Oferte locuri de munca Timis • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Onix Center, Agenție de Traduceri cu sediul în Timisoara, caută o persoană pentru postul de traducător specializat din limba engleză în limba română, cu normă întreaga, cu sarcini de management de proiect, recepție clienți și organizarea activității în biroul nostru din Timișoara. Oferim traduceri specializate și alte servicii legate de domeniul traducerilor cu angajații noștri interni și prin intermediul colaboratorilor noștri independenți din 2003. Suntem pe deplin orientați către satisfacerea cerințelor și nevoilor clienților noștri și în prezent suntem în căutarea unui membru al echipei cu: - Fluență atât în limba engleză cât și în limba română, cunoașterea oricărei alte limbi reprezintă un avantaj în selecție - Abilități excelente de traducere, cu o bună înțelegere a terminologiei juridice, financiare, tehnice și medicale - Experiență în traducerea documentelor în diverse domenii - Competență în utilizarea instrumentelor și software-ului de traducere - Atenție la detalii și acuratețe în acțiuni - Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra sub presiune - Excelente abilități de comunicare și lucru în echipă - Licență în domeniul LMA, lingvistic sau un domeniu conex. Acesta este un post cu normă întreagă care se va desfășura în cadrul biroului nostru situat în Timișoara, lângă Judecătoria Timiș. De asemenea, noul(noua) nostru(noastră) coleg(ă) va colabora cu alți traducători, birouri notariale, alte instituții publice, echipe inter-funcționale, atunci când este necesar pentru a asigura acuratețea și consecvența traducerii și poate fi implicat în crearea glosarelor și ghidurilor stilistice în cazul proiectelor vaste. Prezența este obligatorie de luni până vineri, între orele 9.00 și 17.00 și activitatea nu se poate desfășura în regim de telemuncă. Beneficiile salariale vor fi discutate într-un interviu care va avea loc după o selecție de CV-uri. Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa noastra de email indicata pe website. De asemenea, vă încurajăm să vă evidențiați experiența în proiecte de traducere și istoric de activități orientate către client.
-
Promovat
CERINTELE POSTULUI Studii medii tehnice, specializare-electrician Cunoasterea limbii franceze, nivel mediu Cunostinte de operare PC Carnet conducere categoria B EXPERIENTA NECESARA: Experienta de lucru cu aparatura tehnica specifica Experienta in domeniul montarii sistemelor de securitate APTITUDINI NECESARE: Capacitate de lucru in echipa Aptitudini organizatorice Orientare spre rezultate Seriozitate, constiinciozitate, punctualitate, corectitudine Beneficii: - loc de munca intr-un singur schimb - salariu atractiv - tichete de masa - bonusuri de performanta
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Prime Restaurant& Bar Dumbrăvița angajează barman Dacă ai o experiență convingătoare sau dorești să-ți transformi pasiunea în meserie, dacă știi să te joci cu aromele și să creezi experiențe unice în fiecare pahar, ne poți contacta. Oferim un salariu fix și, în plus, un procent din vânzări pentru eforturile tale. Hai să facem echipă! De arta mixologiei și de restul, ne vom ocupa împreună!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CAUTAM MONTATORI PAVAJ CU EXPERIENTA PENTRU AUSTRIA (zona Innsbruck, Tirol) Suntem în căutarea unui montator pavaj vorbitor de limba germana. Dacă aveți experiența în acest domeniu și sunteți în căutarea unei loc de munca în străinătate, vă invităm să aplicați! Responsabilități: - Pregătirea și nivelarea suprafețelor de pavaj - Aplicarea și finisarea stratului de pavaj - Respectarea standardelor de calitate și siguranță Cerințe: - Experiență anterioară în pavare (preferabil in Austria sau Germania) - Cunoștințe de limba germană la nivel de începător - Disponibilitate pentru relocare în Austria Oferta noastră: - Salariu 2500 euro NET -Al 13lea si al 14lea salariu - Cazare contra cost - Mediu de lucru stimulativ și echipe profesioniste Dacă sunteți interesat și doriți să aflați mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon sau la adresa de email
