Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-04-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Cautam frigotehnist pentru centrala de frig cu amoniac si freon industrial. Detalii si necesar job: Calificare in domeniu; Studii medii tehnice; Certificat de calificare sau echivalent ca frigotehnist; Minim 3 ani experiență în execuţie şi mentenanţă lucrări instalaţii de ventilaţie şi climatizare complexe; Cunoştinţe de bază de hidraulică, mecanică, mecanica construcţiilor, rezistenţa materialelor; Cunoştinţe de bază de interpretare a documentaţiilor şi schemelor tehnologice; Cunoştinţe tehnice solide în domeniul instalaţiilor de ventilaţie şi climatizare, proceduri specifice de lucru şi ordinea de execuţie a acestora; / We are looking for a refrigeration technician for the refrigeration plant with ammonia and industrial freon. Details and job requirements: Qualification in the field; Secondary technical studies; Certificate of qualification or equivalent as a refrigeration technician; Minimum 3 years of experience in execution and maintenance of complex ventilation and air conditioning works; Basic knowledge of hydraulics, mechanics, construction mechanics and strength of materials; Basic knowledge of document interpretation and technological schemes; Solid technical knowledge in the field of ventilation and air conditioning installations, specific working procedures and the steps of execution;
-
Promovat
ICSS Fire Systems este integrator de solutii de Securitate cu experienta in proiectarea, executia si mentenanta sistemelor cu rol de securitate la incendiu. Descrierea jobului: Instalarea conductelor(tevilor), filetare canelare tevi, necesare implementarii sistemelor de stingere incendiu; Instalarea canalelor de ventilatie, instalarea ventilatoarelor de extractie fum; Instalarea cablajelor sistemelor de securitate la incendiu respectiv (alimentare ventilatoare, voleti, sisteme de detectie incendiu), prin pozarea acestora in tub PVC sau jgheab metalic; Beneficii: Program lucru: Luni-Vineri, 9.00-18.00 Varsta: 18-30 ani, nu necesita experienta, doar dorinta de a invata. Salariu motivant in functie de experienta si cunostinte tehnice; Bonusuri de performanta la finalizare de proiect; Posturi disponibile: 2
-
Promovat
Rpg Security angajeaza Agenti de Securitate zona Pipera Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Disponibilitate de lucru in ture de zi; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture de zi Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728.050.999.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Lucrator comercial / Casier Cautam colegi pe postul de Lucrator comercial in depozitul din Or.Pantelimon / Casier in magazinele din Bucuresti! Descrierea postului de munca : Care vor fi responsabilitatile tale ? Sa mentii o buna relatie cu clientii bazata pe amabilitate si promptitudine Ghidarea clientilor in alegerea cumparaturilor si emiterea de recomandari pe baza sortimentatiei din magazin Informarea clientilor cu privire la campaniile promotionale Solutionarea reclamatiilor clientilor Sa aprovizionezi rafturile cu produse si sa verifici termenul de valabilitate al acestora Sa te asiguri de corectitudinea preturilor si afisarea promotiilor Vei scana produsele la casa de marcat si incasa contravaloarea lor Sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar. Toate acestea se vor face in echipa cu ceilalti colegi !!! Noi i-ti garantam salariu stabil , cu crestere pe plan profesional si financiar !!! Succes !!!
-
Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.
