Anunțuri
Locuri de munca Bacau Bacau Companii Disponibil din: 2021-03-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal are: - Permis de conducere - categoriile C si E; - Deține card tahograf; - Detine certificat de competență profesională (atestat transport marfa); - Cazier fară antecedente penale; - Minim 2 ani experiență pe un post similar. Descrierea jobului: Asiguri transportul materiilor prime și a produselor finite între diverse secții ale societății din Bacău;Comunici cu dispeceratul de transport, de unde vei primi asistență și suport; Asiguri buna funcționare a camionului, conduci în condiții optime și respecți normele de circulație. Ce îți oferim: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Promovat
Angajam mecanici utilaj, muncitori in constructii, salar negociabil
-
Promovat
Candidatul ideal: - Are îndemânare manuală; - Are capacitate de lucru în echipă. Descrierea jobului: MANIPULANT MARFURI- manipulează sacii și paleții cu produse finite de morărit și paste făinoase în scopul depozitării și livrării acestora. AMBALATOR- ambalează produsele finite în scopul obținerii producției planificate. Ce îți oferim?: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Promovat
Descriere post : - executarea proceselor de curățare, eviscerare și filetare a peștelui - participarea la procesele de pregătire și ambalare a peștelui produselor derivate din pește - recepționarea mărfii conform normelor și procedurilor în vigoare - plasarea corespunzatoare a articolelor in suprafata de vanzare - informarea clientilor cu privire la sortimentul de marfa din raion - asigurarea ordinii si curateniei la locul de munca. Cerinte: - studii medii (certificatul de calificare constituie avantaj) - abilitati de comunicare; - orientare catre client; - experienta in domeniul pregatirii ambalarii pestelui si a produselor derivate reprezinta un avantaj Oferta: - Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi - Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă - Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* - Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* - Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* - Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei - Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una - Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre - Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* - Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Mentiuni suplimentare Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.
-
Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniul industriei alimentare; - Cunoastere pachet MSOffice; - Flexibilitate ,perseverenta,orientare spre rezultat; - Atitudine proactiva pozitiva, abilitati de comunicare, capacitate de interrelationare. Descrierea jobului: Conduce procesul tehnologic de fabricatie a produselor, gestioneaza resursele umane si materiale in scopul realizarii productiei planificate. Ce îți oferim?: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Candidatul ideal: - are diplomă (în domeniul mecanic, electric, electro-mecanic, instalatii); - are spirit de ordine și de disciplina; - are capacitate de lucru în echipa; Descrierea jobului: executarea de lucrări de supraveghere, reglare, întreținere și reparație a echipamentelor tehnice, utilajelor și instalațiilor din cadrul companiei. Ce îți oferim?: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Compania noastră este în căutarea unui inspector resurse umane pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană organizată, si doriti sa profesati in domeniul resurselor umane va asteptam in echipa noastra. Candidatul Ideal Studii medii sau superioare finalizate cu diploma; Cunostinte legislatia muncii,curs Inspector Resurse Umane; Reprezinta avantaj Revisal, Saga. Cunostiinte Microsoft Office Abilitati de organizare, planificare, comunicare și relationare; Atentie la detalii, orientare catre rezultate, capacitate de analiză şi sinteză. Principale responsabilitati: Evidente pontaj, certificate medicale, concedii, etc; Diverse inregistrari prelucrari raportari ; Intocmire adeverinte diverse, note de lichidare angajati; Intocmire transmitere REVISAL; Administrare personal si documentatie conexa; Alte activitati specifice domeniului resurselor umane. Beneficii Pachet salarial motivant Program de lucru 8-16,vinerea 8-14 Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră.
