Anunțuri
Locuri de munca Maramures Baia Mare doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Reprezentanta auto cauta mecanic si electrician cu experienta.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Baia Mare, Str. George Coșbuc nr. 38 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Doresti sa ai cel mai mare salariu din domeniul tau? Vino in echipa noastra! Complex hotelier 4* Castel Transilvania, angajeaza receptioner(a) intru-un mediu stabil, placut, venituri motivante. Cerinte: -experienta minim 1 an -persoana draguta, aspect placut -abilitati de comunicare cu oaspetii -dorinta de realizare profesionala -cunoastrea limbilor: engleza, romana -stapanirea calculatorului Cv-urile va rugam sa le depuneti la receptia hotelului Castel Transilvania sau pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la telefon . Va multumim,
-
Angajam BUCATAR si OSPATAR .Informatii la receptia hotelului Rivulus,str. Culturii Nr.3 sau la tel.
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Trio - Artisan Bakery & Café, brutarie artizanala si cafenea, angajeaza oameni faini pentru urmatoarele posturi: - bucatar pentru mic dejun și brunch - preparare sandwich-uri Trio este o brutarie nascuta din pasiune pentru painea sanatoasa. La noi, painea este dospita cu maia 100% naturala - mai buna, mai nutritiva, mai sanatoasa pentru organism. Cautam o persoana care sa ni se alature echipei. Ca si bucatar pt mic dejun, vei avea urmatoarele responsabilitati: - prepararea sortimentelor noastre de mic dejun și supe crema din meniu, respectand retetele individuale ale fiecarui produs. - pregatirea sandwich-urilor - pregatirea si organizarea tuturor ingredientelor necesare pentru preparare pentru a asigura o buna gestionare a timpului de preparare. - gestionarea timpului corespunzator prepararii produselor - curatenia si igienizarea zilnica a ustensilelor si a spatiului de lucru Beneficii: - salariu orar atractiv in functie de experienta - posibilitatea de dezvoltare profesionala - produse de brutarie, patiserie si cafea din partea casei - bonus conform performantei si vanzarilor. Pentru a stabili detalii suplimentare, va rugam sa sunati la nr de telefon din anunț sau sa ne contactati pe email.
-
Firma partenera Tazz face colaborări cu curieri in orașul Baia Mare Program flexibil, se stabileste inainte si poate fi modificat in functie de necesitate. Plata se face saptamanal! Cerințe: Este necesar sa dispuneti de un mijloc de transport propriu sau inchiriat( scuter, masina) Varsta minima 18 ani Un smartphone cu Android sau iOS Seriozitate, o buna capacitate de a lucra in echipa, dornic de a-si mari constant veniturile, respectos si responsabil. Responsabilitatile postului: Tot cea ce trebuie sa faci este sa ridici comanda de la parteneri nostri( restaurante magazine) si sa o livrezi in conditii optime clientului. La baza acestui job sta o aplicatie care iti arata de unde trebuie ridicata comanda si unde trebuie livrata. Daca te-am facut macar un pic curios, te asteptam sa ne contactezi telefonic sau pe Whatsapp la numerele de telefon: sau adresa de e-mail https: forms.gle HQtMApEfVwPNxbubA
-
Producator suplimente alimentare, extracte naturale ,angajam personal (absolventi studii medii sau superioare) în depozitul nostru de suplimente alimentare (produse naturiste) situat în Tăuții de Sus, Foretierului 65, Baia Sprie. Cerințe: * persoana serioasa, atenta, responsabila; Responsabilități: * participarea la operațiuni de recepție a mărfii; * colectarea marfurilor utilizand scannerul si pregatirea comenzilor pentru livrare; * manipularea și așezarea produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente; * asigurarea depozitării mărfurilor în condiții de siguranță; * participarea la operațiuni de inventariere a mărfii; * menținerea și asigurarea curățeniei igienei în depozit. Program LUNI-VINERI , program 07h30min-16h30min . Sambata si Duminica nu se lucreaza. Vărugăm trimiteti CV . Mai multe informații la telefon.
