Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze Disponibil din: 2021-11-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC VEST TRUCK CAROSARI SRL cu punctul de lucru in Calea Aradului, km6, zona de centura Timisoara, angajeaza pentru urmatoarele posturi : -lacatus mecanic; -electrician autoutilitare (electromecanic); -hidraulician; -muncitor pentru realizare si montare suprastructuri metalice ( caroserii ) pentru autoutilitare; Program : L-V - Pentru mai multe detalii , contactati-ne la nr de telefon:
-
Promovat
Descriere Suntem în căutarea unui controlor de calitate dedicat și meticulos pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană atentă la detalii, cu experiență în domeniul controlului calității și dornică să contribuie la asigurarea calității produselor noastre, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: Inspectarea și testarea produselor finite pentru a verifica conformitatea cu specificațiile și standardele companiei Identificarea și raportarea non-conformităților sau a defectelor de fabricație Monitorizarea proceselor de producție pentru a identifica și remedia potențialele probleme de calitate Colaborarea cu echipa de producție pentru a îmbunătăți procesele și a asigura calitatea constantă a produselor Întocmirea rapoartelor de control calitate și documentarea rezultatelor inspecțiilor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul controlului calității, preferabil într-un mediu industrial Cunoștințe solide în interpretarea specificațiilor tehnice și a standardelor de calitate Abilități excelente de observație și analiză, cu atenție la detalii Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă Beneficii Salariul: 3750 lei brut majorare salariala dupa 6 luni 4050 lei brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare
-
Promovat
Ești de profesie pizzar și îți cauți loc de muncă? Avem un restaurant cu specific italian în zona centrală. Responsabilități: - să fii o persoană serioasă și muncitoare; - să vorbești frumos; - să apreciezi și să pretuiești curățenia; - să respecți programul de lucru; Avantaje: - salariul este fix + bonusuri; - condiții de lucru în spații curate și amenajate; - abonament la sală gratuit; - masă inclusă; - discount 20% la restaurantele din grup (9 la număr) Dă-ne de veste, poate te potrivești în echipa noastră! Află mai multe detalii sunând la numărul de telefon .
-
Promovat
Zone Cafe din zona Soarelui angajeaza Bucatar Ajutor de Bucatar. Salariul in baza experientei.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Mobila și scaun de frizerie în stare foarte bună .... Mobila 4000 lei scaun 2500..... la pachet amândouă 6000 lei
-
Distribuitor de piese auto angajeaza lucrator comercial cu atribuții de sofer cv ul se trimite pe
-
Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: - permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;
-
Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative specifice vârstei -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student masterat sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!
-
Descrierea jobului -Efectuarea transporturilor interne pentru livrări -Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate Cerinte -Experienta in domeniul transportului de minim 1 an Posesor permis de conducere categ. C+E valabil Posesor atestat transport marfuri generale valabil Posesor card tahograf valabil Oferim -Salar motivant+diurna interna -Prime de Craciun si Paste -Respectarea timpului de condus si de odihna Detalii la sediul BESTFOAM, BUZIAS sau tel.
-
Buna fetelor Vă aștept un lunile martie si aprilie cu oferta: spălat-tuns-coafat-100lei. În zona Gheorghe Lazăr si sau Comuna Parța. Si sa nu uitam si de cardul de fidelitate oferit Pentru mai multe poze,detalii,va astept pe pagina de fb AD PAGE MAKE UP & COAFOR sau la numărul de telefon
-
Despre companie: Temporales The Caring Career Agent este o companie tânără și în creștere, cu echipe internaționale de recrutare în Portugalia, Spania și Grecia, dedicată conectării talentelor globale cu oportunitățile de carieră din Europa de Nord. Oferim suport complet pe parcursul întregului proces de recrutare și în primii pași ai candidaților noștri în noua lor aventură în carieră. Despre job: În calitate de recrutor internațional, veți fi responsabil pentru identificarea, atragerea și selectarea talentelor de top pentru a satisface nevoile de angajare ale clienților noștri internaționali. Clienții noștri se află în Olanda. Acest rol oferă o oportunitate unică de a lucra într-un mediu dinamic și multicultural, având un impact semnificativ atât