Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara Disponibil din: 2020-12-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de constructii, angajam zidari, dulgheri, fierari in Timisoara. Oferim salarii peste media pietei si un mediu de lucru placut
-
Promovat
Ești de profesie pizzar și îți cauți loc de muncă? Avem un restaurant cu specific italian în zona centrală. Responsabilități: - să fii o persoană serioasă și muncitoare; - să vorbești frumos; - să apreciezi și să pretuiești curățenia; - să respecți programul de lucru; Avantaje: - salariul este fix + bonusuri; - condiții de lucru în spații curate și amenajate; - abonament la sală gratuit; - masă inclusă; - discount 20% la restaurantele din grup (9 la număr) Dă-ne de veste, poate te potrivești în echipa noastră! Află mai multe detalii sunând la numărul de telefon .
-
Promovat
Ești pasionat de tehnologie și dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și inovatoare? Ai o abilitate deosebită de a rezolva probleme tehnice și o dorință puternică de a oferi soluții excelente? Avem o oportunitate perfectă pentru tine! Sport Mechanical Workshop, fabrica de biciclete, caută un Tehnician Mentenanță talentat și dedicat. Responsabilitățile tale vor include: Efectuarea mentenanței preventive și corective a echipamentelor și sistemelor tehnice; Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor și problemelor tehnice; Întreținerea și calibrarea periodică a echipamentelor; Efectuarea testelor și analizelor pentru a asigura funcționarea optimă a sistemelor; Înregistrarea și documentarea în mod precis a intervențiilor și rezultatelor obținute. Trebuie să ai: Experiență anterioară în mentenanța echipamentelor tehnice sau un domeniu similar; Cunoștințe solide în domeniul tehnic; Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; Abilități bune de comunicare și relaționare cu colegii și clienții noștri. Ne dorim să creștem împreună și să construim un mediu de lucru în care talentul și eforturile tale să fie apreciate. Oferim un pachet competitiv de beneficii și oportunități excelente de dezvoltare profesională. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o călătorie captivantă în industria tehnologică! Trimite-ne CV-ul tău actualizat la adresa de email sau contacteaza-ne direct la nr de telefon zero sapte cinci unu doi trei cinci cinci trei trei .
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Conditii: program 2 cu 2, experienta pe o pozitie similara, meniu international Salariu: 5000 - 7000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Esti in cautarea unui loc de munca? Angajam Excavatorist pentru o companie ce activeaza in domeniul constructiilor civile in telecomunicatii, din ITALIA. Cerinte: - Permis de conducere pentru excavator; - Calificare/ atestat de pregatire profesionala pentru excavator sau masini si utilaje terasamente; - Cunoasterea limbii italiene la nivel conversational; - Experienta in domeniu; - Cunostinte de limba italiana nivel conversational. Responsabilitati: - Efectuarea excavarii propriu-zise a straturilor; - Asigurarea rezolvarii neconformitatilor. Ce iti oferim: - Pachet salarial motivant; - Cazare asigurata; - Program de lucru 8h/zi, cu posibilitate de ore suplimentare. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze de Luni pana Vineri, in intervalul orar 10:00- 18:00 la numerele de telefon .
-
Esti în cautarea unui loc de muncă? Angajam Muncitori necalificati pentru o companie ce activeaza în domeniul constructiilor civile in telecomunicatii, din ITALIA. Cerinte: - Disponibilitate la efort fizic; - Experienta în domeniu constituie un avantaj; - Persoana serioasa, cu abilitati de munca în echipa; -Cunoasterea limbii italiene la nivel conversational. - Permis de conducere cat B. Responsabilitati: - Executarea operatiunilor necesare pentru realizarea proiectului; - Indeplinirea sarcinilor cerute de seful direct. Ce iti oferim: - Pachet salarial motivant; - Cazare asigurata; - Program de lucru 8h/zi, cu posibilitate de ore suplimentare. Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze de Luni pana Vineri, în intervalul orar 10:00 18:00 la numerele de telefon .
