Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2020-06-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam lucrator comercial , program full time pentru toneta in Parcul IOR Responsabilitati: preluarea comenzilor, operare casa de marcat -pregătirea și prepararea produselor pentru vânzare (clatite) - implicarea activă în vânzarea produselor - bauturi, snacksuri etc - Mentinerea curateniei in zona de lucru si servire, conform standardelor de igiena și procedurilor companiei Cerinte: - persoană responsabilă, care sa respecte programul de lucru. - experienta in domeniu - capacitate de lucru în echipă - bune abilități de comunicare cu clientii - sa se adapteze ușor in funcție de situație si sa mențină o atitudine pozitiva Program de lucru in ture Salariu fix Tichete de masa Ne puteti contacta telefonic sau sms la nr 0751169473 de luni pana vineri, intre orele 09-17 Locatie Parc IOR
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Calificare lăcătuș mecanic masini utilaje - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 07 arata numarul 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Te asteptam sa faci parte din Echipa Hamangiu in libraria noastra din Cluj (in incinta Curtii de Apel Cluj-Napoca Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Parter). Profilul tău Ai studiile medii finalizate si cunostinte minime de folosire a calculatorului; Esti o persoană energică, responsabilă și organizată; Poti fi pensionar activ, student sau doar pasionat de carti, de interactiunea cu oamenii si cu timp liber, disponibil in prima jumatate a zilei; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Interactionezi intr-un mod prietenos si amabil cu toti vizitatorii din Librarie; Afli dorintele si nevoile lor, le oferi informatiile necesare si le prezinti oferta noastra de carte; Emiti documentele fiscale (bon fiscal, factura) si operezi documentele de contabilitate primara; Receptionezi cartile trimise de la centru pe baza documentelor fiscale si le asezi in rafturile librariei, conform tematicii si domeniului; Ne ajuti la inventarele periodice; Pastrezi curatenia din incinta librariei. Ce iti oferim: Program lejer de lucru, de luni pana vineri intre orele 09.00 14.00; Venit net de 2000-2200 lei luna, + bonusuri de performanta, conform criteriilor de acordare; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile libere in perioada sarbatorilor legale si in perioada sarbatorilor de iarna (20 decembrie 5 ianuarie); Program de instruire si dezvoltare profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Descrierea companiei Suntem o companie romaneasca, specializata in vanzarea de carte juridica, infiintata la inceputul anului 2006 la Bucuresti. Ne adresam studentilor, profesionistilor dreptului si tuturor celor interesati de starea legilor din Romania. Ne-am dorit inca de la inceput sa aducem cartea juridica mai aproape de cititori de accea am pus bazele primei retele de librarii, specializata exclusiv in promovarea si comercializarea cartilor si periodicelor din domeniul juridic. Astfel, din 2006 am adus cartea juridica mai aproape de cititorii din Iasi, Sibiu, Bistrita, Deva, Cluj, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Alba-Iulia si Oradea. In prezent, Librariile Hamangiu sunt deschise in: Curtea de Apel Alba Curtea de Apel Cluj Curtea de Apel Iasi Facultatea de Drept Babes Bolyai Cluj-Napoca Facultatea de Drept Mihail Kogalniceanu Bucuresti Facultatea de Drept Titu Maiorescu Bucuresti Tot din dorinta de a face cartea juridica mai accesibila tuturor celor interesati, in 2008 am lansat si libraria online , unde titlurile dorite pot fi comandate foarte usor. Acestea pot fi apoi livrate acasa, prin curier, sau ridicate gratuit din Librariile Hamangiu. Daca te-am facut curios si vrei sa afli mai multe detalii, trimite-ne un CV pe adresa de mail distributie@ hamangiu. ro si hai sa ne cunoastem mai bine!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
se cauta meseriași în construcții cu începere imediată.se ofera 350 zi cu contract de munca(doar meseriasi.nu mă interesează zilieri.doar pe termen lung.nu se accepta alcol.plata fără probleme la 2 săptămâni.se oferă și se cere seriozitate
-
Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza cu cazare gratuita in Bucuresti. Se ofera salarii incepand cu 2.400 Lei, tichete de masa etc. Angajari la tel
-
Angajam tehnician telecomunicatii calificat / necalificat pentru realizare lucrari fibra optica. Se ofera auto, carte de munca, salariu in functie de experienta. Candidatul ideal: - experienta de lucru in retele fibra optica - spirit de munca in echipa - apt de lucru la inaltime (max 3-4m) - disponibil pentru lucrarile efectuate in alte judete ale tarii - permis conducere cat B (reprezinta un avantaj dar nu este obligatoriu) Descrierea jobului: - lucrari specifice in retele de fibra optica - cablare/montare si demontare/instalare echipamente de telecomunicatii - punere in functiune si configurare echipamente - se asigura calificare la locul de munca (daca este nevoie) - relocari cabluri FO in reteaua NetCity
-
Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana. Programul de lucru este in ture de 12 ore ziua si noaptea. Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice la numarul 0769258900. Va rugam apelati in intervalul orar 13-19 Multumim
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Curatenie part-time, 4h zi - interval orar de muncă 11-15, Luni-Duminica - salariu: 2000 lei net Pentru detalii, sunați whatsapp sms la:
-
Firma angajează cu contract de munca personal pentru curatenie in București. Programul și salariul diferă in funcție de locație. Se asigura salariu, (avans și lichidare) bonuri de masa și eventual transport pentru grupuri de persoane. Pentru detalii
-
Firmă germană, cauta zidar sau dulgher cu experiență în lucrări de renovări sau chiar noi, se cere pe lângă experiență ceva limbă germană și permis de conducere, lucrările sunt în zona München, oferă cazare și net între 12 si17 euro pe oră în funcție de performanțele fiecăruia. Tel.
