Oferte locuri de munca Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ȘOFER CATEGORIA B LA amazon 2000 2600 Firma Raid Time Transport UG este in cautare de noi soferi pentru statia din Amazon DRP3 Trierweiler, Germania. Masini de munca noi (Mercedes Sprinter 2023 ; Ford Transit 2023 ; Fiat Ducato 2023 ; Mercedes Vito 2021) Echipament de lucru (Vesta, adidasi de protectie, telefon de munca) Salariul incepe de la 90 euro net pe zi ( acesta poate creste in functie de performantele dumneavoastra ) Asiguram cazare contra-cost, 2 persoane in camera, 400 euro de persoana. Masina se poate folosi pentru transportul de acasa pana la munca fara a se plati combustibil sau KM. Salariul este odata pe luna in data de 15 ( In cazul in care 15 este Sambata sau Duminica salariu se va incasa in ultima zi lucratoare inainte de 15. ) Programul este de Luni pana Sambata. Cerintele noastre obligatorii pentru angajare sunt: 1 - Minim 2 ani de permis. 2 - Experienta in Domeniu reprezinta un avantaj Important!!!. VA ROG SA NU SUNATI DACA NU AVETI EXPERIENTA SAU MINIM 2 ANI DE PERMIS. In cazul in care v-am starnit interesul ne puteti conctacta pe WHATSAPP la numarul : NEVOIE URGENTA DE SOFERI
-
Promovat
Brutarie Artizanală căutăm coleg Brutar Patiser cu experiență în domeniu . progam lucru 6-15h de Luni -vineri. Vă așteptăm la interviu pe str.Polona 89
-
Promovat
Ajutor shaormar fara experienta,salariu 4000 lei+CM perioada nedeterminata+1 masa zilnic,zona Berceni,sector 4,program de lucru 1 zi da ,1 zi nu,14 ore zi,va asteptam cu un apel la: in vederea stabilirii unui interviu,se asigura taxiul la plecarea din tura
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Fii chiar tu furnizor de prima mana cu produse de calitate de la brand-uri de exceptie. Detalii pe Whatsapp sau Telegram la numarul . Trimite o captura a anuntului si vei primii detalii instant.
-
Societate comercială cu activitate in domeniul construcțiilor ( schele metalice hale industriale ), este in căutarea unui coleg nou Punctul de lucru este in București. Căutăm un coleg cu domiciliul în București. Se oferă contract de munca pe perioadă nedeterminată. Salariul INCEPAND de la 4700 lei NET. Mai multe detalii la telefon. Rog și ofer seriozitate. Echipament de muncă asigurat. Pauza de masă o oră pe zi.
-
Angajam ajutor electrician . Nu necesita experienta. Salariul net 3000 , salariul brut 4500. Se pot face angajari pentru 8 ore sau 4 ore .
-
Angajam Vanzator Lucrator Comercial pentru magazin de piese auto Candidatul Ideal Persoana serioasa, determinata, responsabila si ambitioasa. Bune cunostinte in domeniul auto. Experienta in domeniul vanzarilor pieselor auto. Cunostinte de operare in programe de identificare piese auto. Abilitati excelente de comunicare si dorinta de invatare si perfectionare. Descrierea jobului Raspunde de gestionarea pieselor auto. Efectueaza receptia pieselor si accesoriilor auto. Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor in baza de date a firmei. Tine evidenta comenzilor de piese. Identifica piesele si accesoriile auto in programele de cautare speciale. Mentine legaturi cu furnizorii de piese. Raspunde de aranjarea produselor in magazin. Lucreaza cu casa de marcat incasand contravaloarea produselor si serviciilor achizitionate de clienti. Ofera consiliere clientilor pentru piese si accesorii auto. Efectueaza inventarierea produselor. Program Luni-Vineri 8:00-18:00 Salariul 3500-5000 Ron Pentru cei interesati sa ne contacteze telefonic sau trimiterea CV-ului pe email
-
Responsabilitate, punctualitate, echilibru stăpânire de sine, Lucru cu publicul; Aprovizionare marfa ; Deservire clienti Gestionare marfa Urmarire stocuri marfa; Să fii amabil ă și orientată către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Să fii punctual ă și rezistent ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate Descrierea jobului Vei asigura că vitrinele sunt aranjate și pline de marfă; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; Vei oferi suport clienților în magazin. Contract individual de munca Tichete de masa in valoare de 600 lei Sporuri salariale atractive, bonusuri in functie de performanta; Prime de sarbatori OFERIM SALARIU DE 3500 NET PE LUNA. SE LUCREAZA O SAPTAMANA PROGRAMUL PIETII: LUN-IVINERI 7-7, SAMBATA 7-16, DUMINICA ORA14. SAPTAMANA URMATOARE ESTE LIBERA, LUCRATI 2 SPATAMANI SI 2 LIBERE. Povestea Valcom 50 a inceput cu multi ani in urma, fiind fondata pe valori si principii solide. Toate produsele noastre sunt facute dupa retete proprii, vechi si apreciate, de mai bine de 30 de ani. Valcom 50 este companie românească cu activitate în domeniul produc iei de preparate din carne, cu capacitate de peste câteva zeci de tone pe an. De peste 30 de ani, Valcom 50 produce mezeluri de familie create i certificate la standarde de calitate: salamuri, cârna i, specialită i, semipreparate, precum i carne proaspătă de porc. Produsele Valcom 50 sunt comercializate în peste 20 magazine proprii i prin intermediul distribu iei proprii cat si distributie in tara.
