Anunțuri
Locuri de munca Timis Persoane Disponibil din: 2021-07-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ALCHEMY este o companie specializata in domeniul Decorarii Interioare, Comunicarii Vizuale si Publicitate. Ofera de 17 ani pe piata romaneasca, servicii de design, productie, conversie, precum si distributie de echipamente si materiale din import. Despre tine: Iti place sa prelucrezi diverse materiale, sa lucrezi pe echipamente Esti o persoana onesta si integra Esti atent la detalii si indemanatic Ce vei face : Prelucrare materiale, decupare , taiere, imprimare, laminare, montaj, constructie signalistica, ambalare Operarea pe diferite echipamente (ex. laminator, cutter-plotter, imprimanta digitala) Realizarea, productia si sau finisarea materialelor Participarea la livrarea montarea produselor, materialelor sau echipamentelor Beneficii Salariu fix plus prime anuale Program de lucru flexibil Loc de munca stabil si prietenos Traininguri on-the-job pe echipamente, materiale si know-how Daca te regasesti in descrierea de mai sus, fie ca ai sau nu experienta, te incurajam sa aplici!
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Timisoara, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
La Centrul Medical Dr. Aljobory, misiunea noastră este să oferim pacienților noștri servicii medicale de calitate printr-un diagnostic și tratament atent, exact atunci când este nevoie. Suntem în căutarea unui medic cardiolog dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Căutam un medic specialist sau primar cardiolog care dorește să lucreze in contract de colaborare cu CNAS. Desfășurarea activității se va face pe baza unui contract de colaborarea de prestări servicii medicale. Clinica noastră oferă o gamă variată de specialități medicale, furnizând un circuit favorabil și un flux consistent de pacienți către medicul cardiolog. Cu o echipă dedicată și resurse de ultimă generație, ne dorim să oferim servicii complete și de calitate superioară pacienților noștri. Beneficii: - Circuit favorabil și flux mare de pacienți către medicul cardiolog - Acces la echipament medical de ultimă generație - Facilități medicale și suport administrativ complet Dacă sunteți un medic cardiolog entuziast și dornic să se alăture unei echipe profesioniste și dedicate, vă rugăm să ne contactați pentru a discuta despre această oportunitate unică.
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilitati principale: - Noteaza si tine evidenta la locul de munca a materialelor ce intra si ies. - Ponteaza cursele camioanelor inchiriate, tine evidenta curselor la metrul cub; tine evidenta zilnica a utilajelor; - Intocmeste avize si alte documente specifice pentru marfurile din santier si transportul acestora dintr-o parte in alta; - Preda zilnic la sfarsitul programului, documentele persoanelor abilitate; - Are in gestiune cantarul mobil si verifica cantitatile marfurilor; - Pastreaza in permanenta legatura cu soferii camioanelor, pentru localizarea acestora, in concordanta cu graficul de livrari si conform schemei de transport stabilita impreuna cu clientul; - Urmareste operatiunea de descarcare a marfurilor conform graficului de transport; - Completeaza tabelul de transport curse (situatia livrarilor, timpii de ajungere, etc); Conditii : - carnet de conducere categoria B; - atentie distributiva;
-
Firma constructii infrastructura angajeaza Muncitor departament SSM - Efectueaza, monteaza si intretine, impreuna cu echipa, lucrarile de semnalizare din santier (protectii de perimetru, podine, etc); - Asigura mentinerea in stare buna a semnalizarii de securitate existente in santier; - Verifica amplasarea stingatoarelor, truselor medicale, etc, in santier responsabilitati : - Ajuta departamentele de productie din cadrul santierului la executarea protectiilor colective complexe (schele, podine, protectii perimetrale, etc); - Monteaza si verifica protectia colectiva la punctele de lucru, in limita competentelor profesionale si instruirii efectuate de seful departamentului ssm, , impreuna cu ceilalti membrii ai echipei;
-
Distribuitor de piese auto angajeaza lucrator comercial cu atribuții de sofer cv ul se trimite pe
-
Firma gaze naturale angajez sudor, excavatorist, instalator si muncitor necalificat. (
-
Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: - permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;
-
Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative specifice vârstei -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student masterat sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!