-
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Spalator vase, program 2 cu 2, 10:00-23:00, contract munca si salariu atractiv. Colectiv prietenos, sanse de promovare. relatii la telefon
-
Receptie clinica medicala Program de lucru: de luni pana vineri, 12 24, in intervalul 08.00-20.00. Intr-o saptamana se lucreaza luni, miercuri si vineri, iar in urmatoarea marti si joi. Responsabilitati: - raspunde cu profesionalism si amabilitate solicitarilor pacientilor: telefonic si sau celor care se prezinta direct la receptie - programare pacienti - intampina pacientii si vizitatorii clinicii si ii indruma catre cabinetele sectiile medicale sau persoanele aferente - ofera informatii pacientilor despre serviciile si programul medicilor, precum si pregatirea necesara in vederea efectuarii diferitelor investigatii medicale - gestionare dosare medicale pacienti - incasare servicii medicale de care au beneficiat pacientii - administreaza corespondenta on-line cu pacientii Cerinte: - studii medii sau studii superioare in desfasurare sau finalizate - abilitati la nivel avansat de operare pe calculator - cunoasterea unei limbi de circulatie internationala - abilitati de comunicare si de lucru in echipa - atentie distributiva - echilibru emotional, disciplina si deschidere in relatia cu pacientii (rabdare, respect, tact, prezenta de spirit) Beneficii: - salariu net negociabil+tichete de masa - decontare transport - acces gratuit la serviciile medicale din clinica
-
Adori sa pregatesti prajituri si sa faci asta cu o echipa tanara si dinamica? Iti place ideea de 'SANATOS' si 'ORGANIC'?! Iubesti atentia la micile detalii si directiile clare si bine stabilite inca de la inceput? Iti place sa inveti lucruri noi, sa te dezvolti si sa evoluezi constant? *** Daca ai raspuns cu DA la intrebarile de mai sus, atunci acest anunt este pentru tine: Ne marim echipa si ne dorim un cofetar, cu experienta, minim 1 an, in domeniul RAW-VEGAN. *** Acum, dupa ce am stabilit ceea ce cautam, hai sa iti spunem si ce oferim: Iti oferim un mediu de lucru placut, unde oamenii lucreaza ca o echipa si fiecare stie ce are de facut, iar daca nu stim, invatam si ne adaptam. Iti oferim un laborator de productie echipat modern, unde poti prajituri cu drag si spor. Bineinteles, pentru ca orice pasiune se rasplateste, oferim si un salariu atractiv, discutam mai multe la interviu, dar pot spune ca salariile noastre sunt peste media din piata, plus bonuri de masa si pentru ca ne dorim sa stimulam oamenii din echipa noastra de productie, oferim BONUSURI de performanta. Si pentru ca stim, ca productia este provocatoare, chiar si pentru cei mai buni dintre noi, programul de lucru este unul normal, iar tot ce este suplimentar, se plateste extra. Daca ai citit deja pana aici si consideri ca esti omul pe care il cautam, hai sa iti spun si care sunt responsabilitatile tale: - respectarea normelor igienico sanitare in vigoare si a procedurilor interne de lucru, pentru ca suntem un laborator de cofetarie, unde prioritizam igiena inainte de toate. - respectarea cu strictețe a rețetarului, care a fost optimizat dupa nenumarate incercari si adaptari la cerintele clientilor nostri care ne aleg constant de mai bine de 4 ani - realizarea si decorarea prajiturilor, torturilor, bomboanelor, ciocolatelor si aducerea lor in forma finite pentru a fi expuse in vitrina, o treaba care pare migaloasa la inceput, dar dupa ce te obisnuiesti, devine placuta. - evidenta stocurilor de materii prime, materiale si gestionarea acestora, Te asteptam la noi in locatie, str Popa Savu, nr 56, sa ne cunoastem, dar inainte da-ne un telefon!
-
Salariu de baza + procent din vanzari. Descriere: Compania noastra ofera oportunitatea de a te alatura echipei noastre în calitate de Operator Comenzi produse. Acest rol presupune preluarea comenzilor de pe site. Se lucreaza de la sediul companiei, situata in Bucuresti, Bd Corneliu Coposu(Zona Unirii)- la 5 minute de mers pe jos fata de statia de metrou Unirii. Program de Lucru: Luni-Vineri, 09:00-17:30. Ce Oferim: Program de lucru full-time, 8 ore zi, de luni pana vineri; Sediul firmei în Bucuresti, Unirii (la 2 minute de mers pe jos fata de statia de Metrou Unirii); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Concedii conform legislatiei; Prime de sarbatori; Training de specialitate; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut, tanar si profesionist; Salariu motivant, peste medie; Bonus din vanzari (poate depasi valoarea salariului); Tichete de masa; Posibilitati de avansare; Mediu de lucru placut. Pachet salarial atractiv format din salariu de baza + bonusuri si alte beneficii Responsabilitati Principale: Vanzarea produselor in mediul online (piese auto); Preluarea comenzilor; Emiterea awb-urilor si a facturilor; Impachetarea coletelor. Cerinte pentru Pozitia de Operator Magazin Online Piese Auto: Experienta anterioara in domeniul vanzarilor online constituie in avantaj sau in alt segment al domeniului auto; Abilitati de comunicare cu clientii la telefon; Atitudine pozitiva, profesionala, orientata spre client; Capacitatea de a lucra in echipa; Seriozitate, punctualitate. Daca te regasesti in aceste cerinte si esti pasionat de domeniul auto, te invitam sa aplici pentru acest post sau sa ne trimiti pe whats-app cv-ul tau.
