Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-07-07

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Consilier recrutare personal

    Cerințe: -Absolvent studii superioare; -Pasionat de domeniul resurselor umane - experienta de minim 4 ani in recrutarea si selectia de personal; -Capacitate de planificare si organizare a activitatii; -Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; -Ambitie , determinare , dinamism si creativitate. Condiții: -Programul de lucru: de luni-vineri de la ora 09:00-17:00; -Telefon de serviciu ; -Beneficii anuale in functie de performante; -Negociere personalizata in cadrul interviului; Responsabilități: -Desfasurarea proceselor de recrutare , selectie si inductie a personalului; -Diminuarea fluctuatiei de personal; -Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare selectie in paralel; -Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii interviurilor; -Informarea candidatilor cu privire la rezultatul procesului de selectie; -Administrarea si actualizarea bazei de date a candidatilor; -Intocmirea si transmiterea de rapoarte specifice catre managementul companiei; -Elaborarea si realizarea ofertelor de angajare ; -Studierea pietei fortei de munca pentru domeniul de activitate specific firmei , culegerea de informatii necesare imbunatatirii calitatii procesului de selectie recrutare.

  • 1

    Referent Contabil

    Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.

  • Contabilitate primara

    Societate de productie angajeaza contabil autorizat pentru contabilitate primara, Sector 3, Bucuresti, in incinta Comat Electro SRL. Rugam whatsapp sau mesaj la numarul de telefon din anunt in care sa specificati numele dumneavoastra urmat de cuvantul contabilitate si revenim cu telefon pentru interviu.

  • 9

    Angajam reprezentant vanzari mobila

    SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare

  • 41

    Îngrijitoare vârstnici, menajeră, bonă

    Ai nevoie de serviciile unei îngrijitoare vârstnici, menajere, sau bone, pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family

  • 14

    Bonă, menajeră, îngrijitoare vârstnici

    Vrei să lucrezi ca bonă, menajeră sau îngrijitoare bătrâni bolnavi, la familii? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi un loc de muncă, potrivit pentru tine! Ce beneficii vei avea, dacă colaborezi cu noi? - Îți vom găsi un loc de muncă, conform cu cerințele tale, - Îți vom oferi consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării noastre, - Nu-ți vom percepe comision, vrem doar seriozitate din partea ta. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family www.starfamily.ro

  • 25

    Menajeră, bonă, îngrijitoare vârstnici

    Ai nevoie de serviciile unei menajere, bone sau îngrijitoare vârstnici, pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family

  • 21

    Operator depozit / lucrator depozit in incinta Radox

    Cerințe: Cunoștințe de ambalare si impachetare colete Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare, coletărie, aranjare marfă la raft); Colete usoare, in media 8-10kg per colet. Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Responsabilități: Pregătirea coletelor zilnice, conform comenzilor procesate Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora la timp; Comunicarea cu colegii și supervizorii pentru a asigura o eficiență maximă în depozit; Beneficii: Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Venitul lunar intre 3000 si 3500 lei net; Dacă sunteți o persoană motivată, cu experiență în depozitare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox, firma Power Led. Program de lucru de Luni-vineri de la noua la optsprezece, 1 ora pauza. Pentru detalii sunati la numarul din anunt. Domeniul de activitate este cel al comercializarii corpurilor de iluminat.

  • 1

    Angajator german München caută zidar sau dulgher lucrări de renovare sau noi

    Firmă germană, cauta zidar sau dulgher cu experiență în lucrări de renovări sau chiar noi, se cere pe lângă experiență ceva limbă germană și permis de conducere, lucrările sunt în zona München, oferă cazare și net între 12 si17 euro pe oră în funcție de performanțele fiecăruia. Tel.

  • Beauty Adviser Lucrator gestionar Marionnaud Vulcan Value Centre

    Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor.

  • 2

    Beauty Adviser Lucrator gestionar Marionnaud Afi Cotroceni

    Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor.

  • 3

    Angajez zugravi

    Firma in domeniul construcțiilor (finisaje interioare ) angajează Zugravi pentru Șantierele din București . Salariu atractiv. Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon menționat între orele 9-17.

