Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil imediat Disponibil din: 2021-0-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Promovat
Candidatul ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea zonei: Bucuresti - llfov. - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunostinte de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienta de minim 2 ani în reparatia de utilaje de constructii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunostinte minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in judete aflate in imediata apropiere a localitatii de domiciliu Descrierea jobului - Efectuează, în locatia clientului, activităti de reparare, revizie si întretinere a utilajelor si echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic si electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a masinii si realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare interventiilor si le comandă - Realizează puneri în functiune si expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeste documentatia si raportările necesare Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Program marti - duminica, 21:00 - 06:00 Zona Izvor Cismigiu, Vila cu 8 camere, salon intretinere corporala 150 lei tura Putem asigura si cazare gratuita Responsabilitati: - Mentinerea ordinii si curateniei in camerele si bai dupa fiecare client; - Asigurarea unui mediu de lucru curat in fiecare zona a vilei (receptie, spatii de odihna, curte); Cerinte: - Atitudine pozitiva si abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, in ritm rapid; - Punctualitate;
-
Promovat
Vino să faci parte din echipa noastră ca barista și să aduci aroma și savoarea în fiecare zi! Cautăm o persoană pasionată de cafea, cu un zâmbet mereu pregătit și abilități excelente de comunicare. Dacă te pricepi să pregătești cafea delicioasă și îți place să oferi clienților o experiență memorabilă, atunci te vrem în echipa noastră! Beneficiile includ un mediu de lucru plin de energie și o echipă prietenoasă. Nu este necesară experiența anterioară, ci doar dorința de a învăța și de a te dezvolta. Trimite-ne CV-ul tău și hai să creăm împreună cele mai bune băuturi pe bază de cafea!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .
-
Auto taxi 2019 benzina cu gpl colantate meridian taxi(se poate colanta și meridian taxi plus) Se oferă contract de munca, aplicatia star, permis otopeni,aplicatia meridian,statie și pos(garanție 200lei) inclusa in planul de încasări . Se cauta: 1 sofer schimb de zi zona Pantelimon-Fundeni Meridian Taxi 2,59lei km Dacia Logan 2019 Echipaj Dacia Logan 2019 Meridian Taxi 2,59lei km 1 sofer sau echipaj Dacia Logan 2015 Meridian taxi 2,59lei km(valabil cu data de 25.05.2024) Se oferă si se dorește respect si profesionalism. Relatii la
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:
-
Locul de munca : Bucuresti , sector 6, str Rasadnitei 92 Candidatul ideal Persoana tanara cu spirit de echipa, - studii superioare sau medii - bune abilitati de comunicare, socializare si negociere - capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi Experienta comerciala in vanzarea produselor naturiste reprezinta un avantaj Responsabilitatile postului - Identificare de clienti - Activitati depozit ( pregatire marfa,logistica ,etc) - Dezvoltarea portofoliului prin cresterea numarului de clienti noi Beneficii: - Telefon, masina de serviciu - Salariu fix + comision din vanzari
-
ANGAJĂM pe termen lung cu contract de muncă pentru București. Muncitori constructori specializați în finisaje. - muncitori specializați pentru placări fațade cu polistiren. - zidari finisori, pentru execuție glafuri, aplicat masă de șpaclu și tencuială decorativă, - ceramiști, pentru placări cu gresie, faianță, granit. - colaborăm cu PFA sau SRL, - puncte de lucru: București. Trimiteti MESAJ dacă vreți să faceți parte din echipa noastră. E-mail:
-
Firma, angajam montatori aer condiționat, instalatori centrale termice și sanitare. Oferim salariu și bonusuri de performanta.
-
Echipa Profi este in creștere! Angajam noi colegi pentru noul magazin partener Profi Berindei. Ce ne dorim? -Persoana organizata si punctuala; -Disponibilitate pentru program de lucru in ture, full time; -Nu este necesara o experienta anterioara in acest domeniu; -Seriozitate si dorinta de a lucra intr-un mediu placut. Funcții disponibile: - Lucrator comercial - Casier - Sef de tura Descrierea jobului: -Aprovizionarea magazinului; -Etichetarea si aranjarea produselor la raft; -Prezentarea si comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini placute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Salariu atractiv în funcție de experiență. Pentru mai multe detalii te incurajăm să ne suni sau haide să facem cunoștință în magazin. Adresa magazinului este Strada Ion Berindei nr.11, Sector 2, Bucuresti.
-
Iti oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail Shop&Go! Experienta nu este necesara, dar aceasta constituie un avantaj. Pachetul salarial este unul atractiv. Ce vei face tu pentru noi? Pe partea de client-service: Vei intampina clientii cu respect si zambetul pe buze. Vei informa clientii despre produsele aflate in promotie. Vei raspunde solicitarilor clientilor cu privire la informatii despre produse si preturi. Vei servi clientii la casa de marcat, asta presupunand scanarea produselor si incasarea contravalorii aferente. Pe partea administrativa: Vei participa la actiunile comerciale din magazin. Vei verifica preturile afisate la raft si termenele de valabilitate pentru toate marfurile expuse la vanzare. Vei retrage de la vanzare toate marfurile expirate / deteriorate, din timp de la raft.
-
Angajam agenți curatenie din București și împrejurimi pentru Centru Comercial situat în zona Auchan Berceni, sector 4. Programul de lucru, salariul și celelalte detalii se discuta la un eventual interviu pentru cei interesați. Astept telefonul sau mesajele dvs la nr. (Nelu) de luni pana vineri între orele 9-18.
-
Zumzi cauta PERSONAL PENTRU CURATENIE in apartamente inchiriate in regim hotelier! Program flexibil tu alegi in ce zile vrei sa lucrezi Venit atractiv Bonusuri profitabile Flux constant de comenzi Training permanent Echipa tanara si mediu de lucru placut Posibilitatea de crestere in cadrul companiei Zumzi cauta: Punctualitate Spirit de observatie si atentie la detalii; Creativitate si orientare spre solutii Atitudine pozitiva, aptitudini de comunicare; Amabilitate, toleranta, calm; Flexibilitate in program; ATRIBUTII: - Efectueaza si intretine curatenia in spatiile de cazare eliberate; - Verifica inventarul spatiilor de cazare; - Raporteaza prompt, deteriorari si distrugeri de echipamente si mobilier din locatii sefului ierarhic superior; - Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne ale hotelului; Programul de lucru : 2 - 8 ore - L - D Plata pe ora: 25 Lei + bonusuri la un anumit nr de ore lucrate si in zilele de sarbatoare mari. Venituri intre 3000 - 6000 de lei Puteti sa apelati intre ora 09:00 - 18:00 sau sa lasati un mesaj pe numarul de whatsapp. Asteptam sa va cunoastem si sa faceti parte din echipa Zumzi! P
-
Cerinte : - experienta , demonstrabila , de min 3 ani , intr-o ferma de gaini pui - cunostinte limba engleza , nivel mediu - conditie fizica buna - permis conducere B -varsta maxima 40 ani Se ofera : - salariul NET 10-12 Eur ora - cazare si utilitati , platite de angajatot - taxe si asigurari , platite de angajator - se lucreaza ore suplimentare . Persoanele interesate , care indeplinesc cerintele din anunt , pot trimite o scurta descriere sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului .
-
Descrierea jobului Colectare Produse de la Raft (pahare, vaze, icoane) Ambalare Colete pentru expediere prin Curier (folie cu bule, carton) Aranjare Marfa pe Raft in Depozit Etichetare produse Depozitul este in Bucuresti, Sector 2, zona Mega Mall, str Torentului Cerinte: Indemanare la ambalare Rezistenta efort fizic moderat. Greutate medie colet 3 - 5 kg Cazier curat Atentie la detalii Varsta minima 18 ani Ce iti oferim: Salariu NET 3000 lei Contract de munca Loc de munca stabil. Program de lucru Luni-Vineri 8:30-17:00 cu 30 minute pauza de masa. Nu se lucreaza in week-end. Nu se lucreaza peste program. Concediu odihna 20 zile lucratoare pe an. Trimiteti CV pe email office [at] classgifts.ro sau pe WhatsApp la
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Societate in domeniul instalatilor angajeaza instalator pentru instalatii sanitare si termice. Cautam persoane cu experienta minim 1 an motivate cu ambitie si caracter pentru a se perfectiona si lucra ca instalator. Cerinte: indemanare, seriozitate, atentie la detalii, operativitate Salariul motivant si dupa performante. Vino sa faci parte din echipa noastra de instalatori. Suna la
-
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Bu
