Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-11-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam in Sector 6 Bucuresti, zona Pacii: -Personal calificat (Sculer Matriter, Lacatus Mecanic, Ajustor, Slefuitor,Sudor, Prelucrator Aschiere, Controlor Calitate) -Necalificati -Soferi categoria B pentru activitati de: control calitate in baza unor instructiuni de calitate (separare in piese acceptate, respinse, intocmire rapoarte de lucru, acuitate vizuala) si manipulare componente. Se solicita atentie la detalii, acuitate vizuala. Experienta relevanta reprezinta un atu. Asiguram instruire la locul de munca.
-
Promovat
Oferim un post de femeie de serviciu cu contract de munca de 8 ore, in gradinita particulara din sectorul 1, Bucuresti, zona Pod Constanta.
-
Promovat
Firma EURO METERS SRL, antreprenor in constructii si instalatii cu experienta de peste 20 de ani, angajeaza instalatori, cu calificare sau fara, dornici sa invete lucruri noi si sa faca parte dintr-o echipa serioasa. Oferim salariu motivant si bonusuri de performanta. Cerem seriozitate, intrucat cautam colaborari pe termen lung. Nr contact -
-
Promovat
Angajam Operatori productie la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - minim 8 clase - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 BENEFICII: - salariu motivant - bonuri de masa - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CLIMATICO este o companie care are ca obiect de activitate lucrările de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat și se ocupă atât cu proiectarea, comercializarea și instalarea sistemelor de aer condiționat, încălzire și ventilație pentru locuințe și spații industriale, mentenanța periodică a acestora, asigurarea garanției echipamentelor distribuitecât și service-ul în perioada post-garanție. CLIMATICO este lider pe piața din România care are ca obiect comercializarea echipamentelor de climatizare. RESPONSABILITATILE POSTULUI: Preluarea produselor din depozitul companiei Livrarea produselor la locația de instalare Instalarea lor și punerea în funcțiune Efectuarea lucărilor de mentenanță preventivă și corectivă Întocmirea documentelor necesare conform procedurilor interne CERINTE: Experienta in instalarea aparatelor de aer conditionat Persoana organizată Spirit de echipă Abilitati de comunicare, relationare si orientare catre client Permis de conducere categoria B constituie avantaj Abilități de constatare a defectelor și efectuarea lucrărilor de service pentru echipamentele de climatizare constituie avantaj CARE SUNT BENEFICIILE Salariu motivant Bonusuri pentru activitate, prime anuale și de sărbători Card pentru tichete de masă tichete cadou Abonament medical la o clinică privată Echipamente de lucru profesionale Posibilitatea de a participa la cursuri tehnice de specialitate Echipa de profesioniști și un mediu de lucru prietenos Punctul de lucru este situat în zona Gării de Est- Baicului; Contractul de muncă este este full-time, fiind încheiat pe perioadă nedeterminată. Te așteptăm în echipa Climatico!
-
Ptr șantier în Chiajna București caut meseriaș cu experiență faiantar, rigipsar,zugrav - gletuitor doar cu pompa de zugrăveli airles, pompe am eu , ofer bani la săptămâna, bani zilnic de buzunar, avans, o masă caldă la 12.00 , program de luni până vineri de la 7 la 17.00. Lucrări pe termen lung și la iarnă. Ofer și cazare bună doar persoane liniștite cu bun simț, , exclus alcoolici și scandalagii. Fără alcool, persoana serioasa cu chef de muncă și cu bun simț .Salariu atractiv in funcție de experiență și randament, după o probă de lucru 2 - 3 zile de muncă , discutăm la telefon Ofer și cer seriozitate. Ptr informații la telefon Maistru constructor ccia Gabriel Pădurean
-
Firma de instalatii sanitare, termice si electrice angajeaza ELECTRICIENI si necalificati electricieni. Electrician - salariu 5500 -6000 lei " in mana " Necalificat electrician - salariu 3600-4000 lei " in mana" Salariul DOAR in contul bancar - Banca Transilvania Ce oferim: Transport decontat, abonament ratb + metrou Contract de munca ; Program de lucru: 8 ore, L-V
-
Cautam personal pentru o fabrica situata in sectorul 3 Ce vei face? Rolul tău este să supraveghezi linia de productie, asigurându-te că obiectele rămân în picioare și nu blochează linia. Oferta noastra: -Salariu 3200lei NET -Tichete de masa 500lei luna -Prima de craciun si paste -Prima de vacanta Program de lucru in 3 schimburi. Pentru mai multe informatii sunati la unul din numerele: 0755111307 sau 0754219387
-
Angajam cu contract de munca pe durata nedeterminata agenti de securitate pentru obiectivele din sectorul 5, salariul 2.380 - 2.850 NET . Pentru mai multe informatii sunati la numarul afisat mai jos.
