Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara Disponibil din: 2021-02-08 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Ecomid-Serv angajeaza o femeie (preferabil o tanara pensionara) pentru curatenie spatiu birouri in zona centrala a orasului. Program de lucru L-V, 11.00-14.00, salarizare 800-1000 lei net luna, functie de experienta si implicarea operatorului de curatenie. Relatii suplimentare la telefon,
-
Promovat
Angajam Operatori Productie pentru unul dintre clientii nostri, o companie care produce cele mai folosite produse pentru circuite in domeniul electronicii de putere si, de asemenea, activeaza in producția de materiale de lipire și cositorit, precum și de adezivi pentru industria electronica. Program de lucru: 4 si 3 schimburi. Cerinte: - Studii medii finalizate; - Experienta in productie; Oferim: - Pachet salarial motivant; - Bonus de Crăciun; - Al 13-lea salariu; - Tichete de masă de 30 ron; - Asigurare privată de sănătate; - Transport asigurat gratuit din Timisoara si zonele limitrofe: Cruceni, Foeni,Ionel, Otelec, Pustinis, Uivar, Cenei, Bobda, Sanmihaiu German, Sanmihaiu Roman, Utvin, Voiteg, Jebel, Padureni, Parta si Sag. - Mediu de lucru plăcut într-o companie multinațională. Te-am facut curios? Aplica si iti vom oferi toate detaliile de care ai nevoie.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sunt șofer profesionist de 22 de ani,sunt disponibil 24 24 nu consum alcool sau alte substanțe. Preț 150 lei la 8ore Sunt serios,pentru mai multe detalii sunați la
-
Angajam OPERATOR DEBITARE LASER S.C. RA-OL S.R.L. , una din firmele de traditie in domeniul confectiilor metalice din TIMISOARA, prezenta pe piata de peste 25 de ani, angajeaza OPERATOR DEBITARE LASER, in urmatoarele conditii: - contract de munca pe perioada nederminata; - salar brut = 6324 lei; - salar net = 3700 lei; - bonuri de masa de 40 lei zi; - in plus se ofera al 13-lea salar, decontarea transportului pentru cei din afara localitatii, conditii de munca peste media pietei in domeniu. Daca doriti sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa ne contactati la adresa de mail: , la telefon: , L-V - intre orele 7:00-15:30 , sau la sediul societatii din Timisoara, str. Dr. A.P. Podeanu, nr.146 B.
-
#Recrutăm pentru Burger King, un lanț de restaurante cu servire rapidă, prezent în peste 100 de țări. Locatii: - Shopping City Timisoara; - Iulius Mall Timisoara. Oferim posibilitate PART-TIME de weekend. BENEFICII: - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masă în valoare de 30 lei zi; - Prime cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; - Program de lucru flexibil; - Sporuri pentru orele suplimentare, de noapte sau de weekend; - Discount de 60% la produse. CE VEI FACE: - Pregătirea produselor, respectând standardele interne de calitate, igienă și siguranță alimentară; - Întâmpinarea și oferirea de suport clienților; - Menținerea curățeniei în locație; - Respectarea standardelor și a regulilor din restaurant. CE NE DORIM DE LA TINE: - Atitudine pozitivă și prietenoasă în relațiile cu clienții și colegii; - Implicare în activitatea restaurantului; - Perseverență și orientatare spre rezultate. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la: 0735 317 421 0732 960 766
-
Angajam muncitor necalificat pentru depozit materiale de constructii situat in Timisoara,Calea Buziasului
-
Clinica de Sanatate Amazonia angajeaza fiziokinetoterapeut. Cerinte: studii superioare in domeniu. sa stie sa inoate. Se ofera: salariu atractiv, beneficii extrasalariale.
-
Angajez șofer pensionar sau tânăr Plata 50 lei la zi sau 1500 la luna Ofer o Cafea ceva de mâncare și dacă e fumător un pachet de țigări mașina Opel Zamfira a
-
Firma din Timisoara cu vechime în domeniul amenajărilor exterioare angajam 2 baieti pentru montajul pavajelor cu experienta în domeniul montajului de pavaj, ( care au mai lucrat in acest domeniu )punctuali, fara alcool.,Salar negociabil în funcție de experiență . 4.500....6.000 lei .Program Luni - Vineri.
-
Familie serioasă,situație materială decentă,căutăm să luăm în întreținere1-2 persoane de vârsta a 3-a pentru îngrijire contra locuință în Lugoj , jud Timis. Dacă sunteți interesat (ă) să ne cunoașteți mai de-aproape vă rugăm apelaține cu încredere și cu siguranță nu veți regreta !