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate, cu un venit min. lunar incepand cu 3500 lei pana la 8000/9000 lei DESCRIERE AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate. Ne intereseaza, ne dorim sa: Experiența in vanzari de orice natura este obligatorie ( cu acte doveditoare,continuu si cu rezultate); Nu exista o limita maxima pentru varsta; Studii medii finalizate; Persoana sociabila, întrucât interacțiunea umană reprezintă temelia fiecărei zile; Îți place să vinzi, să negociezi și ești orientat către rezultate; Persoana deschisa să invețe lucruri noi, deoarece vrem să fii dornic să evoluezi; Disciplinat, punctual, capacitate organizatorica, rezistenta la stres, atenție la detalii si disponibil la deplasari zilnice in judetele mai sus mentionate 5 zile/saptamana; Persoana optimista, ambitioasa, perseverenta si care face lucrurile cu pasiune, deoarece vrem să iubești locul de muncă și să menținem o atmosferă cât mai plăcută; Nu ești o persoană sensibilă și/sau orgolioasă și te poți adapta cu ușurință în discuțiile cu diverse categorii de clienți; Ești pasionat de condus și ești dispus să te deplasezi în țară (judetele mai sus mentionate) 5 zile/săptămână. Permis de conducere cat. B .(experienta condus) ; Înveți repede lucruri noi și ești dispus la autoperfecționare pentru a te dezvolta profesional și personal; Tinuta business; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren 100% ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata) ; Abilități excelente de relaționare și comunicare si o atitudine orientata spre client, deoarece urmărim satisfacerea deplină a tuturor nevoilor clienților, respectiv promovarea, planificarea intalnirilor, negocierea, vanzarea si analizarea cerintelor; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Dorință puternică de dezvoltare profesională și progres; Pregătit să dobândească cunoștințe consistente din domenii precum: economic, financiar, juridic; Descrierea jobului Obiectivul principal: Vindem/Prestam Servicii Financiare si Juridice, destinate IMM-lor din domeniul Productiei, Agriculturii, Turismului, Serviciilor si Comertului; Dezvoltarea activitatii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări servicii financiare destinate persoanelor juridice , stabilirea rela iilor de parteneriat cu to i clien ii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei; Responsabilită i principale: Promovează produsele și serviciil compani i; Responsabilitatea principală îi va fi realizarea nivelului prognozat de vânzări; stabileste si planifica intalnirile de lucru cu potentialii clienti conform rutei desemnate; se deplaseaza zilnic în țară 5 zile/săptămână (judetele mai sus mentionate) ; identifica nevoile clientilor, intocmeste fisa de investitii propus de client spre analiza , incheie cu acesta contractul de prestari servicii, emite facturi, chitante, incaseaseaza contravaloarea acestor servicii, colecteaza documente, conform politicii comerciale ale societatii; negocieaza preturile pentru serviciile din portofoliu; monitorizeaza cererile clientilor si rezolva sesizarile; realizeaza volumele de vânzări stabilite în zona alocată; cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii/colegii celorlalte depatamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Ne ajuța cu informații dobândite prin activitatea ta de teren, cu rol vital în marketing; Implicare în activitățile de marketing atât în etapa de implementare, cât și prin generarea de idei creative; un jucător de echipă; Să demonstreze determinare în atingerea obiectivelor echipei; Beneficii: Pachet VENIT LUNAR competitiv, motivant 2500 lei parte fixa + bonusuri aprox. 5-7% din incasari ( în func ie de performan ă, contracte incheiate, etc) + diurne 1000 lei ; Program de lucru, de Luni pana Vineri ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata); Programul de lucru il stabilim in functie de intalnirile de lucru respectiv de timpul si disponibilitatea clientilor in teritoriu ; Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Posibilitatea de a beneficia de traininguri în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Șoferi livratori, Bucătari, Ajutor bucătari, Vânzătoare linie calda, Grataragiu, dacă vrei să muncești, cu siguranță găsim ceva. Zona Crângași Giulești. Detalii telefonic Zona Crangasi, Str Ceahlaul 17 B.
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Angajam personal pentru montaj sticla, tamplarie PVC, rulouri, rolete, jaluzele, usi de garaj si placari cu sticla. Cautam o persoana cu sau fara experienta in domeniu. Punctul de lucru este in zona Bucuresti Sector 1 Pipera. 1. Salariu + Bonuri de masa 2. Atmosfera de lucru placuta. 3. Posibilitate de promovare in cadrul firmei. 4. Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri, de fiecare data ! ) Un avantaj important il reprezinta experienta in domeniu si permis de conducere categoria B. Sumtem interesati si de personal fare experience care isi doreste sa se specializeze pe acest domeniu.
-
Angajă persoană prezentabilă cu știință de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.