Anunțuri
Locuri de munca Vrancea Disponibil din: 2021-0-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Promovat
Firma noastra angajeaza MECANIC AUTO in conditii avantajoase de lucru, pentru un proiect de lunga durata, in Focsani. CERINTE: experienta anterioara pe o pozitie similara; cunostinte de baza in acest domeniu; posesor permis de conducere. OFERIM: salariu de baza motivant (incepand de la 6000 lei); perfectionare profesionala; mediu de lucru placut; echipamente de protectie; Ai experienta in acest domeniu, iti doresti castiguri semnificative si un loc de munca stabil? Daca ti-am atras atentia, nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau aici sau pe adresa de email inchirieriautovip @ yahoo.com
-
Promovat
Dorim sa ne marim echipa! Chiar daca nu indeplinesti toate conditiile de mai jos, dar ai cunostinte tehnice de baza in instalarea sistemelor de alarmare si supraveghere video, electrica sau electronica, pasiune pentru ceea ce faci si dorinta de a invata, asteptam un CV de la tine! Candidatul ideal: Tehnician sisteme de securitate Descrierea : - Cunoasterea echipamentelor componenete ale sistemelor de alarma si supraveghere video - Abilitati tehnice; - Seriozitate, punctualitate, loialitate, spirit de echipa; Descrierea jobului: - Realizarea cablarii si instalarii sistemelor de securitate : sisteme antiefractie, supraveghere video.... - Punerea in functiune si reglarea echipamentelor; - Lucru in echipa Ce BENEFICII iti oferim: -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv si motivant ( in functie de cunostinte si experienta); -Bonusuri in functie de performante; -Prime de Paste si Craciun; -Pregatire, suport si sustinere in cadrul unei echipe competente si cu experienta in domeniu; -Ca să îți recapeți forțele îți vom oferim 21 de zile de concediu de odihnă; -Sarbatori legale libere; -Programe de dezvoltare și certificare, cursuri și traninguri în concordanță cu nevoile noastre și ale tale. Compania TUDOR ELECTRONIC SERVICE este un integrator de sisteme de securitate care ofera solutii si servicii personalizate B2B si B2C de cea mai buna calitate. Prin implementarea tehnologiilor high-tech, solutiile noastre vin cu o pregatire profesionala superioara si cu o calitate a serviciilor la cel mai ridicat standard pentru satisfacerea celor mai pretentioase cerinte ale beneficiarilor. Compania are o experienta pe piata din domeniul electronic si al sistemelor de securitate de peste 30 de ani.
-
Promovat
Firma noastra își extinde echipa de profesioniști în domeniul auto, iar tu poți fi candidatul potrivit! Suntem în căutare de colegi calificați, cu experiență de muncă pe un post de RESPONSABIL SERVICE, care să fie dornic de o nouă provocare profesională alături de compania noastră. Lucrând în echipa noastra, te vei bucura de: -salariu de baza motivant (incepand de la 5000 lei); -perfectionalizare profesionala; -mediu de lucru placut; -concediu de odihna de 21 de zile lucratoare pe an; -program de lucru flexibil. Iată ce ar putea implica munca ta alături de noi, dacă devii colegul nostru: Completezi comenzi de reparație conform operațiilor efectuate la autovehicul; Completezi cereri de aprovizionare cu piesele de schimb și consumabilele rezultate din necesar; Efectuezi controlul final la terminarea ciclului de reparație pentru a te asigura de calitatea lucrărilor. Ai experienta in acest domeniu, iti doresti castiguri semnificative si un loc de munca stabil? Daca ti-am atras atentia, nu ezita sa ne contactezi telefonic sau prin email pentru a-ti oferii mai multe detalii! Va asteptam cu un mesaj si aici!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Principalele atribuții: - Consilierea clienților în toate etapele procesului de service, de la primul contact pană la predarea mașinii; - Programarea directă sau telefonică a clienților pentru efectuarea lucrărilor în service; - Deschiderea contractului de reparație și verificarea istoricului mașinii; - Consilierea clienților cu privire la termenele de reparație, estimarea costurilor reparațiilor; - Explicarea lucrărilor efectuate, consilierea cu privire la viitoarele lucrări de reparație și predarea autoturismelor reparate; - Promovarea ofertelor existente si consilierea clienților în scopul vânzarii serviciilor de service; - Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în toate activitățile desfășurate; - Colaborarea cu echipa tehnică pentru a găsi cele mai bune soluții pentru clienți. Profilul candidatului ideal: - Studii superioare de profil tehnic (Inginerie Mecanică, Inginerie Auto, etc.); - Experiență relevantă în domeniul mecanicii auto; - Cunoștințe tehnice si operare PC; - Permis de conducere categoria B; - Abilități excelente de comunicare și negociere; - Atenție la detalii și orientare către rezultate de calitate; - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la cerințele în continuă schimbare ale industriei auto. Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic; - Pachet salarial corelat cu experiența; - Program fix de lucru (luni-vineri, 08:00-17:00); - Condiții de lucru foarte bune (posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație); - Documentație tehnică in format digital în sprijinul realizării activității; - Cursuri de perfecționare si dezvoltare profesională în domeniul auto; - Decontarea cheltuielilor de transport si diurnă in cazul deplasarilor în interes de serviciu; Dacă ești pasionat de domeniul Automotive, ai cunostințe tehnice, experientă si aptitudini foarte bune de comunicare, organizare si negociere si îți doresti o cariera în domeniul auto, te invităm sa ne trimiti un email cu CV-ul tău.
