Anunturi
Locuri de munca Tulcea BabadagCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 3 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon:
-
Descriere sumara a postului 1- primeste si inreg avize de expeditie 2- receptioneaza meteriile prime ,componente 3- actualizeaza stocurile 4- opereaza stocurile (intr-iesiri-bonuri de consum) 5- emite avize de expeditie livrari produse finite 6- verifica pontajele angajatilor 7- verifica bonurile de consum 8- intocmeste situatia si evolutia zilnica a productiei 9- Gestioneaza operatiunile economice de contabilitate primara 10- Elaboreaza și redacteaza rapoartele necesare. 11- Elaboreaza si administreaza din punct de vedere logistic activitatile specific 12- Concepe i redactează documente 13- Administreaza si actualizeaza bazele de date specifice 14- Centralizeaza si urmareste comenzi Cerinte: Persoana responsabila, cu capacitate de planificare si organizare Limba engleza (nivel conversational); Cunostinte solide MS Office ( Excel , Word) Capabil de lucru intr-un mediu organizat si planificat Experienta intr-un post similar constituie avantaj Experienta intr-unul dintre domeniile logistica / achizitii / vanzari constituie avantaj; Studii liceale si/sau superioare finalizate (domeniul economic- reprezinta avantaj);
-
Echipa Club T se mărește!!! Dacă ești o persoană energică cu mult chef de distracție și vrei să câștigi și bani în timp ce te distrezi vino în echipa noastră!!!
- Salveaza cautarea