Anunțuri
Locuri de munca Prahova Companii Disponibil din: 2021-06-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare in cadrul depozitului din Albesti, suntem in cautare de lucrator sortator. Oferta si beneficii: - Tichete de masa in valoare de 35 lei tichet; - Bonus de prezenta; - Ore suplimentare platite conform legii; - Bonus pentru recomandare colegi; - Tichete cadou de Craciun si de Paste; - Contract pe perioada nedeterminata. PROFIL: - Disponibilitate la program de lucru: 1 schimb; - Capacitatea de a lucra in echipa; - O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbari; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa o contactati pe colega noastra, Cristina la nr. de tel.: 0731 374 953.
-
Promovat
CIVITAS, lider in piata serviciilor de securitate din Romania, angajeaza agenti de securitate pentru CAMERON PLOIESTI! Conditii: - Cunostinte PC (e-mail, word, excel) - NIVEL MINIM - Program de lucru in ture (12/24, 12/48) - Seriozitate Beneficii: - Salarizare peste medie - Sporuri de noapte, de sarbatori legale si de ore suplimentare; - Tichete de masa; - Decont de transport; - Scolarizare; si alte beneficii, care se discuta la angajare. Atestatul de paza si cel de specialist pentru prevenire constituie avantaj, dar nu este obligatoriu. La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregatiit, având în comun ambi ia pentru performantă si pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare în cadrul mai multor fabrici din jud. Prahova, suntem în căutare de Conducator auto transport rutier marfa (TIR cu prelată). Locatie punct de lucru: Ploiesti. Descrierea activităților: Încarcă, transportă și descarcă marfă conform documentelor; Transportă marfă în cele mai bune condiții pentru a evita deteriorarea acesteia (Răspunde de integritatea mărfii pe întreaga durată a transportului); Urmărește ștampilarea și semnarea documentelor. Detalii suplimentare: Carnet conducere categoria B, C, E; Atestat șofer profesionist marfă valabil (C, E) Card pentru tahograf digital valabil Oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Ore suplimentare plătite conform legii; Bonus pentru recomandare colegi; Tichete de masă în valoare de 35 lei tichet; Tichete cadou de Crăciun, Paște, Ziua copilului Program de lucru intr-un schimb. Profil: Experiență anterioară pe post similar de minim 2 ani; Capacitate de adaptare în diverse situații; Seriozitate; O bună disciplină personală, abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări Disponibilitate la program prelungit. Descrierea companiei Verdum Romania oferă servicii integrate de management al deșeurilor, de la organizarea fluxurilor pentru colectarea deșeurilor din producție, organizarea procesului de colectare până la identificarea soluțiilor de reciclare, tratare și valorificare în scopul de a oferi clienților cele mai bune rezultate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Persoana organizata, responsabila, motivata, eficienta, flexibila si punctuala. Persoana dornica de a lucra intr-un mediu corect si civilizat. Stabilitate la locul de munca si seriozitate. Disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica. Capacitate de a lucra individual si in echipa. Descrierea jobului Sortarea si aranjarea marfii pe raft. Manipularea și verificarea mărfii, identificarea si selectarea produselor. Pregatirea marfurilor pentru livrare in conformitate cu planificarile si comenzile zilnice. Livrarea comenzilor catre clienti Verificarea mărfurilor sosite în depozit cantitativ si calitativ (deteriorate). Participarea la inventarierea marfurilor din gestiune. Program de lucru Luni - Vineri 8:30 - 17:00 Salariu net (in mana) 3200 - 3700 lei Prime de sarbatori Bonuri de masa
-
Fabrica Multimetal Technology, societate comerciala cu activitate in domeniul productiei de utilaje industriale, linii tehnologice, mașini industriale la comanda, angajeaza SEF ATELIER PRODUCTIE Responsabilitatile postului: Organizeaza si supervizeaza activitatea zilnica a personalului din departamentul de productie conform obiectivelor de productie stabilite; Analizeaza, planifica, organizeaza si coordoneaza resursele interne pentru realizarea obiectivelor; Organizeaza, planifica si conduce activitatea intregului departament de productie in functie de planul de productie stabilit, raspunzand de indeplinirea calitativa si la termen a sarcinilor de productie; Organizeaza si supervizeaza activitatile personalului din subordine si gestioneaza informatiile referitoare la timpul de lucru; Stabileste sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine pe baza fiselor de post si evalueaza periodic personalul din subordine; Verifica executarea corecta a proceselor de lucru si a tuturor operatiunilor efectuate in atelierul de productie; Realizeaza raportari periodice si ad-hoc pe aspecte legate de productie, proiecte si personal; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate. Cerintele postului: - Studii tehnice; - Experinta ca si coordonator productie atelier sau sectie de minim 3 ani; - Capacitate de coordonare si gestionarea situatiilor de productie; - Capacitate de a conduce echipe de lucratori; - Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare. Beneficii: Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email