-
Descrierea companiei EUROINTECH DESIGN Cu o prezență pe piață de 14 ani, compania noastră oferă servicii complete în domeniul sistemelor de instalații pentru construcții. În vederea consolidării echipei, căutăm un Asistent Manager dedicat și talentat pentru a susține eforturile noastre de extindere și excelență în servicii. Candidatul ideal - Abilități de gesionare sarcini multiple cu termene fixe - Abilități excelente de comunicare, organizare și relaționare - Atitudine proactivă, implicare și responsabilitate - Experiența anterioară pe un post similar reprezintă un avantaj - Studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic sau tehnic - O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office Descrierea jobului - Evidenta și gestionarea contractelor cu furnizorii și clienții - Evidența facturilor de la furnizori - Emiterea facturilor pentru clienții companiei - Gestionarea comenzilor de materiale aferente lucrărilor în derulare - Gestionarea politicii de personal a companiei - Pregatirea documentelor pentru contabilitate - Organizarea administrativă internă eficientă - Colaborarea strânsă cu managerul general pentru gestionarea eficientă a operațiunilor zilnice ale firmei Dacă sunteți o persoană motivată, dornică să contribuie la succesul echipei și să vă dezvoltați cariera într-un mediu stimulativ, vă invităm să aplicați pentru poziția de Asistent manager+. Vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email
-
Cerinte: Sa fie autorizati, cu experienta in retele de joasa si medie tensiune; Competent sa realizeze bransamente, Iluminat stradal, conectare posturi trafo, instalare panouri fotovoltaice, extinderi de retele electrice Competent sa transpuna in practica planurile si schemele electrice; Disponibili pentru deplasari la lucrari in tara; Sa detina permis de conducere categoria B; Sa stie sa efectueze diverse legaturi in tablourile electrice de curenti tari curenti slabi conform schemelor monofilare; Sa completeze documente specifice ( procese verbale, avize, rapoarte, cantitati de materiale ); Programul de lucru: Luni - Vineri 08:00 - 17:00 ; Sarbatorile legale nu costituie zi de lucru; Ce beneficii iti punem la dispozitie : Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba fiind de 3 luni); Salariu negociat in functie de competente si experienta; CV-urile se vor trimite la adresa Email: Telefon contact:
-
Complex hotelier angajeaza chelner cu experienta. Oferim salariu atractiv! Informatii la tel: Contact: Simona
-
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Peste 14.000 de kilometri 0.15 centi pe kilometru Tel. -Baze in Catalunya si Madrid
-
SC FIRE PBA ELECTRIC SRL,ANGAJEAZA ELECTRICIAN CU EXPERIENTA SI AJUTOR DE ELECTRICIAN! PROGRAM FIX DE L-V DE LA 8-17H. PENTRU MAI MULTE DETALII LA TEL.