-
Cerințe: - Studii superioare finalizate - Competente și cunoștințe în domeniul accesării fondurilor nerambursabile - Cunoștințe de operare PC, în special: Excel, Word si PowerPoint - Capacitate foarte buna de comunicare, relaționare cu clienții și negociere - Cunoașterea legislației în materie și a instrucțiunilor specifice aplicabile proiectelor europene și naționale - Personalitate organizată, gândire analitica, atitudine proactiva, spirit de inițiativă; - Persoana căutata trebuie să aibă capacitatea de lucru în echipa și uneori în condiții de stres pentru a face față termenelor impuse în cadrul programelor proiectelor de finantare nerambursabilă; - Cunoașterea limbilor străine constituie avantaj; -Absolvirea unei facultăți cu profil economic constituie un avantaj; - Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj. -: - Gestionarea relațiilor cu potențialii clienți prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; - Însușirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); - Însușirea procedurilor de lucru în funcție de fiecare structura de ghid de finanțare și sau contract de finantare - Scrierea de proiecte în strânsă corelare cu structurile de ghid de finantare (obiective, alocări, programe de achizitii, programe de implementare, programe de monitorizare) - Întocmește și realizează corespondența comunicarea dintre clienții si instituţiile finanțatoare, pe întreg parcursul evaluării si contractării proiectelor - Întocmirea documentațiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform cererii de finanțare și a bugetului; - Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc - Organizează și participa în cadrul vizitelor de lucru necesare obținerii finanțării nerambursabile, la sediile beneficiarilor finanțatorilor altor instituţii, atunci cand situatia o impune - Realizare activitati de management de proiect, analize, rapoarte de specialitate, control costuri.
-
Angajăm casier/casieră in locația noastră din Dumbrăvița Timiș pentru incasarea produselor de tip fastfood. Oferim : -Program de lucru intre 13.00-22.00 se lucreaza 5 zile cu 2 libere. -Pachet salarial atractiv (4000 net) -O masă pe zi Mai multe detalii la telefon sau in locația noastră,nu avem disponibilitatea sa răspundem la mesaje.
-
Responsabilitati: -adauga produsele de pe factura in colete -eticheteaza produse -verifica stocul de produse Program de lucru 8 h de la 9:30 la 17:30 Salar: 3100 lei net + bonuri de masa.
-
Patiseria Pek Ela Pan angajează vânzătoare, program de lucru 8 ore pe zi in două schimburi. Mai multe detalii la numărul de telefon
-
Eat Station caută coleg ă! Fast Food cu locația în Dumbrăvița ( în parcare la Mc Donlands) angajează. Shaorma - lucrător bucătărie ( cu sau fără experiență ) Program de lucru flexibil : 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere.
-
Recrutăm personal în partea de nord a Olandei, în producția de plante flori în sere. Oferim contract olandez pe perioadă nedeterminată. Activitățile se desfășoară în interior, în depozitul serei sau efectiv în seră. Este nevoie de personal pe tot procesul de producție al serei: sortat, plantat, împachetat, făcut buchete, cules, depozit, logistică, etc. Se cere: seriozitate vorbirealibii engleza reprezinta un avantaj dar nu e necesar posibilitatea de a munci zilnic în picioare permisul de conducere reprezintă un avantaj. minim 8 clase Se oferă: loc de muncă într-un colectiv plăcut cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro pe săptămână pe persoană asigurare de sănătate 35,58 euro pe săptămână transport gratuit între cazare și locul de muncă identitate olandeză (BSN) gratuită contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare pe WhatsApp.
