Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2021-03-18 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate cu sediul in Timisoara, angajeaza electrician pentru instalatii electrice in constructii. Cautam o persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: - Calificare profesioanala si bune cunostinte in domeniul electric; - Bun organizator, bune abilitati de comunicare; - Responsabil pentru finalizarea sarcinilor; - Permis conducere categoria B- constituie avantaj; - Autorizatie ANRE - constituie avantaj; Ce oferim: - Pachet salarial competitiv; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Oportunitati de dezvoltare profesionala reala; - Mediu de lucru dinamic.
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Cerinte: Studii minim scoala generala si curs calificare Experienta necesara: Experienta in domeniu minim 2 ani Atributii: - Finiseaza prin chituire si smirgluire partile componente ale caroseriei ce urmeaza a fi vopsite si le vopseste ceea ce presupune: Prepararea lacurilor si vopselelor - Executarea operatiilor de pregatire a autovehicolului - Executarea operatiilor finale de chituit - Lacuirea, grunduirea , spacluirea - Vopsirea straturilor primare la caroserie - Manipularea si reglarea temperaturilor in cuptoarele de coacere - Alegerea culorilor si a calitatii vopselelor si dozarea acestora Beneficii: - salariu morivant - tichete de masa - bonusuri lunare - program de lucru intr-un singur schimb
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam. Sofer Profesionist C+E Suntem in cautarea unui sofer profesionist C+E pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil pentru transportarea marfurilor in conditii de siguranta si in conformitate cu regulile de circulatie. Programul de lucru poate sa fie 4x1, 6x2 dar se poate și altfel.90 % din curse sunt pe Germania .Nu se schimba remorci. DIURNA ajunge la 90 Euro +salar 3300 brut .Se respecta obligatoriu programul,nu se merge pe out sau altele.Camion Man Euro 6.Rog Seriozitate. ROG A SE TINE CONT CA LIMBA GERMANA SAU ENGLEZA LA NIVEL CONVERSATIONAL PREZINTA UN AVANTAJ. Rog seriozitate. Ce asteptam de la candidatul ideal: Experienta anterioara in conducerea camioanelor C+E Permis de conducere categoria C+E Cunoasterea regulilor de circulatie si a legislatiei in domeniu Abilitati de comunicare si relationare cu clientii Capacitatea de a lucra in echipa Atentie la detalii si responsabilitate Ce oferim: Salariu competitiv si beneficii atractive Mediu de lucru placut si echipa prietenoasa Posibilitatea de a calatori si de a descoperi noi locuri Training si dezvoltare profesionala continua Daca esti un sofer profesionist C+E cu experienta si doresti sa faci parte dintr-o echipa serioasa, te așteptăm!
-
Compania noastră caută un Declarant Vamal pentru punctul de lucru WMT - Vama Pitt Timișoara. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu reglementările vamale. Cerințe: * Constituie avantaj experiența în domeniul vamal; * Studii superioare (preferabil); * Abilități excelenta de operare PC ( MS Office, sisteme ERP, Asis, etc.); * Nivel ridicat de atenție (necesar pentru verificarea documentelor și a valorilor); * Excelente abilități organizatorice și de prioritizare sarcini; * Gestionarea la timp a notificărilor de sosire avizare; * Flexibilitate și gestionare sarcini multiple; * Dinamic ă, optimist ă, proactiv ă, prompt ă, spontan ă, adaptabil ă, responsabil ă; * Rezistență la efectuarea de sarcini repetitive și deschidere față de sarcini noi; * Spirit de echipă; * Permis conducere cat. B; * Cunoștințe de limba engleză nivel mediu ; Responsabilități: * Verificarea respectării procedurilor de vămuire ; * Administrarea bunurilor din gestiune; * Obținerea autorizațiilor în vederea unei bune funcționări a activității și mentinerea unei evidențe clare a tuturor autorizațiilor în vigoare; * Asigurarea comunicării cu alte organizatii și instituții ale statului; * Întocmirea declarațiilor vamale de import export tranzit și a altor operațiuni vamale solicitate de către și pentru clienți ; * Pregătirea dosarelor cu toate documentele aferente în vederea emiterii autorizațiilor necesare vămuirii inclusiv la destinație; * Asigurarea conformității cu reglementările vamale ; * Elaborarea declarațiilor vamale în conformitate cu procedurile de vămuire; * Depunerea documentelor vamale necesare pentru import-export la Biroul Vamal; * Anexarea declarațiilor vamale, documentele prevăzute de către legislația în vigoare(ex: factură, CMR, parking list, etc.); * Furnizarea informațiilor suplimentare necesare controlului documentar; * Prelucrarea declarațiilor vamale validate și formarea setului de documente pentru părțile implicate; * Facturarea operațiunilor vamale; * Înregistrarea declarațiilor vamale în registrele de evidență pentru vamă și în depozitul bănesc; * Monitorizare depozit bănesc; * Arhivarea documentelor vamale; * Completarea zilnică în Registrul declarațiilor vamale toate informațiile referitoare la operațiunile vamale derulate în cursul zilei; * Actualizarea situațiilor săptămânale pentru vamă; * Păstrarea legaturii cu furnizorii clienții în vederea soluționării problemelor legate de procesul de vămuire; * Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura o gestionare eficientă a procesului vamal; * Comunicarea cu autoritățile vamale; * Identificarea și soluționarea problemelor legate de procesul vamal; * Informarea agentului economic în legatură cu modificările legislative survenite privind efectuarea formalităților vamale; Beneficii: * Contract de munca pe perioada NEDETERMINATĂ ; * Salariu MOTIVANT ; * Ttichete de masă ; * Agigurare medicală ; * Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; * Posibilitatea de a lucra cu clienți internaționali și de a dezvolta abilități de comunicare interculturală ; Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și negociere, și sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să aplicați la acest post.
