Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-03-19 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Dacă ești o persoană determinată, corectă și dorești să te alături unei echipe de profesioniști intr-o benzinarie MOL, să lucrezi într-un mediu plăcut și să înveți multe lucruri noi și utile , trimite un CV la acest anunt. Experiența nu este necesară, doar determinare si dorința de a asimila cunoștiințe noi. Locatie zona Podul Grant. BENEFICII: - salariu Net + tichete de masa in suma totala neta 3400 lei. In functie de performanta, se pot primi bonusuri. Se mai ofera card de fidelitate angajat care ofera discount la pretul carburantului , precum si alte discounturi la produsele din magazin. Program foarte flixibil in ture. Mediu de lucru civilizat, placut.
-
Promovat
ACUM angajare personal curatenie blocuri si subsoluri 2950 RON lunar, locuri limitate, program de lucru 8 ore zi, 5 zile saptamana, nu facem angajare prin telefon, interviu in Sectorul 6, programare la telefon acum, Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciu, Tip colaborare: Perioada determinata, Locatie job: mobilitate activitate teren, Personal curatenie blocuri si subsoluri, www.curatenieblocuri.freewb.ro cariere, acum angajam personal curatenie pentru blocuri si subsoluri la asociatii de proprietari, avem locuri libere pentru fete si baieti fara limita de varsta, cu un program de lucru 5 zile pe saptamana, cu 8 ore pe zi, pentru angajare va rugam trimiteti solicitarea dvs. scrieti direct pe site la adresa si noi te angajam pe loc, sau programeaza un interviu acum la telefonul din anunt, Nota: noi platim munca, nu fotografia, pentru toate acestea oferim un salariu lunar pentru program 8 ore zi, nu vrei munca te rog nu deranja, avem reguli putine si clare, vino acum la interviu pentru angajare pe loc. Salariu bun si oferim bonus de buna executie a lucrului, Atentie, nu facem interviu la telefon, nu facem angajare prin telefon, va multumesc, http: www.curatenieblocuri.freewb.ro
-
Promovat
Angajam preparator in industria carnii ,cu experienta de minim 3 ani in prepararea carnii salariul net 5500 -6000 lei in functie de experienta program de lucru de luni pana vineri se acorda bonuri de masa in plus fata de salariu se deconteaza transportul
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
Salon Style and Glow situat in Bucurestii Noi, Sector 1, cu o vechime de 10 ani si clientela formata, cu servicii dedicate intregii familii. Programul de lucru este o zi da si una nu. Un weekend da si unul nu. Programul de functionare al salonului este de la 9:00 la 20:00 de Luni pana Sambata, iar Duminica de la 9:00 la 14:30. Cerinte: - experienta in salon si punctualitate. Oferim: Salariu fix sau procentual. Carte de munca 8 ore. Comisioane din vanzarea produselor. Perioada de pregatire daca este necesar. Suntem deschisi la alte propuneri. Ne puteti contacta la numarul:
-
Meteora Foods SRL este o societate comerciala ce se ocupa cu importul si distributia de produse alimentare congelate si refrigerate pentru sistemul horeca.Suntem in cautarea unui coleg/colega nou pentru postul de contabil , candidatul ideal fiind o persoana serioasa, organizata si comunicativa. Atributiile principale ale postului sunt: Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare; Intocmirea NIR-uri; Inregistrarea facturilor; Analiza client/furnizor; Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si a politicilor interne in domeniul contabilitatii primare; Preluare comenzi si emite facturi catre client Intocmeste dispozitii de plata si incasari, facturi si chitante, situatia platilor si a incasarilor; Cerinte: Diploma de studii economice (calificare sau studii superioare); Experienta anterioara in contabilitate primara sau in domeniul financiar-contabil; Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului; Atentie la detalii si precizie in efectuarea sarcinilor; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; Cunostinte de operare PC si a aplicatiilor de contabilitate. Cunoasterea programului Winmentor reprezinta un avantaj Oferim -pachet salarial atractiv -tichete de masa -tichete cadou de Paste si de Craciun -prima de Paste si de Craciun Putem fi contactati la : Punctul de lucru din Bucuresti, Sos Andronache nr 203, Sector 2 Email: Telefon :
-
Angajam lacatus montaj structuri metalice pentru santier (obligatoriu apti pentru lucru la inaltime). Program de lucru: 10 ore zi (luni - vineri) si 2 sambete pe luna. Se asigura cazare si decontarea cheltuielilor de transport pentru cei din provincie. Candidatul ideal: - cunostinte desen tehnic - disponibilitate pentru deplasari in tara (plecare acasa la 3 saptamani de vineri pana marti) - serios si motivat - cunostinte privind exploatarea si intretinerea unletelor, sculelor, utilajelor si dispozitivelor - abilitatati pentru lucrul in echipa. - da dovada de corectitudine, flexibilitate, punctualitate. Descrierea jobului: lucrari de montaj structuri metalice, panouri sandwich, tabla cutata si alte lucrari civile Oferta: - Salariu competitiv intre 4000 si 7000 net in functie de calificare si numarul de ore lucrate - Cazare pentru personalul din provincie. - Bonuri de masa sau diurna Detalii la telefon:
-
