primă de Paște - trimestrial se acorda un bonus în funcție de producție - posibilitate de dezvoltare profesională - transport asigurat din Pesac - Uihei - Șandra - Biled - Becicherec - Dudeștii Noi - Vinga - Orțișoara - Cornești - Covaci - Timișoara Pentru mai multe detalii, vă rog să ne contactați la numărul de telefon / WhatsApp
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza asamblori si ambalatori mobilier. Cerinte: Experienta relevanta de minim 3 ani pe un post similar; Aptitudini tehnice si experienta in activitatea de montaj mobilier comercial; Cunostinte in privinta citirii si intelegerii a desenelor si schitelor tehnice; Initiativa, atentie deosebita la detalii, capacitatea de lucru in echipa; Harnic, indemanatic, serios; Responsabilități: Realizeaza decorarea si montarea materialelor publicitare, a reclamelor conform planurilor si schitelor tehnice. Executa lucrari specifice de montaj subansamble, rafturi, mese, alte lucrari repartizate. Utilizeaza, conduc: masini, utilaje, SDV-uri pentru decorarea si montarea materialelor conform panurilor si schitelor tehnice. Asambleaza partile componente ale produselor finite, conform specificatiilor stabilite si proceselor tehnologice de fabricatie. Beneficii: oferim transport pe raza Timisoara programul se desfasoara in 2 schimburi oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata bonus de prezenta bonus de productivitate si bonus de performanta prime de sarbatori
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salon de infrumusețare Golo Look,inchiriază: - post coafura - frizerie Salonul se afla în Timișoara pe Calea Circumvalatiunii, foarte aproape de Iulius Mall. Locatie excelentă! Mai multe detalii se ofera telefonic.
-
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor, angajam excavatorist Salariu incepand de la 4000 lei - 6.000 lei net, in functie de experienta in domeniu Programul de lucru este de la ora 08:00 pana la ora 17:00, de luni pana vineri. Orele suplimentare se platesc separat. Cerinte generale pentru ocuparea postului: - Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă - Asigurarea respectării normelor de securitate și a măsurilor de protecție a muncii în timpul activităților desfășurate. - Responsabilitate si respectarea cerintelor de executie - Spirit de observatie - Permis de conducere categoria B Constituie avantaj -Permisul de conducere categoria C Email- [email protected] Tel.
-
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor, angajam instalatori termice-sanitare-gaz Salariu incepand de la 4000 lei - 6.000 lei net, in functie de experienta in domeniu, (experienta minim 2 ani). Programul de lucru este de la ora 08:00 pana la ora 17:00, de luni pana vineri. Orele suplimentare se platesc separat. Cerinte generale pentru ocuparea postului: -Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; - Montarea, întreținerea și repararea instalațiilor sanitare și de gaz conform standardelor și reglementărilor în vigoare - Asigurarea respectării normelor de securitate și a măsurilor de protecție a muncii în timpul activităților desfășurate. - Spirit de observatie - Permis de conducere categoria B Constituie avantaj -Permisul de conducere categoria C Email- Zero sapte doi doi doi sapte cinci zero zero sase
-
buna s-a va fie inima, bine ati sosit pe acest anunt, si o zi desavirsita v-a doresc. pentru o companie de consiliere legala si juridica - si agentie de promotie si marketing online din germana. caut o fiinta umana, femeie sau barbat ( cu drag si oameni cu disabilitate fizica, de ex. sau mama cu copii mici, stundenti etc. ) la inceput pentru anume proiecte, daca roadele sunt bune, mergem cu sfert de norma mai departe, deci part time cu optiunea - depinde de necesitatile biroului domnului consilier, in final posibil pana la norma plina. abilitatile si talentele candidatilor dupa importanta. 1. in vorba si scris limbile romana engleza si germana !!! 