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari case modulare back-office,orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor Consilierea clientilor in alegerea potrivita Cerințe: Experiență anterioară în domeniul vânzărilor Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe operare pe calculator (Microsoft Office ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv plus bonus din vanzari Program de lucru Luni-Vineri 8 -17 (pauza de masa inclusa) Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei
-
Oportunitate de Angajare: Montatori de Case de Lemn Locatie Nicolae Balcescu Bacau (decontam transportul) Suntem în căutarea unor montatori de case de lemn dornici să se alăture echipei noastre din cadrul companiei specializată în construcții de case de lemn. Dacă aveți experiență în domeniul construcțiilor și sunteți pasionați de lucrul cu lemnul, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Asamblarea și montarea structurilor de lemn conform planurilor și specificațiilor Utilizarea instrumentelor și echipamentelor adecvate pentru a efectua lucrările în mod eficient și în conformitate cu standardele de siguranță Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele în termenii stabiliți Respectarea procedurilor de lucru și a standardelor de calitate Cerințe: Experiență anterioară în construcții, în special în montarea structurilor de lemn (experiența în construcții de case de lemn este un avantaj) Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă Atitudine pozitivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional Capacitatea de a citi și interpreta planuri și desene tehnice Fiabilitate și atenție la detalii Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în continuă dezvoltare Salarizare competitivă, în funcție de experiență Decontam transportul pana la sediul firmei Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și suport pentru dezvoltarea profesională
-
Responsabilități: Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente. Analiza și interpretarea rezultatelor experimentelor. Monitorizarea producției și identificarea potențialelor îmbunătățiri. Asigurarea respectării normelor de siguranță și reglementărilor legale. Cerințe: Diplomă de licență sau master în Inginerie Chimică sau un domeniu similar. Cunoștințe solide în chimie și procese chimice. Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor.. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Ofertă: Oportunitatea de a lucra într-o companie inovatoare și de a contribui la dezvoltarea de produse chimice de înaltă calitate. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanța. Mediu de lucru stimulant și colaborativ. Program de lucru 08.00.-16.30 Luni-Vineri Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Căutăm un agent de paza pentru a se alătura echipei noastra. Fabrica se afla in Magura Bacau Salariu 3000 net Responsabilități: Verificarea persoanelor și vehiculelor care intră și ies din incinta fabricii. Menținerea unui mediu sigur prin aplicarea procedurilor de securitate. Reacționarea rapidă la situații de urgență sau incidente și raportarea acestora către supervisorul direct. Colaborarea cu personalul fabricii și alte departamente pentru a asigura respectarea normelor de securitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul securității sau al agenției de pază reprezintă un avantaj. Atestat valabil de agent de securitate. Abilități de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra în echipă. Atent la detalii și capacitatea de a reacționa rapid în situații de urgență. Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, include ture de noapte și sărbători legale. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la securitatea fabricii noastre,vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
NE MARIM ECHIPA! Bacau - Centru Logistic Bacau Com Sarata, Str. Livezilor, FN (vis-a-vis de Metro) Cu un istoric de peste o sută de ani în industria auto, Societatea Noastra reprezintă încredere și calitate superioară. Oferta noastră variată de soluții, calitatea serviciilor prestate și echipa de specialiști au făcut posibil ca astăzi să fim un jucător important în segmentul de piese auto. Datorită ascensiunii înregistrate de companie, rețeaua noastră comercială și numărul angajaților crește sistematic. Considerăm că asigurarea serviciilor la cele mai înalte standarde se poate realiza doar cu oameni calificați, motiv pentru care prioritatea noastră este de a oferi fiecărui coleg un mediu de lucru plăcut, siguranța și stabilitatea locului de muncă, motivare financiară și dezvoltare pe plan profesional și personal. Atribuții și responsabilități principale: În funcție de echipa din care vei face parte poți avea următoarele atribuții: Descărcarea de marfă; Recepționarea calitativă și cantitativă a pieselor de schimb; Așezarea mărfurilor pe raft; Organizarea optimă a spațiului pe rafturi; Culegerea și sortarea mărfurilor; Împachetarea produselor în lăzi; Preluarea returului de marfă; Gestionarea pieselor defecte; Cerințele esențiale ocupării cu succes a postului: Minim 10 clase finalizate; Spirit de echipă; Persoană organizată și ordonată; Rezistență la efort fizic; Constituie avantaj la selecție: Constituie avantaj experiența profesională pe un post similar; Reprezintă avantaj permisul de stivuitorist; De ce să lucrezi la noi: Salariu peste medie (salariu fix + bonus în funcție de productivitate + tichete de masă); Salariul este oferit mereu la timp; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Stabilitatea locului de muncă într-o companie multinațională; Se lucrează în 2 schimburi, fără ture de noapte; Asigurăm suport și pregătire profesională; Condiții de muncă la standarde europene și tehnologie avansată; Discount de angajat la achiziții de piese și accesorii auto;
-
Te căutăm pe tine! Daaaa, pe tine! Angajăm montator automatizări și confecții metalice (porti, garduri, etc.) salariu atractiv sâmbetele se plătesc separat masă asigurată chef de muncă și chef să înveți dorință să faci parte dintr-o echipă FAN și să creezi alături de noi beneficii salariale atractive (știm cum e să..nu trăiești cu minimul pe economie, deci îți oferim mai mult de atât) te lăsăm să pleci și-n concediu la mare, doar să ne zici din timp ca să ne organizăm Haai, dă-ne un mesaj și hai la o cafea să stăm de vorbă! Mulțumim!
