Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-07-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez vanzatoare Magazin alimentar sector 5 strada Margeanului , program 2cu2 sau 8 ore , salariu de la 3200 in functie de experienta,mai multe detalii la telefon.
-
Promovat
RPG angajeaza Agenti Securitate pentru Mega Image Straulesti Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0790684222
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Calificare lăcătuș mecanic masini utilaje - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Angajez menajera pentru locuinta, se lucreaza de luni pana vineri cu salarizare de 3200 lei, se asigura transportul din Sectorul 1.Mai multe detalii la telefon 0748199452.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam urgent ELECTRICIENI SI LACATUSI MECANICI pentru ITALIA si GERMANIA, dar si personal necalificat dornic de afirmare Se ofera: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariu motivant,crestere in functie de performanta 1800 - 2200 euro luna - concediu de odihna platit conform contractului de munca - limba Italiana Engleza este un plus dar nu e obligatoriu - cazare organizata si platita de firma - transport intern si international gratuit - asigurare medicala Abilitati: - citirea schemelor electrice - legaturi in tablou - tragerea cablelor - montarea canalelor de cablu - folosirea sculelor individuale,flex,bormasina,fierastrau electric Incepere imediata CV la adresa de email: Nr tel:
-
RESPONSABILITATI: - Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii de transport a companiei cu respectarea tuturor deadline-urilor - Centralizeaza si organizeaza cererile de transport si se asigura de executarea acestora in conditii de eficienta maxima - Preia si emite comenzi de transport, face inregistrari specifice departamentului pe mijloace informatice sau scriptice, raspunde de corectitudinea acestora; - Coordoneaza si urmareste toate activitatile de transport si expeditie marfa pentru a se cunoaste in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare - Organizeaza si coordoneaza activitatea depozitului societatii participand la procesele de inventariere lunare si/sau anuale - Asigura realizarea cu acuratete a raportarilor si analizelor zilnice / lunare solicitate si transmiterea lor departamentelor implicate in proces conform procedurilor interne si termenelor stabilite - Ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse achizitii, etc - Prioritizarea activitatii departamentului prin distribuirea sarcinilor in scopul obtinerii unei eficiente maxime - Supravegheaza si organizeaza activitatea parcului auto (programare revizii tehnice, efectuare la termen a asigurarilor RCA si CASCO, alte activitati administrative specifice parcului auto) CERINTE / APTITUDINI - Studii medii sau universitare profil tehnic - Cunostinte de limba engleza nivel mediu / avansat - Abilitati excelente de utilizare MS Office - Experienta minim 5 ani intr-o functie de coordonare - Experienta minim 5 ani in domeniul logistic - Experienta in derulare contracte logistice, transporturi, operatiuni de import/export - Capacitate de analiza, atentie la detalii - Bune abilitati de prioritizare; orientare catre rezultate si respectarea termenelor - Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare - Rezistenta la stres si la lucru prelungit; - Lucru eficient independent; - Asumare a responsabilitatii; - Spirit organizatoric; BENEFICII - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; abonament medical - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Buna ziua, Firma de transport cu autoutilitare de 7,5 tone angajeaza 3 colegi noi, soferi cat C, pentru activitate de distributie si livrare a rastelelor de marfa. Avem 15 ani de experienta si o echipa de profesionisti de care suntem foarte mandri. Beneficii : Transport asigurat (tur-retur) Salariu motivant si un mediu de lucru placut si linistit, Zilele legale sunt platite Bonusuri saptamanale Cerinte : Seriozitate, Cazier judiciar fara probleme, Dorinta de a progresa. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra nu ezita sa ne contactezi. Cu stima, Andrei Badea
-
Angajam lacatusi confectii metalice uzinare in fabrica si montatori structura in santier .Salarii foarte atractive. Asiguram cazare in Bucuresti . Detalii la tel 0728 975 236
-
Angajam maistru confectii metalice coordonare si control echipe in hala de productie. Se cere experienta in domeniu . Asteptam cv urile pe adresa din saitul societatii Relatii la tel
-
Societate structuri metalice angajeaza operator pod rulant cu comanda de la sol in Bucuresti Pentru relatii puteti apela la tel 0728975236 sau email :
-
Societate de constructii angajeaza montatori structura metalica . Salariu 4500-5000 ron . Putem asigura cazare Va rog sunati la
-
Angajam sudori mig mag si lacatus constructii metalice. tel 0728 975 236 Zona Faur sect 3
-
Angajam vopsitor industrial structuri metalice. Salariu motivant . Zona Faur Sunati la nr de tel din anunt
-
Angajam lacatusi confectii metalice cunoscatori desen tehnic si sudori CO2. Asiguram cazare in Bucuresti . Salarii atractive . Va asteptam la un interviu Detalii la tel 0728 975 236
-
Cerințe: - Absolvent liceu școală profesională cu specializare tehnică: mecanică, electromecanică, instalații electrice, etc. - Prezinta avantaj cunoștințele de mecanică, electrică și experiență în service ascensoare și scări rulante; - Permisul de conducere auto; - Disponibilitate de a se deplasa la clienți. Descrierea jobului: - Participa la efectuarea lucrărilor de întreținere si reparații a echipamentelor clienților companiei; - Gestionează relația cu clientul final; - Completează formularele specifice si rapoartele solicitate; - Zona acoperită București; - Se deplasează la clienți pentru a face verificări conform planului de mentenanța; - Se deplasează la solicitările clienților pentru a remedia defecțiunile apărute.
