Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2021-01-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
RESTAURANT STRADALE CAMPUS 6 ISI MARESTE ECHIPA Locatia : B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Posturi disponibile: Angajam Manager Restaurant pentru noul Restaurant Stradale CAMPUS 6 Cautam persoana cu experienta in conducerea unui restaurant ca Manager Restaurant. Locatia se afla in B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Cautam persoana cu cunostinte calculator si experienta CE CAUTAM: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Placerea de a lucra in echipa Organizata Calificat Studii medii superioare Punctuala Responsabila Acuratete Amabilitate Cu experienta CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : <span><a class="showNumber" data-tel="0729820580">07 arata numarul</a></span> IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
Promovat
Restaurant Stradale Miro isi mareste echipa Locatie: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, nr. 89 (zona mall Baneasa) Posturi disponibile: Bucatar-grill Ce cautam: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Organizata Cu experienta Studii medii, diploma bucatar Responsabila Comunicativa Cooperanta Ce oferim: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna Cine suntem noi? Noi suntem echipa Stradale cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail: SAU La numarul de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0761456830">07 arata numarul</a></span> Ia-ti zambetul pe buze si hai sa faci parte din echipa noastra!
-
Promovat
Nume Kereszteș Valentin Bună ziua sînt pensionar militar fost jandarm cu drept de munca. Dețin atestat de securitate Vîrsta 49 ani. Lucrez în domeniu de aproape anii
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pe cine căutam? Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Decontare Cost Control care sa lucreze în departamentul comercial al companiei. Căutăm un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunoștințe solide și care își dorește sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Ai studii superioare in domeniul constructii civile sau inginerie economica Ai experienta anterioara de minimum 3 ani intr-un post similar sau intr-o companie de constructii Cunosti structura unui contract de executie de tip manopera sau material + manopera Ai experienta in realizarea si verificarea situatiilor de lucrari pe diverse pachete de lucrari in constructii Stii sa faci masuratori de cantitati pe baza proiectului si in santier, pentru lucrarile executate de subcontractori Ai cunostinte despre monitorizarea costurilor reale ale lucrarilor de constructii raportat la bugetul constructiei Cunosti procesul de licitatie si achizitie a pachetelor de lucrari in constructii: analiza economica a ofertelor, studii de pret, intocmire de comparative; Ai participat activ la selectarea subcontractorilor, negocieri si evaluari in functie de cerintele proiectului Cunosti tehnologiile din constructii, normele de lucru, articolele de lucrari si modul in care se compun costurile pentru lucrarile din constructii Ai abilitati bune de operare PC, cunosti MS Excel la nivel avansat. Contribuția ta in companie Vei lucra ca Inginer Decontare Cost Control în echipa Prima Development și vei raspunde de urmatoarele: Verificarea și urmărirea bugetelor proiectelor de la etapa de lansare până la închiderea proiectelor Pregatirea, verificarea, validarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor, in functie de situatie si in coordonare cu subcontractele incheiate pentru diverse pachete de lucrari Analiza si verificarea măsurătorilor lucrărilor in teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție, atit pentru verificarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor cit si pentru sutuatia de lucrari pentru Beneficiar Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate Introducerea situațiilor de lucrări si facturilor subcontractorilor în aplicația interna de monitorizare costuri și asigurarea de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite Actualizarea bugetelor de cheltuieli in conformitate cu costul real al proiectului și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne a firmei Realizarea bugetului proiectului împreună cu directorul comercial Urmărirea permanentă a stadiului real al șantierului în raport cu programul de executie al proiectului Analiza costurilor planificate bugetate în raport cu costurile reale Calcularea costului final al proiectului și consumurilor specifice de materiale. Câteva cuvinte despre noi Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am finalizat proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 3.000 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.
-
Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.
