Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: Stapaneste tehnicile de pregatire pentru aluaturi, blaturi si creme, Eficient din punct de vedere organizare si timp de preparare, Obisnuit sa lucreze cu volume Program: luni - vineri 08:30 - 17:00 sau 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30 Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Salariu: 3500 - 7000 lei in functie de experienta si cunostinte
-
Promovat
Plasess, companie multinationala , angajeaza pentru fabrica sa din Timisoara, platforma Incontro, hala 04, operatori injectie mase plastice pentru departamentele: asamblare, set-up, inspectie, depozit , printare, laser, vopsitorie Se ofera: -Salariu de incadrare negociabil in functie de abilitatile si experienta personala -Tichete de masa 25 RON Zi -Transport asigurat de firma -Tichete cadou de sarbatori -Prime de sarbatori in functie de profit -Bonus aniversar in functie de vechime -Ore suplimentare 200% -Bonus de calitate -Bonus de prezenta -Bonus de recomandare Ne putet contacta la numarul de telefon sau sa ne trimiteti CV-ul dvs la urmatoarea adresa de email :
-
Promovat
MVT LOGISTIK SRL ANGAJEAZA SOFERI CU O MINIMA EXPERIENTA PENTRU RUTE DE COMUNITATE SAU TUR-RETUR . CASTIG LUNAR 2400 EUR .
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Trei boxe , foraj , trifazic , utilata , acte la zi ,front stradal , la pretul de 700 eur la , gasiti orce informatie ,
-
CAUTAM MONTATORI PAVAJ CU EXPERIENTA PENTRU AUSTRIA (zona Innsbruck, Tirol) Suntem în căutarea unui montator pavaj vorbitor de limba germana. Dacă aveți experiența în acest domeniu și sunteți în căutarea unei loc de munca în străinătate, vă invităm să aplicați! Responsabilități: - Pregătirea și nivelarea suprafețelor de pavaj - Aplicarea și finisarea stratului de pavaj - Respectarea standardelor de calitate și siguranță Cerințe: - Experiență anterioară în pavare (preferabil in Austria sau Germania) - Cunoștințe de limba germană la nivel de începător - Disponibilitate pentru relocare în Austria Oferta noastră: - Salariu 2500 euro NET -Al 13lea si al 14lea salariu - Cazare contra cost - Mediu de lucru stimulativ și echipe profesioniste Dacă sunteți interesat și doriți să aflați mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon sau la adresa de email
-
Căutăm Urgent Șoferi de Autobuz în zona Innsbruck, Austria! Dacă vorbiți limba germană (nivel începător) și doriți să faceți parte dintr-o echipă dedicată, avem un loc de muncă pentru dvs.! Oferim: - Salariu 2600-2700 euro NET lunar (in funcție de orele suplimentare realizate) - Al 13-lea și al 14-lea salariu (in iunie si noiembrie) - Cazare Asigurată Contra Cost: iți punem la dispoziție diferite opțiuni de cazare contra cost. - Contractul de muncă se realizează direct cu angajatorul, fără intermediari. - Mediu de Lucru Plăcut: alătură-te unei echipe dinamice și prietenoase, unde munca ta este apreciată. - Începere Imediată. - 25 zile de concediu de odihna pe an. - Suport pentru integrare. Cerințe: - Limba Germană nivel minim A2-B1 - Experiență relevantă ca șofer de autobuz. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să descoperi noi orizonturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon sau prin e-mail la
-
ANGAJAM ȘOFER CATEGORIA C - AUSTRIA (zona Innsbruck, Tirol) Căutăm șofer categoria C, vorbitor de limba germana, pentru partenerul nostru din Austria - contract direct cu angajatorul. - program de luni pana vineri, 8-10 ore pe zi - salariul 2400 - 2500 euro NET - al 13lea si al 14lea salariu - cazare contra cost - apartament individual - se cere cunoașterea limbii germane Dacă îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamice și profesioniste, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Așteptăm CV-ul dvs. la adresa de e-mail sau pe Whatsapp la numarul .