-
Angajam Operatori call center Helpdesk in limba italiana. Cerinte: - Experienta in domeniu constituie un avantaj; - Abilitati de comunicare si atitudine deschisa catre client; - Limba italiana nivel avansat; - Prezenta fizica la birou nu se lucreaza de acasa; - Cunostiinte operare PC. Responsabilitati: - Gestionarea contactului telefonic cu clientul; - Acuratete in indentificarea si solutionarea problemelor tehnice. Ce oferim: - Pachet salarial competitiv si beneficii + bonuri de masa; - Contract pe perioada nedeterminata; - Perioada de training platita; - Mediu de lucru placut. Pentru detalii puteti sa sunati la nr de telefon sau ne puteti trimite CV-ul dvs pe adresa de e-mail
-
SC AUTOMOBILE BAVARIA SRL punct de lucru Ghiroda, dealer autorizat BMW, angajeaza in conditii avantajoase consilier service departament tinichigerie - vopsitorie. Se ofera: - pachet salarial atractiv - bonuri de masa - asigurare medicala - scolarizari interne si externe Se cere: - studii superioare ( studiile tehnice pot constitui un avantaj ) - permis de conducere categoria B - seriozitate, punctualitate, loialitate
-
HPA recrutează operatori producție pentru clientul nostru, fabrică poloneză producătoare de chiuvete din compozit, Timisoara. Program de lucru: 2 schimburi ( ) Cerințe: - Disponibilitate de lucru în 2 schimburi; - Disponibilitate pentru muncă brută, solicitantă din punct de vedere fizic (produsele ajung pana la 30 kg) - Minim 8 clase; Pachet salarial: - Salariul 2700 lei net - Tichete de masa 30 zi; - Contract pe perioadă nedeterminată direct cu fabrica; - Asigurare medicală privată - Asigurare de viață - Transport asigurat din Timișoara Transport asigurat: AEM Lidl, Profi Sagului, Iuliu Maniu Carol I, Bogdanestilor Cetatii (gradinita), Gheorghe Lazar (vizavi de Profi), Simion Barnutiu Lidl, Modern, Ghiroda. Candidatii interesati sunt rugati sa sune la: zero sapte doi doi trei doi cinci doi trei unu.
-
Promovat
Angajam Femei si Barbati pt curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
HPA recruteaza Tehnician mentenanta (cunostinte de automatizari) pentru o fabrica din Timisoara. Program de lucru: 3 schimburi ( ) Cerinte: - Experienta pe o pozitie similara intr-o fabrica de productie automatizata de minim 3 ani; - Cunoștinţe tehnice (mecanica, pneumatica, hidraulica, electronica, automatizari, senzoristica); - Cunostinte de citire a schemelor electrice electronice; - Cunostinte tehnice solide, proceduri specifice de lucru şi ordinea de execuţie a acestora, tipuri şi parametri funcţionali ai utilajelor, maşinilor-unelte, dispozitivelor specifice unităţii, documentaţia tehnică a acestora, echipamente de lucru: scule, dispozitive, verificatoare; Responsabilitati: - Urmăreşte zilnic functionarea maşinilor şi utilajelor în scopul identifiării de disfuncţionalităţi; - Execută lucrări de întreţinere curentă conform prescripţiilor specifice fiecărui utilaj; - Diagnostichează, prin testări funcţionale şi prin măsurare cu dispozitive de măsură, concordanţa între parametrii de lucru şi cerinţele funcţionale; - Remediază deficienţele de reglaj, elimină sursele de zgomot, vibraţii, praf, gaze nocive, etc. - Reglează mecanismele mecanice, hidraulice, pneumatice pentru respectarea parametrilor funcţionali specificaţi. - Intocmeşte fişe tehnice de constatare, raportează operaţiunile şefului ierarhic; - Identifică utilajul defect după zgomot, vibraţii şi modificarea parametrilor de lucru; - Determină cauzele defecţiunii după tipul acesteia, condiţiile de aparitie şi evidenţele de întreţinere-reparaţii existente; raportează defecţiunile constatate, cauzele care le-au generat şi propune măsuri de remediere; - Se informează permanent şi îşi însuşeşte parametrii şi normele tehnice de realizare a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii, tipurile şi parametrii funcţionali ai utilajelor, tipurile de lucrări, materiile prime şi materialele de bază folosite; - Cunoaşte modul de funcţionare al echipamentelor, sculelor, dispozitivelor şi verificatoarelor utilizate; - Urmăreşte permanent aplicarea parametrilor de calitate impuşi prin procedurile specifice sau prin instrucţiunile tehnologice. - Identifică şi analizează natura defecţiunii şi cauzele care au generat-o; - Identifică şi utilizează unelte şi scule potrivite executării, reparării şi înlocuirii pieselor defecte; - ţine evidenţa defecţiunilor pe tipuri de utilaje, poziţie de instalaţie, frecvenţă de apariţie, cauze, modul şi timpul de remediere pentru anticiparea prevenirea disfunctionalitatilor şi întocmirea unui program de întreţinere adecvat; - Verifică periodic şi depozitează corespunzător stocul de materiale pentru determinarea nivelului existent, întocmeşte necesarul de materiale pentru refacerea stocului şi urmăreşte aprovizionarea conform cererii; - În cazul unor situaţii de excepţie ce impun rezolvarea operativă a altor situaţii sau probleme ivite, va răspunde acestor cerinţe inclusiv în zilele nelucrătoare, prin prelungirea programului de muncă săptămânal, la solicitarea conducerii. Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; (intre 7812 si 11.500 lei brut) - Tichete de masa 35 lei zi; - Ore suplimentare plătite; - Spor ore de noapte; - Asigurare de sanatate la Regina Maria; - Transport asigurat din Timisoara, Giroc, Chisoda sau decontat in valoare de 300 lei net; - Tichete cadou; - Al 13-lea salariu (un salariu brut, ce va fi platit platit anual, jumatate impreuna cu salariu aferent lunii Iunie si jumatate impreuna cu salariu aferent lunii Noiembrie; al 13-lea salariu este eligibil doar dupa incheierea perioadei de proba); - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă excelentă, într-o companie stabilă și în continuă dezvoltare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne sunati la urmatorul numar de telefon: Pentru mai multe informatii, va rugam sa sunati la nr. de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
Program de lucru in 3 schimburi (06: ) Cerinte: - Studii medii; - Experienta anterioara cu scanner; - Punctual, implicat, serios, cu abilitati de comunicare; - Disponibilitate ore suplimentare, cand este nevoie. Pachet salarial: - Salariul de încadrare 4057 lei brut (2400 lei net) cu posibilitate de majorare la 2700 lei in functie de performante (dupa primele 3 luni) - Tichete de masa de 30 lei; - Bonus de productivitate; - Posibilitatea de a avansa in cadrul companiei la pozitia de motostivuitorist (curs platit de companie) cu modificarea pachetului salarial la noua functie. - Spor de ore suplimentare de 200%; - Spor de ore de noapte 25%; - Asigurare medicala; - Transport asigurat din Timișoara Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Partener OMV Petrom Marketing, angajam casier si manipulant marfuri, pentru statia de distributie carburanti Petrom, situata in zona Calea Aradului din Timisoara, sensul giratoriu Selgros Decathlon Momax Programul de lucru se desfasoara in ture de 12 24 ; 12 48. Mai multe detalii le putem discuta in cadrul unui interviu la punctul de lucru situat pe Calea Aradului, Timisoara, DN 69, Km3 (bezinaria Petrom de langa Momax); sau la numarul de telefon
-
Firma de curatenie angajeaza muncitori calificati sau necalificati. Dorim: seriozitate, punctualitate, pentru posesorii permis categoria B posibilitate auto. Oferim: Carte de munca, Salar motivant de la 3000 lei, program flexibil. Tel:
-
Societatea I&G CLEAN angajeaza personal calificat si necalificat pentru prestarea serviciilor de curatenie. Cerinte: punctualitate, seriozitate, munca in echipa Oferim: salar motivant, minim 3000 lei, program flexibil, auto ( posesorilor de permis de conducere ). Contact: adresa de mail: Tel: .
-
Apartaments Dlai SRL are o gama de activitatii curatenie apartamente sau scari de bloc Servicii Profesionale de Curatenie Curatenie după chiriași ! Curățenie după constructor Curățenie generală ! Curățenie de întreținere ! activitati de zugravit apartamente sau scari de bloc inchirierea apartamentelor in regim hotelier apeleaza cu incredere la servicile companiei preturi accesibile pentru toate buzunarele Oferim chitanță și bon fiscal!
-
Acum!Locuri disponibile ! Obiectivul este industrial,inafara localității. Program de 2 schimburi Se oferă transport,rute stabile începând de la gara mare până la obiectivele de interes. cerințe: Cazier fără antecedente Clinic sanatos minim 8 clase. Ne puteți contacta de luni până vineri între orele 10 și 16.
-
Suntem în căutare de noi colegi femei și bărbați pentru posturi de agent securitate. Va oferim: - salariu atractiv și fără intarzieri - tichete de masa - prime lunare - calificare(calificarea se poate obține gratuit în măsura anumitor conditii) - loc de muncă stabil și curat - transport gratuit la locul de munca,curse regulate din zona gării pana la locație și retur - concediu de odihna 21 zile an - echipament de lucru. Cerinte: Vârstă minima de 18 ani Cazier fără antecedente Clinic sanatos Minim 8 clase Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră dinamica te așteptăm să îți depui C.V-ul pe adresa de e mail,sau ne poți contacta telefonic la numărul de telefon din anunt.
-
Angajam personal pentru postul de agent intervenție,program de lucru 24 72,staționarea se efectuează la sediul firmei. Cerințe: Cazier fara antecedente Curs agent de securitate+atestat Studii minime de 10 clase Permis de conducere cat B. Pentru detalii ne puteți contacta la numărul de telefon din anunț,de luni până vineri între orele 9 și 16.
-
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Ecomid-Serv angajeaza o femeie (preferabil o tanara pensionara) pentru curatenie spatiu birouri in zona centrala a orasului. Program de lucru L-V, 11.00-14.00, salarizare 800-1000 lei net luna, functie de experienta si implicarea operatorului de curatenie. Relatii suplimentare la telefon,