-
Doresc să îngrijesc bătrân sau bătrână contra locuință în Timișoara pentru mai multe detalii la telefon. Rog seriozitate și ofer seriozitate.
-
Doresc să îngrijesc bătrân sau bătrână contra locuințe în Timișoara sau langa Timișoara pentru mai multe detalii la telefon. Rog seriozitate și ofer seriozitate
-
Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa: ****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi: -1 secretar -1 arhivar Cerințe atribuții pentru postul de secretar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -abilități excelente de operare a calculatorului (tehnoredactare, utilizare scanner, imprimantă, mail etc.) -va întâmpina clienții, va răspunde la telefon, mail, va face programări, consultându-se cu colegii; -va tehnoredacta acte cu specific notarial; -va analiza documentele care stau la baza încheierii actelor notariale; -va întocmi bazele mapele actelor încheiate și le va preda persoanei responsabile cu arhivarea acestora; -va păstra legătura (telefonic e-mail) cu clienții biroului; -va transmite adrese către notarii publici, bănci, instituții publice etc.; -va interoga va înscrie acte în registrele notariale (INFONOT); -va opera în sistemul electornic de cadastru și publicitate imobiliară; -va întocmi facturi fiscale; Cerințe atribuții pentru postul de arhivar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -experiență în arhivarea actelor notariale; -va înregistra corespondența în registrul de corespondență și actele notariale dosare succesiuni dosare divorț în registrele notariale; -va arhiva actele notariale; -va întocmi declarația 208. Programul biroului este de luni-vineri, ora 9.00-17.00
-
Căutăm Educatoare Dacă iubești copiii, esti răbdatoare, esti o fire calma si calda, locul tau este lângă noi ! Așteptăm cv-ul tau pe adresa de email sau whatsapp la numarul Te asteptam cu drag la noi in echipa. Wonder World Academy
-
Angajam cameriste, femei de serviciu pentru hostel, in Timisoara, cu sau fara experienta. Cautam persoane serioase, stabile, curate, rezistente la efort fizic. Programul de lucru, 2 schimburi. Persoanele interesate ne pot contacta la nr de tel salar 2800 si bonuri de masa in valoare de 600 lei
-
Angajez vanzator vanzatoare,ajutor in bucatarie pentru restaurant aflat in piata 700 Timisoara Pentru planificarea unui interviu si mai multe detali va stau la dispozitie la numarul de telefon
-
Vand Site Domeniu activ pentru comercializarea de miere in tara si in afara tarii Poate fii conectat direct la orice fel de magazin : facebook,amazon etc Site este activ pentru trafic si seo Il puteti verifica la poza din anunt Astept oferte Contactatima mesaj sau telefonic Ofer seriozitate Maxima!
-
The Station Pub aflat pe Gheorghe Lazar ,angajeaza ospatar a si personal bucatarie Tel
-
ximena Food srl Magazine Alimentare in Timisoara : Calea Sagului , Piata Iozefin si Piata Dacia . Cautam colege . Program de lucru : Luni - Vineri , Schimb 1 , orele 7- 15 (8ore) Schimb 2 , orele 14-21 (7ore) Se mai lucreaza un weekend (sambata 7-17.30 , duminica 8-14) iar urmatorul weekend este liber Salar plus diverse bonusuri ( tickete de masa , prime de sarbatori ) in functie de experienta si vechime . RELATII (NUMAI !): LUNI - VINERI INTRE ORELE 8-16 TEL :
-
Hotel Angellis angajeaza receptioner, Salariu 3000 lei in mana + masa + cafea, apa, ceai.
-
Firma Saratoga prezentă din 1994 pe piața IT caută personal calificat pentru extinderea departamentului tehnic (electronica, antiefractie, video, detecție incendiu și control acces) Cerințe: Studii medii obligatorii, avantaj pentru cei cu profil electric, electrotehnic sau telecomunicații. Capacitate de a înțelege documentația tehnică din domeniu (inclusiv în limba engleză). Experiență în sisteme de securitate (antiefracție, control acces, detectie incendiu sau sisteme video) Comunicativ, dinamic, cu simțul răspunderii. Obligatoriu cazier curat. Carnet de conducere cat. B Domiciliat în județul Timiș. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet de motivare salarial asigurari medicale, telefon mobil, etc. Cursuri permanente de pregătire în domeniu. Bonificații în funcție de evaluările periodice. Oportunități de dezvoltare profesională. Acces la ultimele noutăți din domeniu.
-
Angajăm vanzatoare, cu și fără experiență, pentru magazin Fornetti. Program de lucru de luni-vineri de la ora 06:30-16:30 Locația se află pe Calea torontalului!