Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Nivel de studii: Absolvent Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Nume Kereszteș Valentin Bună ziua sînt pensionar militar fost jandarm cu drept de munca. Dețin atestat de securitate Vîrsta 49 ani. Lucrez în domeniu de aproape anii
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
Restaurant Stradale Miro isi mareste echipa Locatie: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, nr. 89 (zona mall Baneasa) Posturi disponibile: Bucatar-grill Ce cautam: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Organizata Cu experienta Studii medii, diploma bucatar Responsabila Comunicativa Cooperanta Ce oferim: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna Cine suntem noi? Noi suntem echipa Stradale cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail: SAU La numarul de telefon: 0761456830 Ia-ti zambetul pe buze si hai sa faci parte din echipa noastra!
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Consultant cu Experienţă normă întreagă Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre! Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare. Beneficii: Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator; Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală; Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni; Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță; Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi; Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale; Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale; Calcularea statelor de salarii; Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client; Supervizarea și instruirea colegilor juniori. Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare; Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale); Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus; Cunoașterea procedurilor de control intern; Nivel limba engleză minim B2; Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client; Abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple. Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant. Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !
-
Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.
-
Caut colega ! SC Apex Management Solutions SRL, societate de constructii , isi mareste colectivul. Caut o persoana dinamica, carismatica, aspect ingrijit/placut, cu sau fara experienta , dornica de afirmare intr-o companie in dezvoltare. Jobul este full-time , dar putem discuta si un program flexibil pentru inceput, functie de eventualele constrangeri. Scrisoare de intentie, CV foto ,aici sau whatsapp. Multumesc
-
Cabinetul medical Kineto Ortoclinic situat în București sector 5 ( vis a vis de hotel Marriott), angajează fete kinetoterapeut Candidatul trebuie: - sa dețină diploma de specialitate - elaborarea programelor de recuperare medicala pentru copii și adulti - competente solide în efectuarea diferitelor tipuri de masaj - experienta de minimum 1 an în domeniu - capacitatea de a comunica eficient cu pacienții - persoana activa și responsabila - punctuala și serioasa - se da proba practica Descrierea postului : - stabilirea programului de recuperare medicala pentru copii și adulți - realizarea sesiunilor de masaj terapeutic, relaxare, drenaj limfatic, anticelulitic, reflexoterapie - stabilirea și aplicarea tehnicilor necesare pentru atingerea obiectivelor terapeutice - promovarea serviciilor și imaginea firmei - program de lucru full time 12 - 20 - respectarea programului de lucru - posibilitatea formarii și învățării de utilizare a aparaturii medicale
-
Responsabilități: - preluare si procesare documente de la clienti; - arhivare documente; - prelucrare informatii pana la obtinerea corecta a balantei si intocmirea bilantului si a situatiilor financiare; - verificarea jurnalelor de vanzare cumparare, situatii clienti furnizori, banca, etc.; - alte operatiuni si situatii solicitate in activitatea financiar-contabila; - relatia cu clientii. Calificări: - absolvent de liceu colegiu facultate cu profil de contabilitate; - cunostinte solide in domeniul contabilitatii; - cunostinte word, excel, internet; - seriozitate, lucru in echipa. Avantaje: - cunostinte Saga; - absolvirea unui liceu colegiu economic; - membru CECCAR. Asteptam CV la adresa:
-
DESCRIERE Societate de contabilitate din Bucuresti Sector 6 angajeaza: Contabil Economist contabil Candidatul Ideal : Studii economice superioare. Minim 5 ani experiență în cadrul unei societăți de contabilitate sau în cadrul unui departament de contabilitate; Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă; Proactiv pentru a rezolva spețe fiscale; Atenție la detalii și precizie în efectuarea calculelor, cu acuratețe în prelucrarea documentelor; Abilități avansate de utilizare a programelor de contabilitate Win Mentor Saga Cunostinte PC - Microsoft Office; Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă; Disponibilitate de a lucra la biroul nostru. Descrierea jobului Primește, verifică și înregistrează în contabilitate documentele contabile în conformitate cu normele contabile; Înregistrează corect și în timp util operațiunile financiar-contabile; Întocmește și verifică state de plată și documente pentru partea de administrare de personal, D112. Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale; Menține comunicarea cu superiorii; Alte activități specifice domeniului de salarizare și contabilitate. Oferim salariu motivant, stabilit in functie de cunostinte si experiență în urma interviului. Persoanele care doresc sa candideze pentru acest post, sunt invitate sa ataseze un CV cat mai detaliat.
-
Federația Columna SCOR caută să-și mărească echipa cu un funcționar administrativ. Candidatul ideal trebuie să aibă printre altele și următoarele calități: - energic - dornic să învețe lucruri noi - spirit de echipă - rezistență la stres - abilitatea de a lucra cu dead-line-uri - punctualitate - corectitudine - disponibilitate pentru deplasări Se oferă: Pachet salarial atractiv Program de lucru atractiv Alte beneficii care vor fi discutate în cadrul unui interviu preliminar Postul presupune: - Abilități de operare calculator - Abilități social-media Federația Columna SCOR este o organizație liberă, independentă care reunește în baza liberului consimțământ și fără nicio îngrădire salariați (funcționari publici și personal contractual) din cadrul instituțiilor publice centrale și locale, unităților de asistență socială, sau a entităților juridice înființate în subordinea structura instituțiilor publice, indiferent de profesie și fără deosebire de naționalitate, sex, vârstă, convingeri politice sau religioase. Federația Columna SCOR garantează și apără drepturile sindicale, libertatea de opinie a tuturor membrilor de sindicat, prevăzute de legislația națională și sau europeană și convențiile internaționale la care România este parte, precum și în Acordurile de muncă și Contractele colective de muncă având drept scop: Promovarea și apărarea demnității, a drepturilor și intereselor profesionale, economice, sociale, culturale și sportive ale membrilor săi; Negocierea și încheierea contractelor colective de muncă, cât și a acordurilor de muncă la nivel de unitate; Participarea la elaborarea și avizarea Regulamentelor de Ordine Interioară; Promovarea drepturilor salariaților referitoare la salariu, condiții de muncă, timp de muncă și odihnă, stabilitate în muncă; Participarea la elaborarea planurilor anuale de formare profesională; Participarea la îmbunătățirea condițiilor de muncă și de viață ale membrilor săi; Apărarea în fața conducerii instituției, a altor autorități publice, a instanțelor judecătorești, a organelor de jurisdicție, a drepturilor membrilor săi ce decurg din: legislația muncii, contractul individual de muncă, contractul colectiv de muncă, prin apărători proprii sau aleși; Întreprinderea oricărei acțiuni prevăzute de lege, formularea de acțiuni în justiție în numele membrilor săi.