-
Descrierea jobului -Efectuarea transporturilor interne pentru livrări -Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate Cerinte -Experienta in domeniul transportului de minim 1 an Posesor permis de conducere categ. C+E valabil Posesor atestat transport marfuri generale valabil Posesor card tahograf valabil Oferim -Salar motivant+diurna interna -Prime de Craciun si Paste -Respectarea timpului de condus si de odihna Detalii la sediul BESTFOAM, BUZIAS sau tel.
-
-
Angajam sau închiriem post manichiura in salon nou. Salonul este situat in calea Sagului ,detalii la telefon
-
Buna fetelor Vă aștept un lunile martie si aprilie cu oferta: spălat-tuns-coafat-100lei. În zona Gheorghe Lazăr si sau Comuna Parța. Si sa nu uitam si de cardul de fidelitate oferit Pentru mai multe poze,detalii,va astept pe pagina de fb AD PAGE MAKE UP & COAFOR sau la numărul de telefon
-
Angajez bucatar bucatareasa pentru restaurant aflat in piata 700 Timisoara Pentru planificarea unui interviu si mai multe detalii va stau la dispozitie la numarul de telefon
-
Doamna serioasă, caut persoana în vârstă de care sa am grijă în Timișoara sau împrejurimi. Sunt disponibilă 24 7 pentru a locui cu ea, în vederea pregătirii hranei, administrare medicamentației, menaj, etc. Sunt disponibilă imediat. Menționez că am experiență în acest sens. Rog seriozitate. Pentru mai multe detalii aștept să mă contactați la telefon
-
Despre companie: Temporales The Caring Career Agent este o companie tânără și în creștere, cu echipe internaționale de recrutare în Portugalia, Spania și Grecia, dedicată conectării talentelor globale cu oportunitățile de carieră din Europa de Nord. Oferim suport complet pe parcursul întregului proces de recrutare și în primii pași ai candidaților noștri în noua lor aventură în carieră. Despre job: În calitate de recrutor internațional, veți fi responsabil pentru identificarea, atragerea și selectarea talentelor de top pentru a satisface nevoile de angajare ale clienților noștri internaționali. Clienții noștri se află în Olanda. Acest rol oferă o oportunitate unică de a lucra într-un mediu dinamic și multicultural, având un impact semnificativ atât asupra carierei candidaților, cât și asupra succesului clienților. Responsabilități cheie: - Talent Sourcing: Utilizați diverse canale, inclusiv forumuri de locuri de muncă online, social media și rețele, pentru a obține candidați de înaltă calitate la nivel global. - Screening și evaluare: Efectuați interviuri și evaluări cuprinzătoare pentru a evalua calificările candidaților și potrivirea culturală cu organizațiile clienților. - Managementul candidaților: Oferiti îndrumare și sprijin candidaților pe tot parcursul procesului de recrutare. Nu numai de la contactul inițial până la acceptarea ofertei de muncă și chiar și după ce candidații au început să lucreze la noul lor loc de muncă. - Studiu de piață: Rămâneți la curent cu legile internaționale privind ocuparea forței de muncă, tendințele pieței și activitățile concurenților pentru a oferi informații strategice clienților. - Conformitate: Asigurati respectarea standardelor legale si etice in toate activitatile de recrutare, inclusiv principiile diversitatii si incluziunii. - Raportare: Mențineti inregistrări exacte ale interacțiunilor candidaților și ale progresului recrutării pentru raportarea clienților și analiza internă. Cerinte: - Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau un domeniu conex. - Înțelegerea puternică a piețelor globale ale muncii și a nuanțelor culturale. - Abilități excepționale de comunicare și interpersonale. - Competență în utilizarea software-ului și instrumentelor de recrutare. - Abilitatea de a se adapta la prioritățile în schimbare într-un mediu cu ritm rapid. - Buna cunoastere a limbii engleze; Alte abilități multilingve sunt un plus. - Experienta ca recrutor, constituie un avantaj. Beneficii: - Salariu competitiv și bonusuri bazate pe performanță. - Expunerea la o gamă diversă de industrii și piețe globale. - Cultura colaborativă și incluzivă a companiei. - Organizare flexibilă, cu un echilibru foarte bun între viața profesională și cea personală. - Posibilitatea de a participa la evenimente internaționale și întâlniri cu clienții. Dacă sunteți pasionat de conectarea talentelor într-un domeniu internațional și prosperați într-un mediu multicultural, vă invităm să vă alăturați echipei noastre ca recrutor internațional Temporales. Pentru a va candidata, vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție care să detalieze experiența dvs. relevantă și de ce sunteți interesat de această poziție
