Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant in functie de experienta, Pentru ajutor secundar nu se solicita experienta Program: 2 cu 2 Salariu: 3200 - 4500 lei
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
Cautam Muncitori depozit pentru Punctul de Lucru Timisoara Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului ; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor ; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare,rezistenta la efort fizic; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Pachet salarial atractiv : 2500 ron + tichete de masa ; Decont de transport ; Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Program de lucru intr-un singur schimb ; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firmă cu experiență în domeniu angajăm Ingineri in cadrul biroului pentru suport tehnic și urmărire gestionare șantiere construcții civile Echipa tânără cu energie locatia biroului se află în zona calea Aradului Vă așteptăm cu un CV
-
Îți dorești să te alături unei echipe dinamice și să fii parte dintr-un mediu de lucru prietenos și stimulant? Firma noastră de curățenie caută un lucrător dedicat pentru a se alătura echipei noastre pentru un program flexibil. Dacă ești o persoană responsabilă, orientată spre detalii și dornică să ofere servicii de curățenie de înaltă calitate, atunci te încurajăm să aplici pentru această poziție. Responsabilități: Curățarea și întreținerea spațiilor interioare conform standardelor noastre de calitate. Măturat, șters praful, aspirat, spălat și dezinfectat suprafețe în birouri, băi, săli de conferințe și alte spații desemnate. Gestionarea corectă a echipamentelor și a produselor de curățenie. Respectarea strictă a programului de lucru și a cerințelor de siguranță. Comunicarea eficientă cu echipa pentru a asigura un mediu de lucru colaborativ și armonios. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei sau într-o poziție similară reprezintă un avantaj. Abilitatea de a lucra în mod eficient sub supraveghere minimă. Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra în echipă. Capacitatea de a urma instrucțiuni și de a respecta procedurile de lucru. Flexibilitatea în ceea ce privește programul de lucru și disponibilitatea pentru a lucra în weekenduri sau sărbători, dacă este necesar. Abilități de comunicare în limba română. Beneficii: Salariu competitiv și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă. Training și dezvoltare profesională continuă. Oportunitatea de a contribui la menținerea unui mediu curat și sigur pentru clienții noștri.
-
Candidatul trebuie să fie o persoană: - Cu atenție sporită la detalii, perfecționismul este o calitate dezirabilă - Cu răbdare în execuție, viteza este pe plan secundar - Deschisă să învețe mereu noi tehnici specifice domeniului - Care trebuie să posede permis de conducere categoria B - Cu pasiune pentru frumos și calitativ, ochi artistic - Cu seriozitate profesională Ideal, candidatul ar trebui să aibă experiență anterioară la alte firme de înrămare, să știe cum se folosesc uneltele specifice domeniului, cum ar fi: - Ghilotina pentru debitarea ramelor - Cutter-ul pentru passepartout - Capsatorul de rame - Tăietorul de sticlă și plexiglass Experiența este un plus dar nu este necesară, candidatului i se va pune la dispoziție instruire specifică pentru a-și însuși aceste aptitudini cât și altele necesare pentru a realiza fișa postului. Descrierea jobului Tehnicianul în înrămări este responsabil de înrămarea propriu-zisă a tablourilor conform standardelor specificate de companie. Tehnicianul de înrămări trebuie să: - Realizeze tablourile în deadline-urile și la standardele de calitate specificate - Livreze tablourile finalizate la showroom-ul Kvadrat - Monitorizeze și să raporteze zilnic stocul de marfă din atelier - Achiziționeze materie primă când stocurile sunt pe terminate Beneficii: - Program flexibil, part-time - Salariu atractiv - Bonusuri, primeDescrierea companiei În 2020, pasiunea noastră pentru înrămarile deosebite a dat naștere la Kvadrat. De la proiecte mici pentru prieteni la un atelier înfloritor, am transformat fiecare înrămare într-o poveste. Astăzi, suntem lideri în nișa înrămărilor personalizate, iar clienții noștri de pretutindeni ne recomandă cu fiecare ocazie!
