Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-08-24 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Craiova! Angajăm Controlori Calitate! Cerințe: Experiență anterioară în calitate - reprezintă avantaj; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate de a lucra în schimburi. Oferim: Venit lunar 3700 - 3800 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Transport decontat; Plata orelor de noapte cu spor de 25%; Plata orelor suplimentare sau de weekend cu spor de 75% (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime. Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Promovat
Insula cu dulciuri din Palas Mall angajează asistent vânzări în condiții avantajoase . Se oferă salariu fix , comision din vânzări, program de 12ore zi 2 2 zile ( se lucrează 2 zile și următoarele 2 zile libere ) Cerințele postului: Persoana responsabilă, cunoștințe de e-mail, office ,Posibilități de promovare
-
Promovat
Kortina Build SRL companie cu traditie in lucräri industriale, este in cautarea unui montator calificat pentru panouri si acoperisuri de hale industriale. Candidatul ideal trebuie sa aiba experienta relevant in domeniu si sa fie capabil ssa lucreze atât independent, cât si in echipa, pentru a asigura instalarea corecta si eficient a sistemelor de panouri si acoperisuri. Responsabilitati: - Instalarea panourilor si acoperisurilor pentru hale industriale conform specificatiilor tehnice. - Citirea si interpretarea planurilor de constructie si a desenelor tehnice. - Utilizarea corecta a echipamentelor si sculelor de montaj. - Respectarea normelor de siguranta si a standardelor de calitate ale companiei. - Colaborarea eficientă cu colegii de echipă si supervizorii. Cerinte: - Experiența anterioară in montajul de panouri si acoperisuri pentru hale industriale. - Abilități de citire a planurilor si desenelor tehnice. - Capacitatea de a lucra la înăltime si de a manipula echipamentele necesare. - Disponibilitate pentru deplasäri in diverse locatii. - Permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. - Atitudine proactiva si orientata spre solutii. - Persoane serioase si responsabile. Beneficii: - Salariu competitiv si bonusuri de pertormanta. - Cazare, transport decontat, diurna conform legii. - Mediu de lucru dinamic si suportiv. - Echipament de protectie si unelte de lucru furnizate de companie Cum să Aplici: Dac esti interesat sa te aläturi echipei noastre, sună la nr de telefon din anunț sau trimite CV ul.
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Zalau. Se ofera salariu incepand cu 2.200 Lei si tichete de masa.
-
Asociatia Save the Dogs and Other Animals cu adapostul de animale Urme de Bucurie din Cernavoda angajeaza ingrijitor animale mici - caini si pisici - pentru Clinica Veterinara a adapostului. Atributiile principale constau in: Asigura curatenia, hrana si apa animalelor prezente in adapost pe durata programului de lucru; Are responsabilitatea curateniei in incaperile in care isi desfasoara activitatea (spalatorie, bucatarie, magazie de hrana...etc...) Asigura curatenia si ordinea din sectorul de care raspunde precum si spalarea pledurilor; La cererea medicilor asigura spalarea corespunzatoare a cainilor/pisicilor cu diverse produse recomandate; Aduce la cunostinta medicilor eventualele probleme aparute prin observatie asupra: aspectului fecalelor, poftei de mancare, starii generale a animalelor; Pregatirea animalelor pentru adoptie implica: spalarea, stergerea, toaleta urechilor, perierea, verificarea unghiilor si altele; Respecta programul de socializare si plimbare a cainior Asigura plimbarea zilnica a cainilor aflati in custi, exceptie facand cazurile decise de doctorii veterinari sau departamentul de adoptii; Pastreaza in ordine si curate toate materialele: castroane , lese, boluri, hamuri etc; Asigura supravegherea cainilor/pisicilor pe toata perioada zilei in special cand se va face hranirea acestora; Scoate cainii in tarcul de socializare folosind lesa sau hamul; Curata zilnic tarcul de socializare; Respecta procedurile de dezinfectie zilnica date de doctorii veterinari sau departamentul de adoptii; Dezinfecteza si curata fiecare cusca in parte; Intretine si curata de fecale spatiul verde; Pentru mai multe informatii va rugam sa ne lasati un mesaj in anunt sau sa ne contactati la numarul din anunt. Va multumim!
