Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bihor Companii Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 24

    Angajam croitori si confectioneri imbracaminte, femei si barbati, cu sau fara experienta in domeniu

    Fabrica de confectii imbracaminte din Oradea, str. Simion Barnutiu nr. 15, cu activitate de 30 ani in domeniu, angajeaza personal calificat si necalificat pentru activitatea de: - cusut la masini simple si masini speciale; - cusut manual; - calcat interfazic, calcat final; - finisat; - semnat; - croit banzic, spanuit, timbrat; Program de lucru: 06:30 - 15:00, cu 30 minute pauza. Beneficii: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - munca intr-un singur schimb; - salariu intre 1850 - 2300 lei net (in mana) - 20 tichete de masa pe luna de 25 lei/tichet; - decont abonament transport local;

  • RESPONSABIL QMS ( Calitate Mediu S.S.M. - on site)

    Suntem in cautarea unui Responsabil QMS (Calitate Mediu S.S.M. - on site) pentru santierele noastre din Oradea si imprejurimi. Candidatul ideal: - Absolvent cu diploma de inginer - Curs in domeniul SSM cu o durata de cel putin 80 ore, precum si absolvent al unui program de invatamant postuniversitar in domeniul SSM cu o durata de cel putin 180 ore - Minim 3 ani experienta anterioara in activitati SSM, prezinta avantaj experienta anterioara in santiere de constructii - Cunostinte solide privind legislatia SSM PSI - Persoana cu bune abilitati de comunicare si lucru cu oamenii - Bune abilitati de planificare si organizare a propriei activitati si de rezolvare a problemelor - Persoana proactiva si orientata spre rezultate - Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente in situatii de urgenta - Cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj - Abilitati operare calculator MS Office si PowerPoint - Permis de conducere : categoria B Activitatea se va desfasura cu preponderenta pe santierele din vestul tarii.

  • 1

    angajam as medicala

    Clinica privata-in Oradea angajam asistenta medicala pentru cabinet intreprindere pentru informatii trimiteti Cv pe adresa"officemedrec@gmailcom

  • angajare asistenta medicala

    Clinica privata-in Oradea angajam ;asistenta medicala pentru informatii trimiteti Cv pe adresa"officemedrec@gmailcom

  • Angajăm muncitori în confecții metalice

    Societate comercială cu punct de lucru în localitatea Urvind angajează 2 persoane cu experiență în confecții metalice. Programări pentru interviu la nr.

  • 1

    Agent servicii clienți

    Căutăm Agent servicii clienți pentru firma noastră TAX JOBS LEGAL RO SRL Cerinte: -Cunoașterea limbii engleze formă scrisă și vorbită la un nivel mediu -experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon) -bune abilitati de comunicare si relaționare -Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii -Studii medii sau superioare Descriere job: -Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei -Prezintă avantajele și beneficiile serviciilor noastre într-un mod convingător; -Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate; -Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe -solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român -Actualizează informațiile despre clienți în sistem (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training); -Comunica cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris (în engleză), pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute -Munca administrativă, înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word) -Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei; -Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct. Beneficii : -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Locatie : Office-Oradea (Grigorescu) Program lucru : Full time (8:30-17:00 -30 min pauză) Dacă sunteți interesați, așteptăm CV-ul dumneavoastră.

  • 1

    Inginer sisteme de securitate

    Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.

  • 7

    Angajam electrician pentru specializare tehnician sisteme de securitate

    HAI IN ECHIPA AL.SE.RO! ANGAJAM TEHNICIAN! Departamentul tehnic al sediului din Oradea se mareste! Doresti sa inveti, sa cresti pe plan profesional si sa te implici in proiecte? Avem job-ul ideal pentru tine! Nu trebuie sa ai experienta in domeniul sistemelor de securitate, sunt suficiente cunostintele tehnice, noi te ajutam sa te dezvolti! CV pe adresa de mail Descrierea postului: Noul coleg va participa la instalarea, mentenanta si verificarea sistemelor de securitate, organizarea proiectelor contractate, oferirea de suport tehnic pentru utilizatorii echipamentelor.

  • Angajam urgent GESTIONAR

    Cerinte pentru ocuparea postului: Studii medii. Conditie fizica buna, abilitati numerice. Disponibilitate pentru lucru in 3 sau 4 schimburi. Atestat ISCIR (stivuitorist) constituie avantaj, dar nu este obligatoriu. Oferta noastra: Conditii de lucru la standarde europene, intr-o echipa tanara. Posibilitati de dezvoltare si evolutie profesionala. Contract pe perioada nedeterminata. Pachet salarial atractiv Tichete de masa Decontarea transportului Majorari salariale bazate pe performanta Traininguri interne, curs de autorizare ISCIR. Contact: CV-urile se pot depune la sediul firmei din Oradea, str. Petre Carp, nr. 18 (parcul industrial) sau prin e-mail: Mai multe informatii la telefon: 0740 309 631 sau 0359 088 212

  • Agenți Securitate

    Romanian Security Systems angajează agenți ( și femei) pentru magazin ( nou) în Oradea , program de munca 2 zile cu doua libere , informații suplimentare la telefon.