-
Angajez bucatar bucatareasa pentru restaurant aflat in piata 700 Timisoara Pentru planificarea unui interviu si mai multe detali va stau la dispozitie la numarul de telefon
-
Angajez bucatar bucatareasa pentru restaurant aflat in piata 700 Timisoara Pentru planificarea unui interviu si mai multe detali va stau la dispozitie la numarul de telefon
-
Restaurantul Riviere, situat pe malul Begai angajeaza ospatari ospatarite. Candidatul Ideal: Căutăm ostar ospatarite cu experient, harnică, punctuala, cu o atitudine pozitivă, care să fie responsabilă si pe care să ne putem baza. Educație și experiență: Studii medii Diploma barman ospatar, constituie avantaj Experiența in domeniu este obligatorie Te rugăm să aplici dacă: Ești o persoană pasionată de industria ospitalității, crezi că ai un talent în a vorbi și a relaționa cu oamenii și îți place să faci asta, în timp ce servești băuturi si mancare Ești orientat către solicitările oaspeților, fiind un profesionist și o persoană interesată de o educație și o dezvoltare continuă în domeniul tău Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă, pozitivă, cu spirit de echipă și amabilă Ai capacitatea de a răspunde și de a gestiona într-o manieră pozitivă și profesională toate situațiile apărute în relația cu oaspeții restaurantului Te poți adapta cu ușurință la programul de muncă al restaurantului Poți să muncești în ture, de sărbători și în weekenduri atunci când este necesar Ai cunoștințe în ceea ce privește regulile de igienă în alimentația publică și pui în practică aceste reguli Ce ar trebui să faci: Te asiguri că oaspeții sunt serviți corespunzător, în funcție de solicitările lor și conform normelor interne Contribui la promovarea ofertei de produse disponibile și faci recomandări oaspeților atunci când ți se solicită acest lucru Ești responsabil de marcarea, încasarea băuturilor oaspeților și contribui împreună cu colegii și superiorul ierarhic la realizarea inventarelor Răspunzi pentru menținerea și respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate și respectarea termenelor de execuție a acestora Te asiguri că circuitul deșeurilor și al reziduurilor este respectat în totalitate, conform procedurilor Semnalizezi din timp superiorului direct orice situație care poate duce la neîndeplinirea în condițiile cerute a sarcinilor ce îți revin
-
S.C. AMS IZVORULUI 12 SRL,cu sediul in Timisoara,Judetul Timis,avand nr. de inmatriculare la ORC J35 1257 2021,cod unic de inregistrare 43976349 angajeaza ajutor de bucatar trei (3) posturi -cod COR 941101.Ofera salariul 3300 lei brut.Asteptam C-V.Telefon
-
Restaurant, cauta livrator pe scuter part-time, aproximativ 2 -3 ore (12:00 - 15:00). De luni pana vineri. Alte detalii le discutam la telefon: (Andra) Va rugam sa sunati dupa ora 15:00.
-
TEMPORALES, lider de piață de 8 ani și specialist în furnizarea de profesioniști calificați și specializați din Europa, recrutează SUDORI pentru Olanda. Scurtă descriere a postului: Veți lucra un schimb pe zi, iar locul dumneavoastră de muncă va fi în Germania (Bremen sau Rendsburg). Locația exactă va fi comunicată în timpul interviului. Ziua va începe cu o introducere în munca pe care va trebui să o faceți în acea zi. Odată ce un lucrător siderurgic a realizat pregătirea corectă, va puteti începe munca și arăta abilitățile de sudură pentru a suda penetrările oțelului în toate pozițiile. Cerințe: Vorbiți și înțelegeți limba engleză; Permis de conducere B; Cititi desenele tehnice; Experienta ca sudor cu atestate valabile, experienta pe santierul naval constituie un avantaj; Certificatul trebuie să fie valabil conform ISO 9606, sudură MIG MAG 131, 135, 136, 138 valabil pentru oțel (FM1 și FM2) și valabil pentru țevi și toate poziții de sudura (HL-045). Oferim: - salarii atractive, in functie de experienta; - cazare; - contract renovabil, pe termen lung.
-
angajam PERSONAL FAST FOOD CU SAU FARA EXPERIENTA . -Casier -Preparator produse paine -Ajutor bucatar program de 2 cu 2 libere salar 4000 ron in mana posibilitate de avansare masa asigurata in timpul turei mai multe info la nr de tel