Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara doar cu poze Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Esti dispus sa lucrezi cu oamenii? Atunci vino in familia EnMaison! Pentru ca noua ne pasa! Dorim sa ne marim echipa cu noi ingrijitori la domiciliu in Timisoara Iti oferim * Program part-time, intre 2 si 6 ore pe zi * Contract de munca si plata la ora de 13,5 lei net. * Transportul decontat * Cursuri de formare ca ingrijitor la domiciliu * Diverse materiale pentru a putea intelege mai bine nevoile persoanelor pe care le ingrijim. Vei avea urmatoarele sarcini * efectuarea igienei zilnice a persoanei asistate * supraveghere medicatiei * mic menaj * ajutor la prepararea hranei * companie Impreuna in comunitate! Suna pentru a te programa la un interviu sau
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm candidați punctuali cu bune abilități de gestionare a timpului pentru postul de șofer. Șoferii sunt responsabili pentru livrarea pachetelor clienților în timp util, lucrând noaptea și în weekend și asigurându-se că vehiculele sunt întotdeauna gata de utilizare, printre alte sarcini. Vă rugăm să ne contactați cu numărul dvs. de WhatsApp pentru mai multe detalii.
-
Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara
-
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Buna ziua, dorim sa angajam pentru magazinul nostru (un minimarket cochet) o persoana harnica, responsabila, cu atitudine placuta fata de clienti si care sa locuiasca in Timisoara. Programul nostru de lucru este de 8 ore zi, in doua schimburi, iar echipa este una armonioasa si stabila. Petrecem timpul aranjand marfa la raft, completand produsele care lipsesc si servind clientii la vitrina cu mezeluri proaspete. Pentru aceasta munca facuta cu interes, oferim un salariu net de 3500 lei luna- pentru inceput ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
Prestări servicii de Dezinsecție -Deratizare la Asociații de Proprietari,Scoli, Grădinițe, Restaurante, Patiserii,Etc,colaboram cu persoane Fizice și Juridice.Toate soluțiile sunt aprobate de Ministerul Sănătății și de DSP Timiș Eliberam Factura Chitanță,Proces Verbal Fise de Securitate pentru toate soluțiile folosite.
-
Trei boxe , foraj , trifazic , utilata , acte la zi ,front stradal , la pretul de 700 eur la , gasiti orce informatie ,
-
Trei boxe , utilată , actele la zi , front stradal , trifazic , foraj , decantor , manuală , inchiriez la pretul de 600 eur . Orce informatie
-
Sunteti femeie? Nu va scarba / va frica de melci, insecte, coropisnite, gandaci, etc.? Atunci puteti sa castigati usor 150,00 Euro lunar cu nici o ora de lucru pe zi. Sunt mai multe variante pt. colaborare in domeniu asta, pe exemplu insecte pt colectionari, nu este necesar calificare sau experienta profesionala dar este avantajos daca locuiti la sat / la tara - daca sunteti interesata trimiteti-ma un nr. de tel., va sunam si dam mai multe detalii.
-
buna s-a va fie inima, bine ati sosit pe acest anunt, si o zi desavirsita v-a doresc. pentru o companie de consiliere legala si juridica - si agentie de promotie si marketing online din germana. caut o fiinta umana, femeie sau barbat ( cu drag si oameni cu disabilitate fizica, de ex. sau mama cu copii mici, stundenti etc. ) la inceput pentru anume proiecte, daca roadele sunt bune, mergem cu sfert de norma mai departe, deci part time cu optiunea - depinde de necesitatile biroului domnului consilier, in final posibil pana la norma plina. abilitatile si talentele candidatilor dupa importanta. 1. in vorba si scris limbile romana engleza si germana !!! 2. abilitati exceptionale online, scris la masina cu 10 degete, sa scrie un blog, ev. abilitatea de a posta pe site documente, rapoarte sau comunicate, mailings, word si excel, plus powerpoint, creare de grafica, creare audio si video, traduceri, completat de aplicatii si cereri si formulare pentru clienti intreprideri.. 3. si cel mai important, voi alege fiinta care v-a stii sa creze in loc sa munceasca si focusata pe a invata si a evolua din toate punctele de vedere pentru a i-si imbogati experientele profesionale, ca fiinta umana precum ca si fiinta spirituala, deci la nivel de suflet - si nici decum pentru intreprindere si nici de cum doar pentru bani castigati cu care v-a fi rasplatita pentru brillianta si geniul ei a lui. in consecinta se va alege o fiinta dotata ( din officiu :-) ) cu o auto-motivatie la cel mai inalt nivel posibil. dintre toti candidati vo-i selecta 2 sau 3 cei mai competenti capabili si pentru inceput le ofer o perioada de proba in care candidati au de solutionat anume cereri prestari de servici test de rezilienta si viziune. apreciez CV-ul Dumneavoastra, cu poza si scrisoare de intentie scrisa de mana pe adresa de email. victhorius. v-a urez auto-progres constant si responsabilitatea pentru maxima auto-vindecare! cu apreciere colegiala si recunostinta pentru timpul vietii dumneavoastra care il veti acorda investi, intreprinderea, gottliebkraft.ch