Descriere Descriere -Activitatea se va desfasura la sediul biroului. -Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional -Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor, adaptabilitate, eficienta; - Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate; - Atentie sporita la detalii - Cofidentialitate. P
-
EskyoTeam ,companie imobiliara, situata in imediata vecinatate a statiei de metrou Eroii Revolutiei cauta colaboratori cu sau fara experienta. Se ofera training gratuit, conditii avantajoase, castiguri substantiale plus bonusuri atractive. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Candidatul Ideal Perseverenta,disciplina si motivatia sunt calitati care te vor ajuta sa obtii rezultate financiare bune si te vor motiva sa continui sa te dezvolti in acest domeniu! Principalele responsabilitati: -vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta pentru identificarea clientilor; - vei efectua analize comparative pentru a stabili pretul corect al unei proprietati; - vei interactiona cu evaluatori, notari, arhitecti, cadastristi, etc, pentru a putea oferi informatii avizate clientilor tai; - te vei educa continuu cu privire la procesul de vanzare, managementul timpului, generarea de recomandari, promovare, legislatie, etc. -vei interactiona si vei colabora cu alti specialisti pentru a gasi cele mai bune oportunitati de tranzactionare pentru clientii tai, vanzatori sau cumparatori. -vei participa la sedintele saptamanale ale biroului pentru a intelege strategia biroului. - vei negocia si intermedia in scopul finalizarii tranzactiilor imobiliare. Vei beneficia de un program de lucru flexibil! Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si ambitioasa, dornica de colegi noi alaturi de care sa avansam impreuna. Scopul agentiei este sa ne extindem reteaua astfel incat sa fim prezenti in toata tara, sa obtinem cele mai bune rezultate posibile pentru clientii nostri si sa ne reprezentam clientii la standardele cele mai inalte.
-
Curățarea și întreținerea sălilor de clasă, birourilor, holurilor și altor spații comune; Asigurarea aprovizionării cu materiale de curățenie și consumabile; Menținerea curățeniei în curtea școlii și pe aleile adiacente; Sprijinirea personalului școlii în organizarea evenimentelor și activităților speciale; Respectarea regulilor de igienă și siguranță în timpul desfășurării activităților. Pallady, sector 3
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
Are cunoștințe temeinice privind modul de funcționare a echipmentelor de climatizare; Are experiență în activități de service și punere în funcțiune a echipamentelor sistemelor de climatizare și instalațiilor frigorifice: efectuează sudură în Cu, efectuează probe de presiune, recuperare și introducere agent frigorific (freon), reglează, resetează, verifică sistemele de control ale echipamentelor sistemelor HVAC; Are abilități de comunicare, este calm, riguros, responsabil, disciplinat; Este un bun organizator; Are capacitatea de a lucra în condiții de stres, are disponibilitate pentru deplasări în țară; Studii necesare: Medii (de specialitate) superioare; Autorizația AGFR reprezintă un avantaj. Cu permis de conducere categoria B Descrierea jobului Operațiuni de instalare, montare și întreținere instalații de climatizare și instalații frigorifice: sisteme VRF, chillere, pompe de căldură, centrale de tratare a aerului, rooftopuri. Se oferă: Pachet salarial atractiv; Program de lucru 8 H ( de Luni- Vineri) Bonusuri in functie de performanta ( bonuri de masa in functie de zilele lucrate ) Contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Societate înființată în 2004, având ca principal obiect de activitate proiectarea, instalarea și mentenanța sistemelor de climatizare.
-
Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor.
-
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia, pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Promovat
Locație: Pantelimon, București Ești pasionat de mașini și utilaje industriale? Te așteptăm să te alături echipei noastre din cadrul unei fabrici specializate în producția de materiale de construcții în Pantelimon, București. Suntem în căutarea unui mecanic de întreținere experimentat care să se alăture echipei noastre pentru a asigura buna funcționare a utilajelor noastre. Responsabilități: Întreținerea preventivă și corectivă a utilajelor și mașinilor din fabrică. Diagnosticarea și remedierea rapidă a defecțiunilor tehnice. Asigurarea respectării standardelor de calitate și de siguranță în exploatarea utilajelor. Colaborarea cu echipa de producție pentru a asigura o funcționare optimă a utilajelor. Participarea la instruiri și cursuri de specializare pentru a-ți dezvolta continuu abilitățile. Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul industrial Cunoștințe solide de mecanică, hidraulică și pneumatică. Capacitatea de a lucra eficient în regim de 3 schimburi de luni până vineri. Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice. Orientare către siguranță și calitate în activitatea desfășurată. Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net - in functie de experienta Tichete de masa 400 lei (20 lei zi lucrata) Asigurare medicala privata Asigurare de viata 24 7 Prime de sarbatori Bonus anual Program: luni - vineri, 8 ore in 3 schimburi: I. 6:00-14:30 II.14:30-22:00 III.22:00-6:30