-
Ne mărim echipa RPC Dezvoltări Imobiliare, cu un contabil cu experiență: Astfel căutăm coleg(ă): Atent(ă) la detalii Setat(ă) pe îndeplinirea sarcinilor Cu bune abilități de comunicare și de coordonare a activității financiar - contabile Spirit de echipă Motive pentru care să te alături echipei RPC: Mediu prietenos și o echipă dedicată Condiții financiare atractive Abonament medical MedLife Stabilitatea locului de muncă Te invităm să descoperi lumea financiară alături de noi! Dacă ești interesat, așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: c o n t a c t @ r p c g r o u p . r o
-
Avem nevoie de personal in constructii pentru : Fierarie Dulgherie Zidarie Salariile sunt in functie de experienta Mai multe detalii sunati va rog.
-
1. Postul: Ospatar Ajutor ospatar 2. Departamentul: Restaurant 3. Relatii organizatorice Are in subordine: - Este subordonat: Ospatar Colaboreaza: Bucatar 4. Responsabilitati principale:Aranjeaza si intretinere salonul restaurantului; ajuta la efectuarea serviciile 5. Atributii: 1. Sa se prezinte la program, 1a ora prevazuta in grafic. 2. Sa participe la efectuarea mise-en-place-ului. 3. Sa cunoasca continutul listelor de preparate si bauturi. 4. Sa aiba o tinuta fizica si vestimentara curata, bine ingrijita si ustensilele de lucru complete. 5. Sa participe la careul personalului. 6. Sa respecte regulile igienico-sanitare. 7. Sa asigure in permanenta inventarul in raionul sau si sa pastreze permanent ordinea si curatenia pe locul sau de munca. 8. Indeplineste atributiile, sarcinile, responsabilitatile stabilite prin dispozitii ale managementului la cel mai inalt nivel. 9. Aplica prevederile din documentele sistemului de management integrat (politica, obiective, manual, proceduri, instructiuni etc.). 6. Cerinte post: 6.1 Formare profesionala 1. 8 clase 6.2Experienta 1. Minim 2 ani ospatar, fara experienta ajutor ospatar 6.3Capacitate profesionala 1. Cunostinte tehnici de debarasare 6.4Calitati personale 1. Prezenta fizica placuta 2. Indemanare si dexteritate 3. Simtul vazului si auzului bine dezvoltate 4. Corect 5. Spirit de echipa
-
Electrician cu diploma si peste 30 de ani în domeniu ofer servicii de electricitate de la A la Z
-
Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Menajera vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, deoarece asiguri voia buna si curatenia din locatiile unde acestia ne calca pragul. Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Te vei ocupa de igienizarea si dezinfectarea locației( grupuri sanitare, cabinete, holuri); Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa: Ai bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Vrei sa fii, in fiecare zi, mai bun decat ieri. E necesar sa: Iti doresti sa te alaturi si sa inveti intr-o echipa care isi manifesta grija fata de oameni; Alaturi de noi te poti bucura de beneficii precum: Abonament gratuit de servicii medicale; Bonuri de masa; Cursuri si programe de integrare; O zi de concediu in plus pentru ziua ta de nastere; O zi de concediu in plus pentru fiecare an petrecut in companie; Plan de cariera. Te rugam sa ai in vedere ca vor fi contactati doar candidatii care corespund criteriilor de eligibilitate.
-
Te pasioneaza domeniul Horeca? Vrei sa faci parte din echipa noastra? Hotelul Kolping angajeaza receptioner cu jumatate de norma si ospatar Candidatul ideal: - Persoana serioasa, prezentabila, punctuala - Abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii communication skills - Cunostinte utilizare calculator - Cunostinte de limba engleza Descrierea Jobului - Primirea, cazarea si decazarea clientilor - Incasarea contravalorii serviciilor prestate clientilor - Solutionarea eficienta a solicitarilor venite de la clienti problem solving - Programul de lucru este in ture Experienta Nivel cariera : Entry level - experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj Asteptam CV-ul dvs. pe adresa sau direct la Receptia Hotelului Kolping (strada Dr. Ioan Bontila 12-14,Timisoara)
-
Angajăm barman-ospătar pentru barul Lara-Dexter, pe strada Primăverii, nr. 39, în Lugoj, jud. Timiș . Salariu: 3500 lei net (în mână) pe lună Program de lucru: în ture de câte 2 zile. Cerințe: -femeie -până în 35 de ani -cu sau fără experiență Pentru mai multe detalii: (Zamfirescu Mircea)
-
Pentru viitoare deschidere pizzerie, caut sa angajez următoarele posturi:1 persoana care sa se ocupe de apelurile telefonice și vânzare de la vitrină calda(preferabil fata)1 pizzer.Program flexibil, salariul bun.Detalii la telefon sau email.
