Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-09-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Zone Cafe din zona Soarelui angajeaza Bucatar Ajutor de Bucatar. Salariul in baza experientei.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
Caut persoane varstnice care au nevoie de ajutor. Disponibilitate mediata. Programul depinde de nevoile persoanei.
-
Angajez șofer categoria C, in vederea Distribuției de mărfuri. Se lucrează pe camioane dotate cu lift+liză .
-
Cautam sef de magazin cu experienta pentru magazinul Shop&Go Dragalina 47. (Zona Gara de Nrod) Oferim: Program flexibil full-time Salariu atractiv Bonusuri de performanta Se cere: experienta in domeniu minim 1 an, seriozitate, dorinta de a munci si invata!
-
Familia serioasa caut personal pentru munca la animale, ofer condiții decente, pentru mai multe detalii sunați la Dan. Ofer seriozitate și rog seriozitate
-
Caut 1 sau 2 băieți cuminți pentru munca la oi. Ofer seriozitate și condiții decente rog seriozitate. Pentru mai multe detalii sunați la nr 0723478917 Dan
-
Vrei sa faci parte din echipa Barrier Banat? Hai sa ne cunoastem! Ce ar trebui sa faci? - Montare tamplarie PVC, aluminiu, rulouri și uși de garaj - Atent la detalii legate de montaj - Receptia marfii conform procedurilor Ce oferim: Salariu fix +comisioane pentru mp montati - Training tehnic - Plan de carieră personalizat în funcție de performanță -Program : Luni-Vineri 08.30-17.30
-
Promovat
Locatie in zona Unirii angajeaza Barman si Ospătar, program de lucru 2 zile cu 2 zile, 2 weekend-uri libere pe luna. Salariul este intre 2800 si 3200 in functie de experienta , plus alte beneficii. Mai multe detalii la telefon :
-
HPA recruteaza Tehnician mentenanta (cunostinte de automatizari) pentru o fabrica din Timisoara. Program de lucru: 3 schimburi ( ) Cerinte: - Experienta pe o pozitie similara intr-o fabrica de productie automatizata de minim 3 ani; - Cunoștinţe tehnice (mecanica, pneumatica, hidraulica, electronica, automatizari, senzoristica); - Cunostinte de citire a schemelor electrice electronice; - Cunostinte tehnice solide, proceduri specifice de lucru şi ordinea de execuţie a acestora, tipuri şi parametri funcţionali ai utilajelor, maşinilor-unelte, dispozitivelor specifice unităţii, documentaţia tehnică a acestora, echipamente de lucru: scule, dispozitive, verificatoare; Responsabilitati: - Urmăreşte zilnic functionarea maşinilor şi utilajelor în scopul identifiării de disfuncţionalităţi; - Execută lucrări de întreţinere curentă conform prescripţiilor specifice fiecărui utilaj; - Diagnostichează, prin testări funcţionale şi prin măsurare cu dispozitive de măsură, concordanţa între parametrii de lucru şi cerinţele funcţionale; - Remediază deficienţele de reglaj, elimină sursele de zgomot, vibraţii, praf, gaze nocive, etc. - Reglează mecanismele mecanice, hidraulice, pneumatice pentru respectarea parametrilor funcţionali specificaţi. - Intocmeşte fişe tehnice de constatare, raportează operaţiunile şefului ierarhic; - Identifică utilajul defect după zgomot, vibraţii şi modificarea parametrilor de lucru; - Determină cauzele defecţiunii după tipul acesteia, condiţiile de aparitie şi evidenţele de întreţinere-reparaţii existente; raportează defecţiunile constatate, cauzele care le-au generat şi propune măsuri de remediere; - Se informează permanent şi îşi însuşeşte parametrii şi normele tehnice de realizare a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii, tipurile şi parametrii funcţionali ai utilajelor, tipurile