-
CERINTE: - studii medii finalizate; - amabilitate,seriozitate si responsabilitate; - atentie sporita; - spirit de echipa; - experienta pe un post similar constituie un avantaj; - cunostinte operare calculator; -capacitatea de a realiza obiectivele asumate; -disponibilitate program de lucru flexibil. SARCINI: - scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor; - oferirea informatiilor si suportul necesar clientilor; - respectarea procedurilor interne privind incasarile; -operarea caselor de marcat si efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; -aprovizionarea produselor la raft; -atentie sporita; Se ofera: - salariu atractiv , - program in 2 schimburi, - posibilitate de promovare
-
Candidatul ideal Studii medii; Responsabilitate si seriozitate; Flexibilitate si spirit de echipa; Experienta anterioara in comert pe posturile anuntate constituie avantaj; Curs de calificare STIVUITORIST, cu autorizatie ISCIR. Descrierea jobului - Participa si verifica la incarcarea si descarcarea marfii, urmarind concordanta dintre marfa si documentele de insotire, participa la inventare; - Asigura expunerea marfurilor intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor, afiseaza preturile; - Respecta metoda FIFO - Raspunde de implementarea standardelor de siguranta si securitate a produselor - Cunoaste sortimentatia de produse comercializate in cadrul magazinului. Așa că dacă ești interesat lasa-ne un cv la adresa de email:
-
Angajam!!! Dă-ne de veste dacă ți-ar plăcea să faci parte din echipa noastra. Căutăm profesioniști în domeniu, care să-și iubească meseria și să o facă cu plăcere și să aducă un plus valoare locației noastre prin creațiile sale. Cum știi dacă tu ești persoana potrivită? În primul rând, ești patiser și ai experiență. Apoi te recomandă seriozitatea, simțul răspunderii, firea prietenoasă și creativitatea nemărginită. Dacă te-ai regăsit în toate mențiunile de mai sus, abia așteptăm să te cunoaștem! Pentru detalii, Contactează-ne la tel:
-
Statie Peco din Focsani angajează lucrător comercial. Pentru mai multe informatii sunati la numărul afisat.
-
Angajăm operator fată sală jocuri de noroc în Mărășești. Salariu 3000 Ron net + eventuale bonusuri. Detalii la telefon :
-
-
angajam cu carte de munca sau cu plata de bani in mana o menajera pentru ingrijire batrana in comuna GOLESTI- VRANCEA
-
-
Suntem în căutarea unei persoane pentru funcția de amanetar, evaluator produse. Salariul oferit este de 3000 lei Experienta în domeniu constituie un avantaj. Dacă ești o persoana deschisă, atenta la detalii,sociabila și amabila,nu ezita sa ne contactezi. Număr de contact:
-
Angajam medic veterinar si tehnician veterinar pentru farmacie si cabinet veterinar in Focsani Salariul motivant 2500 pana 5000 lei
-
angajez 1 meseriaș pentru rigips și finisaje transport și cazare gratuita atenție doar meseriaș să fie meseriaș nu deranjați inutil permis de conducere ar fi un avantaj
-
angajez meseriaș pentru finisaje și rigips cazare și transport gratuit permis de conducere ar fi un avantaj
-
ANALINA Adjud își mărește echipa și caută : - personal statie sortare pt intocmire avize, note de cantar, totul se efectueaza de pe calculator. - SOFER CAT C pt statie betoane -ASISTENT VANZARI RAION MAGAZIN ANALINA - Raion ceramica si parchet - Raion electrice - Raion scule si unelte - Raion suruburi > Indrumarea clientilor > Comandarea produselor la agenti > Receptia marfii de la furnizor (verificarea si numararea marfii conform facturilor) > Aranjarea si completarea rafturilor cu produse > Etichetarea produselor cu preturi Se acorda bonus de Paste si Craciun. Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la numerele de telefon: Te așteptăm în echipa noastră!
