Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-11-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ești de profesie bucătar și îți cauți loc de muncă? Avem o locație mică cu un meniu restrâns în zona centrală. Responsabilități: - să fii o persoană serioasă și muncitoare; - să vorbești frumos; - să apreciezi și să pretuiești curățenia; - să respecți programul de lucru; Avantaje: - salariul este fix + bonusuri; - condiții de lucru în spații curate și amenajate; - abonament la sală gratuit; - masă inclusă; - discount 20% la restaurantele din grup (9 la număr) Dă-ne de veste, poate te potrivești în echipa noastră! Află mai multe detalii sunând la numărul de telefon .
-
Promovat
Descriere S.C Smithfield România S.R.L angajeaza Spalatori Vehicule pentru Spalatoria Auto de la Utvin. Cerinte: Sudii generale; Seriozitate, responsabilitate; Spirit de echipa. Responsabilitati: Sa pastreze si sa utilizeze corespunzator masinile de spalat sub presiune, materialele si echipamentele cu care lucreaza; Sa respecte normele privitoare la exploatarea masinii de spalat sub presiune; Sa respecte programul de lucru si sa foloseasca cu cea mai mare eficienta timpul de lucru; Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US. Pu
-
Promovat
Suntem o cofetărie din Timișoara și ne mărim echipa. Căutăm o cofetară cu experiență care să fie pasionată de domeniu. Ce calități sunt necesare? - Pasionată de domeniul de cofetărie - Spirit de echipă - Minim 3 ani experiență în domeniul de cofetărie (experiența să fie recentă) Salariul este negociabil în funcție de experiența anterioară și vechimea pe un post similar.
-
Promovat
Angajam Angajam intr-un singur schimb ,locatie pe Calea Buziasului,Timisoara(CEARDA ROSIE): ---montator subansamble, ---operator electronica ---reglor masini automate ---responsabil calitate Necesar interviu :tel
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam manipulant marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 3.000 lei-3.500 lei functie de calificare si bonuri de masa Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Aleea cu plopi nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Povestea Madame Magnifique se scrie, iar echipa crește, si vrem să-ți oferim cadrul în care cunoștințele și pasiunea ta să creeze plus valoare. Ce ne dorim de la tine? Experiență relevantă în domeniu, minim 3 ani; Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe; Persoană dinamică, responsabilă, agreabilă, orientată către calitate; Dornic d un job stabil pe termen lung; Spirit de echipă. Ce îți oferim? Salariu de bază net de la 3.500, în funcție de poziție și experiență; Bonuri de masă 735 lei; Pachet de servicii medicale private; Mediu de lucru profesionist, echipamente moderne, ingrediente de top; Cursuri de calificare externe, acreditate; Decontare transport pentru cei din zonele limitrofe orașului. Astept CV-ul tau pe sau pentru mai multe informatii tel. .
-
Angajez lucrator comercial in incinta Aeroportului International Timisoara, cu sau fara experienta. Responsabilitati: - cautam o persoana activa, organizata si orientata spre rezultate cu focus pe client si vanzare. -deschiderea la timp a locatiei -curatenie in magazin -aprovizionarea si aranjarea produselor la raft in scopul unei bune vizibilitati Cerinte: -amabilitate fata de client si profesionalism la locul de munca -capacitatea de a lucra in echipa , insa si individual -aptitudini interpersonale si de comunicare -vorbitor de limba engleza Beneficii: -mediu de lucru prietenos -dezvoltare personala -sporuri de noapte weekend -bonuri de masa Mai multe detalii la nr de telefon
-
Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00
-
Restaurantul Prime caută un ospătar pasionat și energic pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea un simț extraordinar al ospitalității și va oferi o experiență de neuitat clienților noștri. Responsabilitățile cheie includ: Servirea clienților cu profesionalism și atenție la detalii Cunoașterea meniului și oferirea de recomandări personalizate Menținerea unui mediu curat și ordonat în zona de servire Gestionarea comenzilor și a plăților cu precizie și eficiență Cerințe: Experiență anterioară în industria ospitalității Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic Dacă ești pasionat de arta ospitalității și ești dornic să faci parte dintr-o echipă dedicată, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău . Alătură-te echipei noastre și fi parte din povetea Prime Restaurant&Bar
-
Angajam casier full-time pentru magazinul PROFI Dorobanților Simion Bărnuțiu Se cere minim studii medii finalizate si dorinta de munca.Salariu atractiv,bonusuri si tichete de masa. Pentru mai multe detalli va asteptam la un interviu.