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
Candidatul Ideal Aceasta persoana va lucra în depozitul nostru din Bd. Metalurgiei, nr. 132, Sector 4, Bucuresti Cautam doar persoane cu domiciliu in Bucuresti sau zone limitrofe. Orar : L-V intre 8:30 - 14:30 (6 ore) Cum este persoana pe care o cautam? 1. O reprezinta integritatea! Aceasta e valoarea noastra cea mai importanta si tinem neaparat sa avem aceeasi filosofie d viata. (se tine d cuvant, duce pana la bun sfarsit ceea ce a promis, punctual, etc.) 2. Atentie la detalii. ( Este foarte atenta, harnica si iubeste sa munceasca ) 3. Viteza d lucru si eficienta ridicata. (Isi organizeaza bine timpul si mediul d lucru, ii place ordinea in sistemele in care lucreaza). 4. Este o persoana ORGANIZATA. ( stie sa prioritizeze si sa organizarea sarcinile ) 5. Cautam o persoana stabila, care este incantata sa faca munca d rutina 6. Spirit de echipa ( ajuta colegii cand au nevoie si este proactiva ) 7. Rezistenta la situatii de stres si atenta la detalii 8. Harnic(a) si serioasa . Descrierea jobului Ce v i f c ? -Prelu re , numararea si ar nj r m rfurilor venite d l furnizor in d pozit. -Cautarea produselor pe rafturi -Amb l rea si pregatirea cu Atentie a coletelor, predarea coletelor curierului ! - Manipularea si impachetarea cu grija a produselor si a coletelor pentru prevenirea deteriorarii lor - Aranjarea produselor in depozit. - Mentinerea corecta a gestiunii stocurilor. - Pastrarea curateniei si a ordinii la locul de munca. - Participare la inventare. Ce oferim ? Loc de munca stabil. Atmosfera de lucru placuta. Seriozitate Salariu lunar fix Descrierea companiei Companie romaneasca cu 10 ani vechime, cu activitati de import , distributie si comert online , un portofoliu de peste 1000 articole si peste 50000 clienti in mediul online.
-
Romtehnochim angajeaza asistent manager. Cunostinte: operare PC, office word si excel, limba engleza scris vorbit. Sarcini: supravegherea desfasurarii activitatii in conditii optime, intocmire documentatii necesare desfasurarii activitatii zilnice, organizarea sarcinilor zilnice, indosariere si arhivare documente, verificare continut site documente (dupa caz). Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
-
SC H BOLAT CONSTRUCT SRL angajeaza asistent manager pentru santierul nostru din Voluntari si operator utilaje (manitou buldoexcavator macara) Rog cv pe adresa
-
HOTEL HERA situat in Predeal angajeaza :receptioner:ospatar. Conditii avantajoase.Relatii la telefon .
-
Salutare , Firma cu istoric de peste 4 ani si cu peste 150 colaboratori, oferim mașini pentru Ride-Sharing (Uber și Bolt ) in București . Colaborarea se face exclusiv cu PFA sau SRL. Nu colaboram cu șoferi care doresc contract de munca full-time part-time sau fara contract de munca !!! Colaborarea prin PFA este mai legala (nu esti limitat de timpul de lucru ca la contractul de munca: 8h zi sau 40h saptamana de Luni pana Vineri) poti lucra oricand si oricat, iar din punct de vedere al costurilor, la PFA platesti doar contabilitatea care este optionala prin flota noastra la 300 lei luna fata de contractul de munca care este 1500 lei luna. Mașini disponibile: Dacia logan 2014-2023 , Hyundai i20, Renault , Peugeot , Kia și alte mărci . Prețuri între 450-600 saptamana. Comisionul este de 12% din câștigul net . Avem disponibil constant masini in parcul auto . Acestea sunt cu reparatiile la zi , colaboram cu service-uri auto fara programare , investim constant in buna functionare a autovehiculelor. Daca nu aveti PFA sau SRL va putem ajuta sau indruma pentru infiintarea unuia.
-
Descriere Candidatul ideal: - atitudine pozitiva, deschisa si colaborativa; - abilitati de comunicare si orientare spre client (identifica usor si intelege nevoile clientului, interesat de dezvoltarea unei relatii credibile cu clientii); - capacitate de relationare si lucru in echipa; - orientare constanta catre atingerea obiectivelor echipei; - adaptabilitate, eficienta si initiativa; - capacitate permanenta de acumulare a noilor informatii; - cunostinte de operare PC; EXPERIENTA IN DOMENIU NU ESTE NECESARA DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ. Descrierea jobului - contactul permanent cu clientii; - realizarea procesului de vanzare si post vanzare a produselor si serviciilor TELEKOM; - gestiunea stocurilor - intocmirea situatiilor periodice de vanzari; - pachet salarial 2000-2800 RON constand in salariu fix + comisioane si bonusuri lunare, in functie de realizari - dezvoltarea unei cariere solide in vanzari. - full time Cautam colaboratori pe termen lung si foarte lung. Program de lucru Luni - Vineri 09:00-18:00 Sambata 09:00 -14:00
-
Angajam sofer tir, cimentruck, MAN TGX E5 automat, curse fixe, de preferat ca soferul sa fie din zona lugojului
-
Recrutăm OSPĂTAR pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil. Detalii suplimentare legate de cerințe, responsabilități și alte beneficii, la telefon:
-
Cautam coleg colega pentru postul de gestionar depozit piese auto. Experienta constituie un avantaj. Așteptăm cu interes CV-UL dumneavoastră.