-
Urgent angajam agenti de securitate,oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii va rigam sa sunati la nr. de telefon: .
-
Cautam persoane cu atestat sau fara atestat agent securitate pentru angajare. Avem locuri de munca situate in sectorul 5. Pentru mai multe informatii va rog sa ne sunati la numarul de mai jos.
-
Compania Eurodealer Parts - Service Camioane si Remorci Bucuresti - partener WABCO, autorizata RAR - caută mecanic auto camioane (preferabil cu experienta) entru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil pentru diagnosticarea și repararea vehiculelor noastre comerciale, inclusiv camioane și autobuze. Acesta va fi responsabil pentru efectuarea inspecțiilor de rutină, a reparațiilor și a întreținerii vehiculelor noastre pentru a ne asigura că acestea sunt în stare bună de funcționare. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto Cunoștințe solide de mecanică auto Capacitatea de a diagnostica și repara problemele vehiculelor comerciale Abilitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic Atenție la detalii și abilitatea de a efectua inspecții riguroase Abilitatea de a lucra independent și în echipă Responsabilități: Diagnosticarea și repararea vehiculelor noastre comerciale, inclusiv camioane și autobuze Efectuarea inspecțiilor de rutină și a întreținerii vehiculelor noastre Identificarea și repararea problemelor mecanice și electrice ale vehiculelor noastre Lucrul cu echipa noastră pentru a asigura că vehiculele noastre sunt întotdeauna în stare bună de funcționare Comunicarea cu clienții noștri pentru a le oferi informații despre starea vehiculelor lor și pentru a le oferi soluții de reparare Urmărirea și respectarea standardelor de siguranță și de mediu Beneficii: venituri atractive; conditii foarte bune de lucru; locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari. scule speciale de lucru si echipamente, softuri specializate. Puteti aplica aici cu un CV sau la adresa pe whatsapp la 749 1 0 2 6 0 8
-
Reprezentanta service camioane si remorci Bucuresti, autorizata RAR, angajeaza Receptionist / Receptioner service auto / front desk. Beneficii: - venituri atractive; - conditii foarte bune de lucru; - loc de munca stabil; - oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei; - colectiv tanar, dinamic; - locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari. Asteptam CV-ul prin mesaj in platforma sau la adresa de e-mail
-
Descrierea jobului Colectare Produse de la Raft (pahare, vaze, icoane) Ambalare Colete pentru expediere prin Curier (folie cu bule, carton) Aranjare Marfa pe Raft in Depozit Etichetare produse Depozitul este in Bucuresti, Sector 2, zona Mega Mall, str Torentului Cerinte: Indemanare la ambalare Rezistenta efort fizic moderat. Greutate medie colet 3 - 5 kg Cazier curat Atentie la detalii Varsta minima 18 ani Ce iti oferim: Salariu NET 3000 lei Contract de munca Loc de munca stabil. Program de lucru Luni-Vineri 8:30-17:00 cu 30 minute pauza de masa. Nu se lucreaza in week-end. Nu se lucreaza peste program. Concediu odihna 20 zile lucratoare pe an. Trimiteti CV pe email office [at] classgifts.ro sau pe WhatsApp la
-
Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.