2. abilitati exceptionale online, scris la masina cu 10 degete, sa scrie un blog, ev. abilitatea de a posta pe site documente, rapoarte sau comunicate, mailings, word si excel, plus powerpoint, creare de grafica, creare audio si video, traduceri, completat de aplicatii si cereri si formulare pentru clienti intreprideri.. 3. si cel mai important, voi alege fiinta care v-a stii sa creze in loc sa munceasca si focusata pe a invata si a evolua din toate punctele de vedere pentru a i-si imbogati experientele profesionale, ca fiinta umana precum ca si fiinta spirituala, deci la nivel de suflet - si nici decum pentru intreprindere si nici de cum doar pentru bani castigati cu care v-a fi rasplatita pentru brillianta si geniul ei a lui. in consecinta se va alege o fiinta dotata ( din officiu :-) ) cu o auto-motivatie la cel mai inalt nivel posibil. dintre toti candidati vo-i selecta 2 sau 3 cei mai competenti capabili si pentru inceput le ofer o perioada de proba in care candidati au de solutionat anume cereri prestari de servici test de rezilienta si viziune. apreciez CV-ul Dumneavoastra, cu poza si scrisoare de intentie scrisa de mana pe adresa de email. victhorius. v-a urez auto-progres constant si responsabilitatea pentru maxima auto-vindecare! cu apreciere colegiala si recunostinta pentru timpul vietii dumneavoastra care il veti acorda investi, intreprinderea, gottliebkraft.ch p.s. un gand in final pentru toti candidati la aceasta oportunitate enorma. cand eu la varsta de 15 ani am inceput cei 3 ani de uncenicie intro profesie, inainte de a semna contractul cu compania dumnealui mi-a comunicat foarte consis o propozitie de-a dreptul magina pentru mine, care de atunci mi-a format o noua valuare si viziune asupra intregi mele evolutie profesionale.. dar si ca om si barbat. Cuvintele patronului austric.: "EU ca patron sau firma mea NU te voi plati de loc, nici macar o sigura data. prin urmare, Tu te platesti pe tine insuti prestand serviciul munca Dumneatale zilnica la cel mai inalt nivel posibil.. In final, clientul multumit si recunoscator care apreciaza calitatea serviciului tau, iti pune salar in cont si iti ofera o prima sau bani de buzunar, ori o zi libera la nevoie.. la finalu lucrari.. In consecinta Tu te platesti pe tine INSUTI.! "Acepti oferta mea" ??? a fost fost ultima lui intrebarea in final. " Da, definitiv " a fost raspunsul meu.. Acum intaleg perfect imaginea pictata cu cuvintele dumneavoastra, pe care eu aici si acum le-am si tiparit in memoria me-a si le-am pus la inima.!!! Daca la intrebarea patronului austriac din intreaga fiinta d Dumneavoastra aveti acelasi raspuns si cuget depuneti cu incredere CV-ul. pentru ceilanti sunt multiple alte oportunitati pe piata de munca in tara sau UE ori intreaga planeta. multumesc pentru timpul dumneavoastra acordat pana aici. sursa de inspiratie.: A h Qualities of a Great Personal Virtual Assistant: Making the Most of the Service ttps: okayrelax.com great-personal-virtual-assistants B.: 20 virtual assistant qualities to look for when aiming to hire a great one https: www.timedoctor.com blog virtual-assistant-qualities
-
Angajam frizer canin cu experienta sau novice. Un minim de experienta si cunostinte in domeniul ingrijirii animalelor de companie este necesar pentru angajare. Formarea profesionala se face in cadrul companiei noastre. Daca sunteti interesat a va asteptam la un interviu. Salariul se negociaza in functie de experienta. Tel: zero sapte sase sapte 860 noua opt noua Publi24_1704896525
-
Salon canin angajeaza ajutor in salon. Ideal este un minim de experienta si cunostinte in domeniul ingrijirii animalelor de companie dar nu este necesar pentru angajare deoarece formarea profesionala se face in cadrul companiei noastre. Daca sunteti interesat a va asteptam la un interviu. Tel: zero sapte sase sapte 860 noua opt noua
-
Promovat