de lucrări, materiile prime şi materialele de bază folosite; - Cunoaşte modul de funcţionare al echipamentelor, sculelor, dispozitivelor şi verificatoarelor utilizate; - Urmăreşte permanent aplicarea parametrilor de calitate impuşi prin procedurile specifice sau prin instrucţiunile tehnologice. - Identifică şi analizează natura defecţiunii şi cauzele care au generat-o; - Identifică şi utilizează unelte şi scule potrivite executării, reparării şi înlocuirii pieselor defecte; - ţine evidenţa defecţiunilor pe tipuri de utilaje, poziţie de instalaţie, frecvenţă de apariţie, cauze, modul şi timpul de remediere pentru anticiparea prevenirea disfunctionalitatilor şi întocmirea unui program de întreţinere adecvat; - Verifică periodic şi depozitează corespunzător stocul de materiale pentru determinarea nivelului existent, întocmeşte necesarul de materiale pentru refacerea stocului şi urmăreşte aprovizionarea conform cererii; - În cazul unor situaţii de excepţie ce impun rezolvarea operativă a altor situaţii sau probleme ivite, va răspunde acestor cerinţe inclusiv în zilele nelucrătoare, prin prelungirea programului de muncă săptămânal, la solicitarea conducerii. Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; (intre 7812 si 11.500 lei brut) - Tichete de masa 35 lei zi; - Ore suplimentare plătite; - Spor ore de noapte; - Asigurare de sanatate la Regina Maria; - Transport asigurat din Timisoara, Giroc, Chisoda sau decontat in valoare de 300 lei net; - Tichete cadou; - Al 13-lea salariu (un salariu brut, ce va fi platit platit anual, jumatate impreuna cu salariu aferent lunii Iunie si jumatate impreuna cu salariu aferent lunii Noiembrie; al 13-lea salariu este eligibil doar dupa incheierea perioadei de proba); - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă excelentă, într-o companie stabilă și în continuă dezvoltare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne sunati la urmatorul numar de telefon: Pentru mai multe informatii, va rugam sa sunati la nr. de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
HPA recruteaza Sef de schimb pentru o companie multinationala din Arad, Zona Industriala de Vest. Program de lucru: 3 schimburi Cerinte: - Experienta minim 3 ani pe post similar; - Cunostinte tehnice; - Implicarea si adaptabilitatea sunt necesare; - Disponibilitate de a lucra pe 3 schimburi. Beneficii: - Salariu negociabil intre 6000 7000 lei brut; - Bonus lunar 3000 lei brut; - Tichete de masa 35 lei zi; - Al 13-lea salariu; - 25% spor de noapte; - Bonus de sarbatori; - Asigurare medicala - Transport asigurat doar din Arad. Pentru mai multe informatii: . Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
Se caută șofer curier pentru Timișoara - permis categoria B - vechime permis minim 1 an - program luni-vineri de la ora 08:00-17:00, - cu domiciliu stabil Timișoara - salariu intre 2500 și 3500 lei. - se livrează pachete Mai multe detalii la telefon .
-
Angajam vânzător vânzătoare magazin vinuri. Căutam o persoana serioasă , amabila și muncitoare care își dorește un loc de munca stabil pentru o perioada îndelungată . Cunoștințele despre vin nu sunt necesare, in schimb amabilitatea fata de client și dorința de a învață sunt necesare. Locație: Calea Sagului . program lucru: 8 ore Relații doar la tel: ( luni-sâmbătă între 9 și 18) NU RASPUND LA MESAJE !
-
*Firmă de construcții angajăm zidari pentru lucrări în Timișoara și împrejurimi* Se oferă: - Salariu atractiv - Carte de muncă - Program de lucru fix (8 ore) Mai multe detalii la telefon.