asupra carierei candidaților, cât și asupra succesului clienților. Responsabilități cheie: - Talent Sourcing: Utilizați diverse canale, inclusiv forumuri de locuri de muncă online, social media și rețele, pentru a obține candidați de înaltă calitate la nivel global. - Screening și evaluare: Efectuați interviuri și evaluări cuprinzătoare pentru a evalua calificările candidaților și potrivirea culturală cu organizațiile clienților. - Managementul candidaților: Oferiti îndrumare și sprijin candidaților pe tot parcursul procesului de recrutare. Nu numai de la contactul inițial până la acceptarea ofertei de muncă și chiar și după ce candidații au început să lucreze la noul lor loc de muncă. - Studiu de piață: Rămâneți la curent cu legile internaționale privind ocuparea forței de muncă, tendințele pieței și activitățile concurenților pentru a oferi informații strategice clienților. - Conformitate: Asigurati respectarea standardelor legale si etice in toate activitatile de recrutare, inclusiv principiile diversitatii si incluziunii. - Raportare: Mențineti inregistrări exacte ale interacțiunilor candidaților și ale progresului recrutării pentru raportarea clienților și analiza internă. Cerinte: - Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau un domeniu conex. - Înțelegerea puternică a piețelor globale ale muncii și a nuanțelor culturale. - Abilități excepționale de comunicare și interpersonale. - Competență în utilizarea software-ului și instrumentelor de recrutare. - Abilitatea de a se adapta la prioritățile în schimbare într-un mediu cu ritm rapid. - Buna cunoastere a limbii engleze; Alte abilități multilingve sunt un plus. - Experienta ca recrutor, constituie un avantaj. Beneficii: - Salariu competitiv și bonusuri bazate pe performanță. - Expunerea la o gamă diversă de industrii și piețe globale. - Cultura colaborativă și incluzivă a companiei. - Organizare flexibilă, cu un echilibru foarte bun între viața profesională și cea personală. - Posibilitatea de a participa la evenimente internaționale și întâlniri cu clienții. Dacă sunteți pasionat de conectarea talentelor într-un domeniu internațional și prosperați într-un mediu multicultural, vă invităm să vă alăturați echipei noastre ca recrutor internațional Temporales. Pentru a va candidata, vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție care să detalieze experiența dvs. relevantă și de ce sunteți interesat de această poziție
-
Restaurantul Riviere, situat pe malul Begai angajeaza ospatari ospatarite. Candidatul Ideal: Căutăm ostar ospatarite cu experient, harnică, punctuala, cu o atitudine pozitivă, care să fie responsabilă si pe care să ne putem baza. Educație și experiență: Studii medii Diploma barman ospatar, constituie avantaj Experiența in domeniu este obligatorie Te rugăm să aplici dacă: Ești o persoană pasionată de industria ospitalității, crezi că ai un talent în a vorbi și a relaționa cu oamenii și îți place să faci asta, în timp ce servești băuturi si mancare Ești orientat către solicitările oaspeților, fiind un profesionist și o persoană interesată de o educație și o dezvoltare continuă în domeniul tău Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă, pozitivă, cu spirit de echipă și amabilă Ai capacitatea de a răspunde și de a gestiona într-o manieră pozitivă și profesională toate situațiile apărute în relația cu oaspeții restaurantului Te poți adapta cu ușurință la programul de muncă al restaurantului Poți să muncești în ture, de sărbători și în weekenduri atunci când este necesar Ai cunoștințe în ceea ce privește regulile de igienă în alimentația publică și pui în practică aceste reguli Ce ar trebui să faci: Te asiguri că oaspeții sunt serviți corespunzător, în funcție de solicitările lor și conform normelor interne Contribui la promovarea ofertei de produse disponibile și faci recomandări oaspeților atunci când ți se solicită acest lucru Ești responsabil de marcarea, încasarea băuturilor oaspeților și contribui împreună cu colegii și superiorul ierarhic la realizarea inventarelor Răspunzi pentru menținerea și respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate și respectarea termenelor de execuție a acestora Te asiguri că circuitul deșeurilor și al reziduurilor este respectat în totalitate, conform procedurilor Semnalizezi din timp superiorului direct orice situație care poate duce la neîndeplinirea în condițiile cerute a sarcinilor ce îți revin
-
Restaurant, cauta livrator pe scuter part-time, aproximativ 2 -3 ore (12:00 - 15:00). De luni pana vineri. Alte detalii le discutam la telefon: (Andra) Va rugam sa sunati dupa ora 15:00.