-
Se cauta o doamna serioasa pentru angajare la curatenie. Oricine este interesat si doreste detalii suplimentare, poate suna la numarul din anunt . Programul este Luni-Vineri, orele 14-22:30, curatenia se face la o cladire de birouri din Calea Sagului. Se ofera angajare pe durata nedeterminata, salariul conform nivelului pietei, si alte beneficii.
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;
-
Promovat
Angajam motostivuitorist pentru depozit materiale de constructii,situat in Timisoara,Calea Buziasului.
-
Promovat
SC DUNCA EXPEDITII SA, angajaza conducatori auto categoria C + E, cu experienta de minim un an,pentru proiecte de comunitate. ( prelate si silozuri ) Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; - Vizita medicala+ aviz psihologic valabile minim 6 luni de la data emiterii; Se ofera salariu atractiv (2043 lei net + 80 eruo zi Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00, Marius Lozoc
-
Partener OMV Petrom Marketing angajeaza casieri si personal curatenie pentru statia de distributie carburanti OMV Margina. Se ofera contract pe perioada nedeterminata, pachet salarial atractiv, lucrul in ture, bonusuri de performanta, prime de sarbatori, posibilitate de dezvoltare profesionala. Mai multe detalii puteti obtine la numarul de telefon
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Clinica Stomatologică Smile Vision, Timisoara, Piata 700, este in cautarea unei colege pe partea de front desk si administrativ cu foarte bune abilități de organizare și comunicare: Candidatul ideal: ambițioasă cu bune abilități de comunicare și interacțiunea cu oamenii. descurcareață, organizată și eficientă in a gestiona și finaliza taskuri diferite. contabilitate primară ( să stie ce presupune a gestiona casa, registru de casa, facturi, POS) dornică să invete lucruri noi, să creasca pe o pozitie de management operational foarte bune abilități utilizare PC, Microsoft Office - Excel, Work, Google Drive, Sheets, Docs, E-mail Google, Thunderbird program flexibil dimineata, dupamasa limba engleza - avansat Responsabilități FRONT DESK: -întampină pacientii care sosesc in clinică și ii îndrumă către sala de așteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultația; consilează pacienții în legatură cu informațiile care sunt necesare să le completeze programează sau reprogramează pacienții la diferite consultații investigații; urmăreste pacienții pentru intervenții preia apelurile telefonice în mod eficient și profesional; înregistrează, monitorizeaza informatiile în sistemul operațional intern; claseaza si arhiveaza rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor; asigură comunicarea prin: email, telefoniic, atât intern cât si extern; încasează contravaloarea serviciilor medicale cash card și facturează pacienții eliberează asigurari, scrisori medicale, adeverințe trimitere comenzi tehnicieni comisioane receptie comenzi retururi verificare emailuri +raspuns email pacienți Responsabilități ASISTENT MANAGER: Coordonarea și supervizarea diferitelor proiecte ce se desfasoara in clinică alături de General Manager Realizeaza plata facturilor Deschiderea de a se implica in proiecte ce tin de comunicarea cu diferiti medici si comunicarea cu ei. Avantajele pe care le ai in cadrul clinicii: - Clinică nouă modernă folosind ultimele tehnologii - Echipă stabilă cu multă experiență în cadrul căreia te poti dezvolta si avansa. - Program de lucru in ture 8:30-16:30 12: Sâmbăta -o data pe luna (platita 200%)
-
Angajam dulgheri, zidari, finisori si necalificati oferim salarii motivante, concediu platit, prime sarbatori, salarile la timp. Angajam si operator pe mini-Excavator! Pentru angajare si mai multe informatii va rugam sunati la numarul de telefon de luni pana vineri intre orele 08:00 si 17:30
-
Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.