  • 54

    Angajam 4 persoane necalificate si 20 tamplari si 50 montatori cadre 2 maistri calitate si productie

    Fabrica de mobila din oradea Str.Matei Corvin nr 402 angajeaza 4 persoane necalificate pentru incarcare si descarcare camioane si mai angajam si : 20 tamplari cu experienta 50 montatori cadre mobila cu sau fara experienta 1 maistru calitate cu experienta 1 maistru productie Adresa firmei este in oradea strada matei corvin nr402 Se asigura transport Salarizare atractiva angajeaza 4 persoane necalificate pentru incarcare descarcare tiruri cu mobila.

  • 25

    FABRICA DE MOBILA ANGAJEAZA 20 tamplari,maistru calitate si productie si 50 montatori cadre

    Fabrica de mobila angajeaza : 20 tamplari cu experienta 50 montatori cadre mobila cu sau fara experienta 1 maistru calitate cu experienta 1 maistru productie Adresa firmei este in oradea strada matei corvin nr402 Se asigura transport Salarizare atractiva

  • 1

    Begonia Garden Center angajeaza Reprezentant Vanzari

    Suntem încântați să anunțăm că la Begonia Garden Center ne mărim echipa de vânzări! Dacă ești pasionat de plante și de interacțiunea cu clienții, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine! Căutăm persoane entuziaste, motivate și cu o pasiune pentru frumusețea naturii să se alăture echipei noastre. Dacă te simți inspirat să faci parte dintr-o echipă dinamică și să oferi clienților noștri experiențe extraordinare, trimite-ne CV-ul tău la adresa de mail sau vino direct la sediul nostru pentru mai multe detalii. Hai să creștem împreună și să aducem bucuria plantelor în viețile oamenilor!

  • 5

    Angajam Consultant vanzari piese auto

    Service auto si magazin piese auto angajam CONSULTANT VANZARI piese auto cu urmatoarele responsabilitati: - identificarea pieselor auto din cataloagele de specialitate - asigura comenzile si necesarul de piese si matereiale pentru service - intocmeste devizele de reparatii in service - monitorizeaza si compara preturile pieselor auto - pastreaza si dezvolta leguturile cu clientii si furnizorii societatii Cerinte: Seriozitate maxima, respectarea programului de lucru, cunostinte in domeniul tehnic auto, cunostiinte medii in utilizarea P.C. si Office, experienta in utiliizarea programelor de specialitate constituie avantaj, abilitati in comunicare si vanzare , mentine si dezvoltarea relatiei cu colegii de lucru. Oferim : -Contract de munca full time intr-un mediu de lucru placut. -Asistenta si cursuri de dezvoltare profesionala -Colectiv de munca agreabil si dinamic -Salarizare in fuctie de performantele realizate -Program de lucru fix Asteptam C.V. - ul tau

  • 2

    Lucrator Comercial Oradea - Rogerius (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Calea Borșului nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

  • 1

    Specialist Resurse Umane

    Candidatul Ideal Absolvent studii superioare; Atestat Inspector Resurse Umane; Cunoștințe avansate despre legislația muncii; Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii; Minim 2 ani experiență pe un post similar MS Office avansat; Abilități de comunicare avansate; Atenție la detalii. Permis cat B Descrierea jobului Întocmirea documentelor de angajare, încetare, modificare a contractelor de muncă etc; Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salariale, alte beneficii) si a declaratiei 112, etc. Gestionarea registrului REVISAL, conform legislației în vigoare; Este responsabil de derularea relației cu autoritățile și companiile partenere, de întocmirea tuturor documentelor necesare ITM, AJOFM, CAS, Casa de Pensii etc; Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata salar 3500 - 4000 net , in functie de experienta telefon si masina de serviciu

  • 2

    ProDeratizare - Asistent Manager

    Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promovare; - sistem centralizat de training-uri profesionale; - un mediu de lucru stabil; - venituri corelate cu realizari. C.V. urile cu poza se vor depune pe adresa contact @ proderatizare . ro sau la sediul firmei str. Mestesugarilor nr. 44, intre orele 08:00 16:00 tel.

  • 5

    Angajam soferi CE Germania - 3000-3100 euro NET

    Job-Link Romania angajeaza sofer cat. CE prelata si prelata mega, tandem, BDF. Avans saptamanal. Transport decontat. Cazare gratuita. Salariu + diurna este 100 net ZI calendaristica (3000 3100 euro NET lunar); Salariul pe Romania 5000 lei brut ; Avans 300 euro in fiecare zi de vineri; Perioada de sedere prin rotatie 8 2;6 3 Cerinte: Cunostinte de limba engleza; Experienta minim 1 an ca si sofer profesionist; Ne puteti contacta la numarul de telefon:

  • 6

    Angajam soferi de camion Germania. 3000-3400 euro NET

    Angajam soferi de camion la PRELATA SI SEMIREMORCA CU PLATFORMA DESCHISA, BASCULA SI WALKING FLOOR, TANDEM+ADR Salariu intre 3000 - 3400 euro NET pe luna. Cerinte obligatorii: Cunostinte de limba engleza. Experienta minim 1 an ca si sofer profesionist; Program 6 3, 8 2

  • 3

    Agenți interventie și securitate

    Firma de securitate angajează agenți de intervenție și agenți de securitate, informații la telefon

Salvează căutarea