-
BarberShop situat in sectorul 2- București, își mărește echipa: De curând, am mai adăugat un scaun în salonul nostru și dorim un nou coleg frizer: Candidatul ideal: 1) Să aibă experiență minim doi ani 2) Să lucreze cu briciul 3) Să știe să tundă tunsori clasice și moderne 4) Să ofere atenție la detalii 5) Să respecte programul de lucru 6) Să fie ordonat Mai multe detalii pm
-
If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
-
If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
-
Angajam/Colaboram Soferi/Parteneri UBER/BOLT/SPLASH - Cu masina personala -Cu masina în chirie Oferim posibilitate de contract de munca/colaborare Eliberam actele necesare funcționarii și oferim casa de marcat fiscalizata
-
Angajam/Colaboram SOFERI UBER/BOLT/SPLASH - Cu mașina personala -Cu mașina în chirie Pentru detalii la tel:
-
Angajam/Colaboram SOFERI UBER/BOLT/SPLASH (Cu masina personala/Cu masina în chirie) Pentru detalii la tel:
-
We are looking for Romanian native speakers to work for the largest retailer of clothes and accessories of Spanish origin! The main responsibilities will be to take calls and offer back-office support through social media, chat and email in order to process requests received from customers. Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in Romanian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 08:30 - 20:00, Monday - Saturday Availability to work from our office in Bucharest Ability to concentrate and listen actively PC operating skills and techno-editing speed Customer orientation and the ability to quickly find solutions Previous experience in the field of Customer Care or in similar activities is an advantage Flexibility, stability and strong team spirit Confidence and proactivity Dedication and honesty We offer: -Fixed-term labor contract till 31st of July 2024 with the possibility of extending - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Inspiring and fun environment - our offices have become known for their innovative, fun and pleasant design. Enjoy our relax and play areas! - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more
-
Bună ziua, Suntem în căutarea unei/ unui croitorese/croitor care să se alăture echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa stie sa faca un produs cap-coada si să aibă experiență în utilizarea mașinilor de croitorie: liniara, uberdeck și triplock. Suntem un brand de haine sport specializat în producția de produse din bumbac și ne dorim să lucrăm cu o persoană cu experiență în acest domeniu. Atelierul nostru este situat pe strada Spătarului 41, zona Armenească. Programul de lucru începe de la ora 7-8 si se termina la 15:30- 16:30 ( 8 ore) Proba este platita. Mulțumesc,
-
Pentru restaurant sector 5, tipsul individual se plateste in fiecare seara.Salariu 3500 bani in mana si tips zilni. Program o zi cu o zi, 9-23.00, asiguram bani de transport seara
-
Firma de transport angajam dispecer cu experienta pentru casa de expeditie. Exclus dispeceri taxi, uber, bolt. Tel.
-
Societate specializata in constructii si Plasare forta de munca originara din Gana
-
Angajam muncitor pentru slefuit, lustruit pardoseli din beton, marmura și mozaic. Folosim monodiscuri, mașini de slefuit medii și mari, flexuri și aspiratoare de apa și praf. Slefuim pe uscat sau cu apă. Proiecte in Bucuresti , Zone limitrofe sau scurte deplasari in tara.
-
Descrierea jobului part time: Monitorizare magazine online, Emag.ro, Cel.ro, Domo.ro, Okazii.ro, Teamdeals.ro etc. Actualizare magazin online adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi, Cunoștințe bune de Word, Excel. Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari. Prezenta obligatorie la birou, programul de lucru este de 4 ore/zi cu posibilitatea de trecere la programul de 8 ore. Adresa pentru interviu este: B-dul Ghencea, nr. 126 132, etajul 1, corp est, camera 5,6 si 7, in cadrul imobilului Home & Design Mall, sector 6, București. Beneficii: contract de munca pe o perioada nedeterminata, protectia munci, medicina munci, Salariul 1000 ron/net Adresa pentru depunere cv-uri:
-
CANDIDATUL IDEAL: -absolvent dupa 2019; -cunostinte de utilizare program contabilitate Saga C; -cunostinte PC, Office; -persoana analitica, ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de a invata; -capacitatea de organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate; -responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul; -va mentine relatia cu institurii ale statului, abilitati comunicare; -capacitate de a lucra cu termene limita. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Job specific firmelor de contabilitate Introducerea corecta a documentelor in programul de contabilitate Mediu de lucru placut,birou situat in zona Floreasca. Societate membra CECCAR. DESCRIEREA COMPANIEI: Societate de expertiza contabila formata dintr-un grup de profesionisti specializati in prestarea serviciilor financiar - contabile la cel mai inalt nivel. Are in vedere toata gama de servicii financiar - contabile necesare unei societati comerciale, de la inregistrarea documentelor primare pana la analize si prognoze financiare dintre cele mai complexe.
-
firma de arhitectura cu lucrari in tara si strainatate cautam personal pentru intocmire documentatie predare si obtienre autorizatii d econstrcutie - planse de prezentare 3d - renderings realistice ! perspective si animatii - PT EVALUARE TRIMITETI PE EMAIL experienta & EXEMPLE D ELUCRARI ANTERIOARE