-
Suntem in cautarea unor persoane ambitioase, comunicative si cu dorinta de a se autodepasi. Daca doresti sa iti creezi un venit suplimentar, esti atras de domeniul financiar, ai dorinta de a invata mai multe despre acesta si vrei sa faci parte dintr-un mediu prietenos, inconjurat numai de persoane tinere si pline de energie, te asteptam in echipa noastra. Experienta nu este necesara, deoarece oferim training-uri initale, de perfectionare si suport pe tot parcursul drumului tau. Posturi disponibile: - Agent Vanzari; - Consultant Financiar; Cerințe: - Abilitati de comunicare; - Cunostiinte utilizare computer; - Curiozitate; - Dorinta de a invata. Beneficii: - Program flexibil; - Training-uri; - Suport permanent; - Birouri disponibile pentru desfasurarea activitatii; - Recunoasterea rezultatelor prin cadouri si premii. Daca esti curios si vrei sa aflii mai multe detalii, trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail: sau contacteaza-ma la numărul de telefon: pentru a stabili o intalnire.
-
Candidatul Ideal - Persoană responsabilă și atentă la detalii; - Orientat către nevoile oaspeților și bunăstarea acestora; - Entuziasmat, creativ și cu gândire out of the box; - Sociabil și dornic să facă parte dintr-o super echipă; - Deține cunoștințe de limba engleză - nivel conversațional; - Experiența în domeniu constituie un avantaj, însă dorința de dezvoltare este un MUST! Descrierea jobului Care sunt sarcinile tale? - Preluarea comenzilor oaspeților; - Prepararea și servirea produselor, conform standardelor companiei; - Promovarea produselor și ofertelor actuale; - Menținerea curățeniei la locul de muncă; - Efectuarea inventarierii lunare; - Participarea la training-uri de dezvoltare continuă în domeniul cafelei de specialitate. Ce iti oferim? - Salariu competitiv; - Comision din vânzări; - Training; - Echipă prietenoasă; - Oportunități de dezvoltare personală și profesională. Dacă te regăsești în cele de mai sus, nu ezita să aplici și te invit la o cafea să discutăm mai multe detalii :) Descrierea companiei Îți place să ieși cu prietenii în oraș? La o cafea, o limonadă sau poate ai poftă de un cheesecake? Alegi un loc unde servirea să fie impecabilă, produsele delicioase și vibe-ul bun? Ce spui să fii tu cel care oferă o experiență de vis, celor ce vor să petreacă timp frumos cu prietenii? TUCANO COFFEE - rețeaua internațională de Coffee shop-uri ce promovează filosofia de Love&Peace&Coffee în întreaga lume, caută noi colegi cu rol de BARISTA
-
Cautam ingineri pe mai multe arii: operatori si masinisti. Perioada contractuala: - in functie de profilul candidatului și cum se prezinta la interviul fizic Program: - 8,5 h (30 min. pauza de masa) 7:00 - 15:30, luni - vineri (sambata, doar în cazuri speciale - abordarea este de recuperare ore suplimentare, iar dacă nu este posibila recuperarea se plătesc în procent de 175%) Pachet beneficii: - Salariu de baza; - Tichete de masa: 35 lei zi lucrătoare; - Prime de sarbatori ( 300 lei Paște și Crăciun, 100 lei Ziua Constructorului, 50 lei Zi de nastere); - Asigurare medicala, de viata si accident; - Indemnizatie transport - Bonus performanta; - Prima relocare: putem oferi 1 salariu brut prima luna + 1560 lei brut lunar, maxim 3 ani - se acorda doar inginerilor. * La Timișoara avem transport asigurat Plata se efectuează pe card în data de 10 a lunii.
-
Asociația Micile Comori - Centrul de zi pentru copii cu dizabilități caută Kinetoterapeut. Descrierea activității - Recuperarea si abilitarea beneficiarilor (copii cu deficiente neuro-psiho-motorii) prin activități de recuperare motorie. Responsabilități: - Elaborarea și implementarea programelor de kinetoterapie personalizate pentru copiii cu dizabilități - Lucrul în echipă multidisciplnară pentru a asigura o abordare holistică a recuperării - Monitorizarea progresului pacienților și ajustarea programelor de recuperare - Colaborarea cu părinții pentru a oferi suport și informații relevante Informații despre job: - Program de muncă full time (8h) - Lucru în echipă multisciplinară - Posibilitatea de schimb internațional de experiență - Dezvoltare profesională continuă Cerințe: - Diplomă de licență în Kinetoterapie sau student în an terminal - Experiență anterioară în lucrul cu copii cu dizabilități constituie un avantaj - Empatie, răbdare și flexibilitate - Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant Dacă ești o persoană empatică, pasionată de îmbunătățirea vieții copiilor cu dizabilități și ai abilitățile necesare pentru a ocupa acest post, te provoc să trimiți cv-ul prin mesaj privat.