p.s. un gand in final pentru toti candidati la aceasta oportunitate enorma. cand eu la varsta de 15 ani am inceput cei 3 ani de uncenicie intro profesie, inainte de a semna contractul cu compania dumnealui mi-a comunicat foarte consis o propozitie de-a dreptul magina pentru mine, care de atunci mi-a format o noua valuare si viziune asupra intregi mele evolutie profesionale.. dar si ca om si barbat. Cuvintele patronului austric.: "EU ca patron sau firma mea NU te voi plati de loc, nici macar o sigura data. prin urmare, Tu te platesti pe tine insuti prestand serviciul munca Dumneatale zilnica la cel mai inalt nivel posibil.. In final, clientul multumit si recunoscator care apreciaza calitatea serviciului tau, iti pune salar in cont si iti ofera o prima sau bani de buzunar, ori o zi libera la nevoie.. la finalu lucrari.. In consecinta Tu te platesti pe tine INSUTI.! "Acepti oferta mea" ??? a fost fost ultima lui intrebarea in final. " Da, definitiv " a fost raspunsul meu.. Acum intaleg perfect imaginea pictata cu cuvintele dumneavoastra, pe care eu aici si acum le-am si tiparit in memoria me-a si le-am pus la inima.!!! Daca la intrebarea patronului austriac din intreaga fiinta d Dumneavoastra aveti acelasi raspuns si cuget depuneti cu incredere CV-ul. pentru ceilanti sunt multiple alte oportunitati pe piata de munca in tara sau UE ori intreaga planeta. multumesc pentru timpul dumneavoastra acordat pana aici. sursa de inspiratie.: A h Qualities of a Great Personal Virtual Assistant: Making the Most of the Service ttps: okayrelax.com great-personal-virtual-assistants B.: 20 virtual assistant qualities to look for when aiming to hire a great one https: www.timedoctor.com blog virtual-assistant-qualities
-
Om de afaceri, ofer job part-time ca garda de corp la un barbat 18/45 de ani, sportiv, prezenta placuta, preferabil fara obligatie. Etnie, nivel cultural, studi, experiente de lucru calificari, nu sunt relevante pt alegerea. In vederea sprijinirii reintegrarii sociale poate sa fie si un un fost detinut sau tanar modest, de la sat. Singura pretentie este bun sims, onestitate, prezenta placuta si loialitate. Jobul e part-time 2 zile saptamanal (Vineri si sambata de la ora 18 la ora 23) si se ofera 200 de Euro lunar si diverse avantaje. Toate detaliile necesare prin e-mail sau telefon, doar pentru persoanele care se identifica cu anuntul. Solicitarile cu poza si o scurta descrierea personalitatii, au prioritate.
-
DACA ESTI O PERSOANA HARNICA SI SERIOASA TE ASTEPTAM SA TE ALATURI ECHIPEI DIN NOUA LOCATIE PIZZA 5 COLTURI TIMISOARA. ANGAJAM AJUTOR OSPATAR, AJUTOR BUCATAR SI DISTRIBUITOR. ASTEPTAM CV PE ADRESA DE EMAIL DE PE SITE-UL NOSTRU.
-
Cerințe: limba germană la nivel B2+ sau C1 formare profesională și dovada aptitudinii de a lucra la instalații electrice de înaltă tensiune întreținerea și repararea instalațiilor electrice sub tensiune experiență de a lucra la stațiile electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere Vă oferim: 19,00 euro brutto pe oră + 8,50 euro diurnă pe oră contract de muncă pe perioadă nedeterminată înregistrare (impozite, asigurări) asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Bonusuri suplimentare: concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. la adresa de mail: Date de contact: +4936165759292
-
Promovat
Descriere S.C Smithfield România S.R.L angajeaza Spalatori Vehicule pentru Spalatoria Auto de la Utvin. Cerinte: Sudii generale; Seriozitate, responsabilitate; Spirit de echipa. Responsabilitati: Sa pastreze si sa utilizeze corespunzator masinile de spalat sub presiune, materialele si echipamentele cu care lucreaza; Sa respecte normele privitoare la exploatarea masinii de spalat sub presiune; Sa respecte programul de lucru si sa foloseasca cu cea mai mare eficienta timpul de lucru; Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US. Pu
-
Firma transport international de persoane angajeaza sofer categoria B. Cerinte -Permis cat B + atestat profesional de persoane -Cunostinte de baza limba engleza germana -Experienta trafic rutier in tarile UE Activitatea se desfasoara in mare parte in tarile UE. CV-urile se trimit pe whatsapp:
-
Angajam Lucrător Comercial , Casier , Operator Linie(masa calda). Programul este flexibil. Luni-Vineri 7-20. Programul este in două schimburi. Sâmbătă și Duminică INCHIS. Salariu motivant și bonuri de masa.Detalii la telefon.
-
Descriere Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
-
Promovat
R&F Solution GmbH angajam șofer cat D ptru lucru în Germania . Contract nedeterminat , nu se cere limba germana , salariu atractiv . Ptru detalii sunați la 0049 160 25 39 480 sau 0040 730 680 143
-
Pensiunea Delia Timisoara angajeaza camerista. Program full time, pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati NU OFERIM CAZARE
-
Pensiunea Delia Timisoara angajeaza camerista. Pentru informatii legate de programul de lucru si salarizare ne puteti contacta la nr de telefon .