cautam soferi in echipaj sot cu sotie Conditii: cunoasterea vorbirii in italiana Documente: cod fiscal italian si domiciliu la una din rude care le aveti Cursele se desfășoară atat intern pe Italia cat si pe extern Spania, Franta, Olanda, Germania, Cehia si Polonia 5500 primele 3 luni si dupa 6000 Timp de munca:3 luni cu 2 săptamâni acasa, nu este inclus transportu dvs la munca sau la intoarcere. Respect de program in timpul muncii Telefon: numarul este mentionat in poza daca nu raspund lasati un mesaj pe wastap va rog nu sunati la nr din profil este doar un nr ca sa validez anuntul
-
Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara
-
caut Sofer cu experiența minim 3 ani in transport international de la adresa la adresa salar atractiv doar din județul timis vârsta maxima 45 ani doar cu cunoașterea limbi sârbe
-
Curatenie la domiciliu cu aparate profesionale, covoare, mocheta, tapițerii,saltele,canapele, fotolii,scaune, tapițerii auto..curatenie după constructor, curățenie generala,birouri,scari de bloc,duplexuri dupa constructor sau generala,clinici etc Toate serviciile se prestează la domiciliul clientului cu produsele noastre. Lista preturi: Curatenie dupa constructor 10lei/m2 Curatenie generala 8 lei/m2 Curățare+spalare mocheta/covoare- 9lei/m2 Curățare + spalare saltele 1 pers (simpla)-75 lei (ambele fete ) 2pers(dubla)-140lei(ambele fete) Curățare+spalare canapele/colțare,tapiteri-35 lei/loc Curățare+spalare fotoliu-60 lei Curățare +spalare scaune dela 10 lei Tapițerii auto: scaune +bancheta-145 lei Scaune +bancheta+mocheta-190 lei
-
Curatenie la domiciliu cu aparate profesionale: Curatenie generala Curatenie dupa constructor Curatenie generala și întreținere/apartamente și case Duplexuri/Case după constructor Birouri/clinici.etc Toate serviciile se prestează la domiciliul clientului cu produsele noastre Curățare/igienizare,saltele,mochete,covoare,canapele,fotolii,scaune și interioare auto cu aparate și soluții profesionale, timp de uscare 2-3 ore de la spalare Ne deplasam și in afara orașului la cerere Tarifele difera în funcție de tipul de curatenie solicitat. Tel
-
Bună, am un cabinet ( cameră ) de inchiriat intr un salon, poate fi intrebuintată pentru make -up, extensii gene, micropigmentare, tatuaje, epilare definitivă sau manichiură si un post frizer coafor. Dacă ești interesată interesat te aștept la o cafea pentru a discuta detalii. Info
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Societate serioasă angajăm Librar full-time(40h săptămâna) Hypermarket pentru una din locațiile noastre semi-centrale din Timisoara! Căutam o persoana dinamica, întreprinzătoare si pasionată de comerț si domeniul culturii! Printre cerințelor pe care le cerem: seriozitate, consilierea clienților, stocuri, recepția mărfii, inventare etc. Oferim:salariu fix, plus bonuri, plus diverse beneficii! Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ne contactați!
-
Patrizia jewelry (insula bijuterii) angajează consultant vanzari în iulius mall Timișoara Ne dorim o persoana sociabila și dinamica ! Experienta în vânzări constituie un avantaj ! Salar atractiv plus comision vanzari Info tel
-
Patrizia Jewelry (insula bijuterii) angajeaza consultant in vanzari full time in locatia Iulius Mall Timisoara. Ne dorim o persoana sociabila si dinamica, experienta in vanzari constituie un avantaj. Contract pe perioadă nedeterminată Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor Pentru informatii suplimentare contactati-ne la telefon sau prin email. Alatura-te echipei noastre!
-
Angajam personal pentru activitatile de casieri si asistenti platforma la statia de carburanti Gazprom din Dumbravita, Centura Timisoarei. Cautam: Persoane comunicative, serioase. Asteptam cv-urile la adresa sau poti depune la sediul statiei de carburant. Te asteptam in echipa noastra!
-
Angajam personal pentru activitatile de casieri si asistenti platforma la statia de carburanti Gazprom din Dumbravita, Centura Timisoarei. Cautam: Persoane comunicative, serioase. Asteptam cv-urile la adresa de mail poti depune la sediul statiei de carburant. Te asteptam in echipa noastra!