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova. Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș. Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D. Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte Absolvent liceu, profil Tehnic Capacitatea de a intrepreta schemele , de a înţelege cerinţele şi specificaţiile pieselor electronice; Permis de conducere categoria B; Abilități de operare pe calculator; Orientare și deschidere către domeniul nou ; Dinamism și spirit de inițiativă; Flexibilitate și spirit de echipă; Persoana responsabila, organizata, atentă la detalii; Responsabilitati Realizari Analiza si verificare, a produselor cu ajutorul microscopului ; Verificări și măsurători pe cuploare speciale si depistarea defectului ; Repararea si terstarea produsului reparat pe statiile de testare; Un bun cooperant cu colegi din department si implicarea in rezolvarea anumitor situatii ; Intervenții în asamblarea dispozitivelor pentru remedierea problemelor de mici dimensiuni; Identificarea celor mai bune soluții tehnice pentru remedierea defectelor observate; Masurători în domeniul de electronica ; Lucrari fine si ansamble a componentelor electronice . Alte informatii Training gratuit Salariu atractiv Conditii de lucru excelente Bonuri de masa Decontare transport
-
CANDIDATUL IDEAL Mai jos sunt prezentate încasările nete pe luna martie ale câtorva dintre agenții noștri: - Andrei Ion - NIVEL: 3,977 lei - Madalin Cristea: 6,708 lei - Ionelia Cristea: 22,679 lei - Marina Oprea: 16,398 lei - Monica Bira: 30,312 lei - Catalin Stanescu: 33,790 lei - Bogdan Florin: 47,414 lei Daca: - esti nemotivat - nu ai 24 ani impliniti - ai mentalitate de angajat - ai frica de esec - esti neasumat - esti lipsit de pasiune - lipsit de energie - lipsit de dorinta - ai facultate in curs atunci nu te vrem in echipa noatra. Acestea sunt calitățile aspectele pe care, echipa CautLocuinta.ro, nu le doreste de la candidatul ideal. Daca te regasesti cu una dintre acestea, nu te deranja sa aplici. Aceasta oportunitate nu necesita experienta in domeniu, ci doar implicare si abordare corecta. DESCRIEREA JOBULUI STIM DEJA CE NU TI DORESTI: - Un sistem complet dezorganizat - Concentrează-te pe vânzări fără distragere, sistemul nostru este foarte bine pus la punct - O echipa lipsita de experiență - Colaborează cu profesioniști pasionați pentru a obține rezultate excelente, echipa iti va fi alaturi la fiecare pas - O baza de date infima - Stai linistit, ai acces la o gamă largă de proprietăți și clienți din care poti tranzactiona - Abandon profesional colegial - Stim ca poate nu ai primit doza de importanta sau atentie de care aveai nevoie sa profesezi cu succes, insa la noi vei beneficia de un TL ce iti va oferi un mentorat personalizat - Lipsa unei pregatiri eficiente - Initierea ta in acest domeniu va fi asistata atat de un curs intern MastarClass cat si de un trainer profesionist - Mediu plicitisitor monoton - Colaborează într-o atmosferă prietenoasă și inovatoare atat in birou, cat si la social party-urile organizate de catre agentie Vrei sa lucrezi in cadrul unei companii care sa te ajute sa scalezi in cariera? Vrei sa atingi sume la care doar ai visat? Vrei sa faci o schimbare reala in viata ta? Aplica acum! DESCRIEREA COMPANIEI Cautlocuinta.ro a introdus în premieră în România cea mai simpla solutie de cautare a unui imobil si cel mai scurt proces de cumparare sau vanzare de pe piata, reprezentand cu succes atat cumparatorul prin cosultanta specializata in vederea achizitionarii unui imobil, dar si vanzatorul prin prezentare detaliata si promovare gratuita a imobilului acestuia. Acest model reprezintă un standard pentru piețele imobiliare dezvoltate din lumea moderna. Astfel, consultanții noștri reusesc sa optimizeze timpul în procesul de căutare, achiziționare sau vanzare a unei proprietăti. Incercam sa digitalizam acest segment din piata imobiliara si sa il imbunatatim periodic in functie de necesitatile aparute in aceasta calatorie spre gasirea unei locuinte ideale. In prezent echipa noastra s-a concentrat pe segmentul de ansambluri rezidențiale noi, odată cu diversificarea ofertei și creșterii competitivitătii. Serviciul de consultantă imobiliară Cautlocuinta.ro are ca finalitate eficientizarea procesului de cautare si achiziționare a unei locuințe, reducând substanțial costurile de timp și bani și asigurând cumpărătorul că va plăti pentru proprietatea sa prețul minim si va fi asistat pe tot parcusul tranzactiei imobiliare. Scopul Cautlocuinta.ro este de a informa corect și transparent clienții, astfel încât decizia de cumpărare să fie luată în cunoștință de cauză.
-
-
Fast Food, zona Piata Victoriei, angajeaza ajutor bucatar si femeie la vase! Program: Luni-Vineri 8:00-17:00. Salariu progresiv. Weekend liber, sarbatori legale libere, "ca la stat" eventual punte. O masa pe zi asigurata.
-
Angajam consilier imobiliar . Cerinte: cunostinte minime PC, abilitati comunicare, persoana sociabila, dinamica. Beneficii: comision progresiv, telefon , masina optional.