-
LKS - LOGISTICS Angajeaza soferi categoria B, cu experienta, pe 3.5T pentru transport international de marfa. Cursele se fac din Romania in Germania, Franta, Spania, Portugalia si retur Romania. Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la numărul de telefon
-
Alăturate echipei noastre! Ești : Frizer, Coafeza sau Manichiurista? Vrei să lucrezi pe cont propriu și să-ți gestionezi singur programările? Ai posibilitatea de a închiria un post în salonul nostru. Salonul Opal Beauty este situat într-o zonă centrala,oferindu-vă o oportunitate unică de a atrage un număr mare de clienți.Salonul este echipat si dotat modern,totul este nou conform standardelor actuale. Salonul de înfrumusețare Opal Beauty se va deschide curând în Timișoara zona Dacia. Conceptul Opal Beauty are in centru atenției clientul și satisfacția acestuia.Punem pret pe calitate și profesionalism de aceea la noi veți găsi servicii de exceptie intr-un ambient placut, intim și relaxant.Pentru ca relația cu clienții noștri este esențială dorim sa o dezvoltam continum de-aceea dorim consolidarea echipei și a brandului investind continuu în publicitate. Daca te potrivești cerințelor te asteptam sa ne contactezi pentru a ne cunoaste și a începe o colaborare. Cerințe: Dedicare,seriozitate, profesionalism,punctualitate. Echipa este tânără, atmosfera primitoare. Lucram doar cu produsele profesionalele și de calitate. Pentru detalii și informații lasati mesaj privat sau contactati-ne la numărul de telefon
-
Sunteti femeie? Nu va scarba / va frica de melci, insecte, coropisnite, gandaci, etc.? Atunci puteti sa castigati usor 150,00 Euro lunar cu nici o ora de lucru pe zi. Sunt mai multe variante pt. colaborare in domeniu asta, pe exemplu insecte pt colectionari, nu este necesar calificare sau experienta profesionala dar este avantajos daca locuiti la sat / la tara - daca sunteti interesata trimiteti-ma un nr. de tel., va sunam si dam mai multe detalii.
-
Om de afaceri, ofer job part-time ca garda de corp la un barbat 18/45 de ani, sportiv, prezenta placuta, preferabil fara obligatie. Etnie, nivel cultural, studi, experiente de lucru calificari, nu sunt relevante pt alegerea. In vederea sprijinirii reintegrarii sociale poate sa fie si un un fost detinut sau tanar modest, de la sat. Singura pretentie este bun sims, onestitate, prezenta placuta si loialitate. Jobul e part-time 2 zile saptamanal (Vineri si sambata de la ora 18 la ora 23) si se ofera 200 de Euro lunar si diverse avantaje. Toate detaliile necesare prin e-mail sau telefon, doar pentru persoanele care se identifica cu anuntul. Solicitarile cu poza si o scurta descrierea personalitatii, au prioritate.
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :
-
Promovat
R&F Solution GmbH angajam șofer cat D ptru lucru în Germania . Contract nedeterminat , nu se cere limba germana , salariu atractiv . Ptru detalii sunați la 0049 160 25 39 480 sau 0040 730 680 143
-
Firma Pape Internationale Spedition GmbH cu sediul in Duisburg angajeaza soferi cu experienta pt. filiala Hermes (containere pe picioare). Se ofera contract de munca in Germania, program de munca full-time sau part-time 6+2. Sistemul de plata este, 9,60 pe ora impozabil, diurna 35 neimpozabil, primele 14 zile calendaristice 27 . Concediu cu plata 24 de zile pe an. Se transporta pe camioane tip schimb container cu protap mobil (a 5-a roata), Tandem. Pentru mai multe informatii sunati sau lasati un mesaj pe WhatsApp la nr sau mail la adresa
-
Angajez asistent de farmacie și farmacist in Dumbravita,farmacie non stop,studii de specialitate abilitati de relationare si comunicare,orientare catre relatia cu pacientul etc.....
-
ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Cautam colege noi pe postul de confectioner cusatoreasa. Daca ai experienta in domeniu, esti o persoana placuta si muncitoare, te asteptam in echipa noastra! BENEFICII -Salariu motivant -Mediu de lucru placut intr-un atelier luminos si curat -Activarea intr-o echipa de profesionisti -Program de luni pana vineri -Locatie semi-centrala cu diverse statii pentru mijloacele de transport in comun si locuri de parcare -Bonuri de masa Pentru o programare la interviu sau mai multe informatii va asteptam la sediul firmei pe str Pestalozzi nr. 20 sau telefonic la nr.