-
inginer autovehicule rutiere , cu experienta de peste 25 de ani in domeniu, consiliez activitati de intretinere si service a autoturismelor proprietate personala a persoanelor fizice. consilierea consta in : - evidenta detaliata asupra exploatarii autoturismului; - urmarirea procesului de service anual si ori de cate ori se impune privind schimburile de piese, consumabile, etc. se vor face inclusiv verificari de detaliu asupra sistemelor de siguranta rutiera. - asigurarea planificarii la service a autoturismului, inclusiv preluarea, transportul la si de la service, urmarirea activitatilor desfasurate de mecanic sau electrician, inclusiv diagnoza computerizata. - asigurarea pieselor de schimb de cea mai buna calitate la pretul optim. - urmarirea modului de comportare in exploatare al autoturismului prin jurnalul autoturismului. - asigurarea efectuarii itp in timpul optim, achizitia rca, rovinieta si eventual casco la timpul oportun si la preturi absolut accesibile. - asigurarea interventiei unor specialisti in caz de defectiune a autoturismului in timpul de sarbatori legale, duminica sau in deplasari planificate. - asigurarea evacuarii si transportului autoturismului la cel mai apropiat service in caz de defectiune majora. - intermedierea activitatii de service si asigurare in cazul avarierii autoturismului ca urmare a unui accident. activitatile enumerate si multe altele se pot face prin contract prestari servicii individuale sau contract abonament de prestari servicii cu durata de 1 an care se poate prelungi anual. Deasemenea prestez activitati de consiliere in domeniul daunelor auto, intermediere cu societatile de asigurari si serviceurile agreate atat pe partea de daune pe polite rca cat si pe polite casco. Pentru cei interesați de achiziție SH evaluez preț autoturism, istoric vehicul și km reali ai autoturismului.
-
Alătură-te echipei noastre prietenoase ca Tehnician Sisteme Securitate! Vei instala și repara sisteme de alarmă, supraveghere și control acces, ajutând oamenii să se simtă în siguranță. Ce căutăm la tine? Studii medii tehnice (electricitate electronică) Abilități bune de comunicare Permis B (un plus) Ce îți oferim? Salariu competitiv Beneficii (bonuri masă, tichete cadou) Oportunități de dezvoltare Echipă prietenoasă Aplică acum!