-
Suntem în căutarea unui dispecer dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre în gestionarea eficientă a distribuției capilare a produselor noastre, cu accent pe materiale de constructii. Candidatul ideal va fi responsabil de optimizarea rutelor de transport, de a se asigura ca livrările ajung in termenii agreati la și în standardele impuse de siguranță și calitate. Responsabilități: Planificarea și coordonarea rutelor de distribuție pentru a asigura livrări eficiente și la timp. Comunicarea constantă cu șoferii și asigurarea respectării normelor de siguranță și a standardelor de manipulare a produselor. Monitorizarea temperaturii controlate a vehiculelor pentru asigurarea integrității produselor transportate. Gestionarea situațiilor de urgență sau întârzieri, asigurându-se că clienții sunt informați corespunzător. Colaborarea cu echipa de service pentru întreținerea preventivă a vehiculelor. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul distribuției capilare, preferabil în industria alimentară sau farmaceutică. Abilități excelente de organizare și planificare. Comunicare eficientă și abilități de rezolvare a problemelor. Cunoștințe tehnice pentru monitorizarea și gestionarea temperaturilor în vehiculele de transport. Disponibilitate pentru program flexibil și abilitatea de a gestiona situații de presiune. Beneficii: Salariu 4000-4500 lei net Tichete de masa 400 lei (30 lei zi lucrata) Contract perioada nedeterminata Program : de luni pana vineri in intervalul 9:00-17:30 Punct de lucru : Pantelimon (sos. de centura a Bucurestiului intre Pantelimon si Voluntari) - transport asigurat din urmatoarele zone: Metrou Dristor - Cora Pantelimon - Oras Pantelimon - Fabrica
-
Promovat
Compania noastră, lider în prelucrări prin așchiere și tratamente termice și chimice, caută un frezor experimentat și priceput în operațiuni pe freze clasice pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: Operarea și setarea mașinilor de frezat clasice pentru obținerea pieselor prelucrate conform specificațiilor tehnice și a desenelor. Realizarea operațiilor de frezare cu precizie și eficiență, respectând toleranțele și dimensiunile cerute. Efectuarea ajustărilor necesare pentru a asigura calitatea și precizia pieselor. Asigurarea respectării normelor de siguranță și a procedurilor de lucru în atelier. Cerințe: Experiență anterioară în operațiuni de frezare pe mașini clasice - minim 1 an; Cunoștințe solide de citire și interpretare a desenelor tehnice. Abilități excelente de utilizare a echipamentelor de frezare și a instrumentelor de măsurare. Atitudine pozitivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă. Beneficii: Salariu 4000 lei net Tichete de masa 800 lei Al 13-lea salariu Contract de munca perioada nedeterminata Posibilitate de a efectua ore suplimentare platite 100% Program de lucru : de luni pana vineri, 8 ore, 2 schimburi
-
Oportunitate profesionala ! Daca ai experienta in domeniul Contabilitatii, te asteptam sa aplici. Locație: București, Calea Giulesti 333, sector 6; Program: L-V, 8h zi, (se lucreaza de la birou); Responsabilități: - Înregistrarea și verificarea diverselor operațiuni contabile; - Verificarea reconcilierii conturilor din balanță; - Înregistrarea notelor contabile; - Participarea la procesul de balanta. Oferim: - Loc de muncă dinamic și stimulant; - Pachet salarial atractiv (in functie de experienta) + tichete de masa; - Oportunitate de crestere profesionala. Contact:
-
Recrutăm Inginer fotovoltaice în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică. Responsabilități: Evaluarea și analiza de fezabilitate a proiectelor fotovoltaice Pregătirea propunerilor tehnice, proiectarea preliminară și proiectarea ulterioară a centralei fotovoltaice Asistență la selecția echipamentelor și evaluarea unității de constructive Asistență la rezolvarea problemelor tehnice în timpul construcției centralelor fotovoltaice Candidatul ideal: Diplomă de licenţă în inginerie electrică energetică instalaţii Minim 5 ani de experiență în design de sisteme fotovoltaice Buna cunoaștere a domeniului energiilor regenerabile și în special a domeniului fotovoltaic Cunoștințe tehnice despre regulile de construcție a instalaţiilor fotovoltaice Stăpânirea programelor Office, AutoCAD, PVsyst sau alt program echivalent pentru instalaţii fotovoltaice Familiarizat cu standardele naționale, locale și industriale legate de proiectarea sistemelor fotovoltaice Se oferă: Salariu motivant în funcție de experiență Tichete de masă 40 lei zi lucratoare Bonusuri în funcție de performanță
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
DEZVOLTATOR REZIDENTIAL ANGAJEAZA Montatori de gresie și faianță , Montajul se face în apartamente , în băii si holurile apartamentelor , plus terase circulabile ! Ne aflam in imediata apropriere a stației de metroul Apărători Patriei. , BUCURESTI SECTOR 4 . NU OFERIM CAZARE !!!
-
Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:
-
Angajam baieti dornici sa munceasca in echipa. Munca consta in manipularea marfii (descarcare-incarcare) si pregatire comenzi. Oferim un loc de munca stabil si de viitor, cu posibilitatea de avansare. Salariul avantajos + bonuri de masa + bonusuri+ al 13-lea salariu. Persoanele interesate pot suna la