-
Fresh Friend angajeaza o persoana responsabila de aranjarea mărfii in magazin. Programul de lucru este de 7h zi, salariul este de 3300 lei in mâna. Adresa: Zona Dambovitei, str Stiintei nr 5 Detalii la 074106887
-
Vreau sa angajez un muncitor în construcții! Este de lucru în canalizări! Nu se cere experiență. Daca ai permis de conducere este un bonus Salariul incepe de la 3500lei luna în mână. Și se poate ajunge și la 5000lei luna.
-
Odată cu achiziționarea celei de-a doua linie de producție facem angajări noi. Așadar dacă ești serios în ceea ce faci și vrei să te alături echipei noastre, trimite CV-ul tău pe adresa Noi te vom învăța tot ce trebuie să știi, tu doar vino cu dorința de a lucra. Experiența în domeniu constituie un avantaj. OPERATOR PRODUCTIE CNC DEBITARE PAL MELAMINAT Responsabilitati: - Operarea cu grija a circularului de taiat la pachet CNC. Manipularea cu atentie a colilor de pal in jurul utilajului. - Monitorizarea cu atentie a utilajului, a softului si a modului cum functioneaza utilajul. - Monitorizarea in permanenta a calitatii taieturilor facute de utilaj in colile de pal. - Asigurarea ca toate comenzile sa fie finalizate si onorate conform fisei de comanda Cerinte: - implicare la locul de munca - responsabilitate si profesionalism in ceea ce priveste munca prestata Se ofera: - scolarizare pentru o buna cunoastere a utilajului; - pachet salarial atractiv; Orar de munca Luni-Vineri intre orele 8-17.
-
Descriere post: Șofer Autoplatformă Tractare Auto Compania noastră caută un șofer autoplatformă dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre din domeniul tractării auto. Dacă ești pasionat de mașini și ai abilități excelente de condus, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Transportarea vehiculelor defecte sau avariate către locațiile desemnate în condiții de siguranță și conform reglementărilor de circulație rutieră. Asigurarea bunei funcționări a autoplatformei și a echipamentelor aferente. Interacțiunea profesională cu clienții și oferirea de servicii de calitate. Întocmirea documentelor necesare conform procedurilor interne. Cerințe: Permis de conducere categoria C+E și atestat pentru transport marfă. Experiență anterioară în conducerea autoplatformei sau a altor vehicule grele. Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor. Atenție la detalii și responsabilitate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică. Salariu competitiv și beneficii suplimentare. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Echipamente moderne și condiții de lucru sigure. Dacă ești o persoană responsabilă, pasionată de mașini și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te încurajăm să aplici pentru poziția de șofer autoplatformă tractare auto. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Ne marim echipa si cautam un coleg pentru pentru serviciul de tractari auto pentru a face parte din echipa noastra trebuie sa indeplinesti urmatoarele conditii sa detii permis de conducere categoria B,C,E sa ai domiciliul stabil in Timisoara sa ai cunostinte minime de mecanica si intretinere autoturisme sa ai disponibilitate la program prelungit abilitati de comunucare si munca in echipa se ofera salar fix si comision din curse majoritatea curselor sunt locale dar se poate sa fie si in afara programului