-
Fabrica de productie mase plastice angajeaza Operator CNC programator (frezor)! Program de lucru de luni pana vineri, in 2 schimburi: 06:00 14:00; 14:00 22:00, prin rotatie. Responsabilitati: - operarea masinilor cu comanda numerica in conditii de siguranta şi eficienta in conformitate cu specificatiile şi procedurile companiei; - efectuarea corecta a masuratorilor pentru incadrarea in tolerantele admise; - interpretarea desenelor tehnice. Cerinte: - studii tehnice; - experienta de lucru pe masini CNC (freza) si programarea utilajelor (avantaj); - detinerea cunostintelor teoretice si practice despre geometria masinilor CNC si modul de lucru cu masini CNC - cunoștințe de programare CAD CAM reprezintă un avantaj; - cunostinte de desen tehnic - capabil sa foloseasca desenele de executie in prelucrarea componentelor pentru dispozitivele fabricate in atelierul mecanic; - cunoasterea notiunilor de prelucrari mecanice, viteze de aschiere, tipuri de scule folosite in procesele de prelucrari prin aschiere; - atentie la detalii; - disponibilitatea de a lucru in 2 schimburi. Beneficii: - decontare transport (abonament STB Metrorex combustibil); - tichete de masa (20 lei zi); - zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca; - prime de sarbatori; - spor de vechime in functie de vechimea in munca si ulterior spor de fidelitate in functie de vechimea in companie. Salariul negociabil in functie de experienta. Locatie: Clinceni, se asigura transportul cu microbuzul companiei de la statiile de metrou: Gorjului Pacii (sau se poate negocia un decont de combustibil pentru deplasarea cu masina personala). Detalii privind stabilirea unui interviu la: <span><a class="showNumber" data-tel="0737">07 arata numarul</a></span>.466.725
-
Fabrica de productie cu peste 20 de ani de activitate in incaltamintea de iarna angajeaza personal calificat la benzile de Montaj si Cusut, astfel: Talpuitor Sonist Calziera Insemnat si scamosat Tehnician incaltaminte Cusator incaltaminte Cautam persoane cu experienta. Beneficii: - Tichete de masa (25 lei zi); - Bonusuri de performanță; - Spor de fidelitate in functie de vechimea in companie; - Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca; - Prime de sărbători; - Asigurare transport Decontare combustibil. Program de lucru: luni - vineri, 06:00 - 14:15. Punct de lucru: Chiajna (langa Carrefour Militari), acces cu transportul in comun.
-
Fabrica de productie echipamente sportive de iarna angajeaza Reglor Utilaje Tampografie. Sarcini: - reglarea la parametrii optimi a utilajelor de tampografie; - asigurarea bunei functionalitati a masinilor; - verificarea si supravegherea in timpul functionarii a elementelor de siguranta a masinilor; - respectarea planului de lucru conform cu organizarea productiei; -urmarirea in timpul procesului de productie a bunei functionalitati a utilajelor si a conformitatii produselor. Beneficii: - Tichete de masa (25 lei zi); - Bonusuri de performanță; - Spor de fidelitate in functie de vechimea in companie; - Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca; - Prime de sărbători; - Decontare combustibil abonament STB+Metrorex. Salariul este negociabil. Program de lucru: luni - vineri, in 2 schimburi: 06:00-14:00; 14:00 - 22:00 (prin rotatie). Punct de lucru: Chiajna (langa Carrefour Militari), acces cu transportul in comun.
-
Atelier confectii textile dama, angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B, et. 2, sector 6 (incinta Apaca). Se acorda tichete de masa Relatii la telefon:
-
ANGAJĂM TINERI CARE VORBESC LIMBA MAGHIARĂ ȘI ROMÂNĂ! ========================== Vrei să lucrezi în vânzări? Ești pregătit pentru o nouă provocare și ești ambițios în construirea carierei tale? Atunci aici este locul potrivit pentru tine! Suntem o companie deja bine-cunoscută și de succes în Ungaria, care acum se extinde în România. A-GENERATION caută tineri talentați care cred că nimic nu este imposibil! Oferim oportunități de câștig excelente, mașini de lux și vacanțe internaționale! Locul de muncă: biroul nostru din Oradea Dacă te înscrii: - Training și suport continuu - Oportunități de carieră și poziții de leadership - Alege luxul, cu mașină premium. Cerințe lingvistice: - Cunoștințe la nivel de negociere în limba maghiară și română - Nu este necesară diplomă de studii superioare! Important: Te rugăm să aplici doar dacă: 1. Vorbești la nivel de negociere limba română și maghiară 2. Poți lucra full-time în Oradea (fără posibilitate de lucru de acasă). Alătură-te nouă și fii parte din succesul unei companii în plină expansiune! Dacă simți că aceasta este o oportunitate pentru tine, nu ezita! C.V.
-
Angajam lăcătuș mecanic si sau personal cu experienta în placări fațade clădiri cu alucobond și producerea de firme luminoase. Permisul de conducere nu este obligatoriu dar constituie un avantaj.
-