-
Angajam recepționer/a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in/ check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.
-
Hotelul Oxford din Timișoara își caută un nou coleg pentru postul de Receptioner Hotel. Dacă dorești să te alături unei echipe dinamice și să lucrezi într-un mediu ospitalier și plin de oportunități, aceasta este o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Primirea și înregistrarea oaspeților în sistemul nostru informatic. Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Gestionarea rezervărilor și a programărilor pentru check-in și check-out. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Colaborarea cu celelalte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență excelentă pentru oaspeți. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Abilitatea de a vorbi fluent limba engleză și limba română. Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi, de luni până vineri. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post și crezi că te potrivești profilului, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail Alătură-te echipei Hotelului Oxford și ajută-ne să oferim experiențe memorabile oaspeților noștri!
-
Promovat
S.C Smithfield România S.R.L angajeaza Conducători Auto Transport Rutier de Mărfuri. Cerinte: Carnet conducere categoria C+E, Atestat Transport; Minim 2 ani de experiență șofer profesionist. Responsabilitati: Păstrează și utilizează corespunzător autovehicolul cu care lucrează; Respectă regulile de circulație pentru evitarea accidentelor; Asistă la încărcarea și numărarea descărcarea animalelor; Verifică modul de încărcare a semiremorcii cu furaj; Răspunde de modul de descărcare a furajului în buncărul fermelor; Răspunde de bunurile transportate pe toată durata transportului. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Promovat
Compania Smithfield Romania (cu sediul in Timisoara) se ocupa cu cresterea si productia carnii de porc. Angajam Ingrijitori Animale pentru fermele noastre. Cerinte: Seriozitate, responsabilitate; Spirit de echipa; Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; Transport asigurat din Timișoara; Se lucreaza intr-un singur schimb; O masa calda asigurata de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Bonus de productie; Bonus de biosecuritate daca sunt indeplinite conditiile de biosecuritate (nu detineti porci acasa); Prime de Paste si de Craciun; Pachet cu carne proaspata de porc, de Craciun; Asigurare medicala pentru a efectua anumite investigatii la o clinica privata de sanatate; Ore suplimentare platite conform legislatiei; Perioade de testare (teste cu intrebari din munca efectuata; la fiecare 2 teste promovate se mareste salariul de incadrare, putand ajunge pana la 5000 RON brut; Contractul de munca se va incheia pe o perioada nedeterminata. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Promovat
S.C Smithfield Romania S.R.L angajeaza Electricieni Lacatusi mecanici Electricieni Electromecanici pentru Fermele Smithfield Romania. Cerinte: Studii medii, calificare in domeniu (scoala profesionala liceu energetic sau industrial cu profil electric sau electromecanic); Experienta in domeniu minim 1 an constituie un avantaj; Cunostinte echipamente si actionari electrice(citire, interpretare scheme electrice); Cunostintele de electropneumatica constituie un avantaj. Responsabilitati: Execută lucrări de întreținere si reparatii la echipamentele din dotare; Intretinerea instalatiilor electrice de comanda si a instalatiilor electrice de forta (diagnosticare, reparare, modificare imbunatatire); Participa la toate activitatile de mentenanta corectiva si preventiva a echipamentelor. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Promovat
S.C Smithfield Romania S.R.L angajeaza Lacatus mecanic pentru Fabrica de Nutret Combinat de la Padureni. Cerinte: -Studii medii, calificare in domeniu (scoala profesionala sau liceu cu profil mecanic); -Experienta in domeniu minim 1 an constituie un avantaj. Responsabilitati: - Urmareste si intretine corespunzator echipamentele din incinta fabricii de nutret combinat; - Asigura, in deplina siguranta, in concordanta cu cerintele procesului de productie, toate manevrele care trebuiesc realizate cu ajutorul echipamentelor si instalatiilor din interiorul FNC-ului; - Desfasoara operatiuni de spalare cu pompe de spalat cu presiune. Beneficii: -Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; -O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); -Tichete de masa-30 lei; -Prime de Paște și de Crăciun; -Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; -Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; -Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; -Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.