-
Firma in domeniul construcțiilor (finisaje interioare ) angajează Zugravi pentru Șantierele din București . Salariu atractiv. Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon menționat între orele 9-17.
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
--Quick Top Service isi mareste echipa. --Daca vrei sa faci parte din colectivul nostru ,te asteptam la interviu --Montator demontator (tinichigiu) auto cu experienta pentru a extinde echipa. --Program Luni-Vineri ora 09.00-18.00 cu o ora pauza Sambata ora 09.00-13.00 (2 sambete luna) --Cerinte: - seriozitate, respectarea programului, dedicatie, perseverenta, capacitatea de a lua cele mai bune decizii pentru a fi productiv, comunicativitate, organizare. --Oferim: - pachet salarial foarte atractiv, negociabil in functie de experienta, cu posibilitate de bonusare suplimentara si contract de munca. --Service auto - echipat complet pentru toate serviciile necesare: mecanica, electrica auto, vopsitorie, tinichigerie, testare computerizata.
-
<p>Angajam urgent mecanic auto cu experienta multimarca.< p><p>< p><p>OFERIM: salariul motivat in functie de cunostinte, contract de munca si cazare pentru persoanele din afara Bucurestiului!!< p><p>Service-ul se afla in zona Trapezului Ozana.< p><p>< p><p>CERINTE: cautam persoane cu experienta in domeniul auto, persoane serioase si responsabile care isi doresc un loc de munca stabil!!< p><p>< p><p>Pentru mai multe informatii si detalii va rugam sa ne contactati: 785298901< p>
-
Firma de transport marfa angajeaza sofer cu categoria B+C + atestat marfa si card tahograf pe camion de 7,5 tone cu experienta pentru distributie in Bucuresti si in tara cu domiciliu in sectosul 3 peuntu interviu va asteptam la adresa Str. Drumul Lunca Prutului nr.75-79 sector 3, intre orele 10 - 16. Relati la telefon 785298901 dupa ora 09.00. Multumim!
-
Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Firmă germană angajează sudori cu experiență și autorizație valabilă, pe 13 și 14 mai angajatorul va fi în București și puteți veni la un interviu, sau discutați cu mine pentru informații suplimentare. Tel.
-
Cerințe: Educație și Formare: Studii superioare finalizate, in cadrul Universitatii Politehnice. Certificare și înregistrare valabilă în domeniul optometriei. Experiență: Experiență practică într-un mediu de miminum 5 ani; Competențe Tehnice: Cunoștințe solide în tehnologie și echipamente optometrice. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Abilități Personale: Atitudine profesională și etică. Abilitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient timpul. Responsabilități: Examinări Oftalmologice: Realizează examinări optometrice complete pentru clienți, inclusiv măsurarea acuității vizuale, testarea funcției binoculare și examinarea segmentului anterior al ochiului. Detectează și diagnostichează condiții oculare, oferind recomandări adecvate pentru tratament sau intervenție medicală. Prescriere și Corectare: Efectuează prescrieri precise pentru lentile de ochelari sau lentile de contact în funcție de nevoile individuale ale clienților. Consiliază clienții asupra opțiunilor de lentile și rame în concordanță cu stilul de viață și preferințele acestora. Consiliere: Oferă informații și sfaturi clienților cu privire la îngrijirea ochilor și prevenirea problemelor oftalmologice. Furnizează explicații clare și concise cu privire la diagnosticele și opțiunile de tratament, asigurând înțelegerea deplină a pacienților. Colaborare Interdepartamentală: Colaborează cu alte departamentebpentru a asigura o experiență integrată și satisfăcătoare pentru clienți. Documentare și Înregistrare: Completează și menține înregistrările pacienților, asigurând confidențialitatea și acuratețea informațiilor.
-
Responsabilitati: - Contabilitate financiara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc); - Intocmirea registrului jurnal, registrul de inventar, registrul de evidenta fiscal jurnalelor de TVA; - Stabilirea obligatiilor de plata lunare trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora; - Analiza afacerii, calcul indicatori financiari; - Reprezentarea in relatiile cu organele de control; - Responsabil de corectitudinea contabilitatii companiei. CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 3-5 ani ; - Disponibilitatea de la lucra la sediul companiei; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul atractiv; - Telefon de serviciu;