-
TEMPORALES, lider de piață de 8 ani și specialist în furnizarea de profesioniști calificați și specializați din Europa, recrutează SUDORI pentru Olanda. Scurtă descriere a postului: Veți lucra un schimb pe zi, iar locul dumneavoastră de muncă va fi în Germania (Bremen sau Rendsburg). Locația exactă va fi comunicată în timpul interviului. Ziua va începe cu o introducere în munca pe care va trebui să o faceți în acea zi. Odată ce un lucrător siderurgic a realizat pregătirea corectă, va puteti începe munca și arăta abilitățile de sudură pentru a suda penetrările oțelului în toate pozițiile. Cerințe: Vorbiți și înțelegeți limba engleză; Permis de conducere B; Cititi desenele tehnice; Experienta ca sudor cu atestate valabile, experienta pe santierul naval constituie un avantaj; Certificatul trebuie să fie valabil conform ISO 9606, sudură MIG MAG 131, 135, 136, 138 valabil pentru oțel (FM1 și FM2) și valabil pentru țevi și toate poziții de sudura (HL-045). Oferim: - salarii atractive, in functie de experienta; - cazare; - contract renovabil, pe termen lung.
-
Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.
-
Cautam o colega sau un coleg pentru a ne intregi echipa! Atribuții: pregatire mic-dejun si brunch, spălare vase, curatenie zilnica in bucatarie. Program de lucru luni-vineri, 08.00 - 17.00, sambata 9-15.30, duminica liber Caffe del Doge - complex comercial Galeria 1 - Calea Sever Bocu nr.2, Timisoara
-
sudura MMA , mig mag ,tig wig , polietilena, reparatii și întreținere confecționare porți, garduri, sudura pe teava sudură aluminiu, fonta, otel, cupru, inox. mă deplasez la domiciliul clientului in caz de urgenta . reparatii și întreținere în orice domeniu , pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Angajam tamplar / montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența !! Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Se ofera si bonusuri !Rugam seriozitate !!
-
Angajam tamplari cu experienta in asamblarea corpurilor din pal, mdf si panouri de lemn . Cerinte minime necesare : capacitatea de a intelege schitele de asamblare,asamblarea corpurilor ,montare si reglare balamale,montare glisiere standard si cu amortizare,permis de conducere categoria B constituie un avantaj Oferim un mediu placut, program de 8 ore de luni pana vineri ,salariu atractiv in functie de abilitati plus comision la fiecare proiect in functie de implicare ! Sediul atelierului este in comuna GHIRODA.
-
Angajam tamplar si/ sau montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența. Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Rugam seriozitate !! Locație: Ghiroda
-
Cautam lucrător comercial și casier pentru magazinul nostru LaDoiPasi din Timișoara. Oferim salar motivant și program de lucru flexibil.
-
Software complet vanzari - mese - ospatari - bonuri de comanda - rapoarte - de la 240 lei/luna cu Service suport inclus Pentru o prezentare la sediul nostru sau al dvs. si detalii complete va asteptam sa ne contactati 0728-442.399 Suntem din Timisoara si pe piata din 2006. Printre clientii nostri : DOPO POCO Timisoara, Cheers Bistro Pub, Bugard Pub, Spirit Cafe, Electric Theatre, PIZZERIA AL CAMINETTO, Planet Fast food, Select party Iulius Mall,Sevastia's Book, Dj Studio, Barrio,Yamy Bistro si multi altii
-
Descrierea companiei: Firma specializata in confectii metalice, angajeaza urgent Operator CNC debitare cu laser (LWD , Bistronic) Cerinte: - Experienta cu masini de debitat laser ( repezinta un avantaj) - Cunostinte de baza a desenului tehnic - Seriozitate. Se ofera: - Salariu atractiv in functie de performante . - Tichete de masa in valoare 20 ron - Prima de transport; - Prima de prezenta; - Prima de vacanta si de sarbatori; - Al 13- lea salariu. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numerele de telefon intre orele 8:00 16:00 ;
-
SC AMBRA SERVICE SRL cu sediul in Ghiroda, firma serioasa si cu vechime pe piata, specializata in domeniul de instalatii, angajeaza cu contract de munca pe perioada nedeterminata electrician pentru lucru in strainatate. Detinerea de permis auto categoria B si autorizatie ANRE (electricieni) constituie un avantaj. Se cere seriozitate, punctualitate, lucru in echipa, deschidere catre comunicare si minim 1 an de experienta in domeniul instalatiilor electrice. Beneficii: -Salar motivant -Dotare completa si moderna pentru lucru in instalatii -Echipamente de lucru si protectie Loc de munca si program de lucru stabil, mediu de lucru linistit, colectiv dinamic si serios, orientat spre performanta si calitate. Relatii la tel. sau puteti trimite CV-ul pe adresa de e-mail: ofertare a ambraservice.ro