Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-03-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175%
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
SUBWAY Timisoara, locatia: Complex Studentesc Angajeaza : ---preparatori/vanzatori sandwichuri -"Sandwich Artist", .Nu este obligatorie experienta in domeniu,dar constitue un avantaj(Profi,Auchan,horeca,etc). ---full time sau part -time pt ore de seara. Oferim:Salariu/venituri si beneficii atractive,posibilitati de avansare si asiguram instructaj si calificare cu diploma absolvire cursuri SUBWAY UNIVERSITY(-Sandwich Artistry,Beautifull restaurants,etc.) Cautam persoane motivate pentru a se alatura super-echipei noastre si dornice de a lucra int-un mediu organizat si placut. Hai in echipa noastra ! TEL Dorin
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurant SABRES , salar net 3300 lei - persoana serioasa - program 2 zile cu 2 zile libere- - orar 10.00-23.00 - spalat vase si curatenie - 3300 lei inmana+ masa, cafea etc tel Locatie: Timisoara,str Craiova 1
-
sc. Metropolitan Instalatii Tm srl, angajaza deservent utilaj cu experienta. Cautam o persoana tanara dornica de munca . Se ofera: salar atractiv, in functie de abilitatile fiecaruia, transport in oras si in jurul acestuia la o distanta relativ mica, programul de lucru de luni pana vineri cate 8 ore pe zi, in principiu de la 8-16.30.
-
-
Firma de distribuție căutam operator PC (cunostiinte IT+Corel) pentru întreținere website, webshop etc. - Program: Luni-Vineri 08:30-17:00 - Salar motivant + BONUS Avem rugămintea sa ne Trimiteți CV-ul dvs. Pe adresa de mail
-
Companie de distributie consumabile si echipamente pentru industrie,angajam personal pentru postul de gestionar depozit. Ce vei face la noi ? Sarcini si responsabilitati pe linie profesionala: 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; 2. Opereaza in stoc miscarile de marfa; 3. Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; 4. Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa; 5. Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei; 6. Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; 7. Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei; 8. Respecta legislatia de gestiune a stocurilor; 9. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; 10. Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii; 11. Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei; 12. Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie; 13. Verifica documentele vamale la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante; 14. Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; 15. Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului; 16. Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor; 17. Asigura miscarea stocurilor; 18. Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur; 19. Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi; 20. Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege; 21. Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata; 22. Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei; 23. Listeaza documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului; 24. Preda marfa catre client conform documentelor emise; 25. Expediaza marfa catre clienti; 26. Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii; 27. Intocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia marfii; 28. Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa; Ce asteptam de la tine? - Studii medii absolvite; - Cunostinte tehnice; - Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani; - Cunostinte medii de operare programe de gestiune; -Limba engleza mediu -permis de conducere cat. B - Persoană serioasă, organizată, meticuloasă, responsabilă, fără cazier judiciar; - Aptitudini de comunicare si integrare. Ce beneficii oferim? - Pachet salarial motivant si competitiv + tichete de masa în valoare de 300 Ron (15 Ron/zi lucratoare) in plus fata de salariu. - Set complet de echipamente de lucru (calculator,telefon) - Mediu de lucru motivant, tânar, orientat spre realizari - Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare.