-
Cofetaria DesserTime Timisoara cauta colega pentru postul de Vanzatoare - Preparatoare. Daca esti o persoana sociabila, amabila, prietenoasa si doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, te asteptam in echipa noastra. Experienta in domeniul cofetariei nu este obligatorie. Sarcini: -Relationarea cu clientii -Prezentarea si vanzarea produselor de cofetarie si patiserie -Preluarea comenzilor -Prepararea usoara si asamblarea produselor de cofetarie -Participarea la candy bar-uri si alte evenimente Programul de lucru este de 2 zile cu 2 zile. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti un scurt CV pe email sau pe whatsapp la numarul de telefon din anunt.
-
Firma ATLAS CLEANING : -angajează agenti curatenie CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA ( asiguram formare la locul de munca ) -cu program part-time ( norma partiala ) -cu program full-time ( norma intreaga ) In functie de experienta si implicare poti castiga mai mult decat in trecut ! ! ! Cautam persoane dinamice, sociabile, deschise, cu capacitate de adaptare, responsabile , comunicative . Cerinte: -seriozitate si implicare Se ofera: -seriozitate si stabilitate -posibilitate de avansare in cadrul firmei -pachet salarial atractiv ! ! ! Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )
-
Ce ne dorim de la tine, viitoarea noastra colega: experiență de minim 1 an în domeniul curățeniei permis de conducere ( constituie avantaj ) să fii o persoană care se îngrijește de aspectul său, pornind de la igiena de bază (precum manichiura curată), până la articolele vestimentare, care să fie spălate și călcate să fii serios și responsabil, să îți respecți programul de lucru și atribuțiile postului să fii atent la detalii și să îți placă să faci curățenie fii ordonat și punctual să nu fugi de munca fizică Program de lucru: full-time, 8 ore / zi - dimineata ( norma intreaga ) de Luni-Vineri 2 sâmbete / luna, care vor fi recompensate suplimentar Ce îți oferim: IN FUNCTIE DE IMPLICARE POTI CASTIGA : Salariu incepand de la 2.500 - 2.900 lei net ( in mana ) pentru cei fara carnet de conducere Salariu incepand de la 3.000 - 3.800 lei net ( in mana ) pentru cei CU CARNET DE CONDUCERE Echipă unită și plăcută Contract de muncă pe perioade lungi de timp Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )
-
Angajam croitoreasa cu program de 4 ore pentru magazinul nostru de perdele și draperii situat în Giroc. Informații la telefon.
-
Echipa Magazin Up se măreste! CAUTAM COLEGA NOUA -comunicativa -vesela -serioasa -cu spirit de echipa daca vrei sa te alaturi nouă iti putem oferii mai multe informatii sau direct in magazinul Kapa Center. Stand | A10
-
INMEDIO ANGAJEAZA!!! Post : agent vânzări Locatie: Inmedio Timișoara CANDIDATUL IDEAL: Persoana sociabila, responsabila si cu initiativa Bune abilitati de comunicare Cunostinte utilizare PC Disponibilitate la program de lucru si in weekend-uri Experienta in vanzari retail poate constitui un avantaj RESPONSABILITATI: Relatia directa cu clientii magazinului Inmedio Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de magazinul Inmedio Consilierea clientilor cu sfaturi si recomandari Atitudine activa in vanzari si promptitudine in servire Respectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucru BENEFICII: Angajare cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Beneficii salariale corecte si motivante Pentru mai multe detalii va rog să ne contactați la telefon.