-
Restaurant nou deschis in Focsani, angajează bucatar cu experienta, ajutor bucatar și barman. Carte de munca, salariu atractiv. Oferim și așteptăm seriozitate. Tel
-
Restaurant nou înființat, zona centrală Focsani, angajează bucătar cu experienta, ajutor bucatar și barman. Căutam și oferim seriozitate! Tel
-
Angajez instalator cu experienta în domeniu sau fără experienta Salariu în funcție de cunoștințe Tel
-
Ai bune abilitati de negociere si o placere in relationarea cu clientii? Iti planifici eficient activitatea si te organizezi independent? Ai orientare catre client si nevoile acestuia, iar scopul tau este sa gasesti cele mai bune solutii pentru a atinge rezultatele propuse? Daca te regasesti in descrierea anterioara, s-ar putea sa avem un rol care sa ti se potriveasca: reprezentant sau colaborator pentru distributia de rame de ochelari de vedere in zonele Moldova si Muntenia. Se ofera un portofoliu existent de clienti cu posibilitate de extindere a acestuia. Necesar permis de conducere categoria B. Firma noastra isi desfasoara activitatea de peste 29 de ani pe piata de Optica din Romania ca distribuitor autorizat a firmelor germane ESCHENBACH OPTIK GmbH si MPG GmbH.
-
Termohidrofonica Grup SRL angajeaza :Agent vanzari ! Cerinte : - Studiile in domeniul tehnic,reprezinta avantaj; -Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza ,organizare si formare echipa; -Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructii; - Permis de conducere categoria B; Descrierea jobului: Domeniul de activitate : vanzari online, telesales, teren; Departament activitate : prestari servicii - izolatii termice si hidroizolatii, spuma poliuretanica, placi PIR din poliuretan pentru izolatii, membrane lichide pe baza de cauciuc , bitum poliuretanic pentru hidroizolatii, garduri prefabricate, balustrade din sticla,spuma poliuretanica, poliureea produse maeca- Mapei , Polichem, Kripton, Basf, Joriside, Bachl, Bauder,etc;: -spuma poliuretanica (izolatii termice, montaj, adeziv); -placa PIR (termosisteme -fatade ,asteriale , plansee, terase, acoperisuri); -membrane poliuretanice - lichide sin termosudabile; -termo hidro sisteme poliuretanice . Materialele vandute sunt pe 2 categorii : -materii prime : clienti potentiali (aplicatori, producatori,etc); -produse finite , materiale: clienti potentiali(investitori, firme constructii, persoane juridice, persoane fizice); - dezvoltarea si administrarea portofoliului de clienti (constructori, revanzatori, clienti finali, etc); -zona disponibira - Romania)-nu sunt restrictii de limita; - promovarea produselor companiei (materiale de constructii si materii prime ); - Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei; - Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Beneficii: -Venituri motivante; - masina si telefon de serviciu; -Mediu de lucru profesionist cu pregatire si cursuri tehnice; -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei ; Asteptam CV-ul tau ! Te asteptam la interviu !
-
Angajez vânzătoare pentru magazin alimentar. Nu necesita experiență, se oferă training și mediu de învățare. Postul consta in aranjarea produselor la raft, menținerea curățeniei în magazin, preluarea mărfii de la furnizori, comenzi la furnizori, cunoștințe medii de contabilitate ( facturi, monetare etc, rapoarte de casa ). Program de lucru: 2 zile cu 2 zile libere. Salariul se discuta in urma interviului. Magazinul este in Tulnici ( Camcor SRL) Nu răspund la mesaje.Pentru mai multe detalii vă aștept în magazin sau la nr de telefon : - Corneliu