-
Se cauta medic veterinar in Timisoara cu atestat de libera practica. Cerinte : experienta in domeniu, Dorim sa fie o persoana responsabila , dinamica pasionata de aceasta meserie si cu capacitatea de a lucra intr o echipa Oferim un mediu de lucru placut intr o echipa tanara si profesionista la o clinica dotata cu aparatura moderna Salariu atractiv ,bonus de performanta si posibilitatea de avansare Cv -urile pot fi trimise la adresa de email
-
Firma de transport persoane angajeaza soferi categoria D pentru curse regulate speciale din Tomesti,judet Timis. Pentru mai multe informatii sunati la
-
Angajăm Operator Productie pentru unul dintre clientii nostri, companie producătoare de subansambluri electronice pentru industria automotive. Ce îți oferim? Salariu de incadrare 4218 de lei Brut; Tichete de masă de 35 de lei; Bonus de performanta; Al 13-lea Salariu; Primă de Paște și Crăciun; Asigurare medicală privată; Transport asigurat din Timișoara și de pe ruta Remetea Mare Izvin Recaș. Care o să fie responsabilitățile tale? Asamblarea, testarea si verificarea componentelor electronice. Ce ne dorim de la tine? Experiență pe o poziție similară; Disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi. Dacă ești o persoană responsabilă, te așteptăm să faci parte din echipa noastră! Pentru a discuta mai multe detalii, mă poți contacta la numărul 0723 606 593 sau pe adresa
-
Angajăm Operator SMT pentru unul dintre clientii nostri, companie producătoare de subansambluri electronice pentru industria automotive. Ce îți oferim? Salariu de incadrare 5000 de lei Brut; Tichete de masă de 35 de lei; Bonus de performanta; Al 13-lea Salariu; Primă de Paște și Crăciun; Asigurare medicală privată; Transport asigurat din Timișoara și de pe ruta Remetea Mare Izvin Recaș. Care o să fie responsabilitățile tale? O să setezi parametrii liniei de fabricație; O să operezi echipamentul din linia SMT. Ce ne dorim de la tine? Experiență pe o poziție similară; Disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi. Dacă ești o persoană responsabilă, te așteptăm să faci parte din echipa noastră! Pentru a discuta mai multe detalii, mă poți contacta la numărul 0723 606 593 sau pe adresa
-
Angajăm Manipulant Marfa pentru unul dintre clientii nostri, companie producătoare de subansambluri electronice pentru industria automotive. Ce îți oferim? Salariu de incadrare 5200 de lei Brut; Tichete de masă de 35 de lei; Bonus de performanta; Al 13-lea Salariu; Primă de Paște și Crăciun; Asigurare medicală privată; Transport asigurat din Timișoara și de pe ruta Remetea Mare Izvin Recaș. Care o să fie responsabilitățile tale? Descarcă și încarcă marfă din depozit manual sau cu ajutorul lizei; Operează în calculator intrările și ieșirile de marfă. Ce ne dorim de la tine? Experiență pe o poziție similară; Dacă ești o persoană responsabilă, te așteptăm să faci parte din echipa noastră! Pentru a discuta mai multe detalii, mă poți contacta la numărul 0723 606 593 sau pe adresa
-
Se caută șofer curier pentru Timișoara - permis categoria B - vechime permis minim 1 an - program luni-vineri de la ora 08:00 la 17:00 - domiciliu stabil in Timișoara - salariu între 2500 și 3500. - se livrează pachete. Mai multe detalii la telefon ...
-
Inginer geodez, persoana fizica autorizata de ANCPI, ofera urmatoarele servicii: Consultanta de specialitate in domeniile: Topografie,Cadastru. -Inscriere in cartea funciara a terenurilor - Actualizari de informatii cadastrale -Inscriere constructii, -Modificari de suprafața -Apartamentari -Dezmembrari Alipiri de terenuri -Planuri de situatie pentru arhitecti proiectanti - Ridicari topografice - Trasari limite proprietate - Trasari axe constructii -Obtinere avize precum OSPA, MADR( DAJ Timis), AACR TELEFON : Persoana de contact : Trantie Antonie