-
Angajez personal curatenie pentru intervenții la apartamente,birouri și firme locații București și Ilfov ,doresc o persoana energica ,atenta la detalii ,optimista care dorește sa facă parte dintr-o echipa tânăra aștept sa ma contactați rog seriozitate
-
Ajutor bucatar,se lucreaza in ture,locatia fiind non stop,1 zi da 1 zi nu,locatia se afla in sectorul 4,se acorda 1 masa calda zilnic,cartieru Berceni,salariul 3800 lei net,va asteptam cu apel la
-
Angajam personal pentru curățenie în clădiri de birouri sector 1 zona Aurel Vlaicu.Program de 8 ore in doua schimburi , o saptamana 06-14.00 o saptamana 13.00.-19.00 Sărbătorile legale sunt zile libere plătite. Transportul este decontat pentru persoanele din provincie
-
Angajam urgent Inspector Resurse Umane - sector 2 zona Obor Studii medii Cunostinte solide de legislatia muncii (Codul Muncii) Competente certificate in operare REVISAL (Curs Inspector Resurse Umane) Cunoasterea programelor de calculare a salariilor si a prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizatiilor, a contributiilor sociale catre autoritati etc. Cunostinte MS Office Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la: - Evidenta personalului: Intocmirea corecta a documentelor necesare angajarii modificarii incetarii contractelor de munca; Inregistrarea in Revisal a documentelor de personal; -Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca si arhivarea corespunzatoare a dosarelor de personal; - Elaborarea adeverintelor solicitate de catre angajati; - Actualizarea in permanenta a situatiilor legate de datele personale ale angajatilor; - Asigurarea comunicarii eficiente cu institutii precum ITM, AJOFM, CAS etc.. - Consultanta: Consiliere pe probleme de legislatia muncii resurse umane salarizare - Facturare: emiterea facturilor; mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii firmei; . Intocmire rapoarte specifice; - Respectarea termenelor de executie a sarcinilor de lucru, corectitudinii si calitati acestora
-
Te așteptăm în echipa S-KARP! Avem un post disponibil de Consilier Vânzări (full time part time) pentru magazinul din București, Calea Moșilor nr. 44 - fostul magazin Himalaya) dar și pentru participări la evenimente sportive. Oferim condiții și venituri foarte bune! Dacă ești interesat, te rugam trimite CV-ul pe office [at} dgr.ro sau Whatsapp . Multumim!
-
HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ! Liceul Teoretic Internaţional KING GEORGE ANGAJEAZĂ: - ÎNGRIJITOARE GRĂDINIŢĂ sediul Prelungirea Ghencea - Intrarea Ciclop; Persoană calmă, care să iubească copiii, răbdătoare, activă. Atenție, simt de răspundere, spirit creativ, ordonată. - experiență cu copii mici. Responsabilități: - sprijinirea copiilor în rutinele zilnice: ajutarea acestora la sevirea mesei, la programul de somn, schimbare pampers; - curățarea și igienizarea spatiilor de joacă, de clasă și a sălilor de masă; - ajută educatoarea la îmbrăcarea copiilor pentru activitățile din curtea grădiniței, precum și la pregătirea spațiului pentru diverse tipuri de activități. Promitem să te primim cu brațele deschise în marea noastră familie King George!
-
Candidatul Ideal - Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-un rol similar, avantaj experienta anterioara SAGA - absolvent de studii medii - cunostinte contabilitate primara - abilitati operare PC; - capacitate de comunicare, corectitudine; simt practic, organizatoric; - seriozitate, profesionalism; - entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa. Descrierea jobului OPERATOR DATE - intocmirea cu operativitate a facturilor, avizelor, chitantelor, bonurilor de consum; - asigurarea verificarii instrumentelor de plata (CEC, BO, OP) la primire; - gestionarea documentelor primite; - verificarea incasarilor zilnice; - transmiterea pe mail a diverselor documente solicitate; - indosarierea documentelor si intocmirea centralizatoarelor aferente. ALTE INFORMATII - Locatie job - Bucuresti S2 - Program de lucru luni - vineri 8 - 17 - Salariu atractiv + Tichete de masa
-
Clinica Cris Smile, leader de piata in zona Rahova am deschis un nou cabinet stomatologic cu 6 unituri dentare. Cautam Front Desk Receptionist cu calitati de Office Manager pentru o colaborare pe termen lung. Ne dorim un om cald, care sa se integreze cu usurinta, atent fata de colegi si pacienti, cu organizare excelenta si management al receptiei. Oferim pacientilor profesionalism, experienta indelungata, si implicit, servicii stomatologice de calitate. De aceea cautam o persoana care sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Orientare spre pacientii clinicii: suna si preia apeluri, fidelizare loializare pacienti etc - Pacient care experienta pacientului in cabinet sa fie una placuta si relaxanta - Cunostinte de PC (Excel, Word) - Usurinta de a invata softul stomatologic (iStoma) - Abilitatea de a lucra cu echipa medicala - Autonomie privind organizarea receptiei - Capacitatea de a lua decizii si a actiona rapid - Disponibilitatea de a lucra in ture - Cunoasterea limbii engleze pentru pacientii straini (doar constituie un bonus) Ce oferim: - Salariu motivant (+ bonuri de masa) - Lucrul in cadrul unei clinici dentare in plina expansiune (deschiderea unei clinici noi) => sansa de crestere dpdv profesional - Stabilitate (colaborare pe termen lung) - Mediu de lucru performant si orientat catre rezultat.