-
Promovat
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre! Cautam o persoana serioasa si responsabila dar in acelasi timp cu o fire dinamica si ambitioasa. Experienta pe o pozitie similara este obligatorie, cu bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Evidenta produselor, a stocului si comunicarea activa cu depozitul central -Receptionarea, depozitarea si eliberarea cu documente legale a produselor -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor
-
-
Cerințe: - Studii superioare finalizate - Competente și cunoștințe în domeniul accesării fondurilor nerambursabile - Cunoștințe de operare PC, în special: Excel, Word si PowerPoint - Capacitate foarte buna de comunicare, relaționare cu clienții și negociere - Cunoașterea legislației în materie și a instrucțiunilor specifice aplicabile proiectelor europene și naționale - Personalitate organizată, gândire analitica, atitudine proactiva, spirit de inițiativă; - Persoana căutata trebuie să aibă capacitatea de lucru în echipa și uneori în condiții de stres pentru a face față termenelor impuse în cadrul programelor proiectelor de finantare nerambursabilă; - Cunoașterea limbilor străine constituie avantaj; -Absolvirea unei facultăți cu profil economic constituie un avantaj; - Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj. -: - Gestionarea relațiilor cu potențialii clienți prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; - Însușirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); - Însușirea procedurilor de lucru în funcție de fiecare structura de ghid de finanțare și sau contract de finantare - Scrierea de proiecte în strânsă corelare cu structurile de ghid de finantare (obiective, alocări, programe de achizitii, programe de implementare, programe de monitorizare) - Întocmește și realizează corespondența comunicarea dintre clienții si instituţiile finanțatoare, pe întreg parcursul evaluării si contractării proiectelor - Întocmirea documentațiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform cererii de finanțare și a bugetului; - Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc - Organizează și participa în cadrul vizitelor de lucru necesare obținerii finanțării nerambursabile, la sediile beneficiarilor finanțatorilor altor instituţii, atunci cand situatia o impune - Realizare activitati de management de proiect, analize, rapoarte de specialitate, control costuri.
-
Promovat
Manpower angajeaza Reglor pentru o companie multinationala din domeniul automotiv (zona industriala Freidorf) Cerinte: - Studii medii tehnice absolvite: Liceu sau scoala profesionala - Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - Cunostinte desen tehnic si reglare masini - Cunostinte pachet MS Office si programare CNC - Responsabilitate si seriozitate - Disponibilitate de a lucra in 4 schimburi - Persoana comunicativa si atenta la detalii Responsabilitati: - Reglajul masinilor pentru rularea diferitelor tevi - Avizare de proces - Interventii la masini pentru ajustarea parametrilor - Coordonarea operatorilor - Participarea activa la imbunatatirea procesului. Se ofera: - Pachet salarial atractiv - Tichete de masa: 40 de lei zi lucrata - spor ture noapte: 25%; - spor ture weekend: 50% - ore suplimentare platite dublu; - al 13-lea salariu; - bonus de recomandare; - bonus de sarbatori; - Posibilitate de dezvoltare profesionala - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica - Transport gratuit din TIMIȘOARA si localitati. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0729800746 sau la adresa Manpower Timisoara: Splaiul Nistrului, nr. 1 (parter).
-
Manpower angajeaza manipulanti marfa pentru o companie ce se ocupa cu reciclarea peturilor sticlelor si a dozelor, cu sediul in Giarmata Mare! NU ESTE NECESARA EXPERIENTA NECESARA IN DOMENIU! Beneficii: - Salariu: 4200 RON BRUT; - Tichete de masa: 40 RON Zi lucrata; - Bonus de prezenta: 700 Ron Brut acordat o data pe luna; - Se asigura transport din Calea Sagului pana in Giarmata; - Din alte zone din Timisoara se deconteaza transportul; Se lucreaza in 3 schimburi de luni pana vineri: Schimbul I: 06:00 - 14:00; Schimbul II: 14:00 - 22:00; Schimbul III: 22:00 - 06:00. Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729 800 720 sau la 0729 800 086
-
Manpower angajeaza manipulanti marfa pentru o companie ce se ocupa cu reciclarea peturilor sticlelor si a dozelor! Beneficii: - Salariu: 4200 Ron Brut; - Tichete de masa: 40 Ron; - Bonus de prezenta: 700 Ron Brut acordat o data pe luna; - Se asigura transport din Calea Sagului pana in Giarmata; - Din alte zone din Timisoara se deconteaza transportul; Se lucreaza in 3 schimburi de luni pana vineri: Schimbul I: 06:00 - 14:00; Schimbul II: 14:00 - 22:00; Schimbul III: 22:00 - 06:00. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numerele urmatoare: - 0729 800 721 - 0729 800 746
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .