Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2020-06-04 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • ospatar germania 2000eur-fara comision angajare- germana medie + experienta

    Ausgezeichnete Stellenangebot in Deutschland: Chef de Rang mit Inkasso Arbeitsort: 54568 Gerolstein Bezahlung: 2000 EUR netto pro Monat + Trinkgeld Arbeitszeit: 5 Tage pro Woche, 8 Stunden täglich (Teilzeit-Dienstzimmerstunde) Jährliche Stellenangebot ab April Das Restaurant konzentriert sich ausschließlich auf -la-carte und Gruppen. Im Sommer muss von Juli bis September 6 Tage gearbeitet werden, was Ende September vergütet wird. Das Restaurant ist derzeit dienstags und mittwochs geschlossen. Im Sommer nur dienstags. Eigenes Zimmer mit eigenem Bad - Neben dem Restaurant oder 10 Minuten zu Fuß vom Restaurant entfernt. TV WLAN verfügbar Anforderungen: Mehrjährige Erfahrung in der jeweiligen Position

  • Operator Depozit de curierat

    Suntem în căutarea unor Operatori pentru Depozit de curierat, situat în apropiere de București: Candidatul ideal: - seriozitate - implicare - disponibilitate pentru efort mediu sustinut Responsabilități: - Manipulare colete - Scanare, etichetare colete - Operațiuni de recepție a mărfii. - Repartizarea si ordonarea corectă a coletelor din depozit Ce oferim: - Pachet salarial format din: 2600 lei net + Tichete de masă 35 lei zi + sporuri ore noapte ore suplimentare) - Program într-un singură tură (ora de incepere a programului variază în funcție de rută) - Transport asigurat Pentru mai multe detalii, poate chiar un interviu, mă puteți contacta la 0 7 3 7 0 4 3 1 7 7

  • Asistent Medical - Receptie

    Candidatul Ideal Studii de specialitate; Experienţă pe un post similar de minimum 5 ani; Aviz de liberă practică şi certificat de membru OAMGMAMR valabile; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza nivel mediu; Cunoştinţe MS Office nivel mediu Descrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară şi asistarea medicului pe durata intervenţiilor şi procedurilor medicale; Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pediatrie- avantaj); Efectuarea procedurilor medicale şi tratamente la recomandarea medicului; Încasarea contravalorii serviciilor medicale; Evidenţa fişelor de pacient actualizare, îndosariere.

  • 1

    Manager departament service instalatii

    Candidatul Ideal - Experienta intr-un post similar - minim 1 an (constituie un avantaj); - Studii superioare tehnice (absolvent UTCB Politehnica - Instalatii); - Cunoasterea legislatiei din domeniu; - Spirit de chipa si colaborare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoana pro-activa si orientata spre rezultat; - Personalitate deschisa - relationeaza usor cu clientii; Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - Controleaza toate operatiunile de intretinere tehnica pentru cladiri de birouri, rezidentiale, comerciale şi facilităţi logistice; - Se asigura ca procedurile de intretinere se desfasoara conform clauzelor contractelor de administrare si conform legislatiei in vigoare; - Urmareste programul de întreţinere preventiva, asigura indeplinirea acestuia si imbunatatirea continua; - Intocmeste rapoartele tehnice catre proprietarul cladiri conform contractului de administrare; BENEFICII: - Salariu motivant; - Diverse oportunitati de dezvoltare personala si profesionala; - Stabilitatea locului de munca. Descrierea companiei Modulex Group este o companie specializata in dezvoltari imobiliare si administrarea de cladiri de birouri, cladiri de locuinte, facilitati comerciale (mall-uri, parcari) si parcuri industriale.

  • Farmacist Veterinar

    Farmacia Dr. Cutulea este în căutarea unei persoane pentru rolul de Farmacist Veterinar care: - Poseda o diploma de medic veterinar sau tehnician veterinar (obligatoriu) - Are abilități bune de comunicare și relaționare. - Capacitate de lucru in echipa. Responsabilitățile includ: - Identificarea nevoilor clienților, recomandări privind produse farmaceutice, accesorii, suplimente si hrana, fidelizarea clienților; - Eliberarea produselor farmaceutice, conform prevederilor legislative in vigoare; - Urmărirea stocurilor și monitorizarea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice. - Adresa punctului de lucru: Sos. Andronache nr. 32, Sector 2, București Beneficiile includ: - Un pachet salarial atractiv: - Salariu fix, care poate fi renegociat în funcție de performanțe; - Program de lucru de 7h, contract de munca 8h. - Prime periodice; - Tichete de masă. Asteptam CV-urile dvs. pe email sau WhatsApp. Nu vom putea prelua apeluri telefonice.

  • 2

    Angajam tamplar universal

    Firma mobilier si usi de interior - angajeaza tamplar universal, pentru realizarea de mobilier sau usi de interior - din PAL si MDF vopsit furniruit. Posibilitate de perfectionare in lucru cu furnir sau lemn masiv. Ore suplimentare platite integral si salariu atractiv. Contact:

  • Angajam Sofer Taxi - Oslo, Norvegia

    Angajam soferi cu minim 2 ani experienta in categoria B si 21 ani impliniti, cu sau fara atestat taxi. Șoferul poate folosi aplicații, iar călătoriile la aeroport sunt, de asemenea, posibile. Beneficiile lucrului cu noi includ a face parte dintr-o echipă de sprijin gata să ajute cu orice problemă în Oslo, iar noi oferim o acoperire excelentă de asigurare. Ne vom ocupa gratuit de documente guvernamentale. Responsabilitatea lor principală este conducerea, cu opțiunea de a lucra fie cu normă întreagă, unde au propria mașină și pot conduce 24 de ore din 24, 7 zile pe zi, fie cu jumătate de normă, unde împart mașina cu un al doilea șofer, fiecare lucrând în ture de 12 ore. Numarul de telefon 770 499 648 Email : contact @ gmrecruitmentagency.ro

  • Angajam Sofer Taxi

    We employ drivers with at least 2 years of experience in category B and over 21 years of age, with or without a taxi certificate, we provide a modern car fleet, we use a modern application for taking orders. Average income, 8 hours a day schedule. If you are looking for a job, we can provide you with information at: Phone number 770 499 648 Email: contact @ gmrecruitmentagency.ro

  • 1

    Disponibil online

    Pra blockchain srl recruteaza jurist 1 pozitie.

    CERINTE: - Licenta in drept; - Persoana responsabila, serioasa, motivata, rezistenta la un program sustinut de munca; - Foarte bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; - Acuratete in rationamentul juridic, in exprimare si in redactarea de documente juridice; - Cunostinte de limba engleza (limbaj juridic); - Cunostinte in domeniul GDPR si drept societar; - Experienta de minim 2 ani in domeniu. Societatea noastra, PRA BLOCKCHAIN S.R.L., a luat fiinta in anul 2018 odata cu intrarea in vigoare a Regulamentului 2016 679 GDPR, deoarece ne-am propus sa oferim o solutie sigura si accesibila de implementare a normelor GDPR pentru operatorii de date din Romania. In momentul de fata, asiguram prestarea serviciilor de consultanta si implementarea prevederilor GDPR pentru peste 1.100 de clienti prin intermediul platformei MyBiz GDPR ( www.mybiz.eu ) si servicii personalizate de audit, implementare si monitorizarea proceselor de prelucrare de date pentru operatori mari din domenii precum: invatamant superior, domeniul medical si farmaceutic, producatori de software, consultanta si operatori din industria jocurilor de noroc. Candidatii interesati sunt invitati sa ne contacteze la numarul afisat sau sa ne transmita CV-ul prin WhatsApp sau prin adresa de mail

  • Mecanic statie asfalt

    Cerințe: Studii medii specialitatea mecanică utilaje Experiență experienta în stații de producție beton mixtură asfaltică prezinta un avantaj Bune cunoștințe tehnice, în special cunoașterea instalațiilor industriale Persoana activă, punctuală; Abilități de comunicare și relaționare; Înclinație spre lucrul în echipă; Rapiditate și flexibilitate în îndeplinirea taskurilor; Responsabilități: Întreținerea stației de producție betoane asfalt din punct de vedere tehnic Reparația stației în cazul apariției unor defecte tehnice Informarea șefului direct în legătură cu orice nereguli apărute. Verifica zilnic, la începutul programului funcționarea stației Condiții: Program de lucru full-time, cu disponibilitate pentru program prelungit lucru în ture Pachet salarial motivant Un loc de muncă stabil și pe termen lung

  • Bucatar Ajutor bucatar Los Amantes

    Los Amantes, restaurant cu specific mexican situat pe Calea Victoriei, angajeaza bucatari pe perioada nedeterminata, cu contract de munca ! Program 2 2, salariu atractiv, tips, echipa tanara, mediu de lucru placut ! Pentru mai multe informatii nu ezitati sa ne contactati !

  • 1

    Bucatar Ajutor bucatar JO LOUNGE

    Locatia Jo Lounge situata pe Bulevardul Unirii langa Biblioteca Nationala este in cautare de noi colegi dornici de munca, seriosi, care vor sa se alature unei echipe tinere; Angajam Bucatar Ajutor de bucatar pe perioada nedeterminata, program 2 2, echipa tanara, mediu de lucru placut, salariu atractiv, tips . Alte detalii vi se pot oferii la interviu stabilit in prealabil!

  • 21

    Angajez personal montaj tubulatura de ventilatie

    Buna ziua, Angajez personal cu experienta sau fara in domeniul ventilatiilor industriale, Cunostinte desen tehnic Experienta minima 3-4 ani, Permis de conducere cat B ar fii un plus, Se vor executa urmatoarele operațiuni de montaj: -Tubulatura regtangulara si spiro circular tabla zincata; -Tubulatura flexibila izolata si neizolata; -Accesorii (Clapeti antifoc,antiretur,reglaje,atenuatoare zgomot s.a); -Difuzoare,plenumuri grile si grile liniare; -Ventilatoare de orice tip,desfumari,presurizari,depresurizari; -Perdele de aer poliester cu microperforatii; -Tubulatura inox (hote,cosuri de evacuare gaze simple dublu izolat); -Tubulatura ALP; -Pozitionarea si asamblarea unitatilor BTU; -Izolarea conductelor de aer cu izolatie tip K-flex,vata bazaltica sau vata minerala; Avem lucrari in punctele: Bucuresti, Brasov,Sibiu, Franta,Germania, Avantajele salariale o sa le discutam telefonic sau stabilim o intalnire, Mai multe detalii la telefon! -Adrian Mihai

  • 1

    Consilier/Consilieră vânzări magazin costume bărbătești

    Showroom croitorie costume bărbătesti si de damă de lux, angajează consilier/consilieră vânzări în showroom - zonă centrală București. Postul presupune consilierea clientilor, privind țesăturile, dimensiunile, modalitătile de execuție ale costumelor bărbatești și preluarea comenzilor. Cerințe: Experiență anterioară într-un magazin de haine; Abilități de comunicare și vânzare; Capacitate de lucru in echipă; Prezență plăcuta si activă; Oferim: Un pachet salarial foarte bun Bonusuri pentru vânzări Mediu de lucru foarte plăcut si modern Traininguri Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la tel. Echipa Dobre Tailoring. Tel:

  • 1

    Angajam secretara/receptie cunostinte contabilitate

    Angajăm o doamna/domnișoară serioasă, organizată și responsabila pentru departamentul administrativ/contabilitate primara pentru câteva magazine de costume de lux. Cerințe : -să aibă cunoștiinte medii de operare a pc ului(Word/Excel/emailuri/programari clienti) -să aibe cunostiinte minime de contabilitate primara Trimiteti CV pe Program L-V 8 ore/zi Zona Calea Mosilor sector 2,Bucuresti

  • 3

    Rosag Ceramicas SRL recruteaza

    Societatea ROSAG CERAMICAS SRL cu sediul in Mun. Bucuresti, str. Valea Cacadelor, nr. 18. N. complex comercial Metal Center, standul nr. 5 si nr. 9, Sector 6 recruteaza pe urmatoarele pozitii: - stivuitorist, cod COR 834403, nr. posturi: 2 - mqnipulant marfuri, cod COR 933303, nr. posturi: 6 - sofer de autoturisme si camionete, cod COR 832201, nr. posturi: 1 Depunere CV la sediul societatii e-mail.