-
Candidatul Ideal : - Absolvent de studii medii universitare; - Cunostinte operare utilizare PC; - Nu ai nevoie de experienta, se asigura Training Remunerat si Cursuri Personalizate costuri suportate integral de companie. - Efectueaza operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, operatiuni de amanet, vanzare de bijuterii si electronice. - Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata. - Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. BENEFICII : Salariu fix + comision bonuri de masa, se pot atinge venituri de peste 4 000 NET (in mana); Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare; Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE; Siguranta si conditii de munca civilizate.
-
CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei pregăti sortimentele de rebut, deșeurile din PVC, conform instruirii specifice acestei activități și normei de lucru stabilită; Vei efectua procesul de tocare rebut ținând cont de instrucțiunile specifice de lucru pentru tocătura și utilizarea utilajului de măcinare fină. NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Să fie o persoană cu putere de muncă, atentă, cu îndemânare și abilități tehnice; Să aibă atestat de stivuitorist (constituie avantaj); Să aibă experiență pe un post similar în cadrul unei fabrici (constituie avantaj). CE ÎȚI OFERIM? Contract de muncă pentru perioadă nedeterminată; Program de lucru in 2 schimburi: L-V:06:15-14:15 ; 14:15-22:15. Asigurare privată de sănătate. PACHET SALARIAL: Salariu in functie de calificari sau experienta, incepand de la 3.150 lei net; tichete de masă ( 600 lei); ore suplimentare platite bonusuri lunare in functie de rezultate; decontare transport la și de la locul de muncă (București, Bd. Iuliu Maniu, nr.612-614, Sector 6). Ne puteti contacta la numarul de telefon, sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România SRL din Bld. Iuliu Maniu 612-614 Bucuresti (Militari).
-
MDC GEO CONFORT S.R.L , angajeaza muncitori cu experiență nivel mediu sau avansat ,in amenajări interioare și exterioare .Minim 4500 lei. Sunt apreciate cunoștințe in domeniul aplicării gletului și/sau montarii placilor rigips , a parchetului și / sau a placilor faianță-gresie . Mai multe detalii se pot obține la numărul de contact atașat anunțului ,DOAR prin apel telefonic .
-
Salut, Firma SG Electric Construct este in cautare de colegi noi cu fara experienta care sa ajute la realizarea instalatiilor electrice de joasa tensiune pana la 1 kV, dar si a instalatiilor de curenti slabi atat industriale cat si casnice. Muncitor , dornic de a invata lucruri noi, bun coechipier, responabil, puncutual este tot ce se cere pentru a face parte din echipa noastra. Suntem o echipa tanara in plina ascensiune. Daca te regasesti, contacteaza-ne.
-
Candidatul cautat: Experienta minima, 4 ani, pe pozitia de camerista (4 ani = 48 de luni). Cunoasterea normelor tehnologice de curatenie a spatiilor de cazare Cunoasterea normelor comportamentale specifice Capacitatea de a folosi telefoane de tip smartphone Aplicația Whatsapp. Aspect ingrijit Simt gospodaresc Simt al detaliului Responsabilitate si Seriozitate Descrierea sarcinilor Efectueaza serviciul de curatenie in spatiile de cazare alocate, conform gradului de ocupare, respectand procedurile de lucru si standardele de calitate; Verifica inventarul spațiilor de cazare: lenjerii pat, prosoape, echipamente Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne Preda si preia lenjeria , inregistrarea in formulare cu aplicarea semnaturii si a datei. Salariu Net: 3600 - 3800 lei Program de munca: 8:00 - 16:30 , cu 30 de minute pauza Orar de munca: 5 zile de munca cu 2 zile libere Locatia: (o singura adresa, puncte de referinta): Piata Gemeni Piata Galati ( pe langa Liceul Dimitrie Cantemir) (toate apartamentele se afla in aceeasi cladire). Foarte important, Avand in vedere faptul ca se cauta persoane pregatite si serioase: Anuntul este destinat doar persoanelor cu experienta pe pozitia de cameriste. Doar cei ce nu au citit intregul mesaj, sunt rugati sa Nu sune pentru a cere "Mai multe detalii