Anunțuri
Locuri de munca Sibiu Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat sau necalificat pentru lucrari de cablare si montare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - studii medii finalizate (liceul); - disponibilitate pentru lucrul în echipa; - indemanare (folosire scule de mana electrice); - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc); - sociabil si responsabil, atent la detalii; - cunostinte din domeniile: Electrica Electromecanica Telecomunicatii - prezinta avantaj; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES - prezinta avantaj. Descrierea jobului: - Tip job: Full time; - program: Luni-Vineri 09.00-17.00; - locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - pregatire cablare (montaj tub PVC canal de cablu) si cablare circuite sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - montare si punere in functiune echipamente sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - completare documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: - fara curs tehnician: 2600-3100 ron net + 600 ron (card tichete); - detine curs tehnician: 3100-3500 ron net + 600 ron (card tichete); - transport asigurat pe raza municipiului Sibiu; - decontare transport in valoare de 300 ron pe cei care vin cu masina personala la serviciu din localitati situate la distata mai mare de 15 km de Sibiu; - asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu (ex.: curs tehnician sisteme de securitate dupa primele 6 luni); - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
ANGAJĂM PERSONAL CALIFICAT PENTRU ÎNGRIJIRE PERSOANE VÂRSTNICE LA DOMICILIU IN GERMANIA Cerințe pentru angajare: - experiență in domeniu constituie avantaj - limba germană la nivel conversațional - seriozitate, profesionalism în execuția sarcinilor zilnice Celor interesați le oferim: - salarizare avantajoasă în funcție de caz de la 1600 eur pana la 2000+ eur în functie de gravitatea cazului / nivel de pregătire - angajare cu forme legale - test COVID asigurat - masă, cazarea și transport asigurate gratuit - asiguare privată / in lipsa cardului european de sanatate - suport permanent 24/7 atât în țară cât și în Germania - transparență totala, respect și seriozitate ! Pentru detalii ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț de LUNI până VINERI intre orele 9.00-17.00. NU percepem nici un fel de TAXE sau alte COMISIOANE !!!
-
Promovat
Angajăm operatori sortare pentru depozit de curierat din Sibiu, zona de vest. Postul preupune activități de sortare, scanare, recântărire colete precum și activități de încărcare-descărcare colete. Programul de lucru este luni-vineri 20:30-04:30. Principalele beneficii: - salariu 2400 lei NET - bonuri de masă 600 lei lună - primă de prezență 200 lei NET - contract pe perioadă nedeterminată - condiții bune de muncă Candidatul ideal: - persoană dinamică și dispusă la efort fizic - vârsta minim 18 ani - cazier judiciar curat - studii minim 8 clase - domiciliu sau chirie în Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sibiu, Strada Lector, nr. 1-3A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Flaro Prod SA angajeaza Manipulant marfa - program de lucru intr-un singur schimb Este un job dinamic care ofera satisfactia muncii Cerinţe: Utilizarea transpaletei, Atestatul de motostivuitorist constituie un avantaj (se poate obtine la locul de munca Program de lucru intr-un singur schimb ; Seriozitate ; Ce oferim? Mediu de lucru placut si dinamic ; Curs gratuit la locul de munca ; Sporuri legale conform activitatii desfaşurate; Ore suplimentare platite cu un spor de 100%; Tichete masa in valoare de 25 lei tichet; Bonusuri de sarbatori şi cu alte ocazii; Majorari salariale in urma evaluarii anuale; Numar de zile concediu odihna in funcţie de vechimea total in munca ; Abonamente transport; Analize gratuite la angajare. Interviuri la Flaro Prod SA, str.Raului nr.33, Etaj.1, cam.8.
-
Echipa noastră își caută colegi noi pentru producerea si comercializarea unor produse deosebite de cofetarie si patiserie, 100 % naturale. Cautam persoane pentru postul de lucrator comercial in incinta SHOPPING CITY SIBIU. Program de lucru foarte flexibil, salariul se plateste la 2 saptamani! Mai multe detalii la nr de telefon afisat.
-
Promovat
Birou notarial angajeaza secretara cu experienta in tehnoredactare . Program de lucru de luni pina vineri inclusiv de la ora 9 -17 .
-
Companie de construcții cu vechime, angajează muncitori calificați și necalificați pentru lucrări în Județul Sibiu. Ofer transport pe ruta Sibiu-Tălmaciu, în cazul în care aveți permis de conducere , pot pune la dispoziție mașina pentru navetă. Ofer salariu atractiv și diferite facilități în funcție de performanțele avute la lucrări. Vârstă maxima pentru angajare este 45 de ani , nu mă interesează diploma de calificare.