  • Agent de vanzari tigla metalica

    SIA COMPLETE ROOF caută agenți de vânzări talentați care prezintă aptitudini de organizare, spirit de echipa și bune abilități de comunicare,negociere și vanzare. Dacă sunteți pasionați de vânzări, sunteți deschiși pentru învățare continuă si dezvoltare personala cu scopul de a obține rezultate excelente, această oportunitate vă este potrivită! Responsabilități : -Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor serviciilor noastre -Prezentarea produselor serviciilor și explicarea avantajelor acestora clienților potențiali -Întocmirea schiței acoperișului pe baza masuratorii (nu este recomndat persoanelor care au frică de înălțime) -Prezentarea ofertelor precise și menținerea unei relații excelente cu clienții -Negocierea și încheierea contractelor de vânzare Beneficii : -Pachet salarial atractiv, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe -Training și suport continuu despre produsele noastre și pentru dezvoltarea abilităților în vânzări. -Telefon de serviciu -Laptop -Mașină -Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă ești pregătit să te integrezi într-o echipă ambițioasă și să te dezvolți într-un mediu competitiv, te încurajăm să aplici pentru această poziție!

  • Disponibil online

    Manager de sistem - Agentie de Turism

    Agentie de turism turoperatoare angajeaza: Manager de sistem - Gestionarea unui sistem organizat, care permite abordarea si rezolvarea continua a problemelor aparute in timpul activitatii curente, imbunatatirea si optimizarea fluxului de lucru, Responsabilitati Manager de Sistem: sa aleaga strategia de gestionare potrivita pentru adaptarea continua la standarde competitive sa asigure resurse pentru rezolvarea problemelor aparute sa creeze un sistem de imbunatatire continua a rezultatelor sa implementeze planul de imbunatatire a proceselor sa asigure coordonarea echipei de imbunatatire a proceselor sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca sa dezvolte contacte de afaceri sa asigure pregatire in utilizarea sitemelor si suport partenerilor Competente Manager de Sistem: Gandire analitica si inovatoare; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat limba germana reprezinta un avantaj -exeperienta in instruirea personalului agentiilor de turism in folosirea sistemelor de rezervari Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.

  • Disponibil online

    Product Manager - Agentie de Turism

    Agentie de turism turoperatoare, angajeaza: Manager de Produs - dezvoltarea, implementarea si imbunatatirea produselor si serviciilor din portofoliu, pentru a raspunde si anticipa nevoile partenerilor cat si ale clientilor. Responsabilitati Manager de Produs: Dezvoltarea portofoliului de clienti si agentii partenere, Promovarea produselor si serviciilor, Promovarea inovarii si schimbarii in cadrul agentiei, Gestionarea inovatiei produselor si serviciilor Elaborarea planului de marketing pentru produsele din portofoliu Elaborarea previziunilor financiare pentru un proiect de dezvoltare produs, Monitorizarea vanzarilor pentru produsule noi din portofoliu Monitorizarea respectarii standardelor de calitate Competente Manager de Produs: Gandire inovatoare creativa; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Incredere; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat -abilitati de negociere Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.

  • 4

    Angajam muncitor intretinere

    Societatea SC Rostock 2000 SRL ,cu sediul in Soseaua Odai Nr. 117-123 Bucuresti, Sector 1, zona Otopeni, angajeaza muncitor intretinere instalatii, reparatii cladiri, gradinarit, etc. Program de lucru: 08-16:30 de luni -vineri. Pentru inceput se ofera salariu lunar net de 3.000 lei , se deconteaza transportul, plus bonuri de masa . . Varsta maxima de 55 ani.

Salvează căutarea