-
Descrierea companiei Domino's Pizza Maxim SRL este franciza renumitului brand american Domino's Pizza Inc. si se poate mandri cu peste 17000 de magazine in toata lumea! Domino s Pizza a venit din America si vinde pizza in Romania de peste 12 ani. Ne marim echipa si cautam livratori, cu sau fara experienta, cu sau fara masina personala. Descrierea jobului Vei livra cu zambetul pe buze, și la timp produsele comandate de clienții noștri; Încasarea banilor pentru comenzile plătite la livrare; Alte sarcini administrative (ex: activitati de curatenie, formare cutii pizza, descarcare marfa, etc). Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix + tichete de masa ; Plata pe comanda ( se face saptamanal); Bonusuri in functie de volumul de munca + tips; Program de lucru relativ flexibil in ture( full time/ part time); Zona de livrare limitata la 2-5 km; Ore suplimentare platite; Candidatul Ideal Detii permis de conducere (categoria B), de minim 1 an, fara incidente penale; Esti prietenos și comunicativ; Ești orientat spre servicii de calitate și către rezultate; Ești confortabil cu un program de lucru flexibil (in ture) și ești disponibil sa lucrezi si în weekend; Ești o persoana adaptabila, motivata, care se simte confortabil într-un mediu inovator și dinamic. Vrei sa faci parte din echipa noastra? Nu ezita sa ne contactezi! -
-
CERINTELE POSTULUI - Disponibilitate pentru a invata si lucra in departamentul Microbiologie - Studii finalizate specialitate în domeniu (asistent medical de laborator sau biolog) - Foarte bune abilitati de comunicare - Autorizatie de libera practica medicala certificat de membru vizat la zi malpraxis - Orientare catre pacient - Capacitate de lucru in echipa - Cunostinte operare PC - Participarea la sistemul de management al controlului de calitate - Capacitate de coordonare şi rigurozitate - Capacitate de analiză şi sinteză Constituie avantaj: - experienta de lucru intr-un laborator acreditat CV-urile pot fi trimite pe adresa:
-
Disponibil online
Coordonator Franciza zona Brasov
Cautam persoane ambitioase din Brasov si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, datele dvs. de contact : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.
-
bună seara! Mihai ma numesc,am 35 de ani,sunt serios disciplinat și muncitor.detin permis cat b de 7 ani fara incidente,caut job de luni pana vineri de la ora 06,00 -14,30 .jobul poate fii ,ospatar pe hotel , sofer distribuție, sofer ambulanta, sofer personal. operator cafea 5 to go etc.
-
Angajeaza Fete cu sau fara experienta pentru postul de receptionera sala de fitness. - Salariu motivant 2500-3000 incasari. - Program de lucru flexibil in ture . - Cerinte: varsta cuprinsa intre 18-35 ani, studii minim 12 clase.
-
Consultant cu Experienţă normă întreagă Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre! Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare. Beneficii: Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator; Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală; Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni; Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță; Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi; Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale; Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale; Calcularea statelor de salarii; Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client; Supervizarea și instruirea colegilor juniori. Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare; Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale); Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus; Cunoașterea procedurilor de control intern; Nivel limba engleză minim B2; Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client; Abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple. Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant. Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !
-
Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.
-
Caut colega ! SC Apex Management Solutions SRL, societate de constructii , isi mareste colectivul. Caut o persoana dinamica, carismatica, aspect ingrijit/placut, cu sau fara experienta , dornica de afirmare intr-o companie in dezvoltare. Jobul este full-time , dar putem discuta si un program flexibil pentru inceput, functie de eventualele constrangeri. Scrisoare de intentie, CV foto ,aici sau whatsapp. Multumesc
-
Cabinetul medical Kineto Ortoclinic situat în București sector 5 ( vis a vis de hotel Marriott), angajează fete kinetoterapeut Candidatul trebuie: - sa dețină diploma de specialitate - elaborarea programelor de recuperare medicala pentru copii și adulti - competente solide în efectuarea diferitelor tipuri de masaj - experienta de minimum 1 an în domeniu - capacitatea de a comunica eficient cu pacienții - persoana activa și responsabila - punctuala și serioasa - se da proba practica Descrierea postului : - stabilirea programului de recuperare medicala pentru copii și adulți - realizarea sesiunilor de masaj terapeutic, relaxare, drenaj limfatic, anticelulitic, reflexoterapie - stabilirea și aplicarea tehnicilor necesare pentru atingerea obiectivelor terapeutice - promovarea serviciilor și imaginea firmei - program de lucru full time 12 - 20 - respectarea programului de lucru - posibilitatea formarii și învățării de utilizare a aparaturii medicale