-
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 700-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Firma de catering caută Ajutor Bucatar și spălător vase. program de luni până vineri 10-18.30 Locația Calea Sagului ( CET ) inf
-
SC EXPERT FIRE SOLUTIONS SRL angajează: Servanți pompier; Servanți pompier (dispecer); Șefi tură formație pompieri; pentru obiectiv situat în centrul orașului Timișoara. Contractul începe din data de 15.03.2024. CERINȚE: - certificat ATESTARE SERVANT POMPIER sau adeverință care să ateste calificarea de servant pompier începerea unui curs de specialitate în domeniu; - bune abilități de comunicare; - seriozitate, confidențialitate, inițiativă, loialitate, spirit de echipă, respect față de cei cu care intră în contact; - viteză de reacție, promptitudine; - domiciliu în Timișoara sau în localitațile limitrofe; - cazier curat; - constituie avantaj experiență în domeniu. RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: - intervine în cazul situațiilor de urgență (incendiu, cutremur, etc.); - execută operațiuni pentru localizarea, pregătirea și desfășurarea intervenției în caz de incendiu; - efectuarea serviciului de rond conform programului și itinerariului; - realizarea dispozitivului de intervenție în caz de incendiu; - salvarea persoanelor și bunurilor materiale. CE OFERIM: - contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; - condiții foarte bune de muncă; - 21 zile concediu de odihnă; - echipament individual de lucru și de intervenție modern; - salariu motivant (12 - 14 lei net h + tichete de masă), plătit la timp. Informații suplimentare, de luni pana vineri, în intervalul orar 09.00 - 18.00, la telefon.
-
Căutăm un coleg nou pentru postul de Mecanic Auto pentru service-ul nostru. Cerințe Job: Studii medii; Calificare Mecanic auto; Experiența în domeniu constituie un avantaj; Atenție la detalii; Căutăm un om responsabil, onest, harnic, energic, dinamic, perseverent, receptiv la nou și la schimbări; Abilitățile de comunicare și lucru în echipă sunt indispensabile. Condiții Job: Identifică și repară defecțiunile conform specificațiilor; Răspunde de utilizarea corectă a echipamentelor de lucru din dotare; Răspunde de executarea corectă și la timp a lucrărilor; Se preocupă de îmbunătățirea continuă a eficacității proceselor pe care le desfășoară. Beneficii Job: Venituri nete de 7500 Lei lunar. Oportunități de dezvoltare. Mediu de lucru plăcut. Dacă cunoști pe cineva care se potrivește cu ceea ce căutăm noi, trimite-i acest anunț.
-
S.C. CORLAN TRANS S.R.L. angajeaza soferi profesionisti categoria B C E (se lucreaza in echipaj) pentru curse externe tur-retur. Cerințe Job: Studii medii; Permis de conducere categoria B C E; Șofer profesionist cu minim 1 an de experiență; Disponibilitate la efort fizic și manipulare marfă; Căutăm un om responsabil, onest, harnic și perseverent; Abilitățile de comunicare și munca în echipă sunt indispensabile. Condiții Job: Participă activ la încărcarea mărfii în mijloacele de transport pe baza documentelor de însoțire; Transportă marfa în siguranță de la un punct la altul; Asigură integritatea mărfurilor transportate; Respectă ruta de transport și livrarea produselor conform programării. Beneficii Job: Pachet salarial atractiv; Mediu de lucru plăcut. Va așteptăm să ne cunoaștem la sediul nostru de pe Str Ovidiu Cotruș nr 21 A Timișoara sau trimite-ne un mesaj aici si te contactam noi!
-
Firma CORLAN SERVICE S.R.L. angajeaza personal pentru Spălătoria Auto Automată. CERINȚE: Experiența în domeniu constituie un avantaj Studii medii; Căutăm un om responsabil, onest, harnic și perseverent; Abilitățile de comunicare și lucru în echipă sunt indispensabile. BENEFICII: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar în funcție de performanță; Mediu de lucru plăcut. Ne poti lasa un mesaj privat aici și te vom contacta noi sau va invităm să ne cunoaștem la sediul nostru de pe Str Ovidiu Cotruș nr 21 A Timișoara.
-
Descriere Firma ATLAS CLEANING : -angajează OPERATORI DDD ( dezinfectie, deratizare, dezinsectie ) si OPERATORI CURATENIE CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA -cu program full-time ( norma intreaga ) Cautam persoane dinamice, sociabile, deschise, cu capacitate de adaptare, responsabile , comunicative . Salar incepand de la 3.200 - 3.700 in mana , respectiv 4.200 - 4.700 in mana , la care se adauga ore suplimentare Cerinte: -seriozitate si implicare -capacitate de organizare -permis conducere categoria B -apt din punct de vedere medical -disponibilitate la efort Se ofera: -seriozitate si stabilitate -posibilitate de avansare in cadrul firmei -pachet salarial atractiv Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )