Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2022-03-21

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    Angajez sofer autoutilitara 3,5 to

    Curse Romania-Bulgaria și Romania-Grecia tur-retur.

  • 1

    angajez mecoanic auto colaborare

    caut mecanic auto pentru colaborare 50 50,detin spatiu ,elevator ,sculele ,tester e.t.c. bucuresti sector 3

  • Angajam confectionera produse cap-coada

    Atelier creatie vestimentara dama (la comanda si serie mica) angajeaza confectionera produse cap-coada. Se lucreaza rochii de zi si seara (dificultate mica si medie), camasi, bluze, costume. Oferim salarizare avantajoasa, concedii platite, bonusuri. Angajare pe durata nedeterminata. Salariul se stabileste in functie de experienta si poate incepe de la 3000-3500 lei. Mediu modern, linistit si fara stres. Zona metrou Piata Muncii. Dorim seriozitate.

  • Firma Elveția angajează faianțar cu experiența.

    Firma Elveția angajează faianțari cu experiență,permis de conducere și vârsta până la 40 de ani. Se oferă salariu avantajos și cazare.

    Repostat automat
  • 2

    AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Bu

    AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate, cu un venit min. lunar incepand cu 3500 lei pana la 8000/9000 lei DESCRIERE AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate. Ne intereseaza, ne dorim sa: Experiența in vanzari de orice natura este obligatorie ( cu acte doveditoare,continuu si cu rezultate); Nu exista o limita maxima pentru varsta; Studii medii finalizate; Persoana sociabila, întrucât interacțiunea umană reprezintă temelia fiecărei zile; Îți place să vinzi, să negociezi și ești orientat către rezultate; Persoana deschisa să invețe lucruri noi, deoarece vrem să fii dornic să evoluezi; Disciplinat, punctual, capacitate organizatorica, rezistenta la stres, atenție la detalii si disponibil la deplasari zilnice in judetele mai sus mentionate 5 zile/saptamana; Persoana optimista, ambitioasa, perseverenta si care face lucrurile cu pasiune, deoarece vrem să iubești locul de muncă și să menținem o atmosferă cât mai plăcută; Nu ești o persoană sensibilă și/sau orgolioasă și te poți adapta cu ușurință în discuțiile cu diverse categorii de clienți; Ești pasionat de condus și ești dispus să te deplasezi în țară (judetele mai sus mentionate) 5 zile/săptămână. Permis de conducere cat. B .(experienta condus) ; Înveți repede lucruri noi și ești dispus la autoperfecționare pentru a te dezvolta profesional și personal; Tinuta business; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren 100% ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata) ; Abilități excelente de relaționare și comunicare si o atitudine orientata spre client, deoarece urmărim satisfacerea deplină a tuturor nevoilor clienților, respectiv promovarea, planificarea intalnirilor, negocierea, vanzarea si analizarea cerintelor; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Dorință puternică de dezvoltare profesională și progres; Pregătit să dobândească cunoștințe consistente din domenii precum: economic, financiar, juridic; Descrierea jobului Obiectivul principal: Vindem/Prestam Servicii Financiare si Juridice, destinate IMM-lor din domeniul Productiei, Agriculturii, Turismului, Serviciilor si Comertului; Dezvoltarea activitatii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări servicii financiare destinate persoanelor juridice , stabilirea rela iilor de parteneriat cu to i clien ii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei; Responsabilită i principale: Promovează produsele și serviciil compani i; Responsabilitatea principală îi va fi realizarea nivelului prognozat de vânzări; stabileste si planifica intalnirile de lucru cu potentialii clienti conform rutei desemnate; se deplaseaza zilnic în țară 5 zile/săptămână (judetele mai sus mentionate) ; identifica nevoile clientilor, intocmeste fisa de investitii propus de client spre analiza , incheie cu acesta contractul de prestari servicii, emite facturi, chitante, incaseaseaza contravaloarea acestor servicii, colecteaza documente, conform politicii comerciale ale societatii; negocieaza preturile pentru serviciile din portofoliu; monitorizeaza cererile clientilor si rezolva sesizarile; realizeaza volumele de vânzări stabilite în zona alocată; cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii/colegii celorlalte depatamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Ne ajuța cu informații dobândite prin activitatea ta de teren, cu rol vital în marketing; Implicare în activitățile de marketing atât în etapa de implementare, cât și prin generarea de idei creative; un jucător de echipă; Să demonstreze determinare în atingerea obiectivelor echipei; Beneficii: Pachet VENIT LUNAR competitiv, motivant 2500 lei parte fixa + bonusuri aprox. 5-7% din incasari ( în func ie de performan ă, contracte incheiate, etc) + diurne 1000 lei ; Program de lucru, de Luni pana Vineri ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata); Programul de lucru il stabilim in functie de intalnirile de lucru respectiv de timpul si disponibilitatea clientilor in teritoriu ; Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Posibilitatea de a beneficia de traininguri în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;

  • 1

    Angajam Administrator tehnic multifunctional Asociatii de Proprietari - Ansambluri Rezidentiale

    Angajam Administrator tehnic multifunctional FULL TIME pentru Asociatii de Proprietari - Ansambluri residentiale Postul consta in inspecarea zilnica a 1-3 ansambluri rezidentiale si rezolvarea problemelor administrative si tehnice constatate. Responsabilitati: Tehnicianul este responsabil pentru bunul mers al tuturor aspectelor tehnice si administrative ale complexului si e obligat sa ia urmatoarele masuri: - sa inspecteze zilnic spatiile comune ale ansamblului; - sa remedieze problemele tehnice administrative pe care le poate rezolva; - sa instiinteze managerul despre problemele aparute, cu prioritate despre cele nerezolvate. Sa urmaresca procesul de rezolvare pana la finalizarea acestuia; - sa propuna furnizori si solutii pentru problemele pe care nu le poate rezolva; - sa inspecteze modul cum furnizorii realizeaza lucrarile contractate de Asociatie; - aprovizioneaza complexul cu piese si consumabile; - raport de activitate zilnic; - comunicare cu managerul de locatie, cu presedintele sau locatari in functie de necesitati; Competente profesionale: Administratorul tehnic trebuie sa aiba minim competente medii in urmatoarele domenii (in ordinea importantei): - Instalatii sanitare; - Instalatii electrice; - Lacatuserie; - Vopsit zugravit tencuit mici reparatii - Curenti slabi (interfoane, sistem supraveghere video, senzori, automatizari, etc.); - Organizare, comunicare si intelegere aspect tehnice si administrative; Salariul net 3000-3500 lei.

  • 3

    Electrician Intretinere - fabrica productie

    Angajam Electrician Intretinere - fabrica productie Locatia: sector 2 Program de lucru: 3 schimburi Cerinte: - Studii medii (liceu sau scoala profesionala) - certificat de calificare în meseria de electrician Responsabilitati: - Efectueaza interventiile pentru intretinerea preventiva a echipamentelor tehnice din punct de vedere electric; - Actioneaza in functie de necesitate in cazul aparitiei unor probleme tehnice si intervine pentru repunerea in functiune a echipamentelor in caz de incident neprevazut sau avarie gasind solutii alternative - Asigura depanarea totala a echipamentului, eliminand in timpul cel mai scurt solutiile provizorii adoptate cu scopul remedierii rapide a masinilor si readucand echipamentele la schema originala - Participa la intocmirea procedurilor de interventie si intretinere la echipamentele tehnice din punct de vedere electric

  • 3

    Asistent Vanzare Plafar - Premium Brand

    Important: Asteptam cv-ul tau atasat pe site la mesaj sau pe Whatsapp la nr de tel afisat. Analizam si revenim pt detalii la cei care corespund. Succes! Locatie disponibilă in Mall Vitan Compania este lider in domeniul suplimentelor nutritive si promotor al conceptelor avansate de sanatate prin inovatie si wellness. Profilul dorit: Cautam persoane cu studii sau cunostinte in domeniu, pasionate de domeniul nutritiei, interesate de o alimentatie sanatoasa, de preferat, care au mai lucrat pe o pozitie similara in retail. Acceptam si studenti absolventi la biochimie, nutritie, farmacie care pot lucra program 12 24 (o zi 12 h si apoi liber) si care au experienta minima in vanzare. Oferta: Pachet salarial 6000-7500 lei net luna (3400 lei net fix + 800 lei tichete masa + 2400-4000 lei comision lunar din vazari); Program de lucru flexibil, in ture 12 24 (o zi 12 h si o zi liber); Contract de munca, programe de training, bonusuri de performanta si de fidelizare. Responsabilitati: Activitate de consultanta pentru clientii magazinului de profil din Mall; Consiliaza clientii in procesul decizional, prezinta suplimentele nutritive, ingredientele, propietatile si cantitatea recomandata, conform necesitatilor formulate; Ofera clientilor informatii legate de actiunile promotionale si serviciile de specialitate de care pot beneficia; Actioneaza pentru atingerea obiectivelor individuale de vanzare; Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc.

  • 38

    Angajam,PR,Hostess,Creatoare content,Barmanite,Ospatarite

    Angajam,Ospatari,Ospatarite,Barmani,Barmanite,PR,Hostess,DJ,Asistenta Manager,Social Media,Creator Content Cu experienta sau fara Part Time sau Full Time Sunati sau trimite ti un email pe adresa noastra pentru un interviu!

  • ExecProMove: Transport și Mutări Profesionale pentru Mobilă și Mai Mult !

    Bine ați venit la ExecProMove, destinația dvs. de încredere pentru toate nevoile dvs. de transport, mutări de mobilă, ambalare, manipulare, încărcare, descărcare, montare, mutare de sedii, birouri și locuințe, precum și demolare și renovare. Suntem aici pentru a vă oferi servicii de calitate superioară, cu personal atent și prețuri competitive. Despre Noi: La ExecProMove, ne mândrim cu experiența și profesionalismul nostru în industria transportului și mutărilor. Cu ani de experiență în spatele nostru, suntem specializați în oferirea de servicii complete pentru a vă face mutarea sau proiectul de transport cât mai ușor și fără stres posibil. Servicii Oferite: Transport Profesional: Suntem experți în transportul de mărfuri și mobilă, oferind servicii rapide și sigure, adaptate nevoilor dvs. Mutări de Mobilă: Echipa noastră experimentată vă va ajuta să mutați mobilierul dvs. într-un mod eficient, protejându-l pe tot procesul. Ambalare și Manipulare: Asigurăm ambalarea adecvată a bunurilor dvs. pentru a preveni deteriorarea și oferă servicii de manipulare sigură. Încărcare și Descărcare: Ne ocupăm de încărcare și descărcarea eficientă a mărfurilor dvs. în vehicule de specialitate. Montare Mobil: Dacă aveți nevoie de demontare sau de asamblare, suntem aici să vă ajutăm. Mutare de Sediuri, Birouri și Locuințe: Vă putem ajuta să vă mutați biroul sau locuința cu minim de perturbări. Demolare și Renovare: Pentru proiecte mai mari, suntem pregătiți să oferim servicii de demolare și renovare cu echipamente specializate și muncitori experimentați. Muncitori Calificați și Necalificați: Echipa noastră este formată muncitori calificați și necalificați, pregătiți să facă față oricăror cerințe ale proiectului dvs. Cu experiență vastă și un angajament pentru calitate, suntem alegerea perfectă pentru orice tip de proiect. Anchete și Contact: Pentru mai multe informații despre serviciile noastre și pentru obținerea sau estimarea gratuită, nu ezitați să nu ne contactați la adresa noastră sau la numărul de telefon [ ] mai multe detalii accesați siteul nostru www.mutari-mobila-expert.ro Încrederea și satisfacția clienților noștri

  • Ajutor de bucatar restaurant Avocadoo

    Post: Ajutor de Bucatar Aptitudini ale candidatilor ideali: -Responsabilitate; -Punctualitate; -Corectitudine; -Dorinta de munca; -Deschidere la invatarea de lucruri noi; Avocadoo este un restaurant cu mancare sanatoasa deschis in octombrie 2018 ce are in prezent trei locatii in Baneasa Shopping City, Strada Postelnicului si Afi Cotroceni. Scopul nostru este sa oferim cele mai bune produse clientilor nostrii si o experienta placuta in locatiile noastre.

  • 16

    Angajez casier benzinarie

    Benzinarie situata pe Soseaua Chitilei nr 242 C angajeaza casier Salariul net este de 2700+700 lei bonuri de masa Se lucreaza in ture, intr-un mediu placut Executa operatiuni pe casa de marcat; Asigura necesarul de marfa la raft; Realizeaza etichetarea si afisarea produselor in functie de cerintele curente; Asigura afisarea pretului , igiena rafturilor , magazinului ,platoului, depozitelor ,vestiarului; Executa operatiuni de manevrare si receptie marfa; Executa operatiuni de monitorizare a produselor; Executa operatiuni de servicii catre clienti; Executa operatiuni de promovare a vanzarilor, si a campaniilor promotionale; Efectueaza inventare.

  • Lucrator comercial Restaurant Avocadoo

    Post: Casier Aptitudini ale candidatilor ideali: - Responsabilitate; - Punctualitate; - Corectitudine; - Dorinta de munca; - Deschidere la invatarea de lucruri noi Avocadoo este un restaurant cu mancare sanatoasa deschis in octombrie 2018 ce are in prezent trei locatii in Baneasa Shopping City, Strada Postelnicului si Afi Cotroceni. Scopul nostru este sa oferim cele mai bune produse clientilor nostrii si o experienta placuta in locatiile noastre.

  • 53

    Sef de tura

    Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

  • 73

    Angajam infirmieră

    Angajam personal Infirmieră Zona;stația de metrou stefan cel mare Salariu atractiv

  • 3

    Inginer vanzari

    Companie prezenta pe piata romaneasca din 2001 cauta sa angajeze inginer vanzari echipamente industriale, petrol, gaze, AMC; Cerinte ce constituie un avantaj la selectia candidatilor: experienta similara, buna cunoastere a limbii engleze, permis de conducere, bune abilitati de comunicare cu potentialii clienti. Asteptam cv-uri pe adresa:

  • Închiriere post lucru coafor

    Salon nou, locație stradală, lângă Parcul Teilor, sector 3, dotări premium, închiriază post lucru coafor. 200 euro pe lună cu posibilitate de lucru și cu walks in, situație în care se poate discuta despre stabilirea unui comision.

Salvează căutarea