-
Ai un job, dar dorești un venit suplimentar. Căutam o persoana care sa ambaleze meniurile pentru o firma de catering, de luni pana vineri, de la ora 09:00 la 13:00. Pentru mai multe de detalii, sunati la numarul de telefon: , dupa ora 14:30.
-
Ai un job, dar mai dorești un venit suplimentar. Căutam un sofer cu program de lucru, de la 09:00 la 13:00, 4 ore, de luni pana vineri. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon: , dupa ora 14:30.
-
-
Angajez mecanic si ajutor mecanic, salar atractiv și posibilitate de avansare.
-
URGENT!!! Ești harnic și vrei să lucrezi ? Vino în echipa noastră! Ne căutăm colegi Profi GO angajează! Casieri ,casiera Lucrători comercial ( BĂIEȚI ) Avantajele colaborării cu noi ... Șalariu fix Tichete de masa Prima de Paște Crăciun Bonus audite Contract de muncă 5 zile pe săptămână 8 ore două schimburi Bulevardul Revoluției nr 7 Posibilitatea de a avansa .... Pt detalii sunați la numărul
-
Mobila și scaun de frizerie în stare foarte bună .... Mobila 4000 lei scaun 2500..... la pachet amândouă 6000 lei
-
Caut tractoris combainier si municitor agricol! Ofer cazare, masa si un salar atractiv. Pentru mai multe detalii la nr de tel
-
Responsabilitati principale: - Noteaza si tine evidenta la locul de munca a materialelor ce intra si ies. - Ponteaza cursele camioanelor inchiriate, tine evidenta curselor la metrul cub; tine evidenta zilnica a utilajelor; - Intocmeste avize si alte documente specifice pentru marfurile din santier si transportul acestora dintr-o parte in alta; - Preda zilnic la sfarsitul programului, documentele persoanelor abilitate; - Are in gestiune cantarul mobil si verifica cantitatile marfurilor; - Pastreaza in permanenta legatura cu soferii camioanelor, pentru localizarea acestora, in concordanta cu graficul de livrari si conform schemei de transport stabilita impreuna cu clientul; - Urmareste operatiunea de descarcare a marfurilor conform graficului de transport; - Completeaza tabelul de transport curse (situatia livrarilor, timpii de ajungere, etc); Conditii : - carnet de conducere categoria B; - atentie distributiva;
-
Firma constructii infrastructura angajeaza Muncitor departament SSM - Efectueaza, monteaza si intretine, impreuna cu echipa, lucrarile de semnalizare din santier (protectii de perimetru, podine, etc); - Asigura mentinerea in stare buna a semnalizarii de securitate existente in santier; - Verifica amplasarea stingatoarelor, truselor medicale, etc, in santier responsabilitati : - Ajuta departamentele de productie din cadrul santierului la executarea protectiilor colective complexe (schele, podine, protectii perimetrale, etc); - Monteaza si verifica protectia colectiva la punctele de lucru, in limita competentelor profesionale si instruirii efectuate de seful departamentului ssm, , impreuna cu ceilalti membrii ai echipei;
-
Distribuitor de piese auto angajeaza lucrator comercial cu atribuții de sofer cv ul se trimite pe
-
Firma gaze naturale angajez sudor, excavatorist, instalator si muncitor necalificat. (
-
Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: - permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;
-
Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative specifice vârstei -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student masterat sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!