-
Angajez tâmplar pentru realizarea de mobilier la comanda din pal și mdf. Experiența nu e obligatorie, dar constituie un avantaj. Un alt avantaj ar fi permisul categoria B. Beneficii: * Salariu atractiv în funcție de performanțe * Ore suplimentare plătite * Bonusuri cu ocazia sărbătorilor (Paști Crăciun) *Bonus de performanta Cerințe * Punctualitate și seriozitate * Capacitate de a executa mobilierul conform schiței tehnice
-
Angajam Instalatorii in domeniul termo electric . salar progresiv , permis B cunoștințe minime în domeni , flexibilitate bonusuri, posibilitatea de avansare in cadrul companiei
-
Indiferent daca indeplinesti toate conditiile de mai jos sau nu, dar ai cunostinte tehnice de baza in electronica sau sisteme de securitate, pasiune pentru ceea ce faci si dorinta de a invata, contacteaza-ne si gasim o modalitate sa ne ajutam reciproc. Candidatul ideal: Cunoasterea echipamentelor componenete ale sistemelor de securitate; Cunoasterea instalatiilor electrice de curenti slabi; Permis conducere categoria B; Abilitati tehnice; Apt pentru munca la inaltime; Seriozitate, punctualitate, loialitate, spirit de echipa; Mod riguros de organizare, disciplina muncii; Studii medii/superioare finalizate de preferat de profil tehnic; Curs de tehnician sau inginer sisteme de securitate absolvit Disponibilitate la deplasari si program flexibil; Descrierea jobului: Realizarea cablarii si instalarii sistemelor de securitate comercializate de firma: sisteme antiefractie, supraveghere video, control acces, pontaj, detectie incendiu, videointerfonie, detectie si semnalizare in caz de incendiu, sonorizare, automatizari, etc.; Punerea in functiune si efectuarea programari sistemelor de securitate instalate; Executa lucrari de intretinere generala pe echipamentele/instalatiile de securitate, detectie incendiu, TVCI, control acces, incendiu si efractie; Ce oferim: Salariu de baza motivant ( in functie de cunostinte si experienta) Bonusuri de performanta Tichete de masa Posibilitati reale de avansare in cariera pe baza rezultatelor obtinute, competentelor acumulate si asumarii responsabilitatii Pregatire, suport si sustinere in cadrul unei echipe competente si cu experienta in domeniu Conditii de lucru intr-un mediu tanar si dinamic. Posibilitate de calificare la locul de munca
-
-
Promovat
Căutăm colegi pentru următoarele posturi: Lăcătuși confecții metalice; Fierar; Dulgher; Zidar; Cerințe: Persoană responsabilă și de încredere; Bune abilități de comunicare si relaționare; Seriozitate, corectitudine și responsabilitate; Capacitate de a lucra în condiții deoesbite. Ce veți găsi la noi: Pachet salarial motivant (in funcție de experiență); Cazare, diurnă, transport; Mediu de lucru dinamic; Echipă dinamică și proiecte importante; Oportunități de avansare. Pentru mai multe detalii, sunați la numărul afișat.
-
Global Auto Service Bacau,Service multimarca,angajează Tinichigiu - auto , aveți șansa sa lucrați si sa evoluați pe scara profesională ,într-un service de renume din Bacau,beneficiind de cursuri si traininguri gratuite atât in țara cât si in străinătate ,3500 lei lunar
-
Salutare! Ești în căutarea unei oportunități de carieră flexibilă în industria asigurărilor? Echipa noastră are vești excelente pentru tine! Acum poți să te alături echipei noastre și să lucrezi part-time sau de la distanță, beneficiind de flexibilitatea de a-ți organiza programul în funcție de nevoile tale. . Ca parte a echipei noastre, vei avea oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulant, cu colegi dedicați și cu experiență în domeniul asigurărilor. Vei avea acces la resursele și instrumentele necesare pentru a-ți dezvolta abilitățile și pentru a-ți atinge potențialul maxim. Dacă ai experiență în industria asigurărilor sau în domenii conexe, precum vânzări, servicii clienți sau subscripții, te încurajez să aplici pentru a deveni asistent in brokeraj. Vei avea ocazia să lucrezi alături de profesioniști de top în domeniu, să-ți dezvolți abilitățile și să construiești o carieră de succes într-un sector în continuă evoluție. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o companie în creștere, care promovează excelența, inovația și satisfacția clienților. Te așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre tine și să explorăm cum putem colabora pentru a aduce valoare și succes în industria asigurărilor.