-
Fabrica MULTIMETAL - Companie producătoare de utilaje industriale, linii tehnologice, echipamente şi componente industriale angajeaza PROIECTANT UTILAJE INDUSTRIALE Responsabilitatile postului: - Realizeaza activitati de proiectare asistata de calculator, proiectare 2D, 3D si realizarea desenelor de executie pentru constructii metalice, instalatii si utilaje industriale pentru diverse domenii industriale; - Intocmeste schite de principiu si liste estimative de materiale in vederea realizarii proiectelor in care este implicat; - Ofera informatii tehnice si asigura suportul necesar catre departamentul de productie pe parcursul derularii proiectului; - Analizeaza lista de cerinte (ce poate contine informatii cum ar fi: dimensiuni de gabarit, forte, energia, fiabilitatea, protectia mediului, numarul de exemplare, cerinte specifice, etc.); - Se documenteaza asupra realizarilor din domeniul temei de proiectare; - Defineste si semnaleaza problemele esentiale de solutionat; - Realizeaza proiectarea conceptuala (realizarea mai multor variante de solutionare a temei, evaluarea tehnico economica si selectia solutiei de principiu) si proiectarea functionala; - Realizeaza proiectarea constructiva de ansamblu (ex.: proiectare forma, dimensionare, verificari, evaluare tehnico-economica, reprezentare grafica) si constructiva de detaliu (ex.: realizarea desenelor de executie, de montaj, a listei de repere); - Desfasoara activitati complexe in domeniul elaborarii documentatiei grafice; - Realizeaza documentatia grafica 2D, 3D pentru proiectele companiei; - Foloseste schitele tehnice pentru a redacta si interpreta documentatia tehnica de realizare a produselor; - Detaliaza modele (desene de executie, subansamblu, ansamblu) cu ajutorul aplicatiilor de tip CAD; - Stabileste standardele care trebuie respectate in fazele de executie si montaj; - Urmareste modul de executie si montaj al echipamentelor proiectate; - Asigura asistenta la fabricatie pentru produsele proiectate; - Propune masuri pentru imbunatatirea fiabilitatii produselor proiectate; - Face interventii asupra proiectelor prototip. Dupa testarea proiectului in functiune, face modificarile necesare in schite. Inmaneaza documentatia celor care raspund de aplicarea ei in procesul de productie; - Mentine o colaborare stransa cu personalul tehnic implicat in realizarea proiectului; - Raporteaza periodic către superiorul ierarhic stadiul desfasurarii proiectelor; - Livreaza la termenele stabilite si comunicate de superiorul ierarhic, toate desenele tehnice/ intreg proiectul pentru produsele solicitate conform parametrilor stabiliti. Cerintele postului: - Studii superioare; - Experienta tehnica relevanta ca Inginer Proiectant: minim 5 ani; - Utilizare avansata a softurilor specifice de proiectare: Solidworks, Catia, Autodesk, Pro Engineer, Solid Edge (cunoasterea mai multor programe specifice constituie un avantaj) Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email
-
-
Promovat
Candidatul ideal - Dorinta de munca; - Deschidere, seriozitate, atentie, implicare, punctualitate; - Experienta de 2 ani in domeniul climatizare si ventilatie; - Permis de conducere cat B Se ofera salariu motivant in functie de abilitati si performante incepand de la 4000 lei net. Mediu de lucru dinamic; Colectiv tanar si atmosfera deschisa si colegiala.
-
angajam agenti publicitari pentru distribuirea de materiale publicitare in cutiile postale la case si blocuri
-
angajam : -inginer constructor manager -inginer constructor executie -inginer constructii ofertare-devizare -maistri constructii exeutie -muncitori constructori calificati si necalificati
-
societate constructii din ploiesti angajam inginer constructii manager , ingineri si maIstri constructii executie,zidari,dulgheri,fierari,placatori polistiren,montatori pavele,finisori,muncitori necalificati
-
angajam contabil cu experienta , inspector resurse umane,asistent manager ,program full time de l-v 8-17
-
-
angajam restauratori mobila,elemente decorative, biserici si obiecte de cult ,tapiterii.
-
angajam in constructii: -inginer executie - 9000 lei -maistru executie -7000 lei -dulgheri,fierari,finisori-6000 lei -instalatori,electricieni-5000 lei -necalificati-4000 lei
-
angajam electricieni cu experienta in executarea de circuite electrice pentru vile,apartamente,spatii comerciale si industriale,aer conditionat,cuptoare,plite electrice, boilere,verificare,reparare sau montare corpuri de iluminat,prize ,intrerupatoare,senzori.