-
Cerințe: Studii superioare finalizate, in cadrul Universitatii Politehnice. Experiență practică in domeniu 5 ani; Cunoștințe solide în tehnologie și echipamente optometrice. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Atitudine profesională și etică; Abilitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient timpul. Responsabilități: Realizează examinări optometrice complete pentru clienți, inclusiv măsurarea acuității vizuale, testarea funcției binoculare și examinarea segmentului anterior al ochiului. Detectează și diagnostichează condiții oculare, oferind recomandări adecvate pentru tratament sau intervenție medicală. Efectuează prescrieri precise pentru lentile de ochelari sau lentile de contact în funcție de nevoile individuale ale clienților. Consiliază clienții asupra opțiunilor de lentile și rame în concordanță cu stilul de viață și preferințele acestora. Oferă informații și sfaturi clienților cu privire la îngrijirea ochilor și prevenirea problemelor oftalmologice. Furnizează explicații clare și concise cu privire la diagnosticele și opțiunile de tratament, asigurând înțelegerea deplină a pacienților. Colaborează cu alte departamentebpentru a asigura o experiență integrată și satisfăcătoare pentru clienți. Completează și menține înregistrările pacienților, asigurând confidențialitatea și acuratețea informațiilor. Beneficii: - asiguram cazare pentru persoanele care sunt interesate de acest post; - bonusuri in functie de performanta; - salariu : 5000 lei + comision; - mediu de lucru placut cu posibilitatea de dezvoltare personala.
-
Cerințe: -Absolvent studii superioare; -Pasionat de domeniul resurselor umane - experienta de minim 4 ani in recrutarea si selectia de personal; -Capacitate de planificare si organizare a activitatii; -Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; -Ambitie , determinare , dinamism si creativitate. Condiții: -Programul de lucru: de luni-vineri de la ora 09:00-17:00; -Telefon de serviciu ; -Beneficii anuale in functie de performante; -Negociere personalizata in cadrul interviului; Responsabilități: -Desfasurarea proceselor de recrutare ( pe teren) , selectie si inductie a personalului; -Diminuarea fluctuatiei de personal; -Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare selectie in paralel; -Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii interviurilor; -Informarea candidatilor cu privire la rezultatul procesului de selectie; -Administrarea si actualizarea bazei de date a candidatilor; -Intocmirea si transmiterea de rapoarte specifice catre managementul companiei; -Elaborarea si realizarea ofertelor de angajare ; -Studierea pietei fortei de munca pentru domeniul de activitate specific firmei , culegerea de informatii necesare imbunatatirii calitatii procesului de selectie recrutare.
-
Angajam Asistenta Fizioterapeuta, intr-o clinica de Recuperare Medicala la program full time. Persoana sa aiba cunostinte si de masaj. Obligatoriu diploma de specializare! Pachetul salarial se discuta la interviu. Clinica se afla in sectorul 2, zona Mega Mall!
-
Angajam Kinetoterapeut intr-o clinica de Recuperare Medicala la program full time. Obligatoriu diploma de specializare! Pachetul salarial se discuta la interviu. Clinica se afla in sectorul 2, zona Mega Mall!
-
Angajam Receptionera, program full time, de L-V, sector 2 zona Mega Mall. Responsabilitati: va gestiona programările, va răspunde la telefon și va asigura că fiecare pacient primește asistență promptă și eficientă. Mai multe informatii la telefon.
-
Angajam personal calificat și necalificat pentru instalații sanitare, termice și climatizare.
-
Restaurant Mosimo bistro isi mareste echipa! Angajam PERSONAL PE ZONA DE SALATE-DESERTURI. Program 2 zile cu 2 zile, ctr de munca, tips. Ne dorim o persoana dornica de munca si stabila.
-
Restaurant Mosimo bistro isi mareste echipa! Angajam personal barman, Program 2 zile cu 2 zile, ctr de munca, tips. Ne dorim o persoana dornica de munca si stabila.
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678