-
SC FORTZA.RO, cu sediul in Medias, angajeaza OPERATOR UTILAJ Responsabilități principale: - Operează utilaje de producție automate conform planului de producție al companiei; - Execută toate activitățile necesare pentru a opera utilajul alocat, inclusiv solicitări de materiale necesare în timpul producţiei; - Execută toate verificările de calitate aşa cum sunt definite în instrucţiunile de lucru; - Alimentează utilajul cu materiale și menţine locul de muncă ordonat şi curat; - Respectare norma SSM . Cerinte: - Sa fii om serios si harnic; - Sa fii punctual; - Sa fii indemanatic.
-
-
Angajăm ospătar cu normă întreagă 15 zile pe lună Program 10.00-23.00 Salar negociabil Telefon
-
Angajăm lucrator in depozit cu sau fără experiență in depozit de PAL, MDF si blaturi pentru bucătărie Responsabilități: Preluarea de marfă de la furnizori/curieri Efectuarea recepțiilor de marfă Verificarea calitativ și cantitativ a mărfii primite Aranajarea mărfii pe rafturi Pregătirea și expedierea comenzilor Participarea la invetare Cerințe: Disponibilitate la efort și muncă fizică Candidatul trebuie să fie punctual Disponibilitate de a învăța Lucru in echipă Beneficii: - salariu motivant ; - bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Luni-Vineri Te așteptăm în echipa noastră! Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Sibiu din Strada Ștefan cel Mare, nr. 199, Sibiu Detalii și CV la nr. de telefon
-
Recrutăm asistentă stomatologie pentru un cabinet din zona Ștrand, Sibiu. Suntem interesați de o persoană cu experiență relevantă într-un cabinet stomatologic, cu bune cunoștințe teoretice și abilități practice, foarte organizată, capabilă să învețe repede, cu bune abilități de comunicare cu pacienții. Atribuțiile generale vizează: sterilizarea instrumentarului și pregătirea cabinetului, primirea și pregătirea pacienților, asistarea medicului la intervenții, efectuarea programărilor, comenzi materiale, curățenie și dezinfecție. Oferim un salariu corect, adaptat experienței și abilităților personale, zile libere suplimentare, un mediu de lucru modern.
-
Angajam șoferii profesioniști pentru comunitate cu experiență minim 5 ani ADR marfă. Lucrul la prelată perioada 6 cu 2 în Germania, Spania, Italia, Austria.
-
SC HAPPY TRANSILVANIA SRL, cu sediul in Avrig - jud. Sibiu, angajeaza pe urmatoarele posturi: "lucrator comercial" - 2 posturi disponibile C.V.-urile se pot depune la adresa afisata pe site.
-
Compania SC PIZZA BOX SRL, cu sediul social in mun. Sibiu, doreste sa angajeze pe urmatoarele posturi: "pizzar" - 2 posturi vacante Cv-urile se pot trimite la adresa afisata pe site. Pentru orice va informatii va rugam sa ne contactati la numarul afisat pe site.
-
CONECON RO SRL - Medias, recruteaza personal in vederea ocuparii de posturi vacante in strainatate, activitatea se desfasoara pe santiere de lucrari electrice si montaj panouri fotovoltaice: 1. Operatori, masinisti de utilaje (pentru toate tipurile de utilaje) si in mod special, excavatoristi - Calificare, permis de conducere, autorizatii ISCIR si experienta profesionala in domeniu. 2. Electricieni, electromecanici - Calificare, experienta profesionala. 3. Mecanici - Calificare, experienta profesionala. CV-urile se depun la sediul firmei, in Medias, str. Greweln, nr. 1 A. Informatii la Serv. Resurse Umane, la tel. mobil:
-
Responsabilitati cheie: Identifica oportunitățile de automatizare în cadrul proceselor software. Programare PLC/HMI. Identifica erori și probleme tehnice în procesele de dezvoltare/instalare, servicii. Instaleaza aplicații și baze de date relevante pentru automatizare / sisteme de monitorizare a proceselor tehnologice. Colaboreaza cu alte departamente pentru a înțelege cum automatizarea poate îmbunătăți fluxul de lucru. Colecteaza cerințele clienților sau utilizatorilor finali pentru a dezvolta cele mai bune soluții de automatizare. Configurare aplicatii DCS, PLC, SCADA. Elaboreaza documentatie pentru PLC+SCADA (specificatii, descrieri, scheme, manuale de operare etc); Participa la testare si puneri in functiune la client; Elaboreaza analiza functionala; Intocmirea de liste de intrari/iesiri; Elaborarea de scheme electrice de control etc. Analiza si programare controlere. Supervizare instalare Participare punere in functiune Cerințele rolului: Absolvent studii superioare, profil tehnic: automatica, electronica, electrotehnica etc; Cunostinte configurare PC, sisteme de operare, retele de comunicatii industriale; Management de proiect Abilități analitice și de rezolvare a problemelor Abilități de comunicare și conducere Experiență în informatică sau inginerie. Limba engleza : mediu / avansat. Disponibilitate la deplasari ocazionale in interes de serviciu; Permis categoria B Oferim: Pachet salarial motivant; Tichete de masa; Logistica necesara desfasurarii activitatii (telefon, laptop). Pentru mai multe informatii va rog sa ne contactati la nr de telefon .