-
Angajam dulgheri,zidari,placatori polistiren,montatori pavele,faiantari,rigipsari,instalator,electrician cu experienta. . asiguram cazare in ploiesti.Telefon:
-
Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:
-
În realizarea selecției candidaților urmărim câteva elemente precum cele de mai jos, însă, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea și dorința de a contribui la obținerea performanței. -experienta minim 1 an pe macara cu comanda de la sol (grupa E) -autorizatie ISCIR pentru postul de macaragiu pod rulant -disponibilitate de a lucra in schimburi Descrierea activitatii: -Operare poduri rulante pentru manipulare produse prefabricate din beton -La intrarea în schimb verifică obligatoriu starea cablurilor de sarcină şi a tuturor dispozitivelor de prindere şi transport sarcini; -Efectuează lucrări de manevrare a sarcinilor numai pe baza comenzilor date în conformitate cu codul de semnalizare; Motive ca să vii în echipă - Asiguram un venit de 4500-5000 lei net (la care se adauga tichetee de masa) format din: -Salariu de incadrare 3500 - 4000 lei net (in functie de nivelul de experienta) -Tichete de masa 800 lei (40 lei valoarea tichetului zi lucrata) -Al 13-lea salariu (se calculeaza 8% din salariu brut efectuat pe anul in curs) -Prima de vacanta 3000 lei an sub forma de vouchere de vacanta -Asigurare medicala privata -Asigurare de viata Transport asigurat din Ploiesti -Decont de transport in functie de zona de provenienta (nu asiguram decont pe distante mari) -Contract de munca - perioada nedeterminata -Spor ore suplimentare ( se lucreaza suplimentar doua sambete pe luna platite cu 1000 lei brut 750 net) -Spor ore lucrate noapte 25% Program : de luni pana vineri in 3 schimburi astfel: -1 saptamana schimbul I : 6:00-14:00 -1 saptamana schimbul II: 14:00-22:00 -1 saptamana schimbul III: 22:00-6:00 Locatie : Negoiesti, Brazi (Prahova) - transport asigurat din zonele: -Ruta 1 : Ploiesti Nord - Ploiesti Vest - Fabrica -Ruta 2: (Targsorul Vechi) - (Varnita) - (Coltul de la Vale) - ( Cocorasti Colt) - ( Stejaru ) - (Popesti) (Negoiesti) -Ruta 3: (Darmanesti) (Aricestii Rahtivani) (Nedelea)
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Ploiesti, pentru locatia Yazaki. se lucrează 8H, in doua schimburi interval orar - 06:00>14:00; 14:00>22:00, de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; Bonuri de masa; Decont de transport. Dacă sunteți interesați așteptăm telefonul dumneavoastră: 0799 666 534.
-
Buna ziua, SLB* angajeaza pentru fabricile Cameron Romania din Ploiesti si Campina, specializate in productia de echipament petrolier. SLB este un angajator care ofera sanse egale de angajare. Candidatii calificati sunt luati in considerare fara a se tine cont de rasa, culoare, religie, gen, orientare sexuala, identitate de gen, nationalitate, varsta, dizabilitati sau alte caracteristici protejate si reglementate prin lege. Beneficii: Compensatie motivanta; Tichete de masă (30 Ron/zi); Prime de Pa te i Crăciun; Decont pentru transportul de la domiciliu la locul de muncă sau asigurat de către Companie; Abonament servicii medicale; Asigurare de viata; 24 de zile de concediu pe an; 1 pana la 7 zile libere suplimentare platite pentru recuperare fizica pe an, in functie de vechimea in munca; Echipament de lucru asigurat de către Companie; Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail: sau la nr. de telefon
-
Sc angajeaza sudor CO2 , ELECTRIC Domeniul de activitate: Confectii metalice Programul de lucru: Luni-Vineri 08-16,30 cu pauza de masa Angajarea se face cu contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
Promovat
Companie cu activitate de productie de geam termoizolant din Ploiesti, cu 27 ani experienta pe piata din Romania, angajeaza electromecanic care sa se ocupe de intretinerea si reparatia utilajelor industriale. Cerințe: Experienta in intretinerea si reparatia echipamentelor industriale; Experienta practica in lacatuserie sau mecanica industriala; Diploma de calificare profesionala constituie un avantaj Responsabilitati: Executa lucrari de intretinere si reparatii a utilajelor existente pe liniile de productie; Verifica starea tehnica a utilajelor si instalatiilor; Efectueaza operatii de ungere si gresare a utilajelor conform instructiunilor, inlatura pierderile de lubrifianti; Efectueaza reparatii accidentale la utilaje; Verifica si efectueaza toate operatiile in vederea mentinerii utilajelor in functiune; Conditii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru placut; Instruire in fabrica pe utilaje; Salariu motivant; Bonuri de masa. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.