-
sudura MMA , mig mag ,tig wig , polietilena, reparatii și întreținere confecționare porți, garduri, sudura pe teava sudură aluminiu, fonta, otel, cupru, inox. mă deplasez la domiciliul clientului in caz de urgenta . reparatii și întreținere în orice domeniu , pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
-
Angajam ASISTENTA MEDICALA! Candidata Ideala Absolventă a unei școli sanitare acreditate și recunoscute național Integritate, seriozitate, amabilitate și flexibilitate Integrare în echipă bune abilități de comunicare și relaționare, capacitate de organizare și planificare a timpului și a sarcinilor încredințate, lucru în echipă Buna organizare a programului de lucru si abilități de recepție. Beneficii Loc de muncă stabil. Acumulare de experiență și oportunități de promovare în interiorul companiei. Daca esti o persoana pasionata, serioasa, punctuala, cu grija fata de pacient si cu disponibilitatea de a creste impreuna cu noi, te asteptam sa ne contactezi. Trimite-ne CV-ul tău la adresa:
-
A typical day might include the following: Provide accurate and optimal IT solutions via telephone, e-mail, or chat; After an effective training period you will be able to troubleshoot different issues (office, windows, outlook, internet, specific applications, hardware); Assist in the resolution of customer and support issues to ensure a positive impact on customer satisfaction; Follow up on the existing back-log; Comply with the project s performance indicators; Communicate with other designated teams and escalate complex issues. To ensure success in this role, you need the following experience and skills: Spoken languages: fluent French and English (B2 C1); Technical college or university is not mandatory as necessary training will be ensured; Previous customer support experience is an advantage; Excellent customer service abilities: client orientation, active listening, and interpersonal skills; Ability to work in a dynamic environment and multitask; Availability to work in shifts.
-
S.C. POKER TM S.R.L din Giarmata, jud. Timis, angajeaza 4 persoane pe postul de Femeie de Serviciu. Cerinte: studii generale si limba engleza. CV-ul se trimite pe adresa de e-mail: pana pe data de 18 Martie 2024 ora 15:00. Concursul va avea loc in data de 18 Martie 2024, ora 17:00.
-
Angajam tamplar / montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența !! Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Se ofera si bonusuri !Rugam seriozitate !!
-
Angajam tamplari cu experienta in asamblarea corpurilor din pal, mdf si panouri de lemn . Cerinte minime necesare : capacitatea de a intelege schitele de asamblare,asamblarea corpurilor ,montare si reglare balamale,montare glisiere standard si cu amortizare,permis de conducere categoria B constituie un avantaj Oferim un mediu placut, program de 8 ore de luni pana vineri ,salariu atractiv in functie de abilitati plus comision la fiecare proiect in functie de implicare ! Sediul atelierului este in comuna GHIRODA.
-
Angajam tamplar si/ sau montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența. Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Rugam seriozitate !! Locație: Ghiroda
-
Angajez sofer categoria c, e curse interne (doar pe tara) salr 6500 lei info la
-
Firma STIRION SECURITY SRL angajează agenți de de securitate pentru Dumbrăvița, Calea Șagului și Calea Girocului. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de tel.
-
ANGAJEZ ȘOFERI CU CATEGORIA B CU EXPERIENȚĂ SALARIU 1700EURO 2000.PETRU MAI MULTE INFORMATII SUNATI LA NR
-
-
Suntem un centru de contact de externalizare care lucrează cu parteneri și clienți din întreaga lume. Produsele noastre principale sunt suplimente alimentare, amulete, produse de casă și produse de înfrumusețare. Am început în 2012. Lucrăm cu mai multe țări vecine, Europa și Asia. Gestionăm apelurile cu clienții interesați să cumpere bunuri. Cum funcționează: prin publicitate online, clienții lasă o cerere de cumpărare cu numele și numărul de telefon, după care așteaptă apelul nostru. Specificații Tip job full part-time Salariu oferit 600 - 1000 USD Candidatul Ideal Cerințe fata de candidat: vorbire liberă în limba română poloneza maghiara bulgara ceha slovaca greaca dorința de a învăța lucruri noi; abilitatea de a lucra în echipă; abilitatea de a exprima clar și accesibil gândurile; utilizarea calculatorului Responsabilități a oferi suport și informații referitoare la produse și la comenzile efectuate; a efectua vînzări după script-urile,oferite de noi; a fixa rezultatele convorbirilor în sistem; a cerceta și a aplica informația despre produse noi.
-
Angajam lucrător în construcții cu un pachet salarial motivant. Firma in colaborare cu PORR SI STABAG
-
Cautam lucrător comercial și casier pentru magazinul nostru LaDoiPasi din Timișoara. Oferim salar motivant și program de lucru flexibil.