-
DescriereCandidatul Ideal Grafician în Adobe Photoshop, Illustrator sau CorelDRAW Creativitate, organizare, responsabilitate și punctualitate. Comunicarea cu departamentele care ajuta la pregatirea fisierelor pentru tipar Originalitate și simț estetic. Viteză de lucru. Descrierea jobului Crearea graficii pentru Flyere, Pliante, etc. Prelucrarea și pregătirea graficii pentru producție. Editarea conform solicitărilor a fișierelor grafice. Beneficii Nivel de salarizare atractiv, corelat cu responsabilitățile job-ului și cu experiența, bonure de masa, decontare transport. Siguranța unui loc de muncă stabil. Posibilități de evoluție profesională. Descrierea companiei Tipografia Ceconii www.ceconii.ro tel;
-
Candidatul Ideal Dacă esti absolvent al unei facultăți de Inginerie în industria alimentară sau biologie, chimie si printre pasiunile tale se numără si cea pentru producție, cercetare-dezvoltare în domeniul suplimentelor alimentare a extractelor naturale din plante medicinale si fructe de pădure ,chiar dacă ai sau îti doresti să faci experientă în acest domeniu, esti responsabil, ît i place să lucrezi în echipă, ai abilităti organizatorice, comunicative si vrei să lucrezi într-o companie în plină dezvoltare, te asteptăm alături de noi. Descrierea jobului Responsabilităti: -Planificarea activității de productie în functie de planul de productie stabilit ( face lansarea zilnica de productie ); -Stabilește necesarul zilnic de materii prime, auxiliare si materiale; -Întocmeste comenzile de materii prime si materiale; -Monitorizează continuu si controlează producția, aprovizionarea cu materii prime si materiale, conditiile de lucru etc; -Tine evidenta consumului de materiale, a capacitatilor folosite, a productiei si performantelor obtinute; -Verifica produsele finite cantitativ si calitativ, rebuturile existente, si analizeaza cauzele care le determina; -Participa la elaborarea retetelor, la dezvoltarea produselor noi si raspunde de corectitudinea datelor introduse in Programul Integrat de Gestiune și Producție BORG , precum si a documentelor emise zilnic (intrari iesiri, bonuri de consum, predare produs finit în depozitul de distribuție ,etc.) prin acest Program; -Înregistrează, prelucrează si păstrează informa iile referitoare la procesul tehnologic din productie, situa ia stocurilor in programul BORG , verifică conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele primare. -Stabileste si verifica punctele critice pe fluxul tehnologic; -Experiență în producție sau pe un post de muncă similar MINIM 3 ANI. Descrierea companiei Hypericum Impex, peste 26 de ani dedicați vindecării prin natură! Hypericum Impex reprezintă un concept născut în inima Maramureșului care a fost creat din dorința de a aduce natura și plantele vindecătoare din flora noastră spontană mai aproape de fiecare dintre noi. În cei peste 26 de ani de activitate în domeniul productiei de suplimente alimentare, extractelor naturale din plante medicinale si fructe de pădure, am reușit să creăm și să dezvoltăm un brand care vine în întâmpinarea nevoilor omului de a se trata cu remediile oferite de natură. Am pornit de la o idee, de la pasiunea pentru natură și calitățile ei vindecătoare, iar de atunci ne-am dezvoltat și am crescut astfel încât astăzi suntem prezenți în mai multe locații fizice din toată țara ( 33 magazine proprii Doctorul naturii), folosim aparatură de top cu o linie tehnologică de tip european (ce ne permite să obținem extracte naturale atomizate, net superioare pulberilor simple din plante) și aducem produse unice pe piața din România (suntem momentan singura, firmă producătoare de suplimente naturale care a inclus fructoboratul de calciu ca ingredient principal pentru gama sa de top). De-a lungul anilor, am fost invitați și am participat la numeroase târguri, simpozioane, expoziții, conferințe și alte evenimente naționale și internaționale. Am acumulat experiență și am progresat continuu de aceea ne bucurăm de recunoașterea calității produselor și serviciilor noastre. Deși ne bucurăm de recunoaștere la nivel național și de numeroase realizări, entuziasmul nostru de a ne continua misiunea de a ajuta omul modern să se vindece prin natură este ca la început. Continuăm să învățăm, să creștem și să ne dezvoltăm astfel încât să le oferim clienților noștri cele mai noi și bune produse naturale de pe piață la prețuri cinstite și fără a face rabat de la calitate.
-
Angajăm! Căutăm oameni faini și pricepuți pe următoarele posturi: Consilier vânzări showroom Proiectant ofertant Consilier magazin online Trimite-ne acum cv-ul tău, împreună cu profilul tău de Facebook și răspunsul la întrebarea: "Care este greșeala din acest anunț?" pe adresa Detalii la numarul de telefon Adresa: Bulevardul Independentei , nr 29, Orzac Design - Mobilier