-
Societate comerciala din localitatea Medias, angajeaza inginer service echipamente industria de petrol si gaze. Departamentul service /Mentenanta INGINER / TEHNICIAN SERVICE ECHIPAMENTE INDUSTRIA DE PETROL SI GAZE Care sunt solicitarile noastre: Absolvent studii medii/superioare tehnice; Cunostințe bune mecanică și hidraulică; Autorizație ANRE, ISCIR, INSEMEX un avantaj Minimum 2 ani experiență în domeniul gazelor naturale; Determinare și responsabilitate; Abilități de comunicare verbală și scrisă; Gândire tehnică; Capacitatea de a lucra în echipă Punctualitate Seriozitate Responsabilitate si implicare Dispus la program prelungit in perioade aglomerate Cunostin e IT: deprinderi utilizare MS Ofice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); Limba straina: engleza (mediu / avansat) Experiență în domeniul electric, automatizări și hidraulică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate deplasări. Activitatile zilnice: Instalare echipamente industriale; Revizii periodice asupra echipamentelor industriale; Interventii asupra echipamentelor industriale; Intocmeste documentatia necesara fiecarei activitati de service in parte - fisa service, proces verbal de predare-primire, proces verbal de punere in functiune. Control în teren și verificarea instalației în funcționare după execuția operațiunilor de instalare, montaj, reparații și revizii, efectuate de personalul de specialitate, Promoveaza și încheie contracte de prestări servicii de verificări și revizii tehnice, Efectuarea de oferte tehnico economice Informează clien ii privind activitatea de verificări tehnice periodice; Analizează comenzile, contactează clien ii i stabile te de comun acord cu clien ii data i ora executării comenzii; Se deplasează la clien i cu aparatura i sculele necesare desfă urării activită ii de verificări tehnice periodice; Verificarea se execută de catre operatorul verificări tehnice periodice la locul de instalare a aparatului i numai în prezen a utilizatorului final; Completarea si semnarea documentelor; Asigură implementarea planurilor, a programelor, a standardelor i a procedurilor de calitate din cadrul companiei, conform cu reglementarile ISO i standardele companiei pentru a atinge i men ine standarde calitative înalte în toate opera iile i procesele tehnice din cadrul acestei activită i; Participă cu informa ii specifice din teren la dezvoltarea procedurilor de lucru; Optimizează continuu activitatea de verificări tehnice periodice, aduce plusvaloare acestei activită i prin alte servicii complementare i veghează asupra adaptării continue a acestei activită i cu cerin ele pie ei; Ce oferim: Pachet salarial: prime, bonuri de masa; Mijloace de munca complete: Telefon de serviciu, Laptop Training Cursuri de formare profesionala, training-uri și workshop-uri Pentru relatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
-
Angajam elicopterist - șapă mecanizată Zona de lucru: Sibiu și împrejurimi
-
Angajam stagist - șapă mecanizată Zona de lucru: Sibiu și împrejurimi
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Hotel&SPA Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Ospatar/Barman Cerinte: Experienta in domeniu (specialitate), Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj, Cunostinte minime de limba engleza: nivel conversational, Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj); Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva; Stapanire de sine, disciplina. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in funcție de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol; Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi; Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia; Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere; Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 30 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/about
-
Hotel Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Receptionera Cerinte: Absolvent sau viitor absolvent al unei forme de invatamant superioare; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Asiguram transport tur-retur din Sibiu Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta; Oportunitati de training formare profesionala. Responsabilitati: Intampinarea clientilor; Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera; Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului; Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice; Incasarea tarifului pentru cazare. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 25 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/jobs