  • 25

    Hesper angajeaza sef montare pompe,gestionar,muncit calif necalif,electrician,frezor scularie,op.cnc

    HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza gestionar magazie scule, sef montare pompe si motoare hidraulice, electrician, frezor scularie,operatori cnc ( rectificatoru, frezori,strungari,lacatusi mecanici). Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este

  • 38

    Hesper angajeaza sef sectie montare pompe hidraulice,gestionar,electrician,operator cnc,necalificati

    HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza sef sectie montare pompe hidraulice pregatire inginer experienta in conducere minim 3 ani,gestionar,electrician,operator cnc,necalificati Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este

  • 19

    Angajăm manager pentru firmă pe perioadă full time, CV+ fotografie București.

    Angajă persoană prezentabilă cu știință de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.

  • Manager Operatiuni Produs - Food Republic SRL

    In calitate de Manager Operatiuni Produs coordonati activitatea din depart. operatiuni, productie, logistica. Este necesara o experienta de 10-20 ani in industrii similare. Studii superioare. As the director of operations within the food industry, you'll take full ownership over the entire operations. You will take a hands-on approach and deliver strategic operational leadership across all aspects of operations including food production, warehouse management, picking, logistics, factory management and everything in between. What you'll bring: 5-7+ years of manufacturing experience in food (catering, ready to eat, cooked food is a major plus). Experience with managing a large scale teams and operations. Experience in negotiation and collaboration with third parties. Continuous improvement mindset and consistently identifying and applying cost reduction projects. An authentic leader, who s able to build strong relationships, clearly communicate and motivate, and drive accountability in all levels. An effective collaborator, who empowers and enables others to share ideas, raises awareness, gets buy-in, and and delivers fast and well-rounded solutions to complex problems. An analytical mind who s willing to get into the weeds of data and make decisions accordingly. Energy, enthusiasm, and getting things done mindset. Used to working in a high pressure, fast paced, and constantly changing environment . What you'll do: Lead the entire operations with a team of warehouse, production, kitchen, picking, logistics and Q&S managers. Build a high-performing customer-focused environment committed to delivering the highest quality product to our customers. Ensure and control that factory process flows are driven by Food Safety and Health & Safety procedures Responsible for target setting and maximizing on-time delivery, food quality and consistency, labor and production efficiency, picking accuracy and speed. Promote, monitor and perform continuous improvement and automation to enhance efficiency, food quality, and customer satisfaction. Map out, drive and continuously improve the day-to-day operations in a hyper-growth environment, effectively engaging, motivating and directing the team to ensure on-time and accurate delivery of customer orders. Collaborate closely with the sales & marketing department, to deliver ambitious and innovative projects for the end consumer. Negotiate, finalize, and manage contracts with 3rd party vendors. Develop a mindset across the entire team of identifying opportunities, facilitating root-cause analysis, implementing corrective actions, and delivering positive and focused change. Perform people evaluation, sustain the collaborative & feedback culture and empower the leading team. Full ownership over the P&L of the facility, and analyze shift performance to identify operational opportunities, trends, and potential cost-saving improvements. Provide cross-functional leadership from the front lines and immerse yourself in the trenches to optimize productivity, promote growth, problem solve anomalies, encourage innovative ideas, and create an excellent culture. Develop an incentive bonus program for all employees to increase productivity by linking reward to performance. Analyze shift performance to identify, develop, roll out, and manage standard operating procedures, visual tools, and checklists to ensure we are a process-driven operation. Collaborate with authorities and ensure that all processes specific to the activity are in accordance with the applicable regulations. Oversee building maintenance, ensure facility cleanliness, and manage the maintenance of facility and utilities equipment, prioritizing safety and operational efficiency.

  • 3

    Angajăm designer absolvent secția modă Buc. CV+ fotografie

    Trebuie să aibă studii superioare sau să se afle în ultimul an de masterat. Dacă deja are un mic atelier de confecții ne putem asocia cu partea materială, spații central de producție și spațiu pentru magazin central.

  • 7

    Angajare - Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.

Salvează căutarea