Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-04-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Transport cereala vrac la tur cu semiremorca prelata! La retur marfa generala! Camion volvo euro 5eev! Cursele sint saptaminale! Salar si diurna negociabil! Detalii in privat!!
-
Promovat
Cautam Muncitori depozit pentru Punctul de Lucru Timisoara Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului ; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor ; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare,rezistenta la efort fizic; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Pachet salarial atractiv : 2500 ron + tichete de masa ; Decont de transport ; Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Program de lucru intr-un singur schimb ; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Bună ziua, angajez o fată part time pentru discuții . (admirat) Menționez ca nu este SX Cei interesați vă rog să lăsați mesaj în privat pt a putea fi contactate . Salariul este atractiv 300 450 lei la zi Se lucrează 2 3 ore pe zi 3 zile pe săptămână Programul este flexibil și se poate adapta după nevoile dvs Ești stundenta, elevă și îți dorești un venit în plus ? Ai vârsta între 18 38 de ani, ești o fată OPEN și îți plac discuțiile ? atunci aplică acest job . Rog persoane serioase . Mulțumesc ! Mai multe informații în privat
-
Centru de batrini cu renume in Timişoara se afla in cautarea de personal Infirmiera si bucatareasa. Candidatul ideal:- Persoana empatica, muncitoare, serioasa si stabila. Program de lucru Full time. Oferta salariala: negociabila in cadrul interviului. O masa pe zi este asigurata din partea centrului. Colectiv de exceptie. Rugam seriozitate. Va asteptam la interviu de luni pana vineri. Telefon contact: .
-
Promovat
NARU, locatie in zona Piata Unirii, angajeaza bucatar (preparator partea rece aperitive,salate,burgeri,etc) pentru bucatarie internationala. Concept fresh, echipa tanara, salar motivant! Program de 2 zile cu 2 . Informatii la telefon intre orele 12 - 22
-
-
-
-
Angajam femei la curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Angajez montatori tâmplărie PVC Orar vineri-luni 08.30-17 Salar 4500 lei net
-
Promovat
Magazin de cofetarie & brutarie angajeaza vanzatoare. Cerinte seriozitate, punctualitate si spirit de echipa. Pentru mai multe detalii sunati la .
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru magazin romanesc de brutarie & patiserie. Pentru mai multe detalii de program sunati la .
-
SC AUTOMOBILE BAVARIA SRL punct de lucru Ghiroda, angajeaza in conditii avantajoase lucrator montaj elemente caroserie auto cu sau fara experienta. Se cere: - studii medii tehnice ( scoala profesionala, liceu ) - cunostinte operare PC - flexibilitate, seriozitate, - permis de conducere categoria B Se ofera: - pachet salarial atractiv - bonuri de masa, asigurare medicala - scolarizari interne si externe
-
Angajez personal pentru Fast food in zona Blascovici , Timisoara , pentru detalii
-
Oferim seriozitate, salariu atractiv și un mediu de lucru plăcut. Cerem seriozitate, punctualitate și chef de lucru
-
Salariul net: 2200 lei + 600 lei bonuri de masă + target din vânzare Ne mărim echipa! Insula de ceramică in Iulius Mall Timisoara. Căutăm o persoană dornică de muncă, dispusă să învețe, să vorbească și să prezinte produsele clienților, dar și de a aranja și scoate marfa. Experiența nu este neaparat obligatorie, dar poate constitui un plus. Ne dorim profesionalism, determinare și seriozitate din partea celor interesați. Garantăm seriozitate și condiții bune de muncă. Contract de muncă legal pe perioadă nedeterminată. Potențial de dezvoltare financiară in cadrul firmei și un loc de muncă stabil.
-
Firma de constructii din Timisoara, angajam secretara cu sau fara experienta, program flexibil, cu disponibilitate la deplasari, contract de munca perioada nedeterminata, ca si parte salariala 4000 de lei Net pe luna cu posibilitate de marire. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de tel: .
-
Angajam pentru punctul de lucru din zona fabricii de bere, personal calificat cat si necalificat. Program de lucru, 8 ore pe zi 5zile pe saptamana. Pentru detalii ne auzim la telefon.
-
Se angajează dulgheri si zidari. Se oferă salariu atractiv, transport și un mediu plăcut. Oferim si cerem intelegere și seriozitate!
-
Oferim seriozitate, salariu atractiv și un mediu de lucru placut. Cerem seriozitate, punctualitate și chef de lucru
-
Responsabilitățile postului: Consilierea clienților și promovarea produselor noastre; Promovarea valorilor și imaginii companiei în relațiile cu clienții; Asigurarea și menținerea unui aspect impecabil al magazinului; Realizarea planului lunar de vanzări; Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară); Inventare săptămânale. Cerințe: Abilități de vanzare și comunicare; Experiență în domeniile: customer service și vanzari constituie un avantaj; Responsabilitate și orientare către rezultate; Inițiativă și dinamism; Engleza la nivel mediu. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sărbători; Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță; Traininguri interne și externe; Posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Candidații interesați pot transmite cv-ul la următoarea adresa: info @ nicheparfumerie.ro Mai multe informații la numărul de telefon
-
Cautam un coleg nou pentru a ne marii echipa. Daca esti brutar cu experienta in domeniu, te asteptam in echipa noastra. Program de lucru in doua schimburi, 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana. Venit salarial atractiv. Detalii la telefon. Nu raspund la mesaje.